بسیار عالی
عمل فتخ ناف
عمل کیسه صفرا عالی هستن
مشکل درد شکمی
توی اینستاگرام دیدم
عالی هستن
عمل لیپو وابدو
عدم رضایت
لیفت غبغب بسیار عالی
عمل ابدو داشتن
بسیار دکتر خوش برخورد و عالی هستن
عاااااااااالی.صبور و با حوصله هستن واقعا
خیلی خوب
فقط مشاوره رفتم هنوز عملی انجام ندادم
عالی است
دکتر بسیار با اخلاق هستند
بسیار دکتر با حوصله وخوش برخورد
خوب و عالی
عملاشون
خدا را شکر بهبود پیدا کردم
تمیدونن
جراحی روده انجام دادم
زانو درد
دکتر خوبی هست دومین باره رباط پای راستمو پیششون عمل کردم
معرف داشتم
جراحی آپاندیسیت داشته ام.
مشاوره
فعلا یک جلسه ویزیت شدم
دکتری بینهایت خوش اخلاق و ماهر
خدا روشکر خوب بود
بسیار با اخلاق و باتجربه
نار حتی مهده
فعلا دفعه
تجربه ای نداشتم
عالی عالی عالی عالی
فوقالعاده بودددد منو دوستام پیش ایشون پیکرتراشی انجام دادیمممم بهترین عمل زندگیم شد درد نداشت خط بخیه عالی
دیسک کمر و ژل تزریق کردند
آپاندیس حاد داشتم تو بیمارستان رضوی عمل کردن آپاندیسمو بسیار آدم باشخصیت و خوش رویی بودن
دکتر خیلی خوش اخلاق و خیلی یا مسئولیت نسبت به بیماران
سلام ویزیت شده ام و تایید پزشک خود را گرفته ام
عمل جراحی
عالی عالی...
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد بلوار سجاد .حامد شمالی ۱۲. پلاک ۳۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عمل فتخ ناف
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عمل کیسه صفرا عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷مشکل درد شکمی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴توی اینستاگرام دیدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عمل لیپو وابدو
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۱۲لیفت غبغب بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عمل ابدو داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر خوش برخورد و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عاااااااااالی.صبور و با حوصله هستن واقعا
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۵فقط مشاوره رفتم هنوز عملی انجام ندادم
۱۳۹۹/۰۶/۰۲عالی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر بسیار با اخلاق هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۸بسیار دکتر با حوصله وخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۲عملاشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خدا را شکر بهبود پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۱/۳۱تمیدونن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸جراحی روده انجام دادم
۱۴۰۱/۰۶/۱۵زانو درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۱دکتر خوبی هست دومین باره رباط پای راستمو پیششون عمل کردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶معرف داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸جراحی آپاندیسیت داشته ام.
۱۳۹۸/۰۷/۲۸مشاوره
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فعلا یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰دکتری بینهایت خوش اخلاق و ماهر
۱۳۹۹/۰۷/۲۰خدا روشکر خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار با اخلاق و باتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶نار حتی مهده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶فعلا دفعه
۱۴۰۳/۰۱/۲۴تجربه ای نداشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱فوقالعاده بودددد منو دوستام پیش ایشون پیکرتراشی انجام دادیمممم بهترین عمل زندگیم شد درد نداشت خط بخیه عالی
۱۴۰۵/۰۱/۰۹دیسک کمر و ژل تزریق کردند
۱۴۰۲/۰۹/۳۰آپاندیس حاد داشتم تو بیمارستان رضوی عمل کردن آپاندیسمو بسیار آدم باشخصیت و خوش رویی بودن
۱۳۹۸/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوش اخلاق و خیلی یا مسئولیت نسبت به بیماران
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام ویزیت شده ام و تایید پزشک خود را گرفته ام
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عمل جراحی
۱۴۰۲/۰۵/۰۷عالی عالی...
۱۴۰۰/۱۱/۱۲