دکتر خیلی خوبی هستن در بیمارستان رضوی عمل برداشتن کیسه صفرا داشتم و خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ایشان دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
ببسیار با آرامش و دقیق توضیح دادن عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عالی هستند خیلی با تجربه اند و محترمانه با بیمار رفتار می کنند
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بواسیر
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
حدود ۱۵ سال پیش جراحی هرنی برام انجام دادن و تا الان هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
دکترخوبی هست ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
فعلاهیچی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
خانم صبورومهربانی هستن هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
دکتری بسیارمتین وخوش برخوردهستن درحال حاضر زیرنظرایشان هستم برای معالجه وامیدبه خدابرای عمل کیسه صفر
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
عمل آبسه مقعدی داشتم . فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
بسیار عالی ...ممنونم خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالی همه چ
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
عالی حتما مراجعه کنید
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
راضی بودم از نحوه برخورد و اجتناب از جراحی بی مورد
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بسیار با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
باسلام من کیست سینه داشتم توی یک سینه سمت راستم که تخلیه کردن خوب شد الان یک سینه دیگم داره کوچک بود الان بزرگ شده باید برم پیش خانم دکتر ممنونم ازشون خیلی
۱۴۰۱/۰۳/۱۹
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۷/۲۲
بسیار مهربان ومتعهد هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۴
یبوست داشتم سریع درمان شدم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
از نظر من دکتر معمولی بودن و بیماری رو تشخیص ندادند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
خب بودن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
جراحی شده ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
من کیست مویی داشتم. خیلی هم حاد شده بود و بعد از عمل که من کیست رو دیدم واقعا بزرگ بود. خاتم دکتر سال 92 کیست رو برداشتن. زخم رو باز نذاشتن چون من شنیده بود وقتی زخم رو باز میذارن پانسمان ها خیلی درد داره ازشون خواستم بخیه بزنن. لطف کردن همین کارو کردن ولی برای باز نشدن بخیه ها از یک روش خیلی متفاوت استفاده کردن. خوشبختانه به بهترین شکل عملم انجام شد و از اون سال تا الان الحمدلله هیچ مشکلی نداشتم. واقعا از خانم دکتر عزیز ممنونم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
برای مادرم وقت گرفتم از خانم دکتر و درمانشان خوب بوده و دوباره برای ویزیت اقدام کردم برای همان بیماری
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
توسط وزیت شدم
۱۳۹۷/۰۸/۰۸
هموروئید
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بسیار باحوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
بهترین ،صبورترین با اخلاق ترین پزشکی که میشناسم بعد از گذشت دو سال که از جراحی من توسط ایشون میگذره و کاملا بهبودی داشتم هنوز ایشون بابت مشاوره در زمینه های پزشکی نسبت به سوالات پاسخگو هستند،میتونم به جرات بگم بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عمل سینوس یا همون مو برگشتی خداروشکر عمل بسیار خوب بود در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خووووب
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بد نبود..فعلا دارم داروها رو استفاده می کنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
مشکل شقاق داشتم با یک پماد بصورت کامل خوب شدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
تشخیص دقیق و مناسب
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
مشکل شقاق داشتم خانم دکتر عمل کرد و پسیار دست سبکی داشت و واقعا پیگه مشکلی ندارم دکتر فوق العاده ای هستن خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
فعلاهیچ
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
خانم خوبی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
مشکل سینه
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
بسیار خوش برخورد با مهارت و پر حوصله بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
یادم نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
دکتر مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
جراحی کیست پستان وعمل خوب عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
بسیار آرام هستند وبا حوصله بسیار به صحبتهای بیمار گوش میکنند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالی بودن ایشون
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
شقاق داشتم عمل کردم بد چند سال دوباره برگشت کرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
سلام مشگل شقاق داشتم چند روز قبل عمل کردم خیلی عالی هستن انشاللع همیشه سلامت باشن
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عمل کیسه صفرا داشتم خیلی خوب بودن ایشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی دقیق و متبحر هستند و همینطور بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
خوش:برخورد و مهربان بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
سلام خانم دکتر برخورد خوبی داشتند. باوجود این که بیمار زیادی داشتند اما مطبشون رو شلوغ نکرده بودند. منشی خوبی هم دارند به خوبی مریضا رو راهنمایی میکردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
جراحی کیست داشتم ،یک هفته گذشته ان شاالله که خوب خوب بشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
سلام خسته نباشید
من همروئید داشتم توسط خانوم دکتر جراحی شدم
ممنون ازشون کارشون عالیه بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
سلام دکتر خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خانم دکتر خیلی خوبی بودن اطلاعاتشون کامل بود بسیار عالی راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عمل کیست مویی برام انجام دادن بسیار عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
مشکل کیست دمچه داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عمل جراحی همسرم توسط خانم دکتر عین افشار انجام گردید و با توجه به مدت شش ماه که همسرم مریض خانم دکتر بوده اند به جرات می توان گفت خانم دکتر عین افشار نمونه بارز یک انسان کامل و شاهد بتوان گفت متعهد ترین پزشکی که تا کنون دیده ام
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
عالی و با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
ملاقات نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
سینوس داشتم
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
مشکل درد پستان داشتم وهنوز زیر نظر شون هستم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
ویزیت شدم گفتن عمل
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
عالی باحوصله و مجرب
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
عالی بودند تشکر از زحمات خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
درد درد در ناحیه شکم. مشکوک به هرنی اشپیگل. دکتر بسیار خوب و مهربانی هستند. بسیار خوش برخورد و صبور.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خیلی خوب ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عمل جراحی بواسیر داشتم وبسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
سلام خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و باتجربه حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
جراحی داشتم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
دخترم سینوس مویی داشت که توسط خانم دکتر جراحی شد .کارشون بسیارخوب ودقیق است .خانم دکتربسیار خوش اخلاق و دقیق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
عمل جراحی هموریید داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
جراحی فیستول داشتم کار خانم دکتر عالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
آبسه مقعدی داشتم توسط خانم دکتر جراحی کردم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بسیار دقیق و حساس در خصوص بیمارانشان
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
خیلی منظم وقت شناس وپزشک عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
مشکل توده توی سینه
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
جراحی سینه
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
تهد درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
فیشر داشتم جراحی کردم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
راهنمایی های بسیار خوبی انجام دادن و کاملا راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
خوش بخورد و دقیق. تصمیم درست رو اتخاذ می کنن با توجه به نیاز بیمار.
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
سلام من عمل شقاق داشتم ،دوسال میگذره میتونم بگم بهترین دکتر هستن ایشون در این زمینه و چه دست سبک و پرنوری داشتن برای من، ممنونم خانم دکتر عزیزم️
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
یک سال پیش عمل شقاق داشتم، راضی هستم، اگر رژیم غذایی رعایت بشه عود نداره، خدا خانم دکتر رو خیر بده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
عمل شقاق داشتم خیلی خیلی عالی بود واقعا اخلاق خوش خانم دکتر و روحیه دادنشون به من کمک زیادی کرد که این عمل رو سخت نگیرم و خداروشکر مشکلی بعد عمل نداشتم. منشی بسیار مهربون و کار راه اندازی هم دارن
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
عالی پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خیلی عالی کیست مویی داشتم که ب دلیل اقدام سریع با تخلیه رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
جراحی کیست چربی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بد نبود
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
کنسر سینه
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
عالیییییی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
عمل جراحی سرپایی شقاق مقعد داشتم
کاملا رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
صبور متبحر ارام
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عمل فتق کشاله ران دوطرفه.بعد از ۳ هفته دوباره به ورزش برگشتم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بواسیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
من سال ۹۲ پیش ایشان کیست مویی عمل کردم عالی بود. خداروشکر تا الان هیچ مشکلی نداشتم. زخم رو باز نذاشتن که باعث شد درد زیادی نکشم. واقعا از همه نظر عالی هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
غده چربی
۱۴۰۲/۰۵/۱۲
پزشک فوق العاده مهربان و متبحر
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام،واقعا دکتر فوق العاده ای هستن، عمل فتق کشاله ی ران داشتم،و خداروشکر راضی ام خدا خیرشون بده ان شا الله
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۱۴
ابسه در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
مشگل جراحی مقعد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
دکتر بسیارمهربون با حوصله به تمام صحبت های مریض گوش میکنن عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
عمل کیسه صفرا بسیار عالی بود،
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عمل کیسه صفرا و لنف اگزیلاری.
بسیار مهربان و کاربلد هستند
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۸درحال درمان شقاق معقد
۱۴۰۱/۱۱/۱۰یبوست داشتم و با دارو رفع شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار پزشک باسوادوخوش برخوردی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیار عالی و دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بد نبود
۱۴۰۱/۱۱/۱۹دردپستان.خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عمل باد فتخ
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن در بیمارستان رضوی عمل برداشتن کیسه صفرا داشتم و خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ایشان دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ببسیار با آرامش و دقیق توضیح دادن عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی هستند خیلی با تجربه اند و محترمانه با بیمار رفتار می کنند
۱۴۰۱/۰۹/۱۵بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بواسیر
۱۴۰۱/۱۱/۰۸حدود ۱۵ سال پیش جراحی هرنی برام انجام دادن و تا الان هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷دکترخوبی هست ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۳فعلاهیچی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خانم صبورومهربانی هستن هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتری بسیارمتین وخوش برخوردهستن درحال حاضر زیرنظرایشان هستم برای معالجه وامیدبه خدابرای عمل کیسه صفر
۱۳۹۹/۰۲/۲۳عمل آبسه مقعدی داشتم . فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیار عالی ...ممنونم خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی همه چ
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عالی حتما مراجعه کنید
۱۴۰۰/۱۱/۱۶راضی بودم از نحوه برخورد و اجتناب از جراحی بی مورد
۱۴۰۱/۱۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۴باسلام من کیست سینه داشتم توی یک سینه سمت راستم که تخلیه کردن خوب شد الان یک سینه دیگم داره کوچک بود الان بزرگ شده باید برم پیش خانم دکتر ممنونم ازشون خیلی
۱۴۰۱/۰۳/۱۹عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۷/۲۲بسیار مهربان ومتعهد هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۴یبوست داشتم سریع درمان شدم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷از نظر من دکتر معمولی بودن و بیماری رو تشخیص ندادند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خب بودن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۷جراحی شده ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من کیست مویی داشتم. خیلی هم حاد شده بود و بعد از عمل که من کیست رو دیدم واقعا بزرگ بود. خاتم دکتر سال 92 کیست رو برداشتن. زخم رو باز نذاشتن چون من شنیده بود وقتی زخم رو باز میذارن پانسمان ها خیلی درد داره ازشون خواستم بخیه بزنن. لطف کردن همین کارو کردن ولی برای باز نشدن بخیه ها از یک روش خیلی متفاوت استفاده کردن. خوشبختانه به بهترین شکل عملم انجام شد و از اون سال تا الان الحمدلله هیچ مشکلی نداشتم. واقعا از خانم دکتر عزیز ممنونم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹برای مادرم وقت گرفتم از خانم دکتر و درمانشان خوب بوده و دوباره برای ویزیت اقدام کردم برای همان بیماری
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بسیار عالی و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۲۷توسط وزیت شدم
۱۳۹۷/۰۸/۰۸هموروئید
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار باحوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بهترین ،صبورترین با اخلاق ترین پزشکی که میشناسم بعد از گذشت دو سال که از جراحی من توسط ایشون میگذره و کاملا بهبودی داشتم هنوز ایشون بابت مشاوره در زمینه های پزشکی نسبت به سوالات پاسخگو هستند،میتونم به جرات بگم بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عمل سینوس یا همون مو برگشتی خداروشکر عمل بسیار خوب بود در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خووووب
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بد نبود..فعلا دارم داروها رو استفاده می کنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۰/۲۶مشکل شقاق داشتم با یک پماد بصورت کامل خوب شدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵تشخیص دقیق و مناسب
۱۴۰۳/۰۲/۱۲مشکل شقاق داشتم خانم دکتر عمل کرد و پسیار دست سبکی داشت و واقعا پیگه مشکلی ندارم دکتر فوق العاده ای هستن خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶فعلاهیچ
۱۴۰۱/۰۳/۰۸خانم خوبی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۸مشکل سینه
۱۴۰۲/۰۹/۰۵بسیار خوش برخورد با مهارت و پر حوصله بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹یادم نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۱۱جراحی کیست پستان وعمل خوب عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۵بسیار آرام هستند وبا حوصله بسیار به صحبتهای بیمار گوش میکنند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی بودن ایشون
۱۴۰۲/۰۸/۰۷شقاق داشتم عمل کردم بد چند سال دوباره برگشت کرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷سلام مشگل شقاق داشتم چند روز قبل عمل کردم خیلی عالی هستن انشاللع همیشه سلامت باشن
۱۴۰۱/۰۵/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عمل کیسه صفرا داشتم خیلی خوب بودن ایشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی دقیق و متبحر هستند و همینطور بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۴خوش:برخورد و مهربان بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام خانم دکتر برخورد خوبی داشتند. باوجود این که بیمار زیادی داشتند اما مطبشون رو شلوغ نکرده بودند. منشی خوبی هم دارند به خوبی مریضا رو راهنمایی میکردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴جراحی کیست داشتم ،یک هفته گذشته ان شاالله که خوب خوب بشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱سلام خسته نباشید من همروئید داشتم توسط خانوم دکتر جراحی شدم ممنون ازشون کارشون عالیه بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۸سلام دکتر خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خانم دکتر خیلی خوبی بودن اطلاعاتشون کامل بود بسیار عالی راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عمل کیست مویی برام انجام دادن بسیار عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۹/۰۴مشکل کیست دمچه داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عمل جراحی همسرم توسط خانم دکتر عین افشار انجام گردید و با توجه به مدت شش ماه که همسرم مریض خانم دکتر بوده اند به جرات می توان گفت خانم دکتر عین افشار نمونه بارز یک انسان کامل و شاهد بتوان گفت متعهد ترین پزشکی که تا کنون دیده ام
۱۳۹۷/۰۴/۱۹عالی و با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۹ملاقات نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سینوس داشتم
۱۳۹۷/۰۵/۰۸مشکل درد پستان داشتم وهنوز زیر نظر شون هستم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ویزیت شدم گفتن عمل
۱۴۰۱/۰۴/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالی باحوصله و مجرب
۱۴۰۲/۰۸/۲۹عالی بودند تشکر از زحمات خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴درد درد در ناحیه شکم. مشکوک به هرنی اشپیگل. دکتر بسیار خوب و مهربانی هستند. بسیار خوش برخورد و صبور.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خیلی خوب ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل جراحی بواسیر داشتم وبسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰سلام خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و باتجربه حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰جراحی داشتم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دخترم سینوس مویی داشت که توسط خانم دکتر جراحی شد .کارشون بسیارخوب ودقیق است .خانم دکتربسیار خوش اخلاق و دقیق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۷عمل جراحی هموریید داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵جراحی فیستول داشتم کار خانم دکتر عالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵آبسه مقعدی داشتم توسط خانم دکتر جراحی کردم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۰۵بسیار دقیق و حساس در خصوص بیمارانشان
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خیلی منظم وقت شناس وپزشک عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۷تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸مشکل توده توی سینه
۱۴۰۲/۰۲/۲۳جراحی سینه
۱۴۰۲/۱۰/۲۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶تهد درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴فیشر داشتم جراحی کردم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۳راهنمایی های بسیار خوبی انجام دادن و کاملا راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳خوش بخورد و دقیق. تصمیم درست رو اتخاذ می کنن با توجه به نیاز بیمار.
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۲سلام من عمل شقاق داشتم ،دوسال میگذره میتونم بگم بهترین دکتر هستن ایشون در این زمینه و چه دست سبک و پرنوری داشتن برای من، ممنونم خانم دکتر عزیزم️
۱۴۰۴/۱۱/۱۰یک سال پیش عمل شقاق داشتم، راضی هستم، اگر رژیم غذایی رعایت بشه عود نداره، خدا خانم دکتر رو خیر بده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵عمل شقاق داشتم خیلی خیلی عالی بود واقعا اخلاق خوش خانم دکتر و روحیه دادنشون به من کمک زیادی کرد که این عمل رو سخت نگیرم و خداروشکر مشکلی بعد عمل نداشتم. منشی بسیار مهربون و کار راه اندازی هم دارن
۱۴۰۱/۰۲/۲۹عالی پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خیلی عالی کیست مویی داشتم که ب دلیل اقدام سریع با تخلیه رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۸جراحی کیست چربی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بد نبود
۱۴۰۱/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کنسر سینه
۱۴۰۱/۰۶/۰۱عالیییییی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عمل جراحی سرپایی شقاق مقعد داشتم کاملا رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹صبور متبحر ارام
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عمل فتق کشاله ران دوطرفه.بعد از ۳ هفته دوباره به ورزش برگشتم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بواسیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۴من سال ۹۲ پیش ایشان کیست مویی عمل کردم عالی بود. خداروشکر تا الان هیچ مشکلی نداشتم. زخم رو باز نذاشتن که باعث شد درد زیادی نکشم. واقعا از همه نظر عالی هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۱۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱غده چربی
۱۴۰۲/۰۵/۱۲پزشک فوق العاده مهربان و متبحر
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سلام،واقعا دکتر فوق العاده ای هستن، عمل فتق کشاله ی ران داشتم،و خداروشکر راضی ام خدا خیرشون بده ان شا الله
۱۴۰۰/۱۲/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۱۴ابسه در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مشگل جراحی مقعد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دکتر بسیارمهربون با حوصله به تمام صحبت های مریض گوش میکنن عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عمل کیسه صفرا بسیار عالی بود،
۱۳۹۸/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عمل کیسه صفرا و لنف اگزیلاری. بسیار مهربان و کاربلد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱