با سلام خیلی دکتر عالی می باشد و قبلا در اسفراین بیمارش بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
مشکلات خواب
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
استرس و بی خوابی. کاش از اول به دکتر نامجو مراجعه کرده بودم و اینقد عذاب ننی کشیدم...
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
پانیک اتک
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
خوب است .
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
پرخاشگری و خشم وحشتناک پسرم با درمانشون رفع شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
سلام آقای دکتر من مجردم پسرم چند سالیه خودارضایی میکنم لاغر شدم فراموشی دارم اعصبی میشم دلهوره وحشت زدم کف سرم میخاره چه دارویی مصرف کنم خوب خوب بشم یک راهنمایی بدین لطفا
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
سلام
حرف بزنم یا بخندان پشت سرم باد میکنه
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
تشخیصی دکتر عالی میباشد
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
استرس و اصطراب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
یتسنلنبابا
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
اضطراب شدید و بسیار صبور و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
خلی خوب برام
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
ادببللز
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
من بیمار آقای دکتر بودم و ایشون رو به چند نفر از دوستانم هم معرفی کردم و همگی نتیجه رضایتبخش گرفتیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
رزیتا رضایی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
پانیک در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
افسردگی بعد از زایمان
عالییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
دکتر بسیار باسوادی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
اضطراب و استرس
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
فوق العاده
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
بسیار دقیق ، صبور
۱۴۰۲/۰۶/۲۴
من برای مشکل خواب و عدم تمرکز مراجعه کردم و بسیار راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
دکتر عااااااالیه
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اختلال خواب سالها داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بسیار عالی. همون ویزیت اول حالم خیلی بهتر شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
پنیک در بارداری خیلی حالم بد بود ولی ایشون معجزه کرد
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
سلام واقعا دکتر عالیه هست.
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
برای حملات پانیک مراجعه کردم،، دکتر بسیار متشخص و کاردانی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
با کمترین دارو درمان رو انجام می دن و اگر هم مشکلی با دارو داشته باشیم در دسترس و پاسخگو هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
سردرد عصبی داشتم و دکترهای زیادی رفته بودم و نهایتا با درمان دکتر نامجو بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
مشکل تمرکز داشتم. نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
من استرس داشتم و پانیک می شدم و درمان دکتر نامجو خیلی عالی نتیجه بخش بود و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۳/۰۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
بیماری با مصرف دارو کنترل شد و تجربه خوبی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
مادرم بدلیل افسردگی به دکتر دیگه ای مراجعه کرده بود که تعداد زیادی دارو داده بود و بیشتر وقتا میخوابید. به پیشنهاد یکی از بستگان و بعد تحقیق بردمش خدمت دکتر نامجو که هم داروهاشو خیلی کم کرد و هم اینکه با یه دونه دارو نتیجه خوب گرفت و به زندگی برگشت بعد مدتها
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
خودم و خواهرم با درمانی که آقای دکتر انجام دادن بعد سالها زندگی عادی رو تجربه کردیم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
من با توجه به نظراتی که اینجا خوندم ایشون رو انتخاب کردم و از انتخابم که بر اساس تحقیق بود راضی ام و از سایت نوبت که این بستر رو فراهم کرده هم خیلی متشکرم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دکتر خوبی هستن .من اظصراب داشتم و خواب بدی داشتم.ایشون کم دارو میدن و دارو ها رو من موثر بوده .و از ایشون راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عصبانیت
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
دکتر خوبی هستند و دلسوز بیمارشونند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سلام واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
من تنگی نفس دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
افسردگی و استرس و خیلی مشکلات مختلف من با یک قلم دارو درمان شد توسط اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
من استرس شدید داشتم و دکتور معجزه نمود برای من
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بسیار عالی و موثر
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
دکتر بسیار با تجربه توانمند وخوش برخورد هستن عالی ترین عالی زندگیم مدیون ایشونم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
برای دخترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
سلام خدمت جناب دکتر من دارای افسردگی شدید بودم چهار جلسه به صورت حضوری و آنلاین در خدمت دکتر بودم دکتر خوبی هستن ولی واسه من هیچ تغییر خاصی انجام نشد به عنوان یک بیمار یه پیشنهاد و انتقادی از جناب دکتر داشتم که مریض و میبینن فقط از احوال و همون لحظه سوال میکنه بدون اینکه از گذشته بیمار بپرسه چی برسرش گذشته که دقیق تر بیماری رو تشخیص بده منی که یه ل حظه خوشم و یه هفته تا مرز دیوانگی پیش میرم با لحظه حال و حاضرم تشخیص میده و دارو بدون در نظر گرفتن گذشته بیمار به این دلیل من تغعییری در وضعیتی حاصل نشد البته بازم میگم پزشک مهربونم و خوبی هستن شاید مشکل از من هست که تقدیر این حال و روز و برام رقم زده ولی در هر صورت تو این شش ماه که تحت نظر جناب دکتر بودم تعغیر خاصی در حالم ایجاد نشد شرمنده جناب دکتر فقط قصدم نظر و حرف دلم که حال و روز خوبی ندارم بود بنده محمود سهرابی هستم آرزوی موفقیت برای جناب دکتر نامجو و همه بیماران عزیز و گرامی بود با عرض پوزش
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بسیار داروهاشون تاثیر مثبتی داره
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
اضطراب
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دکتر خوب و با دانش هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بسیار با تجربه
تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
خیلی با سواد هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مشکل حملات پانیک داشتم و خیلی موثر بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
عالی و باسواد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
نمره 8از 10 میدم به ایشون.
مشکل من خیلی پیچیده بود و هست و کاملا درمان نشدم، اما از وضعیت خیلی بد و بغرنجی که داشتم، 3 سال پروسه درمان رو با ایشون طی کردم والان حدودا 70 درصد بهبود دارم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
نمیدونم تاحالا باهاشون برخورد نداشتم و نمیدونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
چند جلسه نسخه گرفتم دپاکین آستارا فرانکلین الان فقط میخوام به جای دپاکین چه بخورم متشکرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
دکتری خوب و با دانش .همسرم تحت درمان ایشون هست و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بهتریندکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مشکل پانیک اتک داشتم که خیلی خیلی اوضاعم بهتر شده ایشالا درمان و تکمیل میکنم تا نتیجه کامل رو بگیرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
دکتر نامجو بسیار باحوصله هستند. من پنج سال هست که تحت نظر ایشون هستم و الان رو به بهبود هستم. شرایط من هنگام مراجعه به دکتر بسیار حاد بود.
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
پانیک داشتم و تحت درمانم
۱۳۹۸/۰۸/۳۰
زودانزالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
من مشکل پانیک داشتم الان حدودا 8 ماهه با کمک آقای دکتر تونستم کنترلش کنم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
افسردگی سالهای طولانی من با تشخیص آقای دکتر rtms انجام دادن و خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
افسردگی و استرس شدید
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
باسواد و دانا
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
کمک کردن واقعا بهم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
دکتر خوبی بودن و من نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بسیار کارامد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
مشکل عصبی و استرس بالا داشتم که به لطف تشخیص درست ایشون بسیار عالی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
فعلا درحال درمانم وخیلی بهترم خدا رو شکر من پانیک داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
افسردگی داشتم دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
بسیار عالی و با حوصله و درمان تاثیرگذار
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بسیار موقر و با حوصله
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
درمان فقط با یک دارو و نتیجه درمان عاالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
باسلام من مشکل تپش قلب شدید داشتم ورودبه خود یه حمله شدید میآمدم سراغم بی حال میشدم یه ترس وحشتناکی میومدم سراغم که اتفاقی برای خودم دوروبرم بیفته خلاصه از زندگی خسته شده بودم دوسال زجر کشیدم کلی دکتر قلب وتست آزمایشگاه رفتم ولی کارساز نبود تا اینکه به لطف خدا آقای دکتر راپیدا کردم خداراشکر با قرص هایی که جناب نامجو دادن الان خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
نتیجه درمان عالی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶
افسردگی وکارشون بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
با کمترین دارو درمان رو انجام می دن و اگر هم مشکلی با دارو داشته باشیم در دسترس و پاسخگو هستن.
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
در تخصصشون سرآمد هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
مشکل پانیک و اضطراب وحشتناک داشتم از ترس از خونه نمیتونستم بیرون برم .سفر میترسیدم برم. خدا ازش راضی باشه .فکر نمیکردم خوب بشم و به زندگی عادی برگردم . بسیار باسواد و صیور . به دقت گوش میدهند. مثل بقیه دکترا نیست که دارو الکی و زیلد بده. شاید ویزیتش گرون باشه ولی تشخیصش درسته من دو ساله تحت نظرشونم. 99 درصد بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
گوگولیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
سردرد داشتند ، با تجویز دارو حدود 30 درصد بهتر شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
افسردگی داشتم بهتر شدم اما الان بعد چندسال دوباره نص قدیم شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
۷ سال افسردگی و همچنان تحت نظر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
سلام من علی حسامی هستم 32سال الان 4سال استرس دارم از شما اقا دکتر کمک میکند به من ***
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
بهبودی پس از 10 سال
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عالللییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
۵ ساله تحت نظرشون بودم و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
خوب بود ولی خیلی تخصصی نبود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
دکتر خوبی هست. افسردگی داشتم و حالم خوب شده
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
عااالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
خوب بوده است
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عالی و خیلی با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
دکتر بسیار خوبی هستند .من اضطراب شدید داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
رصایت داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
حال دونیم بد بود گز گز پا داشتم اعصابم داغون ی بار ویزیت شدم عالییییییی بود از مریضی و اعصاب خراب و گزگز خبری نیست ممنون از دکتر نامجو
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
جلسه دومم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای است
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
اضطراب و عدم تمرکز که تا حدود زیادی حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
ناراحتی اعصاب
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
خودم و پسرم میایم الان دخترم رو می خوام بیارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بیماری وسواس کندن مو داشتم 3.4سالی بود درگیرش بودم و هیچ دکتری درمان نمیکرد اما توسط ایشون کاملا حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
کارشون عالیه دکتر
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
وسواس خودبیمارانگاری و استرس شدید
۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
پزشک فوق العاده خوب هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
۲ماهه تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
سلام من در خدمت هستم ولی قبلا هم اعصاب روده داشتمو الان در تی خدمت دیگه خیلی عزیت میشم نظرتون معافیت انجام میشه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
متبحر و بادانش
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
سه ماهه که برای درمان اضطراب خدمتشون میرم. بهبودیم طی این مدت کاملا واضح بوده .شاید نسبت به سایر پزشکها قدری هزینه بیشتر باشه ولی وقت و مهارتی که برای بیمار میذارن واقعا ارزشش خیلی بالاتره ازین مبالغ.
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
بادانش و تجربه بالا
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
اسم ایشان راشنیدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
استرس واضطراب در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
وسواس و استرس
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
برای من مفید بودند ولی به دلایلی درمانم کامل نشد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
عالی
عالی عالی دارو کم اثر 100
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
در مجموع کارشون یک سر و گردن بالاتر از بقیه هست
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
از لحاظ فهم و دقت و تشخیص مثل ایشون ندیدم. خوشحالم که ایشون رو پیدا کردم و درمانشون هم مشکلم رو حل کرد چون واقعا دیگه از دکتر رفتن خسته شده بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
افسردگی و پانیک. 1بار تلفنی ویزیت شدم الان بار دوم میخوام نوبت بگیرم خیلی تو ی ماه بهتر شدم خیلی دکتر صبور و آگاهی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
بسیار عالی و صبور کاملا به صحبت ها گوش میدن و راهنمایی و تجویز لازم رو میکنن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
در حال درمان
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
بسیار دقیق و باحوصله
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
افسردگی داشتم حالم خییییلی خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
مادربزرگم مریضشان بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
بسیار عالی و با حوصله و با سواد
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
دکتر نکته سنجی هستند و با روند آرام و قدم به قدم به شما کمک می کنند .
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار دکتر با تجربه و با اخلاق هستن.
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
نمیدونم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
من سالها درگیر حملات پانیک بودم طوری که زندگیم مختل شده بود و اصلا فکر نمی کردم که قابل درمان باشه. اما جناب دکتر با درایت و مهارت عالی درمانش کردن و زندگی برام معنی پیدا کرد
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
پانیک اتک
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
با توجه به کامنتهایی که داشتن بهشون مراجعه کردم و خوشبختانه درمانشون نتیجه مطلوب داد
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
سلام آقای دکترمن میخوام بدنم هم صورتم چاق بشخ زود چه قرص بخورم چاق بشم هم عوارضی نباشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
اولین جلسه بود که پدرم رو بردم پیش دکتر بنظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
متبحر هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
متبحر و باتجربه
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
عالی و با حوصله و تجویز موثر
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
دکتر بسیار عا
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
مشکل بیش فعالی داشتم و خیلی از نتایج راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
نتیجه ی مطلوب
۱۴۰۲/۰۷/۱۴
واژینیسموس داشتم و با درمانشون رفع شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۴
من با درمان ایشون از نزولی ترین مسیرهای زندگیم به فراز رسیدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
دکتر خوبی هستند و با یک قرص بیماری پنیک منو کنترل کردند اما من روانپزشکی رو برای پنیک موثرتر و پایدار تر میدونم
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بسیار عالی و
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
افسردگی بعد از زایمان.خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
مهمترین مساله تشخیص درسته که خیلی از دکترها وقت کافی نمیذارن برای رسیدن به تشخیص. اما دکتر نامجو با دقت و حوصله شرح حال بیمار رو گوش میدن و برات توضیح میدن که علت اینکه به این شرایط دچار شدی چیه و درمان مناسب رو تجویز میکنن.
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
پزشک با
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
پارسال بخاطر یه اتفاقی دچار بحران روحی شده بودم که مراجعه کردم و درمان شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
من پانیک داشتم ودکترمنو درمان کرد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
درمان افسردگی. راضی بودم تا الان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
افسردگی پس از زایمان
۱۳۹۹/۰۳/۲۳
سلام من 1 جلسه رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
به نظرم خ
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خوب هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
وسواس...
۱۳۹۹/۰۱/۱۴
بسیار دکتر عالی و با تجربه ایی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
برای درمان حملات پانیک مراجعه کردم. با کمترین دارو درمان کردن و بهبودی حاصل شد. ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بسیار پزشک باهوش و با شخصیتی هستن ایشون. مشکل سردردی که سالیان سال داشتم بوسیله دکتر ناجو خوب شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
درجه یک
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بی نظیر
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
بد نیست
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
دکتر فوق العاده صبور و کار بلد
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
داغ شدن سر از گردن ب بالا
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
افسردگی. درمان فقط با یک دارو بدون عارضه و با نتیجه عالی ...
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
دکتر خوبی هستن و حال روحی من بعد از مصرف قرص ها تا حدودی بهتر شده
بسیار خوب و با مطالعه و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷استرس و عصبی شدن
۱۴۰۱/۰۶/۲۴با سلام خیلی دکتر عالی می باشد و قبلا در اسفراین بیمارش بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲مشکلات خواب
۱۳۹۹/۰۳/۱۶استرس و بی خوابی. کاش از اول به دکتر نامجو مراجعه کرده بودم و اینقد عذاب ننی کشیدم...
۱۳۹۹/۰۳/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷پانیک اتک
۱۳۹۹/۰۶/۰۱نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خوب است .
۱۴۰۴/۰۶/۳۰نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۸پرخاشگری و خشم وحشتناک پسرم با درمانشون رفع شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۳سلام آقای دکتر من مجردم پسرم چند سالیه خودارضایی میکنم لاغر شدم فراموشی دارم اعصبی میشم دلهوره وحشت زدم کف سرم میخاره چه دارویی مصرف کنم خوب خوب بشم یک راهنمایی بدین لطفا
۱۴۰۳/۱۲/۰۹سلام حرف بزنم یا بخندان پشت سرم باد میکنه
۱۳۹۸/۱۱/۰۷بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷تشخیصی دکتر عالی میباشد
۱۳۹۹/۰۱/۱۳استرس و اصطراب
۱۴۰۴/۰۴/۱۰یتسنلنبابا
۱۴۰۰/۰۳/۱۴اضطراب شدید و بسیار صبور و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خلی خوب برام
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ادببللز
۱۴۰۲/۰۴/۱۸من بیمار آقای دکتر بودم و ایشون رو به چند نفر از دوستانم هم معرفی کردم و همگی نتیجه رضایتبخش گرفتیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵رزیتا رضایی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲پانیک در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۳افسردگی بعد از زایمان عالییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸دکتر بسیار باسوادی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۲۰اضطراب و استرس
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۳فوق العاده
۱۴۰۱/۰۶/۳۰بسیار دقیق ، صبور
۱۴۰۲/۰۶/۲۴من برای مشکل خواب و عدم تمرکز مراجعه کردم و بسیار راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۶دکتر عااااااالیه
۱۳۹۸/۱۲/۲۷اختلال خواب سالها داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳بسیار عالی. همون ویزیت اول حالم خیلی بهتر شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹پنیک در بارداری خیلی حالم بد بود ولی ایشون معجزه کرد
۱۴۰۲/۰۲/۱۳سلام واقعا دکتر عالیه هست.
۱۴۰۱/۰۱/۰۱برای حملات پانیک مراجعه کردم،، دکتر بسیار متشخص و کاردانی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳با کمترین دارو درمان رو انجام می دن و اگر هم مشکلی با دارو داشته باشیم در دسترس و پاسخگو هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۵سردرد عصبی داشتم و دکترهای زیادی رفته بودم و نهایتا با درمان دکتر نامجو بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹مشکل تمرکز داشتم. نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۸من استرس داشتم و پانیک می شدم و درمان دکتر نامجو خیلی عالی نتیجه بخش بود و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۳/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بیماری با مصرف دارو کنترل شد و تجربه خوبی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷مادرم بدلیل افسردگی به دکتر دیگه ای مراجعه کرده بود که تعداد زیادی دارو داده بود و بیشتر وقتا میخوابید. به پیشنهاد یکی از بستگان و بعد تحقیق بردمش خدمت دکتر نامجو که هم داروهاشو خیلی کم کرد و هم اینکه با یه دونه دارو نتیجه خوب گرفت و به زندگی برگشت بعد مدتها
۱۴۰۲/۰۵/۱۸خودم و خواهرم با درمانی که آقای دکتر انجام دادن بعد سالها زندگی عادی رو تجربه کردیم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳من با توجه به نظراتی که اینجا خوندم ایشون رو انتخاب کردم و از انتخابم که بر اساس تحقیق بود راضی ام و از سایت نوبت که این بستر رو فراهم کرده هم خیلی متشکرم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دکتر خوبی هستن .من اظصراب داشتم و خواب بدی داشتم.ایشون کم دارو میدن و دارو ها رو من موثر بوده .و از ایشون راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عصبانیت
۱۳۹۹/۰۶/۱۱دکتر خوبی هستند و دلسوز بیمارشونند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سلام واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶من تنگی نفس دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴افسردگی و استرس و خیلی مشکلات مختلف من با یک قلم دارو درمان شد توسط اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۹من استرس شدید داشتم و دکتور معجزه نمود برای من
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی و موثر
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دکتر بسیار با تجربه توانمند وخوش برخورد هستن عالی ترین عالی زندگیم مدیون ایشونم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸برای دخترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸سلام خدمت جناب دکتر من دارای افسردگی شدید بودم چهار جلسه به صورت حضوری و آنلاین در خدمت دکتر بودم دکتر خوبی هستن ولی واسه من هیچ تغییر خاصی انجام نشد به عنوان یک بیمار یه پیشنهاد و انتقادی از جناب دکتر داشتم که مریض و میبینن فقط از احوال و همون لحظه سوال میکنه بدون اینکه از گذشته بیمار بپرسه چی برسرش گذشته که دقیق تر بیماری رو تشخیص بده منی که یه ل حظه خوشم و یه هفته تا مرز دیوانگی پیش میرم با لحظه حال و حاضرم تشخیص میده و دارو بدون در نظر گرفتن گذشته بیمار به این دلیل من تغعییری در وضعیتی حاصل نشد البته بازم میگم پزشک مهربونم و خوبی هستن شاید مشکل از من هست که تقدیر این حال و روز و برام رقم زده ولی در هر صورت تو این شش ماه که تحت نظر جناب دکتر بودم تعغیر خاصی در حالم ایجاد نشد شرمنده جناب دکتر فقط قصدم نظر و حرف دلم که حال و روز خوبی ندارم بود بنده محمود سهرابی هستم آرزوی موفقیت برای جناب دکتر نامجو و همه بیماران عزیز و گرامی بود با عرض پوزش
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار داروهاشون تاثیر مثبتی داره
۱۴۰۰/۰۷/۱۹اضطراب
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دکتر خوب و با دانش هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار با تجربه تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خیلی با سواد هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مشکل حملات پانیک داشتم و خیلی موثر بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عالی و باسواد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸نمره 8از 10 میدم به ایشون. مشکل من خیلی پیچیده بود و هست و کاملا درمان نشدم، اما از وضعیت خیلی بد و بغرنجی که داشتم، 3 سال پروسه درمان رو با ایشون طی کردم والان حدودا 70 درصد بهبود دارم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۰نمیدونم تاحالا باهاشون برخورد نداشتم و نمیدونم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵چند جلسه نسخه گرفتم دپاکین آستارا فرانکلین الان فقط میخوام به جای دپاکین چه بخورم متشکرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲دکتری خوب و با دانش .همسرم تحت درمان ایشون هست و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بهتریندکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۸مشکل پانیک اتک داشتم که خیلی خیلی اوضاعم بهتر شده ایشالا درمان و تکمیل میکنم تا نتیجه کامل رو بگیرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر نامجو بسیار باحوصله هستند. من پنج سال هست که تحت نظر ایشون هستم و الان رو به بهبود هستم. شرایط من هنگام مراجعه به دکتر بسیار حاد بود.
۱۴۰۳/۰۲/۲۴پانیک داشتم و تحت درمانم
۱۳۹۸/۰۸/۳۰زودانزالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲من مشکل پانیک داشتم الان حدودا 8 ماهه با کمک آقای دکتر تونستم کنترلش کنم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰افسردگی سالهای طولانی من با تشخیص آقای دکتر rtms انجام دادن و خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۰افسردگی و استرس شدید
۱۴۰۱/۰۶/۰۸باسواد و دانا
۱۳۹۸/۰۸/۲۳کمک کردن واقعا بهم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶دکتر خوبی بودن و من نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵بسیار کارامد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳مشکل عصبی و استرس بالا داشتم که به لطف تشخیص درست ایشون بسیار عالی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶فعلا درحال درمانم وخیلی بهترم خدا رو شکر من پانیک داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰افسردگی داشتم دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بسیار عالی و با حوصله و درمان تاثیرگذار
۱۳۹۹/۰۳/۳۱بسیار موقر و با حوصله
۱۳۹۸/۰۹/۱۷درمان فقط با یک دارو و نتیجه درمان عاالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵باسلام من مشکل تپش قلب شدید داشتم ورودبه خود یه حمله شدید میآمدم سراغم بی حال میشدم یه ترس وحشتناکی میومدم سراغم که اتفاقی برای خودم دوروبرم بیفته خلاصه از زندگی خسته شده بودم دوسال زجر کشیدم کلی دکتر قلب وتست آزمایشگاه رفتم ولی کارساز نبود تا اینکه به لطف خدا آقای دکتر راپیدا کردم خداراشکر با قرص هایی که جناب نامجو دادن الان خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶نتیجه درمان عالی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶افسردگی وکارشون بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۰۵با کمترین دارو درمان رو انجام می دن و اگر هم مشکلی با دارو داشته باشیم در دسترس و پاسخگو هستن.
۱۴۰۱/۰۶/۰۵در تخصصشون سرآمد هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹مشکل پانیک و اضطراب وحشتناک داشتم از ترس از خونه نمیتونستم بیرون برم .سفر میترسیدم برم. خدا ازش راضی باشه .فکر نمیکردم خوب بشم و به زندگی عادی برگردم . بسیار باسواد و صیور . به دقت گوش میدهند. مثل بقیه دکترا نیست که دارو الکی و زیلد بده. شاید ویزیتش گرون باشه ولی تشخیصش درسته من دو ساله تحت نظرشونم. 99 درصد بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰گوگولیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سردرد داشتند ، با تجویز دارو حدود 30 درصد بهتر شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰افسردگی داشتم بهتر شدم اما الان بعد چندسال دوباره نص قدیم شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸۷ سال افسردگی و همچنان تحت نظر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سلام من علی حسامی هستم 32سال الان 4سال استرس دارم از شما اقا دکتر کمک میکند به من ***
۱۳۹۹/۰۹/۰۶بهبودی پس از 10 سال
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالللییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱۵ ساله تحت نظرشون بودم و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵خوب بود ولی خیلی تخصصی نبود
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خوبی هست. افسردگی داشتم و حالم خوب شده
۱۳۹۹/۰۴/۲۰بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۰۵عااالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خوب بوده است
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالی و خیلی با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دکتر بسیار خوبی هستند .من اضطراب شدید داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰رصایت داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱حال دونیم بد بود گز گز پا داشتم اعصابم داغون ی بار ویزیت شدم عالییییییی بود از مریضی و اعصاب خراب و گزگز خبری نیست ممنون از دکتر نامجو
۱۳۹۹/۱۲/۱۱جلسه دومم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار دکتر خوب و با تجربه ای است
۱۳۹۹/۰۳/۱۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴اضطراب و عدم تمرکز که تا حدود زیادی حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ناراحتی اعصاب
۱۴۰۱/۱۲/۱۴خودم و پسرم میایم الان دخترم رو می خوام بیارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۳۰بیماری وسواس کندن مو داشتم 3.4سالی بود درگیرش بودم و هیچ دکتری درمان نمیکرد اما توسط ایشون کاملا حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲کارشون عالیه دکتر
۱۳۹۹/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸وسواس خودبیمارانگاری و استرس شدید
۱۳۹۸/۰۸/۲۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۹پزشک فوق العاده خوب هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۳تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۷تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸۲ماهه تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۵سلام من در خدمت هستم ولی قبلا هم اعصاب روده داشتمو الان در تی خدمت دیگه خیلی عزیت میشم نظرتون معافیت انجام میشه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶متبحر و بادانش
۱۴۰۰/۰۱/۰۳سه ماهه که برای درمان اضطراب خدمتشون میرم. بهبودیم طی این مدت کاملا واضح بوده .شاید نسبت به سایر پزشکها قدری هزینه بیشتر باشه ولی وقت و مهارتی که برای بیمار میذارن واقعا ارزشش خیلی بالاتره ازین مبالغ.
۱۴۰۱/۰۶/۱۳بادانش و تجربه بالا
۱۴۰۱/۰۶/۰۸اسم ایشان راشنیدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸استرس واضطراب در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۰۶وسواس و استرس
۱۳۹۸/۰۸/۲۲برای من مفید بودند ولی به دلایلی درمانم کامل نشد.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی عالی عالی دارو کم اثر 100
۱۳۹۹/۱۱/۰۴در مجموع کارشون یک سر و گردن بالاتر از بقیه هست
۱۳۹۹/۰۲/۲۶از لحاظ فهم و دقت و تشخیص مثل ایشون ندیدم. خوشحالم که ایشون رو پیدا کردم و درمانشون هم مشکلم رو حل کرد چون واقعا دیگه از دکتر رفتن خسته شده بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۰افسردگی و پانیک. 1بار تلفنی ویزیت شدم الان بار دوم میخوام نوبت بگیرم خیلی تو ی ماه بهتر شدم خیلی دکتر صبور و آگاهی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۶بسیار عالی و صبور کاملا به صحبت ها گوش میدن و راهنمایی و تجویز لازم رو میکنن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲در حال درمان
۱۳۹۸/۰۹/۰۷بسیار دقیق و باحوصله
۱۳۹۸/۰۱/۲۷افسردگی داشتم حالم خییییلی خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۵مادربزرگم مریضشان بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار عالی و با حوصله و با سواد
۱۴۰۱/۰۵/۰۸دکتر نکته سنجی هستند و با روند آرام و قدم به قدم به شما کمک می کنند .
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار دکتر با تجربه و با اخلاق هستن.
۱۴۰۱/۰۹/۲۵راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳نمیدونم
۱۴۰۳/۰۸/۲۷من سالها درگیر حملات پانیک بودم طوری که زندگیم مختل شده بود و اصلا فکر نمی کردم که قابل درمان باشه. اما جناب دکتر با درایت و مهارت عالی درمانش کردن و زندگی برام معنی پیدا کرد
۱۳۹۸/۰۷/۲۲پانیک اتک
۱۴۰۱/۰۶/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۴با توجه به کامنتهایی که داشتن بهشون مراجعه کردم و خوشبختانه درمانشون نتیجه مطلوب داد
۱۴۰۱/۰۶/۰۹سلام آقای دکترمن میخوام بدنم هم صورتم چاق بشخ زود چه قرص بخورم چاق بشم هم عوارضی نباشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۶اولین جلسه بود که پدرم رو بردم پیش دکتر بنظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰متبحر هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲متبحر و باتجربه
۱۳۹۹/۰۶/۲۸عالی و با حوصله و تجویز موثر
۱۳۹۹/۰۴/۰۹دکتر بسیار عا
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل بیش فعالی داشتم و خیلی از نتایج راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵نتیجه ی مطلوب
۱۴۰۲/۰۷/۱۴واژینیسموس داشتم و با درمانشون رفع شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۴من با درمان ایشون از نزولی ترین مسیرهای زندگیم به فراز رسیدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر خوبی هستند و با یک قرص بیماری پنیک منو کنترل کردند اما من روانپزشکی رو برای پنیک موثرتر و پایدار تر میدونم
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بسیار عالی و
۱۳۹۹/۱۲/۰۱افسردگی بعد از زایمان.خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵کار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲مهمترین مساله تشخیص درسته که خیلی از دکترها وقت کافی نمیذارن برای رسیدن به تشخیص. اما دکتر نامجو با دقت و حوصله شرح حال بیمار رو گوش میدن و برات توضیح میدن که علت اینکه به این شرایط دچار شدی چیه و درمان مناسب رو تجویز میکنن.
۱۴۰۱/۰۶/۱۰پزشک با
۱۴۰۴/۰۵/۱۳پارسال بخاطر یه اتفاقی دچار بحران روحی شده بودم که مراجعه کردم و درمان شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۷من پانیک داشتم ودکترمنو درمان کرد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲درمان افسردگی. راضی بودم تا الان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱افسردگی پس از زایمان
۱۳۹۹/۰۳/۲۳سلام من 1 جلسه رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶به نظرم خ
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوب هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱وسواس...
۱۳۹۹/۰۱/۱۴بسیار دکتر عالی و با تجربه ایی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹برای درمان حملات پانیک مراجعه کردم. با کمترین دارو درمان کردن و بهبودی حاصل شد. ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بسیار پزشک باهوش و با شخصیتی هستن ایشون. مشکل سردردی که سالیان سال داشتم بوسیله دکتر ناجو خوب شد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۱درجه یک
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بی نظیر
۱۳۹۹/۱۰/۰۸بد نیست
۱۳۹۹/۰۳/۱۴دکتر فوق العاده صبور و کار بلد
۱۴۰۱/۱۲/۱۹داغ شدن سر از گردن ب بالا
۱۴۰۴/۰۵/۱۳افسردگی. درمان فقط با یک دارو بدون عارضه و با نتیجه عالی ...
۱۴۰۱/۰۶/۱۷دکتر خوبی هستن و حال روحی من بعد از مصرف قرص ها تا حدودی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خوب و قابل اتکا
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خوب و با حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۲۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷خیلی دکتر بافهم وباحوصله ای بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۹دکتر خوبیه افسردگی من توسط ایشان کنترل شد
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عالیییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۲۲یک جلسه ویزیت شدیم و راضی هستیم.
۱۳۹۹/۱۲/۰۵خیلی عالی واقعاعالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱مشکل پن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱