برای دریافت نوبت از دکتر هاجر احمدی وزملائی متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر هاجر احمدی وزملائی متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران: شریعتی بالاتر از تقاطع میرداماد بن بست شریفی پلاک ۶طبقه همکف
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر هاجر احمدی وزملائی متخصص اعصاب و روان - روانپزشک در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر هاجر احمدی وزملائی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شریعتی بالاتر از تقاطع میرداماد بن بست شریفی پلاک ۶ طبقه همکف
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶روند درمانیشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۸بسیار عالی و به مسائل گوش میدهند.
۱۴۰۳/۰۱/۱۴بسیار دکتر خوبی هستن مشکل ما هم حل شد به شما هم توصیه می کنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴از همه لحاظ عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵ذذللبببللل
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیارعلی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴من مشکل افسردگی و وسواس داشتم دارو دادن و دستگاه الان خیلی خوبم حتما پیشنهاد می کنم
۱۴۰۲/۰۵/۲۳دکتر خوب وباحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار دکتر خوبی هستند. خیلی به آدم حس آرامش میده و تشخیص درست دارن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹افسردگی زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار خوش اخلاق و مسئولیت پذیر و حادق
۱۴۰۳/۰۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲همه چیز عالی حتی برخورد منشی ها
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام دکتربسیارعالیه
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خیلی دکتر دلسوز و خوبی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۲با حوصله به حرفام گوش کردن و داروی اضافی تجویز نکردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سلام زیاد وقت برا بیمار نزاشتن به نظر من باید صحبتهاشون طوری بود که بیمار رو وادار میکرد همه دردشو در میان بزارن ولی ایشون ۱۵ دقیقه هم وقت نگذاشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر مهربون و دلسوز خیلی وقت میزارن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰فعلا که عالی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۲مشکل استرس و اضطراب بعداز استفاده از دستگاه واقعا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷پزشک خیلی خوب و با علمی هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷من یه بچه اوتیسم دارم پیش ایشون رفتیم خیلی با حوصله ویزیت کردن و دارو دادن خدا رو شکر خیلی کنترل شده
۱۴۰۲/۰۵/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶بار اولم بود به ایشون مراجعه میکردم ، برای مادرم که آلزایمر دارن و بشدت پرخاشگر شدن ، خانم دکتر بسیار خوش برخورد و صبورانه به حرفام گوش کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۵نشخیص درست و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۱برای حل مشکل استرس رفتم تاثیر مثبتی توی جلسه اول داشت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بیخوابی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دو قطبی داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۶فعلا متیجه ای
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵فعلا تحت درمان ایشان هستم، استرس و اضطراب شدید داشتم که خداراشکر با مصرف داروهای تجویزی ایشان از بین رفته.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دکتر باتجربه وبا ایمان وباحوصله تشخیص صددرصدی ودرمان با مهارت بالا
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خیلی برخورد خوبی هم خانم دکتردارند هم پرسنل دلسوز دارند و خداروشکر تونستم مشکلم حل بشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۲مشکل من حل شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۵