دکتر لادن علم بیگی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی ۱۴۱۲۰۰ در تهران، شهرک غرب فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر لادن علم بیگی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی ۱۴۱۲۰۰ به ارائه خدمات روانپزشکی و درمان اختلالات روانی در تهران مشغول است. ایشان دارای بورد تخصصی روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میباشند و در زمینه درمان دارویی و غیردارویی طیف وسیعی از بیماریهای روانی فعالیت دارند. مطب دکتر لادن علم بیگی در شهر تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بعد از ایوانک، برج بیمارستان آتیه غرب، طبقه بیستم، واحد C8 واقع شده است. این موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان بیماران ساکن غرب تهران را به خدمات تخصصی ایشان فراهم میکند.
دکتر لادن علم بیگی به عنوان متخصص اعصاب و روان، در زمینه درمان بیماریهایی نظیر افسردگی، اختلالات اضطرابی، سردردهای مزمن، اختلالات خواب، وسواس، اختلال دو قطبی، اسکیزوفرنیا، دمانس و آلزایمر، اختلالات جنسی و همچنین بیشفعالی در کودکان و بزرگسالان تجربه بالایی دارند. درمانهای ارائهشده توسط ایشان تنها به دارو محدود نبوده و از روشهای نوین غیردارویی مانند آرتیاماس، نوروفیدبک و تیدیسیاس نیز بهره گرفته میشود. این رویکرد ترکیبی به بیماران این امکان را میدهد تا متناسب با شرایط خود بهترین نوع درمان را دریافت کنند.
بیماران دکتر لادن علم بیگی غالباً از دقت در تشخیص، صبر و حوصله در ویزیت و پیگیری درمان رضایت بالایی دارند. طبق نظرات ثبتشده، بسیاری از مراجعان از رویکرد علمی و اخلاق حرفهای ایشان خرسند هستند و بیش از ۹۵٪ بیماران او را به دیگران توصیه میکنند. در صورت نیاز به مراجعه فوری، بیماران اورژانسی همان روز پذیرش میشوند تا روند درمان بدون وقفه آغاز شود.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به دکتر لادن علم بیگی فراهم است. این سامانه به بیماران کمک میکند تا بدون نیاز به تماس تلفنی، به آسانی زمان ویزیت خود را رزرو نمایند. دکتر لادن علم بیگی با تخصص روانپزشکی و تجربه حرفهای خود، یکی از شناختهشدهترین پزشکان اعصاب و روان در شهر تهران و به ویژه منطقه شهرک غرب است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بعد از ایوانک، برج بیمارستان آتیه غرب، طبقه بیستم، واحد C ۸
جیار من شمارو از نزدیک ببینم کل غمام از یادم میره
۱۴۰۵/۰۱/۲۳بیخوابی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بسیار حرفهای. تشکر ویژه از جناب باقری
۱۴۰۵/۰۲/۰۲مشکل اضطراب داشتم در مدت 2ماه کاملا درمان شدم سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام ، من یه مدت زیادی دچار افسردگی شدید شده بودم همش احساس سر خوردگی داشتم اما یکی از دوستام ایشون رو به من معرفی کرد خانم دکتر بسیار مسلط و نکته بین هستن حرفای منم کامل گوش کردن با دلسوزی کامل و بهترین درمانو بدون قرص و دارو و عوارضش به من پیشنهاد کردن با دستگاه rtms که تونست یه زندگی جدید به من بده واقعا ممنونم از ایشون و تیم حرفه ای که دارن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بهترین بینظیرترین تجربه کرده زندگی همراه با تیم حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بیماری افسردگی داشتم و به کنم ایشان درمان شدم و حالم خیلی خوب شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر علمبیگی ممنون از انرژی گفتارو مشاوره شما که برای من خیلی تاثیر گذار بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من اضطراب خیلی شدید داشتم زندگیم فلج شده بود به لطف خانم دکتر به زندگی برگشتم خدا حفظشون کنه بی نهایت ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱استرس و بیخوابی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷سلام واقعا دکتر خوبی هستن من به شدت از روش و دوره درمان راضی هستم خیلی احساس بهتری دارم انگار که تازه میفهمم دورم چه اتفاقایی میوفته
۱۴۰۵/۰۳/۱۳به لطف خانم دکتر حافظه ام بهتر شده استرس و اضطرابم هم کم شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲پسر بزرگم تحت درمان دارویی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکل بی خوابی داشتم خوشبختانه مداوا شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷خلاصه بگم ، خانم دکتر لادن علم بیگی ، منو به زندگی برگردوند ، خانم دکتر با تمام وجودم ممنونم از شما
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی هستن منو در عرض سه چهار ماه درمان کردن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سومصرف دارو خدا رو شکر بهترم ممنونم از پیگیری دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر دوست داشتنی صبور مهربان کار بلد و با انصاف هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳«دکتر علمبیگی عزیز، ممنون بابت همه کمکها و همراهیهاتون. شما فقط به یک بیمار کمک نکردید، بلکه به خانواده ما آرامش و امید دادید. همیشه قدردان زحمات و مهربونیهاتون هستیم.» ️
۱۴۰۵/۰۳/۱۹اظطراب داشتم که خانم دکتر تشخیص درست دادند و درمان کردند و بعد از ۳ ماه داروها را تدریجی قطع کردند و حملات اضطرابی من خوب شد با تشکر از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر حاذق و خوبیه من استرس داشتم کم خوابی داشتم عدم کنترل روی خودم داشتم و توی ۱۵ جلسه درمان شدم پیشنهادشون میکنم کادر درمان عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بی خوابی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی هستن من با کمک دستگاه rtms و به کمک خانم دکتر عزیز به بهبودی کامل رسیدم و افسردگی و اضطراب داشتم مشکلات خوابم برطرف شد و محیط مطب کاملا شیک ودر شان مخاطب است.ممنونم به زندگی برگشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷من برای مشکل استرس و اضطراب پسرم مراجعه کردم و خانم دکتر با روش rtmsمشکل پسرم رورفع کردند و خداروشکر نتیجه خیلی خوبی داشت خانم دکتر علم بیگی واقعا با اخلاق و تجویزشون عالی هست ممنونم ازشون و به همه ایشون و راهکارهای درمانیشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳واقعا برخورد خانم دکتر و پرسنل عالی بود.کادر کاملا حرفه ای و تشخیص و درمان عالی انجام شد. من برای استرس و تمرکز مراجعه کرده بودم . به ۴ نفر دیگه هم معرفی کرده بودم از روند درمان راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۳بسیار دکتر حاذقی هستند من ۳۰ جلسه آر تی ام اس انجام دادم کاملا اضطراب و نشخوار ذهنیم بر طرف شد ممنون از دکتر و تیم حرفه ای شون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶با اضطراب شدید ونوشخوار فکری وافسردگی شدید مراجعه کردم بعداز یک هفته درمان دارویی واستفاده از دستگاه Rtms علائم بهتر شدن رو به وضوح حس میکنم وواقعا راضیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲حظور و صحبت با ایشان در مطب بسیار آرامش بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱وقت دهی خوب بود . روند درمان هم کوتاه بود . خانم دکتر هم با حوصله و دقیق بودند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من با بیشفعالی مراجعه کردم در طی مدت زمان کوتاهی زندگیم عوض شد خانم دکتر بی نظیره ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۳تا الان خوب جواب داده درملن ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار خوش برخورد، صادق، باسواد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار خوش رو و باحوصله هستن . اگر اضطراب یا وسواس دارید حتما کمکتون میکن. با متد روز هم کاملا آشنا هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶برخورد خانم دکتر و پرسنل صمیمانه بود و وجدان کاری بالایی دارند، مخصوصا جناب باقری
۱۴۰۵/۰۲/۰۴بهترین تجربه از ویزیت یک دکتر متعهد و متخصص در تمام زمینه ها، من رو به زندگی برگردوندن، متشکرم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰سلام من با مشکل اضطراب مراجعه کردم و در طی چند جلسه بهبودی عالی داشتم دست خداوند واقعا
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خانوم دکتر بی نهایت عالی و خیلی دلسوز هستند واقعا من شفا پیدا کردم با داروهای ایشون، کلا زندگیم عوض شد با درمان ایشون واقعا نمیتونم وصف کنم چقدر حالم خوب شد، ایشالا همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی بسیار کادر خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر بسیار خوب و حرفهای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷محیط کاملا عالی درمان خانوم دکتر قابل اطمینان است برای پسرم دستیاران مجموعه ایشان هم عالی هستن در کل همه چی خوب و عالی است
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دلسوز و حرفه ای هستن تجربه عالی بود پیشنهاد میکنم مراجعه کنید
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی فوق العاده صد بار دیگه هم برگردم عقب انتخابم دکتر علم بیگیه صد در صد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶تازه شروع به درمان کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سلام و درود خدمت خانم دکتر عزیز و منشی های محترم ، من دیروز مراجعه کردم ، رفتار شون فوق العاده حرفه ای و محترمانه و عالی بود ، فضای زیبا داشت مطب تون و پذیرایی که داشتید ، همه جوره عالی هستید ️
۱۴۰۵/۰۱/۲۰دکتر بسیار عالی هستند ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۱از خانم دکتر علم بیگی واقعا راضیم..با اینکه تازه یکماهه از اولین ویزیتم میگذره واقعا جواب گرفتم و خیلی بهتر شدم...قبلا به چنتا دکتر دیگه هم مراجعه کرده بودم ولی جواب نگرفته بود...با تشکر فراوان از خانم علم بیگی
۱۴۰۴/۱۱/۲۳من به خاطر مشکل افسردگی و اضطراب به ایشون مراجعه کردم و ایشون با دانش بالایی که داشتند به من کمک کردند الان خیلی بهترم ایشون برام rtms انجام دادند و تو کمترین زمان بهارین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی مهربان دقت بسیار، با حوصله، وارد به کار و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۴فوق العاده دکتر با حوصله ، با سواد و قدرت تشخیص بالا برای درمان واقعا ممنونم از خانم دکتر و تیم حرفه ایشون .
۱۴۰۵/۰۳/۰۵وسواس فکری ترس شدید
۱۴۰۴/۰۳/۲۵باسلام و عرض ادب با تشکر فراوان از سرکارخانم دکتر لادن علم بگی بابت تکنیک بسیارعالی فوق العاده روش درمانی ایشون واخلاق بسیارخوب و بی نظیری که دارن.من دوچار افسردگی بسیار زیادی شده بودم وباعث از بین رفتن اعتماد بنفسم شده بود وباروش درمانی خانم دکتر تو جلسه دوم خیلی بهتر شدم و توصیه میکنم برای یکبار هم که شده برای مشاوره حتما به خانم دکتر مراجعه کنید.ممنون باسپاس فراوان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی ترین منو درمان کردن در عرض یک ماه من مدام حس خودکشی داشتم منو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳همجی عالی بود و تو یک ماهی که میرم پیششون خیلی نتایج خوبی دیدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار بسیار خوش برخورد و با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۲خیلی خوب بود خانم دکتر کامل وقت میزاره و اصلا بدون پرسش تصمیم نمیگیره
۱۴۰۴/۱۱/۰۶در حال مداوا هستیم ولی برخورد خیلی خوبی دارند و بسیار با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹من با مشکل اضطراب و پنیک مراجعه کردم و خیلی خوب جواب گرفتم مهمترین قسمت مراجعه من رفتار مناسب و با حوصله ایشان بود.ممنونم و توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالیییییی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸با مشکل اختلال خواب و افسردگی مراجعه کردم و با تجویز خانم دکتر و دستگاه rtms مشکلم به صورت قابل توجهی بر طرف شد تشکر میکنم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی و بینظیر از همه نظر خانم دکتر علم بیگی بسیار خوش برخورد و مسلط در زمینه پزشکی بودن و مشکل منو به خوبی تشخیص دادن مجموعه هم بسیار خوش انرژی و آرامش بخش بود من به توصیه خانم دکتر، در کنار درمان دارویی درمان با rtms رو هم به صورت موازی انجام دادم و واقعا عالی جواب گرفتم تا الان
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار عالی. من به همه توصیه میکنم یک بار هم شده به دکتر علم بیگی مراجعه کنید. روش درمان بسیار موثر ومنحصر به فرد هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۶اضطراب بالایی داشتم با کمک خانم دکتر بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷من مشکل اضطراب و افسردگی داشتم با کمک ایشون خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۴/۱۱/۳۰ممنون از خانم دکتر عزیز به خاطر کمک کردن من به زندگی برگردم .اقعا
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار عالی .
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خانم دکتر علم بیگی بهترین تجربه رو برای من از یک پزشک متخصص اعصاب و روان رقم زدند سالها با مشکل اضطراب و بی خوابی مواجه بودم که خوشبختانه با خانم دکتر آشنا شدم و این مشکل رو ۱ساله به طور کل حل کردند واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶تشخیص بسیار دقیق و خوبی دارن و بسیار با حوصله وقت میزارن بسیار راضی هستم از انتخاب خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۸تجربه عالی و بهینه بهترین متخصص حتما پیشنهاد میکنم مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بابت استرس و اضطراب شدید رهشون مراجعه کرده بودم ، خیلی چاها مراجعخ داشتم ولی پیش خانم دکتر با تجوز عالیشون و دستگاه rtms حالم خیلی خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۸اضطراب و استرس بسیار داشتم،کم خوابی و اختلال خواب شدید، سیری از زندگی و ناامیدی بسیار، ممنونم از خانم دکتر زیبا که منو به زندگی امیدوار کردند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹سلام خوبی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸من با مشکل اختلال خواب مراجعه کردم وخوبی نتیجه گرفتم.توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴من حالت تهوع طولانی مدت داشتم و افسردگی شدید ، به لطف خانوم دکتر الان تحت مداوا هستم و نسبت به قبل خیلی خیلی بهتر هستم ممنون از خانوم دکتر و پرسنل خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی......
۱۴۰۴/۰۱/۰۴اختلال بیش فعالی داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشکل اعصاب و روان داشتم و بخوبی نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷دکتر علم بیگی روانپزشک بسیار باسواد،باتجربه و متبحری هستند.جهت درمان افسردگی به ایشان مراجعه کردم و از درمان ایشان خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶مشکل افسردگی داشتم با دستگاه آر ای ام اس ظرف مدت ۱ ماه درمان شدم عالی هستن عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵زیباترین خانوم دکتر ایران. ایشون خیلی درجه یک هستن. واقعا خیلی عالی نمونه یک دکتر واقعی.سلامت باشند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲استرس و اضطراب داشتم خیلی خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خانم دکتر فوق العاده صبور و خوش اخلاق و شنونده هستن. وسواس مقاوم رو با انتخاب داروهای مناسب طی مدت ۶ ماه تا ۸۰ درصد درمان کردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار با سواد،با حوصله و مسئولیت پذیر،با یک تیم حرفه ای و متعهد ممنون از خانم دکتر و تیم خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خانم دکتر در تشخیص و درمان و پیگیری بینظیر هستند موقر و خوش برخورد و محیط مناسب و پرسنل عالی آرامش در محیط کاملا حس میشود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲من بعد از ده سال اعتیادم رو تونستم با کمک خانم دکتر بزارم کنار ،امیدوارم همیشه سلامت و پر روزی باشند
۱۴۰۴/۱۱/۰۶من برای انجام rtms به ایشون مراجعه کردم و حقیقتا از بین کلی مرکز که دیده بودم این مطب بهترین و تمیزترین مرکز بود.با عملکرد عالی.توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بهترین تشخیص و بهترین درمانی که در زندگی تجربه کردم....
۱۴۰۴/۰۸/۱۸یه جلسه رفتم ، تغییری هنوز صورت نگرفته در حال روحیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دخترمن مشکل استرس و افسردگی و توهم داشت طی درمان با خانم دکتر علم بیگی خیلی بهتر شد از دارو و دستگاه rtms استفاده کردن از ایشون کمال تشکر را دارم و بسیار خوشرو و پر حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام محیط کاملا مرتب و عالی دسترسی راحت و پرسنل حرفه ای و مهربان و خود خانوم دکتر هم واقعا برخورد مناسب و با حوصله داشتن درکل خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰فعلا ویزیت و تجویز دارو و یک جلسه شوک
۱۴۰۴/۰۵/۱۵این جلسه کنسل شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خانم دکتر واقعا تشخیصشون درسته و مشکل من طی ۱ ماه حل شد ممنونم ازتون
۱۴۰۴/۰۸/۲۱به دکتر های زیادی مراجعه کردم فقط خانم دکتر تشخیص درست دادن و در ۱ ماه تمامی مشکلات حل شد دستگاه RTMS عالی و بهترین بود سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار متخصص حرفه ای هستند مشکل بی خوابی ام با RTMS برطرف شد پرسنل و محیط بی نظیر️
۱۴۰۵/۰۲/۱۶وسواس فکری داشتم و بعد چند سال با تشخیص درست دکتر عزیز خیلی خوب شدم ممنونم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶مشکل اضطراب پس از حادثه
۱۴۰۳/۰۲/۱۱برای افسردگی و حواس پرتی و مشکلات خواب مراجعه کردم و با تشخیص صحیح و دارو خدارو شکر به لطف خانم دکتر خوب شدم. ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲من با مشکل اضطراب مراجعه کردم و در طی دو هفته کاملا درمان شدم ،کاش زودتر میومدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲اضطراب شدید و افسردگی. خیلی راضی بودم، بعد یه دوره کوتاه مصرف دارو، خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸محیط بسیار شیک که مشخصه به شعور بیمار احترام گذاشتند و دستگاهrtms بدون دارو درمان فوق العاده ای که تجربه بازگشت به زندگی دوباره برام داشت
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مشکل اختلال افسردگی و اضطراب شدید داشتم که توسط خانم دکتر ویزیت شدم و تحت درمان هستم و خداروشکر خیلی حالم بهتر شده.بی شک یکی از بهترین ها هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲