انسان بسیار شریف و کار درست.
تشخیصشون بسیار درست هست و برای بیمار اصلا کم نمیزارن.خدا حفظشان کنه
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
سلام مشکل تیرویید کم کار داشتم که حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
بسیار خوش اخلاق و با حوصله و رسیدگی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
مشکل خاصی نبود مشورت کردم با ایشون بابت بیماری ام
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
بنده بیماردیابتی هستم و تحت نظر آقای دکتر هستم و خداراشکربیماریم کنترل شده و دوز داروهایم خیلی کمتر شدن.
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
کم خونی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
عالی برای چربی خون و کبد چرب
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
خیلی با حوصله و دقیق کار انجام میدهند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
تشخیص ایشون بسیار قوی هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
بهترین پزشک. باسواد و با ادب و همه چی تموم .بسیار دلسوز بیمار.خدا قوت بده
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
پزشک داخلی مادرم هستند. خیلی باسواد و با اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
سلام من بعد از دوسال در موندن اینکه چه بیماری دارم از همدان به سمت تهران رفتم واسشون منو راهنمایی کردن وتشخیصشون درست بود ممنونم از ایشون
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
دکتر بسیار مهربان هستند با دقت به حرف بیمار گوش میدن برای قند خون به ایشان مراجعه کردیم و راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
بسیار خوش خلق و خوب توضیح میدهد
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
پزشک حاذق و دلسوزی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
کم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
عااااالی، انقدر انرژیشون خوب بود، انقدر کامل و باحوصله جواب دادن کیف کردم. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
ریزش مو
از نظر من جزو بهترین پزشکای تهرانن ممنون
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
ایشان دکتر بسیار متبحری است
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
مشکل معده و کلیه
بسیار عالی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
فقط یکبار ویزیت شدم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
بسیار مهربان خوش برخورد و دقیق هستن بسیار ازشون راضی هستم انسان واقعی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
دکترخوبی وعالی است بله مشکل گوارش داشتم باید آندوسکوپی وکولونوسکوپی کنم آخه مشکل قلبی دارم گفتند باید بستری بشم من مریض ایشان در بیمارستان شرکت نفت تهران هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
پزشک خیلی با حوصله و دقیق هستن و البته دانش بالای پزشکی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
پزشک فوق العاده متعهد و پیگیر و مهربان وصبور برای التهاب صورتم مراجعه داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
آمبولی ریه وپانکراس بدخیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
برای دیابت تحت نظرایشان هستمواقعا دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
ایشون خیلی صبورانه ویزیت می کنند. بسیار باسواد و اطلاعاتشون به روز هست. دقت زیادی در تشخیص دارند.
پزشک متخصص بیماری های داخلی (غدد و متابولیسم/دیابت/فشارخون/تیرویید/کرونا و بیماریهای تنفسی/روماتولوژی/بیماریهای عفونی/کلیه و مجاری ادراری/بیماریهای گوارشی بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران /سابقه ی ۱۲ سال طبابت/پزشک خانواده به مدت ۳ سال در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و بیمارستان ارتش/پزشک شاغل در بیمارستان فوق تخصصی نفت.
سلام برای تیروئید رفتم پیششون فعلا دارو نوشتن
۱۴۰۲/۰۶/۱۲پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۲۰مشکل چربی خوب بالا
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵انسان بسیار شریف و کار درست. تشخیصشون بسیار درست هست و برای بیمار اصلا کم نمیزارن.خدا حفظشان کنه
۱۴۰۲/۰۱/۲۹سلام مشکل تیرویید کم کار داشتم که حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار خوش اخلاق و با حوصله و رسیدگی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۸مشکل خاصی نبود مشورت کردم با ایشون بابت بیماری ام
۱۴۰۲/۰۴/۲۰بنده بیماردیابتی هستم و تحت نظر آقای دکتر هستم و خداراشکربیماریم کنترل شده و دوز داروهایم خیلی کمتر شدن.
۱۴۰۲/۱۰/۰۵نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کم خونی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عالی برای چربی خون و کبد چرب
۱۴۰۲/۰۸/۳۰خیلی با حوصله و دقیق کار انجام میدهند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸تشخیص ایشون بسیار قوی هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۴بهترین پزشک. باسواد و با ادب و همه چی تموم .بسیار دلسوز بیمار.خدا قوت بده
۱۴۰۲/۰۱/۲۹پزشک داخلی مادرم هستند. خیلی باسواد و با اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳سلام من بعد از دوسال در موندن اینکه چه بیماری دارم از همدان به سمت تهران رفتم واسشون منو راهنمایی کردن وتشخیصشون درست بود ممنونم از ایشون
۱۴۰۲/۱۰/۲۷دکتر بسیار مهربان هستند با دقت به حرف بیمار گوش میدن برای قند خون به ایشان مراجعه کردیم و راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار خوش خلق و خوب توضیح میدهد
۱۴۰۲/۰۹/۱۷پزشک حاذق و دلسوزی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عااااالی، انقدر انرژیشون خوب بود، انقدر کامل و باحوصله جواب دادن کیف کردم. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ریزش مو از نظر من جزو بهترین پزشکای تهرانن ممنون
۱۴۰۲/۰۴/۱۱ایشان دکتر بسیار متبحری است
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مشکل معده و کلیه بسیار عالی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۹/۲۰فقط یکبار ویزیت شدم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بسیار مهربان خوش برخورد و دقیق هستن بسیار ازشون راضی هستم انسان واقعی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰دکترخوبی وعالی است بله مشکل گوارش داشتم باید آندوسکوپی وکولونوسکوپی کنم آخه مشکل قلبی دارم گفتند باید بستری بشم من مریض ایشان در بیمارستان شرکت نفت تهران هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹پزشک خیلی با حوصله و دقیق هستن و البته دانش بالای پزشکی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱پزشک فوق العاده متعهد و پیگیر و مهربان وصبور برای التهاب صورتم مراجعه داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲آمبولی ریه وپانکراس بدخیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲برای دیابت تحت نظرایشان هستمواقعا دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹ایشون خیلی صبورانه ویزیت می کنند. بسیار باسواد و اطلاعاتشون به روز هست. دقت زیادی در تشخیص دارند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۷دکتر خیلی خوب مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰یک بار مراجعه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶کبدونوشتن
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عاااااالی انسانیت و اخلاق به تمام معنا
۱۴۰۳/۰۶/۰۱