دکتر محمد سعیدی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 114903 در تهران و منطقه نیاوران فعالیت دارد. مطب ایشان در کلینیک سپینود، بلوار اندرزگو، خیابان کریمی، خیابان واعظی، پلاک 8 قرار گرفته است.
دکتر محمد سعیدی متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با شماره نظام پزشکی 114903 یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه بیماریهای پوست در تهران است. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) میباشند و با تمرکز بر درمان مشکلات پوستی و ارائه خدمات زیبایی، سابقه فعالیت در منطقه نیاوران تهران را دارند.
مطب دکتر محمد سعیدی در کلینیک سپینود واقع در بلوار اندرزگو، خیابان کریمی، خیابان واعظی، پلاک 8 قرار گرفته است. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان بیماران ساکن شمال تهران به خدمات تخصصی پوست و مو را فراهم میکند. حضور ایشان در نیاوران باعث شده بیماران این منطقه و مناطق اطراف، امکان بهرهمندی از مشاوره و درمان تخصصی را داشته باشند.
دکتر محمد سعیدی به عنوان متخصص پوست، مو و زیبایی، با بهرهگیری از دانش تخصصی خود در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای پوستی، درمان ریزش مو، جوانسازی پوست و انجام روشهای لیزر فعالیت میکنند. بسیاری از بیماران ایشان از دقت در تشخیص، برخورد حرفهای و ارائه راهکارهای درمانی مناسب رضایت داشتهاند. نظرات مراجعین بیانگر اعتماد بالا به تخصص و تواناییهای دکتر محمد سعیدی است.
با توجه به تخصص رسمی دکتر محمد سعیدی در بیماریهای پوست، اطمینان خاطر بیماران از سطح علمی و مهارت ایشان تضمین میشود. در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت وجود ندارد و بیماران میتوانند جهت تعیین وقت با کلینیک سپینود تماس بگیرند. حضور فعال دکتر محمد سعیدی در نیاوران تهران و ارائه خدمات تخصصی پوست و مو، این پزشک را به یکی از گزینههای اصلی در شمال تهران تبدیل کرده است.
دکتر محمد سعیدی پس از معاینه و بررسی وضعیت ریزش مو، با توجه به علت زمینهای، درمان دارویی، مزوتراپی یا سایر روشهای تخصصی را پیشنهاد میکنند.
بله، دکتر سعیدی خدمات لیزر موهای زائد و سایر درمانهای لیزری پوست را در کلینیک سپینود ارائه میدهند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود ندارد و برای تعیین وقت باید با کلینیک سپینود در نیاوران تماس بگیرید.
دکتر محمد سعیدی انواع بیماریهای پوست از جمله جوش صورت، اگزما، پسوریازیس، عفونتهای پوستی و مشکلات زیبایی پوست را درمان میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیلی دکتر خوبی هستن،من مشکل اگزما داشتم با داروهایی که ایشون دادن مشکلم رفع شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۴عالی مشکل پوست صورت داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴اوکی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تزریق چربی صورت
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳دکتر بسیار با اخلاق و خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۰مشکلی پوست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴درمان با لیزر برای موهای صورت عالی بود دکتر بی نظیریه
۱۳۹۸/۰۶/۲۷صورتم لک داشت خیلی بهترشده
۱۴۰۲/۰۱/۳۰همانژیوم. پنجاه درصد رفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۴کاشت ابرو ،
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ریزش مو
۱۳۹۹/۱۰/۲۴برای لیزر
۱۳۹۹/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی در مورد اکنه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۳۱دکتر بسیار عالی و باحوصله و کار حرفه ای
۱۳۹۸/۰۷/۱۴عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۹روی پوست صورتم یه زائده دردناک داشتم به کمک ایشون درمان شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸چربی زیز چشم بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۱عالی بود ،ناراحتی پوستی داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بهترین دکتر پوست زیبایی در چابهار
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ریزش مو و پوست خشک که با یک ویزیت خداروشکر نتیجه دیدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵کاشت ابرو
۱۴۰۱/۱۱/۲۷بسیار عالی و دقیق و خوش برخوردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲تزریق چربی در گونه که خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ایشون فوقالعاده خوش رو مهربان و تشخیصون هم رد خور نداره
۱۳۹۹/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار مجرب هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی و بسیار حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فوق العاده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴عالی. پسوریازیس
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بسار حاذق وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۵آقای دکتر واقعا یکی از حرفه ای ترین پزشک ها در رشته ی پوست و مو است، من پیش ایشون تزریق فیلد و چربی در صورت داشتم واقعا راضی ام. مهارت ایشون مثال زدنیه. دکتری خلاق و به روز و از همه مهمتر انسان
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بااخلاق کاربلد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دکتر بسیار ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۸اگزمای شدید پوست
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۸/۱۲زیبایی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۹به دلیل جوش های روی صورتم به ایشان مراجعه کردم و کاملا نتیجه مطلوب گرفتم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۹لیکن پلان
۱۴۰۳/۰۹/۲۷کارشون فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالی ترین هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ایشون بی نظیر هستن در حرفشون من کارشون رو از لحاظ استفاده از بهترین برند برای بیمار کاملا قبول دارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر عالی هستند هم از لحاظ برخورد و هم تشخیص.
۱۳۹۹/۱۰/۰۱آره آدم خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۹پوست فوق العاده چربی داشتم که ایشون کمک کردن تا پوست نرمال خوب و شفافی داشته باشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹برداشت خال
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳جوش پشت کمر داشتم که بهتر شده
۱۳۹۸/۰۹/۱۳بسیار خوشرو وصبور و کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۲۶عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بسیار دکتر با اخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱ریزش موی شدید داشتم یک دوره دارو مصرف کردم ریزش موی من نصف شده در حال حاضر منتظر دوره ی دوم درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۱درمان اسکارسوختگی درجه 2
۱۳۹۹/۰۲/۲۱دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار عا
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ایشون دکتر خوبیه موهام و چختامو پیششون لیزر کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۲پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰لیزر پوست صورت
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سوختگی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۸لیزر پوست بد نبود
۱۴۰۱/۰۵/۱۳اکنه و جوش پوستی شدید
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ریزش مو در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خط خنده داشتم که ایشان با تبحر خاص خودشون برطرف کردن با ژل .رضایتم صددرصد بود عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۲برداشتن خال
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر بسیار خوش اخلاق و درمانشون عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۱مراجعه کردم و نتیجه خیلی عالی بود خیلی وضعیت پوستیم بهتر شده
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۰۸بسیار راضی بودم.برای کم پشتی موهام به ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹با ریزش موی شدید مراجعه کردم و درمان شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۲دکتر فوق العاده خوب و خونگرم هستن و من چندین بار رفتم پیششون واقعا راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بهترین شناسایی و بهترین داروهارو تجویز میکنن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷جوش سر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیاد دکتر حاذق وعالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲برای ریزش مو
۱۴۰۰/۰۲/۰۳عاااااالللللللییییییییییی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴تحت درمان
۱۴۰۳/۱۰/۲۵روی پوست صورتم یه زائده دردناک داشتم به کمک ایشون درمان شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸عالی، حرف ندارند
۱۴۰۱/۱۲/۱۸جای جوشها.
۱۴۰۲/۱۱/۲۳اگزما.خداروشکر تحت درمانم و خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۶درست تشخیص دادن
۱۳۹۷/۰۳/۰۸عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی پوست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹حدود یک سال دستم اگزما گرفته بود بسیار بد بایک نسخه دستم خوب شد پزشکی بسیار حادق و دقیق که بیمار براشون بسیار اهمیت دارد باتشکر از آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۸برای کاشت مو مراجعه کردم و تا اینجا راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۱/۰۵خیلی عالی هستن.برای دخترم که تازه بدنیا اومده بود وصورتش همیشه یه دایره کوچیک قرمزمیشد و دونه ودونه های قرمز داشت پماد وکرمی دادن که ظرف مدت کمتر از دوهفته محو شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۳بله عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن و برای مریضاهاشون وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۸دکتر باتجربه ومهربان
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۶کاشت ابرو انجام دادم کارشون خیلی عالیه
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ریزش مو خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عالی ، بی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹جوش صورت به نظر کمی بهتر هست
۱۳۹۹/۰۶/۰۴جوش و جای جوش روی صورت داشتم ک با یک نسخه بخوبی درمان شد.
۱۴۰۱/۰۸/۱۸دکترسعیدی دکترباتجربه خیلی خوش برخوردهستندکارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸جوش بدن داشتم هم جوش و هم جوشگاه از بین رفت
۱۳۹۹/۰۹/۱۶دکتری حاذق با اخلاق و حوصله و با انصاف
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بسیار عالی.
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴کاشت مو
۱۴۰۳/۰۳/۱۷دکتر سعیدی هم از نظر اخلاق و هم از نظر کار بهترین هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دارای تشخیص دقیق و برخورد حرفهای هستند. از روند درمان رضایت داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیارخوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۰۲دو بار برای پوست سر مراجعه کردم .موقع درمان برطرف شد ولی بعد از قطع دارو دوباره بیماری برگشته
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۶من ریزش مو سکه ای دارم مراجعه کردم خیلی دکتر حاذقی هستن دارم خوب میشم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بی نهایت دکتر با تجربه
۱۳۹۹/۰۶/۲۲زیبایی و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴راستش من توی کامنتها خوندم داشت ب بیمارهای مثل من ک ماکولار پوستی داشتن کمک میکرد خوشم اومد چون سالهاست ب این بیماری مبتلام گفتم از تجربیات دکتر استفاده کنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵لک صورت عالی معالجه شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار خوش خلق
۱۴۰۱/۰۵/۱۱بهترین دکتری که تا به حال باهاشون اشنا شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰خیلی ماهه دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر بسیار دلسوز و مسئولیت پذیری هستن.کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۲/۰۸برای ریزش مو مراجعه کرده بودم ایشان دکتر فوق العاده خوب وحاذقی هستند خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴تشخیص عالی و دکتر خوش اخلاق و محترمی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیار دکترخوب وحاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰من برای کاشت ابرو پیش ایشون رفتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷ریزش مو داشتم و مشکلم برطرف شد ایشون عالیند
۱۳۹۹/۱۲/۱۲من همسرم اگزما گرفته فعلا تحت درمان هستن .ولی دارو تجویز کردن فعلا بیماریش قطع نشده
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ریزش مو داشتم ولی نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳ترریق ژل برای خط خنده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ی بار برای دخترم ک ی سالش بود و مریضی دست در دهان گرفته بود رفتم خدمتشون ک با ی بار ویزیت مشکل دخترم و حل کردند ایشون.
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱لک عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار دکتر خوش برخورد و دقیق هستند. خیلی آرامش میدهند. برای درمان آلوپسی به ایشون مراجعه کردم و خیلی شدید بود . فعلا تحت درمان هستم و به نظرم روند درمان مثبت بوده است. حتی چون خیالم راحت نمیشد پیش سه متخصص دیگه هم رفتم همه گفتند راهشون بسیار صحیح و درست هست.
۱۴۰۱/۱۰/۱۷سلام اولین بارمیخام ویزیت بشم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹با سلام ایشان نمونه بارز یک انسان فهیم ودلسوز در حیطه کاری خود میباشد وبهترین راهکار را در امور بهبود بیمار اراعه میدهد پیشنهاد میکنم حتما در مورد بیماریتون در ضمینه پوست خدمت ایشان بروید
۱۴۰۴/۰۹/۲۹از همکاران فوقالعاده و دکترای حرفه ای هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عاااالی و مهربون و باحوصله من نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲یکی از حاذق ترین وبااخلاق ترین متخصصین درحوزه پوست و مو هستند برای درمان ریزش مو سکه ای واسکارصورت پسرم مراجعه کردیم بازخورد دارو و اخلاق محترمانه ایشون با بیمار بسیار عالی بود براشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲تشخیص عالی با یک دوره درمان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ریزش مو
۱۴۰۰/۱۲/۲۰کارشون خیلی خوبه و بااخلاقن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰مشکل مو و ریزش دتشتم عالی بود کار ایشون
۱۴۰۱/۱۰/۰۷من میکرونیدلینگ انجام دادم برای منافذ باز راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۰کار ایشان عالیست
۱۴۰۰/۰۳/۲۳اولین بار هست مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳لیزر مو
۱۴۰۳/۱۰/۲۳جوش صورت و نتیجه بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱کارشون بسیار خوبه
۱۳۹۷/۱۱/۰۷بسیار حاذق و خوش برخورد من واسه یه سری خشکی روی پوستم مراجعه کرده بودم کامل درمان شد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی بهترین پزشک پوست
۱۴۰۳/۱۰/۰۶درمان قارچ پوستی
۱۴۰۱/۱۲/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ایشون تشخیصش
۱۴۰۳/۰۵/۰۵دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲برای لزر موی زائد و درمان جوش صورت مراجعه کردم به مطب ایشان. از هردو نتیجه مثبت دریافت کردم
۱۳۹۷/۱۲/۱۱در مورد آکنه صورت امدم پبش ابشون عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بر طرف شدن آکنه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲fsdhv uhgd
۱۴۰۳/۰۶/۲۷چن سال جوش صورت داشتم،دکترهای زیادی رفتم نتیجه نگرفتم،ولی باداروهای دکترعزیزسریع جواب گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳دکتری حاذق باسواد و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۲۴آکنه زده بود و شرایطم اکی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۴لک صورتم داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۳/۰۱/۱۸لیز خال بود که انجام دادم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ریزش مو
۱۴۰۳/۰۳/۱۶مشکل جوش
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عالی و متخصص
۱۴۰۱/۰۷/۱۸لیزر گوشت اضافه عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳هر مشکل پوست و مو داشتم رفتم پیش ایشون و اوکی شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵چندین ساله بیمار آقای دکتر هستم .از نظر اخلاق درجه یک و از لحاظ تشخیص و درمان بسیار حاذق .خداحفظشون کنه .....
۱۴۰۵/۰۳/۰۸عمل پلک که بسیار عالی هم بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل پوست
۱۴۰۳/۱۰/۱۵تشخیصشون عالی و بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیا دکتر باتجربه وکاروشون در درمان وتشخیص بیست بیسته عالی متشکرم آقای دکتر بیماربیگدلی
۱۳۹۸/۰۸/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۰عالی بودند
۱۴۰۲/۰۲/۰۶فعلا میخوام برم پیشش
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱کار ، اخلاق ، روابط عمومی ، وقت گذاشتن برای شرح حال بیماری .... عالی بجز حوزه پزشکی که عالی هستن در حد یک استاد زبانشناسی اطلاعات دارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱اگزما داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خشکی پوست سر
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالللللی بودددددددد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶برای زیبایی پوست مراجعه کردم برخورد ایشون عالی و داروهاشون بسیارکارساز بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۵درحال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۸عالی خیلی راضی برای درمان اکنه
۱۳۹۹/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۹دکتر بی نهایت بااخلاق و تبهر در کار
۱۴۰۳/۰۱/۲۹جای جوش هام چال افتاده بود. ساب سیژن و لیزر co2 و میکرونیدلینگ انجام دادم و خیلی راضی بودم و بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ریزش مو
۱۴۰۳/۰۹/۲۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹زگیل های گوشتی اطراف چشم و کاملا برطرف شد کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۹همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار موثر بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۲میخوام درمورد صورتم بگم خیلی لکه داره
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۵عالییییب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴جوش های آکنه که دکتر بسیار خوبی هستند و خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳مشکلات انواع جوش داشتم که با داروهای ایشالا طی یک سال بر طرف شد .
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ریزش مو و کک روی صورت بر طرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۰۴/۱۵حساسیت پوستی شدید داشتم ۲روزه با تجویزشون خوب شدم.
۱۴۰۳/۰۳/۱۳عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۹