دکتر مریم نوکنده متخصص پوست، مو و زیبایی در تهران، ارائهدهنده خدمات لیزر، درمان بیماریهای پوستی و خدمات زیبایی با جدیدترین متدهای روز.
دکتر مریم نوکنده، متخصص پوست، مو و زیبایی با بورد تخصصی و عضو انجمن متخصصین پوست و موی ایران، خدمات گستردهای در زمینه سلامت و زیبایی پوست و مو در تهران ارائه میدهد. ایشان با بهرهگیری از جدیدترین تکنولوژیها مانند لیزر الیت پلاس کمپانی سایناشور آمریکا، به درمان مشکلات پوستی نظیر آکنه، ریزش مو، لک و ضایعات پوستی میپردازد. در مرکز تخصصی پوست و زیبایی دکتر نوکنده واقع در تجریش، علاوه بر درمان بیماریهای پوستی و ناخن، خدمات زیبایی متنوعی مانند لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، اندولیفت، تزریق فیلر و بوتاکس، جوانسازی پوست و کاشت مو و ابرو ارائه میشود.
دکتر نوکنده همواره سعی دارد با استفاده از روشهای علمی روز دنیا و دستگاههای پیشرفته، نیازهای مراجعین را با بالاترین کیفیت پاسخ دهد. در این مرکز، روشهای نوینی مانند تزریق ژل لب روسی، تزریق چربی و مزوتراپی، بلفاروپلاستی، میکرونیدلینگ و پیلینگ شیمیایی انجام میشود. همچنین امکان نوبتدهی آنلاین برای رفاه بیشتر بیماران فراهم شده است تا ساکنین تهران بتوانند به راحتی از خدمات تخصصی پوست و زیبایی بهرهمند شوند.
خدمات شامل لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست، تزریق ژل و بوتاکس، اندولیفت و میکرونیدلینگ است.
بله، امکان نوبتدهی آنلاین برای مراجعه به مطب دکتر نوکنده در تهران فراهم است.
آکنه، ریزش مو، لک صورت، زگیل، پسوریازیس و سایر مشکلات پوست و مو تحت درمان قرار میگیرند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی، نرسیده به مترو تجریش، کوچه محوی، پلاک ۲، طبقه ۲، واحد ۹.
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴برای کک ومک مراجعه کردم عالی بود وکامل رفع شد و رگهای عنکبوتی صورت هم داشتم کامل رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸تجربه نداشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خیلی پزشک خوب وکار درستی هستن من هایفو انجام دادم عالی بود صورتم خیلی خوب لیفت شده دخترمم جوش صورت داشتن که با لیزر عالی جواب داد خانم دکتر بهترینن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیار دکتر خوب خوش برخورد هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۱قارچ پوستی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سلام خوبی ریزی مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۲درباره پست اضافه صورت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳من برای تیرگی ناحیه تناسلی مراجعه کردم وبا اولین بار نتیجه گرفتم تقریبا پنجاه درصد با یکبار مراجعه خوب شد واقعا خانم دکتر از لحاظ تخصص بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹جای جوش عمیق داشتم خانم دکتر سه جلسه سابسیژن هر کدام به فاصله ۲ تا ۳ ماه به همراه لیزر co2 (هر ماه) تجویز کردن هنوز جلسه اول انجام شده (۱۴۰۴/۰۶/۱۱) احساس خیلی بهتری دارم. به نظرم نتیجه عالی میشه.نتیجه کامل در آینده به اشتراک میزارم. نوبت دهی بسیار منظم و کادر درمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ریزش مو و لک پوستی و از نتیجه بسیار راضی هستم پزشک با دقت و حوصله مشکلم رو بررسی و درمان کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار عالی حرفه ای و کاربلد برای ریزش مو و اکنه مراجعه کردم و با اولین نسخه نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲مشکل پوستی کف دست و پا داشتم خانم دکتر سسری پماد و دارو دادن واقعا اب رواتیش بود کلا از بین رفت و مثل قیل شد خیلی زود اثر گذاشتن ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۴کارشان عالیست
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بسیار عالی راضی ام خیلی دکتر خوب و دقیقی هستن مشکل ریزش مو داشتم نتیجه راضی ام
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹منافذ صورتم باز بود دکتر چند جلسه مزونیدلینگ کردن صورتم صاف و شفاف شد راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲پسوریازیس
۱۴۰۳/۰۱/۲۰با سلام .دخترم رو برای درمان پسوریازیس بردم .بسیار پزشک ،باسواد ،باهوش ،فهمیده .و از همه مهمتر صبور و بادقت گوش میکنن.و تشخیص شون عالی بود. خیلی هم خانم دکتر خوش تیپ و زیبا و مهربانی هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل جوش و جای جوش داشتم درمان شدم و نتیجه گرفتم خانم دکتر عالی هستن و بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱برای مورد خیلی پیچیده مراجعه نکردم ولی خیلی با بی حوصلگی پاسخ گرفتم شاید چون مورد معمولی بود.شاید هم اونروز خسته بودن ولی راهکار خاصی پیشنهاد نشد.یا نظر مشاوره ای خاص
۱۴۰۴/۱۱/۲۳تزریق فیلر چانه. عالی و طبیعی شده.
۱۴۰۳/۰۶/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دعای خیر من همیشه پشت سرشه. منو نجات داد واقعا
۱۴۰۴/۱۰/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ریزش مو داشتم و نتیجه عالی بود و راضی هستم کار دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار عالی مشکل جوش صورت داشتم حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۱زینب خدایاری
۱۴۰۲/۰۲/۱۷در دوره درمان ه
۱۴۰۳/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰پسوریازیس
۱۴۰۴/۰۶/۰۹برای درمان جوش و جای جوش مراجعه کردم و دکتر سابسیژن و لیزر کردن خیلی عالی شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۳کار هایفو انجام دادم و بسیار راضی هستم، مجدد مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بیماری گال
۱۴۰۳/۰۸/۲۹تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتر بسیار با صبر و حوصله و فوق العاده خوش برخوردی هستند از نظر تخصص هم واقعا در رشته خودشون عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۷جای جوش که بت ویزیت خانم دکتر کاملا برطرف شد دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸پزشک بسیار حرفه ای مشکل جوش پوست داشتم خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مهربان دلسوز عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹سلام.خدمت خانوم دکترعزیز.دخترم ۵ماهشه اگزماداشت هردکتری بردمش خوب نمی شد.بایه نسخه خانوم دکتر خوب شد.خیلی خیلی ممنون.واقعا کارش حرف نداره..تشکر...
۱۴۰۳/۱۰/۰۹مشکل جوش پوست داشتم و بعد از مصرف داروها خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰فعلا ویزیت شدم برای لک های صورت و ریزش مو و جوان سازی پوست مراجعه کردم و لیزر استفاده کنم نتیجه مطلوب بده نظر نهایی خودم و اطلاع میدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸سلام خانم میشه جراحی گوشتی بنی چند مبلغ
۱۴۰۳/۰۹/۰۶سوختگی پا
۱۴۰۲/۰۱/۲۸من دچار قارچ شده بودم که با یک نسخه نتیجه عالی بود از ایشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار عالی و با تحربه در رمینه شناخت و درمان بیماریهای پوستی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶سلام من برای خال برداری و جای زخم دستم اومدم .برخورد خودشون و منشی بسیار عالی بود .فعلا تحت درمانم .چند جلسه دیگه باید بیام .ممنون ازتون
۱۴۰۳/۱۱/۰۴خیلی منشی به موقع تایم میدن خدایی اصلا معطلی ندارن خانوم نگار خیلی خوش برخوردن و دکتر صمیمی و حرفه ای قشنگ تایم میزارن معاینه میکنن من برای ریزش سکه ای رفتم قشنگ کل موهامو دیدن و دارو تجویز کردن که بعد یک هفته ریزش قطع شده خداروشکر داره مو در میاد
۱۴۰۵/۰۲/۱۷راضی بودم مشکل ریزش مو داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۹مشکل پسوریازیس داشتم چندین دکتر رفتم جواب نگرفتم و خانم دکتر درمان کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۴سلام.مشکلی.پوست .دارم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲دکتر بسیار باحوصله هستند و تشخیص خیلی خوبی داشتند و من با مشکل قرمزی و سوزش صورت مراجعه کردم و کاملا درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سابسیژن و لیزر جای جوش
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی. کار زیبایی را بسیار نچرال و متناسب با صورت شما انجام میدن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹جای جوش عمیق داشتم با چند جلسه لیزر و سابسیژن خیلی بهتر شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۷لیزر کک ومک انجام دادم بعد از سه ماه جواب گرفتم عالی بود جلسه دوم هم رفتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵اگزما صورت داشتم خییلی بهتر شد ولی فعلا درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سه ماه پیش هایفو کردم و از نتیجه خیلی راضی ام دکتر با دقت و حوصله این کارو انجام دادن ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۵اگزما پوستی یادحساسیت ..پماد دادن به پسرم..خیلی بهتر شد..اما الان دوباره به وجوداومده..میخوام وقت بگیرم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ریزش مو داشتم و دکتر برام دارو نوشته و تازه درمان شروع کردم خیلی رود هست بگم به نتیجه رسیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹۳ جلسه فیشیال انجام دادم خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۲/۰۶/۲۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲با شروع مصرف داروهام بیماریم شروع به بهبود کرد.عالی هستند.
۱۴۰۲/۰۹/۲۶کارشون واقعا خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی مش
۱۴۰۳/۱۲/۱۰فعلا در طول درمانم نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹احمدخالدمرادی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵افت پوست صورت وامدن پلک روچشم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱جوشوجای جوش درحال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۳برای بیماری پوستی خودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بله این نیز عالیست
۱۴۰۳/۰۳/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶ریزش مو و نتیجه عالی ممنونم از خانم دکتر بسیار کاربلدن
۱۴۰۴/۰۱/۱۰باسواد و هنرمند. کارهای زیباییشون دقیق و نچرال هست.
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶یک جراحی کوچک در مطب انجام دادم، بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱فوق العاده
۱۴۰۵/۰۴/۰۱افت تناسلی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶لیزر واریس پا. خیلی خوب شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مشکل پوستی و اگزما که درمان شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱برای جای زخم وخوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴از مطب تماس گرفتن و دو بار کنسل کردن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشکلم شوره سر و قارچ در نواحی سر و بدنم بوده که خانم دکتر تشخیصشون عالی بود یه هفته است دارم داروهاشون و مصرف میکنم کاملا داره کنترل میشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خوب عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶کار زیبایی شون عالیه. با اطمینان برین پیششون.
۱۴۰۴/۰۲/۲۶تشخیص خانم دکتر خیلی خوبه و با یه دوره مصرف دارو درمان شدم جوش داشتم و ریزش موی شدید،عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷لیزر صورت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹من مشکل ریزش مو داشتم وخانم دکتر بسیار عالی درمان کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱نمیدانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل جوش داشتم و برطرف شد عالی بود کار خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۵کادر خوش اخلاق و با حوصله و دکتر خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۴/۰۸/۰۱پیشتهاد نمیکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱هم خود خانم دکتر هم تیمشون واقعا بینظیر هستن، کارشون عالیه واقعا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰فیلر لب و چانه. خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶من از شهرستان برای مشکلات پوستی پیش خانم دکتر رفتم خانم باحوصله وخوشرویی هستند فعلا درحال درمان هستم خارش پوستیم کم شده روبه بهبودی میرم شکرخدا
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام صورت قارچ درآمده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴لیکن پلان داشتم و قارچ. بسیار پزشک خوب و کاربلدی هستن.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳سلام میخام دوکتر پوست اشتراک کنم دست پوستم برایش توضع بدهم
۱۴۰۳/۰۴/۲۴بسیار حاذق و با دانش پزشکی عالی،من دچار حمله ی اگزما ی شدید شده بودم که با یک نسخه بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عالی درجه یک بهترین پزشک ممنون از دکتر نوسنده درمان ریزش مو نتیجه گرفتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۱۷شخصیت عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۲خیلی الی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۴/۰۱حل نشد
۱۴۰۳/۰۲/۰۹خیلی خ
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ریزش مو
۱۴۰۲/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲فوقالعاده هستن ایشون،فکر نمیکنم حرفهایتر از ایشون داشته باشیم،واقعا کارشونو خوب بلدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ریزش مو و شوره داشتم که داره کم کم بهبود پیدا میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل پوستی داشتم به شدت خارش و درد داشتم که خدا رو شکر خوب شدم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶پسرم اگزما داشت با تشخیص خوبشون درمان شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۲عالییییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خارش سرداشتم بهترشدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸در یک کلمه کار بلد و کاردرست و دلسوز. برای پوستم کلی دکتر رفتم و نتیجه نگرفتم و در آخر پیش ایشون درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳تزریق فیلر نا مناسب داشتم که صورتم نامتقارن شده بود که توسط خانم دکتر درمان شدم .عالی بودن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فعلا مراحل اولیه خوب جواب دادع
۱۴۰۲/۰۳/۲۰کاملا دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹نخزعسخفسنهرپ
۱۴۰۴/۰۴/۲۹کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل کک مک داشتم و نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳از دکتر راضیام. تشخیص و برخوردش خوبه. وقت انتظار تو مطبش خیلی زیاده. هر سری خیلی دیرتر از وقت مقرر نوبتم میشه که برم تو.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵