دکتر حمید وحیدی متخصص پوست و مو و لیزر با شماره نظام پزشکی ۳۶۱۰۱ در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در مجتمع پزشکی و مرکز جراحی شقایق، یوسفآباد، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۷۴ قرار دارد و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر حمید وحیدی از متخصصان شناختهشده پوست و مو و لیزر در تهران به شمار میرود. ایشان با برخورداری از بورد تخصصی پوست و مو و سابقه فعالیت به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه، اعتبار علمی بالایی در حوزه درماتولوژی دارند. دکتر حمید وحیدی پس از گذراندن دوره دکتری پزشکی عمومی خود در سال ۱۳۶۳ از دانشگاه تهران، دوره تخصصی بیماریهای پوست را در سال ۱۳۷۷ در دانشگاه جندی شاپور اهواز به پایان رسانده است. شماره نظام پزشکی دکتر حمید وحیدی ۳۶۱۰۱ است که نشاندهنده ثبت رسمی و فعالیت قانونی ایشان در حوزه پزشکی میباشد.
از ویژگیهای برجسته دکتر حمید وحیدی میتوان به ارائه خدمات تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر اشاره کرد. بسیاری از بیماران به دلیل دقت در تشخیص بیماریهای پوستی و همچنین مهارت در درمان و مراقبتهای زیبایی مانند کاشت مو و لیزر به مطب ایشان مراجعه میکنند. نظرات بیماران نیز حاکی از رضایت نسبت به برخورد حرفهای و پاسخگویی دقیق دکتر وحیدی است. تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر حمید وحیدی، متخصص پوست و مو در تهران، بهویژه در منطقه یوسفآباد، از اعتماد و استقبال بالایی برخوردار است.
مطب دکتر حمید وحیدی در مجتمع پزشکی و مرکز جراحی محدود شقایق واقع شده است. این مرکز در خیابان فتحی شقاقی، بین خیابانهای بیستون و چهلستون (پلاک 74) در محله یوسفآباد تهران قرار دارد و دسترسی آسانی برای ساکنان این منطقه فراهم میکند. حضور ایشان در این مرکز باعث شده تا بیماران بتوانند با اطمینان خاطر برای درمان بیماریهای پوستی، مشاوره زیبایی و دریافت خدمات لیزر مراجعه کنند.
دکتر حمید وحیدی امکان دریافت نوبت اینترنتی را از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم کرده است. این موضوع به ویژه برای افرادی که به دنبال سهولت در رزرو وقت هستند، مزیت محسوب میشود. در مجموع، فعالیتهای حرفهای دکتر حمید وحیدی و سابقه علمی ایشان، این صفحه را به مرجع اصلی اطلاعات درباره این متخصص پوست و مو در تهران تبدیل کرده است.
دکتر حمید وحیدی متخصص پوست و مو و دارای بورد تخصصی درماتولوژی هستند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر وحیدی وقت رزرو کنند.
مطب دکتر وحیدی در تهران، یوسفآباد، خیابان فتحی شقاقی، بین بیستون و چهلستون، پلاک ۷۴، مجتمع پزشکی شقایق واقع شده است.
خدمات شامل درمان بیماریهای پوست و مو، لیزر، کاشت مو، مشاوره زیبایی و برداشتن خال و زگیل میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران.یوسف آباد.فتحی شقاقی.بین بیستون و چهلستون.پلاک ۷۴ مجتمع پزشکی و مرکز جراحی محدود شقایق.طبقه دوم.
هنوز خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳نظری مدارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳تعریق زیاد-خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۳درود فعلا تحت گذراندن مدت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل جوش بدن داشتم بسیار عالی تشخیص دادند علت چیست و درمان را شروع کردند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸بسیار باتجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل پوستهی سر داشتم و ریزش مو بی ا مصرف دارو بهبود یافت ولی بعد از قطع دارو دوباره به حالت اول برگشت
۱۳۹۹/۱۱/۲۵جوشخوب پیش رفت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۹توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰لک صورت وبهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۲/۰۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خارش داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹خیلی خوشحالم چون صورت من به حدی جوش داشت که دلم نمیخواست توی آینه خودمو نگاه کنم.دکتر معجزه کرد برام.
۱۴۰۰/۰۲/۰۸پسرم اکنه روزاسه داره الان تحت درمانه سه ماهه هر ماه ویزیت میشه راضی ام اما هنوز نتیجه قطعی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵مادرم ویزیت شدند
۱۴۰۱/۰۵/۲۳جوش،تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خیلی باسواد همسرم تو کلینیک ایشون موکاشتن عالی شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵واقعا عالی بود تشخیص ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۴توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱بسیار استاد در کار خود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار خوش برخورد و باسواد بودن و در اولین مراجعه تشخیص و روش درمان درست را دادند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خیلی عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پسوریازیس داشتم داروی ایشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۴عالیه بعد از هفت سال پسوریازیس داشتم و هر دکتری رفتم فایده نداشت ،آقای دکتر وحیدی در عرضه دو هفته با یک دارو مریضیم رو ریشه کن و محو کرد .از نظر من این دکتر بهترین در سطح دنیاست
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشاوره خاستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴لکه پوستی مراجعه اولیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل لک داشتم حل شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۰برای جوش صورت رفتم وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۲توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عالی و کاردرست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار خوب تشخیص دادن و دارو های عالی و به سرعت جواب گرفتیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲تغییری نگردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۸اگزما رو به بهبودی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲دکتر بسیار خوب و با شخصیتی هستن.تجویزشون عالی هستش.و من 15سال هستش که پیش ایشون برای درمان میرم،هر مشکلی داشته باشم پیش ایشون میرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱تشخیص درست و درمان بسیار مؤثر بالاخره یک نفر بعد از 13 سال قرصی به من دادن که مشکلمو واقعا حل کنه
۱۳۹۹/۰۷/۲۹من فقط وزیزتشدم وقرار دوباربرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳تغییری نکردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵من از بیماران قدیمی دکتر هستم برای درمان پسوریازیس پمادی به من دادن که همین هفته اول نتیجه داد،پایدار باشین دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۳مشکل ورم زیر چشم بود که ایشون دارویی که برای من تجویز کردن طی یک هفته خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰مشکل جوش صورت تا این مرحله که نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸مشکل خشکی دست و اگزما داشتم که با تجویز عالی دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷اگزمای صورت داشتم درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر وحیدی خیلی فوق العاده هستند بیماری صدف برادزاده ام توسط ایشون درمان شد
۱۳۹۷/۰۸/۲۸آکنه و تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۳بدنم جوش میزد تو همون ماه اول نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالی هستن و اینکه پرسنل بسیار مهربونی دارن رفتارشون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۹یک پای دخترم یک مقدار اگزما شده بود، به لطف خدا و با کمک دکتر عزیز رو به بهبود هستند..
۱۳۹۷/۱۱/۱۰صورتم جوش میزد تقریبا در طی 3ماه که پیش ایشان رفت وامد کردم مشکلم حل شد و دیگه صورتم جوش نمیزنه
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خوب بیماری گال
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۹مشکل پوسته شدن ابرو داشتم که با یه کرم دست ساز عالی برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲پوست.سوختگی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲من بسیار راضی هستم پسرم واقعا جواب گرفت واسه پوست صورتش ممنونم واقعا
۱۳۹۹/۱۱/۲۹مشکل جوش و لک با ی جلسه حل شد واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بی نظیر فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار عالی ومتخصص
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالیییییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸نمیدانم من لوپوس دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کاشت مو
۱۴۰۲/۰۴/۰۹بیماری مورفه آ، تشخیص دقیق و سریع، درمان شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷مشکل پوستی داشتم و با بهترین تشخیص درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴ریزش موی سکه ای
۱۴۰۲/۱۲/۲۸پسرم پسپوریازیس داره،فعلا دکترمیگن بایدمدتها تحت درمان باشن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴پسوریازیس سر. شکر خدا با یک پماد که نسخه خودشون بود درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۷/۳۰تشخیصش خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوبه فقط عجول هست
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۳بسیار حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱لک، جوش، خال، تحت درمان هستم و تالان راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹جوش پوستی.
۱۴۰۱/۱۱/۱۸بسیار عالی و کار درست هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۵ریزش مو شدید داشتم و قسمتی از سرم خالی شده بود که زیر نظر دکتر هم ریزشم قطع شد و هم رویش مجدد داشتم واقعا معجزه کرد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸منکیستهای سرم رو در آوردم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵مو سر پسر م رف
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۸سوزش و خوارش در نقاط چین دار
۱۳۹۹/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸پسوریازیس داره پسرم ،فعلا تو درمان هست ماه سوم هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳کاشت مو
۱۴۰۰/۱۰/۱۶اگزما پوست دست و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی دکتر خوب وکارشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹پیشنهاد نمیکنم دارو های جالبی ندادند بجز پی ار پی کلا نکته ی مثبتی وجود نداشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸من مدتی زگیل دست داشتم تا وقتی که پیشه دکتر وحیدی رفتم با یک جلسه فریز درمانی داره خوب میشه
۱۴۰۳/۰۲/۳۰فعلا تحت درمان هستم کمی بهتر شده است
۱۴۰۰/۱۱/۰۸مشکل کهیر
۱۳۹۹/۰۸/۱۷درمان جوش با همان جلسه اول عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۸من مشکل اکرمت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷حساسیت پوستی
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بسیار دکتر فوق العادهای هستند و مشکل آکنهی پشت من رو در یکی دو جلسه به شکل قابل توجهی کم کردند.
۱۴۰۲/۰۶/۲۴سلام در اولین دیدار و معاینه تشخیص عالی دادند و در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰باسلام و احترام من مدتی طولانی هست که در ناحیه چپ قفسه سینه ام جوش می زند و الان مدت 3 ماه هست که 2 بار ویزیت شدم و دارم از دارو استفاده می کنم و تا به امروز رضایت بخش بود و بهبود پیدا کردم. در کل راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰همسرم لک سفید روی بدنش ناگهانی به وجودآمد،فکرکردیم دچارپیسی شده اما با ویزیک پیش آقای کتر وآزمایش متوجه شدیم پیسی نیست با دارو دوهفتا ای رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷بسیار صبور و با حوصله به ویزیت بیماران می پردازند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۹برای اگزمای پوستی دخترم مراجعه کردم با یک نسخه در عرض دو روز خوب شد .
۱۴۰۵/۰۳/۱۸جهت تزریق چربی و کار ایشون بسیار عالی و اخلاق بسیار خوب و خوش برخورد.حدود ۶ سال است چربی تزریق کردم وتا همین امروز خوب مانده.
۱۴۰۱/۱۲/۰۱خیلی عالی و بهترین متخصص پوست هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عمل جراحی سرپایی داشتم بسیار خوب انجام شد . بسیار خوش اخلاق و خوش رو هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹مشکل پوستی داشتم دوباره برگشته
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی بودن.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۰متخصص در کار خود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۷مشکل قارچ ناخن و تشخیص عالی و درمان ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸گال فعلا خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷مشکل پوستی دارم یک مرحله رفتم پیششون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۱حساسیت پوستی خیلی خوب درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر بسیار حاذق و متبحر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار عالی و حرفهای هستن و تشخیص و درمان فوقالعاده عالی میگن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸درماتیک سبوره
۱۴۰۳/۱۲/۲۳برای درمان قارچ رفتم خوب بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱تزریق چربی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰6 ماه جوشهای دردناکی میزد صورتم که هیچ پزشکی نتونست درمانشون کنه اما آقای دکتر با 3 روز جوشهای منو درمان کردن و الآن خیلی خوشحالم که دوباره به زیباییم برگشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸مشکل سوختگی بله رفع شد خداروشکر
۱۴۰۱/۰۶/۰۷تشخیص درست و در حال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عالیه بودش
۱۴۰۰/۰۴/۰۴لیکن پلان.تحت درمان.تازه شروع به درمان کردم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱من پسوریازیس داشتم با درمان ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سلام بعد از کاشت مو و مراقبت های ویژه پ
۱۴۰۰/۰۳/۲۸راضی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مشکل ریزش مو داشتم رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹کاشت مو
۱۴۰۱/۱۲/۰۳واقعا دکتر خوبی هستند وتشخیص درست در درمان بیماری
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱جوش های عفونی دخترم با تجویز دکتر درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳نتیجه بخش
۱۴۰۲/۱۰/۰۱بیماری پوستی-اگزما خو ایمن طور بهبود یافتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹پسوریازیس،هنوزنتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱اکزامای صورت دخترم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بهترین دکتر پوستی که تونست پسوریازیس منو درمان کنه .بعد از هفت سال.با بک نسخه و در عرضه دو هفته درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶تجربه ای ندارم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۴سلام من تازه درمان پسرم رو پیش ایشون شروع کردم بابت جوشهای کیستیک صورت فعلا یک سال زمان میبره تا نتیجه حاصل بشه
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۶درمان جوش صورت مراجعه کردم بسیار عالی بود دلم میخواد به تمام جوانها بگم برید پیش دکتر تا پوستتان از جوشهای بلوغ داغون نشده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰دکتر بدی نیستن ولی بنظرم خبره نیستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بی نظیر فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۱/۰۶/۱۲من برای ریزش مو وخارش شدید سرمراجعه کردم دوهفته است داروهایی که تجویز کردنداستفاده میکنم خیلی عالی بوده ایشان خیلی متخصص مجربی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۶جوش،رو به بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳حساسیت پوستی
۱۳۹۷/۰۹/۰۶وقت زیادی برای شنیدن صحبتهای بیمار نمی گذارند ولی تشخیص و درمانشان قابل تقدیر است
۱۴۰۲/۰۲/۱۸مشکلم پوست بدن بود الان خوبه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱مشکل حساسیت و حل شد .
۱۴۰۲/۰۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶نتیجه ای نگرفتم اما چون گفتن بازم باید برم دوباره میام ببینم چی میشه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵دکتر درجه یک
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷برداشتن خال و لک با لیذر
۱۳۹۸/۰۲/۲۴شوهرم مو پیش ایشون کاشت .برای پوست دستش هم که زخم میشد ایشون با صابون بچه و یه محلول دست ساز .خوبش کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳سلام وقت بخیر صورتم جوش زیادی میزد با درمان آقای دکتر قطع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸در حال معالجه
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۲اگزما .تشخیصشون عالی و درمانشون کاملا درست و نتیجه بخش
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالی الان دوباره مشکل دارم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶خوب است
۱۴۰۱/۰۶/۱۸اگزما پوستی داشتم که با یک کرم خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳تشخیص خوبی داره
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۷تزریق برای اگزما دور لب جلسه سوم انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۱خوب بود و فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲پسوریازیس
۱۴۰۱/۰۵/۰۲با سلام و احترام ، دکتر عالی هستن فقط منشی ایشان بسیار عصبی و بد برخورد میکنند ، در ضمن نوبت را بر اساس ورود بیماران به مطب در نظر میگیرند نه وقت تعیین شده …! با تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سلام من زیر بغلم دچار قارچ شده بود با نسخه ایشون در عرض یک هفته خوب شدم ،چند سال پیش هم پیش ایشون رفته بودم و نتیجه خوبی گرفتم. ازایشون خیلی ممنونم وامیدوارم خداوند بهشون سلامتی و عمر باعزت و طولانی عطا بفرماید.
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بیماری پوستی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰خارش پوست درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۱۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عمل کیسه صفرا
۱۳۹۹/۱۰/۰۱صدف پوستی و توی یه جلسه رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸من از نتیجه عمل زیاد راضی نبودم البته امیدوارم با ویزیت مجدد مشکل حل بشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ریزش مو سکه ای که خیلی سریع با یک نسخه درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۹من ۱۵ سالم و برای جوش هام ویزیت میشم و چند ماه پیش ایشون میرم و خوشبختانه بهترین نتیجه رو گرفتم و پیش هر دکتری میرفتم جوش هام بهتر نمیشد
۱۴۰۲/۱۲/۲۹کارشون
۱۴۰۲/۰۹/۲۵جوش صورت
۱۴۰۱/۰۸/۱۶مشغول مداوای خارش پوست خستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مشکل جوش
۱۴۰۰/۰۴/۲۲لک صورت .عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵جوشام زیاد بود رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ریزش مو داشتم خیلی نسخه دکتر کمکم کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷حساسیت پوستی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸در حال ازمایشات و بررسی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خیلی الیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۰لک قرمز ناگهانی روی صورت، رفع لک با یک جلسه ویزیت
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تشخیص شون بسیار عالی و مخصوصا داروها علاوه بر اینکه خارجی هستن تاثیر خدبی برا مورد پوستی داره
۱۴۰۰/۰۷/۰۶در مرحله درمان هستم، تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷آلرژی پوستی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸جوش داشتم حل شد تقریبا
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بد نبود
۱۴۰۱/۰۶/۰۸گرانولیشن بینی
۱۴۰۱/۰۶/۲۵مشکلات پوستی که سالها من و مادرم درگیرش بودیم رو ایشون سه روزه درمان کردن
۱۴۰۳/۰۶/۰۳حساسیت پوستی خیلی خوب درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۴من به ایشان مراجعه کردم خیلی نتیجه خوبی گرفتم مشکل من لک بود که داروهای خوبی برایم نوشت صورتم خیلی روشن و شاداب شده ولی باز داروهام رو استفاده میکنم که نتیجم صد در صد شده
۱۴۰۳/۱۰/۲۷فقط برخوردش خیلی بده انگار بزور آوردنش تو مطب اما تشخیص خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی بود دفعه اول
۱۳۹۹/۱۱/۲۷آکنه داشتم یک ماه پیش ویزیت شدم گ بهبود نسبی ایجاد شده البته درمان همچنان ادامه داره
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بیماری مورفه آ، تشخیص دقیق و سریع، درمان شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷فعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱مشکل جوش صورت
۱۴۰۲/۰۴/۲۹عالییییییی بود با یک نسخه یه نوع قارچ روی صورتم بود خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۶بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بیماری پوستی رفع شد ولی دوباره برگشته
۱۴۰۳/۰۷/۰۴زگیل پوستی که کرایو انجام شد و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳