دکتر حمید وحیدی متخصص پوست و مو و لیزر با شماره نظام پزشکی ۳۶۱۰۱ در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در مجتمع پزشکی و مرکز جراحی شقایق، یوسفآباد، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۷۴ قرار دارد و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر حمید وحیدی از متخصصان شناختهشده پوست و مو و لیزر در تهران به شمار میرود. ایشان با برخورداری از بورد تخصصی پوست و مو و سابقه فعالیت به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه، اعتبار علمی بالایی در حوزه درماتولوژی دارند. دکتر حمید وحیدی پس از گذراندن دوره دکتری پزشکی عمومی خود در سال ۱۳۶۳ از دانشگاه تهران، دوره تخصصی بیماریهای پوست را در سال ۱۳۷۷ در دانشگاه جندی شاپور اهواز به پایان رسانده است. شماره نظام پزشکی دکتر حمید وحیدی ۳۶۱۰۱ است که نشاندهنده ثبت رسمی و فعالیت قانونی ایشان در حوزه پزشکی میباشد.
از ویژگیهای برجسته دکتر حمید وحیدی میتوان به ارائه خدمات تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر اشاره کرد. بسیاری از بیماران به دلیل دقت در تشخیص بیماریهای پوستی و همچنین مهارت در درمان و مراقبتهای زیبایی مانند کاشت مو و لیزر به مطب ایشان مراجعه میکنند. نظرات بیماران نیز حاکی از رضایت نسبت به برخورد حرفهای و پاسخگویی دقیق دکتر وحیدی است. تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر حمید وحیدی، متخصص پوست و مو در تهران، بهویژه در منطقه یوسفآباد، از اعتماد و استقبال بالایی برخوردار است.
مطب دکتر حمید وحیدی در مجتمع پزشکی و مرکز جراحی محدود شقایق واقع شده است. این مرکز در خیابان فتحی شقاقی، بین خیابانهای بیستون و چهلستون (پلاک 74) در محله یوسفآباد تهران قرار دارد و دسترسی آسانی برای ساکنان این منطقه فراهم میکند. حضور ایشان در این مرکز باعث شده تا بیماران بتوانند با اطمینان خاطر برای درمان بیماریهای پوستی، مشاوره زیبایی و دریافت خدمات لیزر مراجعه کنند.
دکتر حمید وحیدی امکان دریافت نوبت اینترنتی را از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم کرده است. این موضوع به ویژه برای افرادی که به دنبال سهولت در رزرو وقت هستند، مزیت محسوب میشود. در مجموع، فعالیتهای حرفهای دکتر حمید وحیدی و سابقه علمی ایشان، این صفحه را به مرجع اصلی اطلاعات درباره این متخصص پوست و مو در تهران تبدیل کرده است.
دکتر حمید وحیدی متخصص پوست و مو و دارای بورد تخصصی درماتولوژی هستند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر وحیدی وقت رزرو کنند.
مطب دکتر وحیدی در تهران، یوسفآباد، خیابان فتحی شقاقی، بین بیستون و چهلستون، پلاک ۷۴، مجتمع پزشکی شقایق واقع شده است.
خدمات شامل درمان بیماریهای پوست و مو، لیزر، کاشت مو، مشاوره زیبایی و برداشتن خال و زگیل میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران.یوسف آباد.فتحی شقاقی.بین بیستون و چهلستون.پلاک ۷۴ مجتمع پزشکی و مرکز جراحی محدود شقایق.طبقه دوم.
منکیستهای سرم رو در آوردم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵حساسیت پوستی خیلی خوب درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۰نظری مدارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳پسرم پسپوریازیس داره،فعلا دکترمیگن بایدمدتها تحت درمان باشن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خوب است
۱۴۰۱/۰۶/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مشکل جوش و لک با ی جلسه حل شد واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی بود دفعه اول
۱۳۹۹/۱۱/۲۷وقت زیادی برای شنیدن صحبتهای بیمار نمی گذارند ولی تشخیص و درمانشان قابل تقدیر است
۱۴۰۲/۰۲/۱۸بی نظیر فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۱/۰۶/۱۲سلام من زیر بغلم دچار قارچ شده بود با نسخه ایشون در عرض یک هفته خوب شدم ،چند سال پیش هم پیش ایشون رفته بودم و نتیجه خوبی گرفتم. ازایشون خیلی ممنونم وامیدوارم خداوند بهشون سلامتی و عمر باعزت و طولانی عطا بفرماید.
۱۴۰۳/۱۱/۰۵واقعا عالی بود تشخیص ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل پوستی دارم یک مرحله رفتم پیششون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بی نظیر فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۱/۰۶/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۷بهترین دکتر پوستی که تونست پسوریازیس منو درمان کنه .بعد از هفت سال.با بک نسخه و در عرضه دو هفته درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خوبه فقط عجول هست
۱۴۰۳/۰۵/۰۸سلام وقت بخیر صورتم جوش زیادی میزد با درمان آقای دکتر قطع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۰تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱سلام من یک بار رفتم و هنوز درحال درمان هستم برای لکهای سیاه روی صورتم هنوز فرقی نکرده
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷درود فعلا تحت گذراندن مدت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من پسوریازیس داشتم با درمان ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹مشکل پوستی .بسیار کمکم کروند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰اگزمای صورت داشتم درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۷خیلی باسواد همسرم تو کلینیک ایشون موکاشتن عالی شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عمل کیسه صفرا
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بسیار دکتر فوق العادهای هستند و مشکل آکنهی پشت من رو در یکی دو جلسه به شکل قابل توجهی کم کردند.
۱۴۰۲/۰۶/۲۴جوشام زیاد بود رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۹اگزما رو به بهبودی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹گرانولیشن بینی
۱۴۰۱/۰۶/۲۵تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹نتیجه بخش
۱۴۰۲/۱۰/۰۱هنوز خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳مشکلات پوستی که سالها من و مادرم درگیرش بودیم رو ایشون سه روزه درمان کردن
۱۴۰۳/۰۶/۰۳توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱تغییری نکردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکل قارچ ناخن و تشخیص عالی و درمان ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴من از نتیجه عمل زیاد راضی نبودم البته امیدوارم با ویزیت مجدد مشکل حل بشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۸مشکل پوستی داشتم دوباره برگشته
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۳من برای ریزش مو وخارش شدید سرمراجعه کردم دوهفته است داروهایی که تجویز کردنداستفاده میکنم خیلی عالی بوده ایشان خیلی متخصص مجربی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲6 ماه جوشهای دردناکی میزد صورتم که هیچ پزشکی نتونست درمانشون کنه اما آقای دکتر با 3 روز جوشهای منو درمان کردن و الآن خیلی خوشحالم که دوباره به زیباییم برگشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸پسوریازیس داره پسرم ،فعلا تو درمان هست ماه سوم هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۴سلام در اولین دیدار و معاینه تشخیص عالی دادند و در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲سوزش و خوارش در نقاط چین دار
۱۳۹۹/۰۶/۲۸در مرحله درمان هستم، تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷تجربه ای ندارم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸برای اگزمای پوستی دخترم مراجعه کردم با یک نسخه در عرض دو روز خوب شد .
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام من تازه درمان پسرم رو پیش ایشون شروع کردم بابت جوشهای کیستیک صورت فعلا یک سال زمان میبره تا نتیجه حاصل بشه
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴جوش پوستی.
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عالیه بعد از هفت سال پسوریازیس داشتم و هر دکتری رفتم فایده نداشت ،آقای دکتر وحیدی در عرضه دو هفته با یک دارو مریضیم رو ریشه کن و محو کرد .از نظر من این دکتر بهترین در سطح دنیاست
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل پوستهی سر داشتم و ریزش مو بی ا مصرف دارو بهبود یافت ولی بعد از قطع دارو دوباره به حالت اول برگشت
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر بسیار خوب و با شخصیتی هستن.تجویزشون عالی هستش.و من 15سال هستش که پیش ایشون برای درمان میرم،هر مشکلی داشته باشم پیش ایشون میرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱پسوریازیس
۱۴۰۱/۰۵/۰۲درمان جوش با همان جلسه اول عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۳حساسیت پوستی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸بسیار استاد در کار خود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ریزش موی سکه ای
۱۴۰۲/۱۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۶من مدتی زگیل دست داشتم تا وقتی که پیشه دکتر وحیدی رفتم با یک جلسه فریز درمانی داره خوب میشه
۱۴۰۳/۰۲/۳۰من از بیماران قدیمی دکتر هستم برای درمان پسوریازیس پمادی به من دادن که همین هفته اول نتیجه داد،پایدار باشین دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۲فعلادرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱تزریق برای اگزما دور لب جلسه سوم انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۱تعریق زیاد-خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۳فعلا تحت درمان هستم کمی بهتر شده است
۱۴۰۰/۱۱/۰۸حساسیت پوستی خیلی خوب درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۴عالی بودن.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷متخصص در کار خود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بیماری مورفه آ، تشخیص دقیق و سریع، درمان شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷کاشت مو
۱۴۰۲/۰۴/۰۹اگزما پوست دست و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۲فقط برخوردش خیلی بده انگار بزور آوردنش تو مطب اما تشخیص خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶لیکن پلان.تحت درمان.تازه شروع به درمان کردم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱پیشنهاد نمیکنم دارو های جالبی ندادند بجز پی ار پی کلا نکته ی مثبتی وجود نداشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خارش داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹من فقط وزیزتشدم وقرار دوباربرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳ریزش مو شدید داشتم و قسمتی از سرم خالی شده بود که زیر نظر دکتر هم ریزشم قطع شد و هم رویش مجدد داشتم واقعا معجزه کرد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳پوست.سوختگی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عمل جراحی سرپایی داشتم بسیار خوب انجام شد . بسیار خوش اخلاق و خوش رو هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۳آکنه داشتم یک ماه پیش ویزیت شدم گ بهبود نسبی ایجاد شده البته درمان همچنان ادامه داره
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل پوستی زیر گلو داشتم خوب شد با پماد دستی که دادن
۱۴۰۲/۰۴/۳۰تغییری نگردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار باتجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بیماری مورفه آ، تشخیص دقیق و سریع، درمان شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷لک صورت داشتم الان خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۲۸در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بیماری پوستی-اگزما خو ایمن طور بهبود یافتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مشکل حساسیت و حل شد .
۱۴۰۲/۰۱/۰۵تشخیص درست و درمان بسیار مؤثر بالاخره یک نفر بعد از 13 سال قرصی به من دادن که مشکلمو واقعا حل کنه
۱۳۹۹/۰۷/۲۹پسوریازیس داشتم داروی ایشان عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۴در حال معالجه
۱۴۰۱/۰۴/۱۱جوشخوب پیش رفت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالییییییی بود با یک نسخه یه نوع قارچ روی صورتم بود خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۶کاشت مو
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خیلی عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۸مشکل پوستی داشتم و با بهترین تشخیص درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۴بیماری پوستی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ریزش مو سکه ای که خیلی سریع با یک نسخه درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۹پسوریازیس سر. شکر خدا با یک پماد که نسخه خودشون بود درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۷/۳۰راضی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶شوهرم مو پیش ایشون کاشت .برای پوست دستش هم که زخم میشد ایشون با صابون بچه و یه محلول دست ساز .خوبش کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۷لکه پوستی مراجعه اولیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشاوره خاستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴با سلام و احترام ، دکتر عالی هستن فقط منشی ایشان بسیار عصبی و بد برخورد میکنند ، در ضمن نوبت را بر اساس ورود بیماران به مطب در نظر میگیرند نه وقت تعیین شده …! با تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۳۰درماتیک سبوره
۱۴۰۳/۱۲/۲۳توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰من مشکل اکرمت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷جوش های عفونی دخترم با تجویز دکتر درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳لک، جوش، خال، تحت درمان هستم و تالان راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹برداشتن خال و لک با لیذر
۱۳۹۸/۰۲/۲۴در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷مشکل کهیر
۱۳۹۹/۰۸/۱۷باسلام و احترام من مدتی طولانی هست که در ناحیه چپ قفسه سینه ام جوش می زند و الان مدت 3 ماه هست که 2 بار ویزیت شدم و دارم از دارو استفاده می کنم و تا به امروز رضایت بخش بود و بهبود پیدا کردم. در کل راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکل پوسته شدن ابرو داشتم که با یه کرم دست ساز عالی برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲به خاطر لک های پوستی به ایشان مراجعه کردم. همچنان در دوره درمان هستم و در حال حاضر لکهها کمرنگ شدن. نوبت دهی و پاسخ دهی شوند سریع است و رفتارشان محترمانه و با صبر به صحبتهای مراجعه کننده گوش میدن.
۱۴۰۴/۰۱/۰۷همسرم لک سفید روی بدنش ناگهانی به وجودآمد،فکرکردیم دچارپیسی شده اما با ویزیک پیش آقای کتر وآزمایش متوجه شدیم پیسی نیست با دارو دوهفتا ای رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳اولین ویزیت با ایشون خواهد بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار عالی ومتخصص
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی الان دوباره مشکل دارم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶عالیه بودش
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عالییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳عالییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خیلی عالی و بهترین متخصص پوست هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۲مشکل جوش صورت
۱۴۰۲/۰۴/۲۹بسیار خوب تشخیص دادن و دارو های عالی و به سرعت جواب گرفتیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲صدف پوستی و توی یه جلسه رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار خوش برخورد و باسواد بودن و در اولین مراجعه تشخیص و روش درمان درست را دادند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خیلی الیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۰مشکل ریزش مو داشتم رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۱جوش صورت
۱۴۰۱/۰۸/۱۶مشکلم پوست بدن بود الان خوبه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱صورتم جوش میزد تقریبا در طی 3ماه که پیش ایشان رفت وامد کردم مشکلم حل شد و دیگه صورتم جوش نمیزنه
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۱بیماری پوستی رفع شد ولی دوباره برگشته
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من مشکل پوستی داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۰مشکل جوش
۱۴۰۰/۰۴/۲۲مو سر پسر م رف
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷جوش،تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۹مشکل جوش بدن داشتم بسیار عالی تشخیص دادند علت چیست و درمان را شروع کردند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸خارش پوست درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۱۷درمان جوش صورت مراجعه کردم بسیار عالی بود دلم میخواد به تمام جوانها بگم برید پیش دکتر تا پوستتان از جوشهای بلوغ داغون نشده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سلام دوستان من اهل خوزستانم که دچار مشکل حساسیت پوستی که خارش من بعد سوزش ودرد در سمت چپ بدنم ازناحیه پشت گوش تا کتف چپ شدم.واز شدت سوزش ودرد مجبور شدم از قطار در تهران پیاده وبامراجعه به دکتر درنگاه اول گفت زونا گرفته ای که دارو تجویز وطبق گفته وی بعد از سه روز شروع به خاموش شدن شده ویکماه به طول کشید که جای انها نیز از بین رفت ممنون ازایشان ومنشی بااخلاق وی که مارا نیز درک کرده بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۴توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰واقعا دکتر خوبی هستند وتشخیص درست در درمان بیماری
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دکتر درجه یک
۱۴۰۱/۰۲/۲۰خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸لک قرمز ناگهانی روی صورت، رفع لک با یک جلسه ویزیت
۱۴۰۳/۰۸/۰۸اکزامای صورت دخترم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱در حال ازمایشات و بررسی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹دکتر بسیار حاذق و متبحر
۱۴۰۰/۰۸/۰۱یک پای دخترم یک مقدار اگزما شده بود، به لطف خدا و با کمک دکتر عزیز رو به بهبود هستند..
۱۳۹۷/۱۱/۱۰من ۱۵ سالم و برای جوش هام ویزیت میشم و چند ماه پیش ایشون میرم و خوشبختانه بهترین نتیجه رو گرفتم و پیش هر دکتری میرفتم جوش هام بهتر نمیشد
۱۴۰۲/۱۲/۲۹عالی و کاردرست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۱۹جهت تزریق چربی و کار ایشون بسیار عالی و اخلاق بسیار خوب و خوش برخورد.حدود ۶ سال است چربی تزریق کردم وتا همین امروز خوب مانده.
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰جوش،رو به بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳برای درمان قارچ رفتم خوب بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی و حرفهای هستن و تشخیص و درمان فوقالعاده عالی میگن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲تشخیص درست و در حال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳پسرم اکنه روزاسه داره الان تحت درمانه سه ماهه هر ماه ویزیت میشه راضی ام اما هنوز نتیجه قطعی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵مشغول مداوای خارش پوست خستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من به ایشان مراجعه کردم خیلی نتیجه خوبی گرفتم مشکل من لک بود که داروهای خوبی برایم نوشت صورتم خیلی روشن و شاداب شده ولی باز داروهام رو استفاده میکنم که نتیجم صد در صد شده
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۹اگزما .تشخیصشون عالی و درمانشون کاملا درست و نتیجه بخش
۱۳۹۹/۱۱/۱۰خوب بود و فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ریزش مو داشتم خیلی نسخه دکتر کمکم کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰کارشون
۱۴۰۲/۰۹/۲۵بسیار صبور و با حوصله به ویزیت بیماران می پردازند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲خوب بیماری گال
۱۴۰۰/۱۱/۳۰توضیح خوبی دادند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰زگیل پوستی که کرایو انجام شد و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳آلرژی پوستی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸سلام بعد از کاشت مو و مراقبت های ویژه پ
۱۴۰۰/۰۳/۲۸مشکل خشکی دست و اگزما داشتم که با تجویز عالی دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷گال فعلا خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عالیییییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸مشکل ورم زیر چشم بود که ایشون دارویی که برای من تجویز کردن طی یک هفته خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰پسوریازیس،هنوزنتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱برای جوش صورت رفتم وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۲مشکل لک داشتم حل شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۰بسیار عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۰۵مادرم ویزیت شدند
۱۴۰۱/۰۵/۲۳تزریق چربی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹جوش داشتم حل شد تقریبا
۱۴۰۰/۱۲/۰۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۸لک صورت وبهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹کاشت مو
۱۴۰۱/۱۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۸نمیدانم من لوپوس دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۹نتیجه ای نگرفتم اما چون گفتن بازم باید برم دوباره میام ببینم چی میشه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵دکتر بدی نیستن ولی بنظرم خبره نیستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی هستن و اینکه پرسنل بسیار مهربونی دارن رفتارشون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۹مشکل جوش صورت تا این مرحله که نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸بد نبود
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸