دکتر آوید میرشکرایی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 23831 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش کوچه هشتم، ساختمان پزشکان 183، طبقه اول، محدوده میدان ولیعصر تهران واقع شده است.
دکتر آوید میرشکرایی از جمله پزشکان متخصص کودکان و نوزادان در تهران است که با شماره نظام پزشکی 23831 شناخته میشود. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای کودکان بوده و سالهاست به عنوان متخصص کودکان به ارائه خدمات پزشکی به نوزادان و کودکان در این شهر میپردازد. مطب اصلی دکتر آوید میرشکرایی در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش کوچه هشتم، ساختمان پزشکان 183، طبقه اول، در محدوده میدان ولیعصر تهران قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی باعث شده است که خانوادههای ساکن مرکز و شمال تهران نیز دسترسی آسانی به خدمات ایشان داشته باشند.
دکتر آوید میرشکرایی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان، در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای شایع کودکان، مراقبتهای سلامت نوزاد، بیماریهای عفونی کودکان و پیگیری رشد و تکامل کودکان فعالیت دارد. بیماران ایشان معمولاً از دقت در معاینه، مسئولیتپذیری و نحوه ارتباط با والدین رضایت بالایی دارند. با توجه به تعداد مراجعات و بازخورد بیماران، میتوان گفت که دکتر آوید میرشکرایی در میان والدین به عنوان یکی از پزشکان معتمد در حوزه کودکان و نوزادان تهران شناخته میشود.
در صورت نیاز به دریافت نوبت و مراجعه به مطب دکتر آوید میرشکرایی، خانوادهها میتوانند به آدرس خیابان قائم مقام فراهانی، ساختمان پزشکان 183، مراجعه نمایند. همچنین زمان پاسخگویی تلفنی مطب در روزهای زوج از ساعت 2 تا 8 بعدازظهر است. ایشان علاوه بر مطب شخصی، در کلینیک تخصصی بیمارستان مهراد واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان میرعماد، نبش کوچه ششم نیز بیماران را ویزیت میکنند که این امکان برای خانوادههای شرق و مرکز تهران نیز مناسب است.
دکتر آوید میرشکرایی با تکیه بر دانش تخصصی بیماریهای کودکان و سابقه طبابت در تهران، همواره تلاش میکند تا با رعایت اصول علمی و اخلاق حرفهای، خدمات مطلوبی به کودکان و خانوادهها ارائه دهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قائم مقام فراهانی
نبش کوچه هشتم
ساختمان پزشکان ۱۸۳
طبقه اول
_____________________
زمان پاسخگویی تلفنی مطب: روزهای زوج از ساعت ۲ الی ۸ بعداز ظهر
عالی! ایشان به خوبی برای بچه من وقت می گذارد و توضیحات کاملشان باعث دلگرمی و حصول نتیجه به بهترین شکل می باشد
۱۳۹۷/۰۳/۱۸عالی باتجربه
۱۴۰۳/۱۰/۱۳دکتر خیلی خوبی هستین
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالیییییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پسرم از ۵ ماهگی تحت نظر خانم دکتر عزیز هستن الان پسرم ۷ سالشه خانم دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۳از نوزادی پسرم را ویزیت کردند تا الان که جهار یالشه فوق العاده دکتر دلسوز و با معلوماتی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶یک دکتر بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۱۴پزشک پسرم هستند و پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲درموردپسرم دورسرکمه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۱۸فوقالعاده پزشکی خوب ، حاذق و مهربان
۱۴۰۴/۰۱/۱۲دکتر بسیار عالی و نکته سنج
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بهترین دکتری هستن ک تابحال دیدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عااااالی با شخصیت دقیق مهربون
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خانم دکتر عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ایشون به بیماران خودشون کمک میکنن دخترم که وزنش کم بودرفتم پیششون وخداروشکرخیلی راضی ام نتیجه هم گرفتم والان هم که پسرم تازه به دنیااومده میبرم نزدخانم دکتروخیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۳/۲۷خانم دکتر عالی هستن انقدر با حوصله به همه سوالا جواب میدن و راهنمایی میکنن
۱۴۰۳/۰۹/۲۲ایشان دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲عالیییییییی
۱۳۹۸/۰۹/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۴پزشک بسیار با حوصله و کاردان
۱۳۹۹/۰۴/۱۶پسرهام از زمانیکه به دنیا اومدن زیر نظر ایشون هستند . بسیار حاذق دلسوز وصبور هستند . بسیار بسیار شریف
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۸پاسخ دادن بسیار با حوصله و سریع انجام شد، اجرتون با خدا
۱۳۹۷/۰۲/۰۲بسیار بسیار خوش برخورد و حاذق هستند واقعا دکتر مثل ایشون باوجدان و خوش اخلاق و ماهر اصلا وجود نداره
۱۳۹۹/۰۷/۰۸دکتری عالی مهربون دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۱۲/۰۵خیلی عال
۱۴۰۱/۰۹/۱۴پزشک دلسوزی خستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۱دکتر پسرم هستند وخدا از ایشون راضی باشه دکتر عالی وباتجربه ای هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام خسته نباشی من حالاامروز۲ماهه بچه ام شده بعدپسرم حالا۸روزه که اسهال بودبعددکترش یه شیربرای اسهالش دادودارو..پسرخوب شده بعدشیرش که تموم شدبعدشیرقبلی اشوشروع کردم ازدوباره پسرم اسهال شدبردم ازدوباره بردمش دکتربعدازدوباره دوتاقوطی ازهمون شیراسهالی بهش داده من دارم بهش میدم..بعدتا۵۵روزگی اصلآمفاصل پسرم صدانمیدادحالاچندروزه که پاهاشوحرکت میده زانواش صدامیده بعددست واستخون سرشم هم صدامیده من خیلی میترسم بنظرت این اعلایم واسه چی است...بعدخودم سلیاک دارم...بعدشیرشیرخشکی به بچه ام بدم که هم قدوچاق بشه کدوم شیربهتره
۱۴۰۱/۰۹/۲۲بسیار دقیق مهربان به روز منصف پاسخگو
۱۳۹۹/۰۶/۲۶بسیار دکتر باتجربه ای هستند . اگر به شما گفت صبر و حوصله داشته باشید حتما باید صبرکنید و نوزادتان را دکترهای مختلف نبرید. نی نی من کولیک داره و باید چندماهش بشه تا رفع بشه
۱۳۹۹/۰۲/۰۷با خوشرویی معاینه کردن
۱۳۹۷/۰۳/۲۷خانم دکتر عزیز فوق العاده خوش برخورد وتشخیص بیماری رو دقیق برامون انجام دادن قبل ازاسکن دخترم در8 سال پیش که اگه تشخیص ایشون نبود دربزرگسالی باید عمل میشد ممنونیم ازعزیزدل
۱۳۹۹/۰۵/۲۱برای پسر و دخترم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سرما خوردگی
۱۳۹۸/۰۴/۲۱دکتر بسیار دقیق و ماهری هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر بسیار حاذق و خوب و مهربون و با حوصله
۱۳۹۸/۰۳/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی بسیار دکتر باتجربه و خوش برخورد است
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۹من بدون شناخت به داروها، به سلنا طبق تجویز دیگر پزشکان آنتی بیوتیک میدادم. ولی از زمان آشنایی با خانم دکتر مهربان اطلاعات دارویی من بالا رفته و راحت تر با بیماری دخترم کنار میام و حلش میکنیم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵عالیه خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷یبوست،خداروشکر حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بچم غذا نمیخوره
۱۴۰۲/۰۹/۰۹دکتر بسیار کار بلد و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰پیگیری رشد دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بچم یوبست داشت درمان شد
۱۳۹۸/۰۹/۰۵خانم دکتر یکی از بهترین دکترهاست
۱۴۰۱/۱۲/۰۳برای نوه ام خدمت خانم دکتر رسیدیم تشخیصشون خوب بوده ونتیجه درمان خوبی هم داشته
۱۴۰۰/۰۲/۳۰فوق العاده دکتر حاذق و عالی هستن مخصوصا برای نوزادان
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیار عالی متخصص و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۴سرماخوردگی نوزاد.وقت کافی برای بیمار میذارن و با حوصله معاینه میکنن
۱۳۹۸/۱۲/۱۲عالی گروه واتساپ هم دارند
۱۳۹۸/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ایشون بینظرین از همه نظر،وقتی همدان تشریف داشتن ما خانوادگی بیمارشون بودیم و واقعا تشخیص و مداواشون عالیه،من بچه بودم و خانوم دکتر خیلی به من محبت داشتن البته با مادرم هم تقریبا همکار بودن البته از نظر ارگان نه شغل
۱۳۹۹/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶عفونت.عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۲۵برلواببزیییدات
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خانم دکتر بی نظیر هستند
۱۳۹۷/۰۹/۱۸عفونت ادرار دختر دوسالم..بسیار دکتر حاذق و باسوادی هستن ،باحوصله و دقیق بیمارشون رو معاینه میکنن و خلاصه بگم میدونن ک دارن چیکار میکنن
۱۳۹۷/۰۹/۲۴بسیار حاذق و مهربان با کودکان
۱۳۹۹/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۹بسیار دکتر متخصص و مهربان
۱۴۰۱/۰۳/۰۷خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۴بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۲/۲۴همیشه نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار عالی هستند و بسیار زمان میگذارند همه چیز رو با حوصله توضیح میدهند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مهربان و باحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خوب وعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳پزشک دخترم هستن تشخیص و اخلاق عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱خیلی خوب هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶فوق العاده هستند بسیار مهربان دلسوز و اگاه و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی با حوصله به روز و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی عالی بسیار دلسوز بچه ها
۱۴۰۳/۰۲/۱۱دکتر بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۳کمبود وزن دخترم و تا حدودی نتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر خیلی خوبی هستند عالی مهربان با حوصله
۱۳۹۷/۰۸/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۷عالیییییی
۱۳۹۹/۰۵/۲۵