۲۷۴ نفر
دکتر مهدی فرخ سیر

دکتر مهدی فرخ سیر

متخصص بیماریهای عفونی

متخصص شماره نظام: ۶۹۳۸۶
۲۲۲ نفر

در رابطه با کووید 19 درمان شدم تشخیص عالی و بموقع

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عالی وحرفا ایی

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

دکتر بسیار خوبی هستند برای کرونا

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

بسیار عالی و رضایتبخش بو

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

عالی ب

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

فوق العاده پزشک خوش اخلاق و خوش قلبی هستند بسیار بسیار عالی و کار بلد به وجود همچین پزشکانی افتخار میکنم

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

برای کرونا به ایشان مراجعه کردم، راهنمایی های بسیار خوب و همراهی عالی با بنده در مسیر بهبودی داشتند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

بسیار متخصص ،مهربان ومنطقی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

عالی بهترین

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

کرونا داشتم پارسال، واقعا تشخیص و تجویزشون عالیه

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

عفونت ریه ، و طی چند روز بهبود پیدا کردم

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

تا الان خوب بوده. هنوز میرم مطبش برای کرونا و عوارض بعدش

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

برای سوختگی شدید پیش اقای دکتر رفتیم نتیجه عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

دکتر بسیلر ح

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

کرونا مثبت شدم.

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

ایشان بسیار دکتر متین و حاذقی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

دکتر خوب و حاذقی هستن و تونستن کمک کنند بیماری کرونا من زود خوب بشه

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

برای درمان کرونا مراجعه کردم دکتر باحوصله ای بودند و به صحبت های بیمار گوش میدادند راضی بودم

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

کرونا داشتم و عالی کار کردند

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

فعلا پدرم تحت درمان هستن.

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکتر متین و با حوصله ای هستن،بنده و همسرم کرونا داشتیم و با راهنمایی های ایشون خوشبختانه در مان شدیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عالی.هم برخورد و هم تجربشون خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

ویزیت شدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

به نظر من آقای دکتر تو کارشون خیلی خوب و حرفه ای هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

کرونا، به

۱۴۰۱/۰۲/۲۲

بیماری قارچ پوستی الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۱۰/۱۳

جراحی شکم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

تاتویسرکان بود خیلی عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

با سلام و احترام اینجانب کرونا داشتم و ایشان دکتر بنده در بیمارستان چمران بودند

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

پزشک خوبیست

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

کرونا گرفته بودم یکهفته بیمارستان امیرالمؤمنین بودم تا کامل خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

من از زمان کرونا که در منزلم توسط ایشون ویزیت و تحت درمان بودم میشناسم. پزشک دقیق، دلسوز و با تجربه ای است و با توجه به اینکه در شبکه های اجتماعی دنبال شون می کنم ، می بینم که اهل مطالعه و بروز رسانی دانش شون هستن و مطالب و مقاله هایی که میخونن رو به اشتراک میزارن. براشون سلامتی و طول عمر با عزت آرزو دارم.

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

فعلا یه جلسه رفتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

بسیار عملکرد

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

عالی و درجه یک

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عالی بسیار مهربان و صبور

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بسیار عالی و تخصصشان بسیار بالا است

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

عالی بودند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

کرونا و طبابت ایشان عالی

۱۴۰۱/۰۸/۱۸

کرونا داشتم بعد مراجعه ودادن دارو خیلی حالم بهتر شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

کرونا گرفتم و نتیجه اش خوب شدنم بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

کرونا گرفتم تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

درحال چکاب

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

تجویز شان موثر بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

بسیار عالی بودند هاز گاهی دچار اسهال میشدم بامراجعه به ایشون کاملا خوب شدم خیلی بادقت و حوصله و همچنین متبحر در رشته خودشون من بادو تا نسخه ایشون خوب شدم الحمدالله.الهی خخداوند همیشه تو دستشون شفا قرار بده برای بیماران.

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خوب بودند

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

مهمولی

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

خوبه عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

کرونا خوب شدم

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

عالی بسیار با حوصله وبا دانش و به خوبی راهنمایی میکنن هم حضوری ویزیت شدم و هم به صورت آنلاین که واقعا جواب گرفتم و نسخه شفا برام تجویز کردن

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

کرونا داشتم با داروهایی که ایشان تجویز کردند حالم خیلی بهتر شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

برای کرونا رفتم

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

فوق العاده

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

تشخیص و درمان درست سینوزیت

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

من از سال 1375 آشنا شدم.از همون زمان ایشونو دکتر با اطلاعات و معلومات کاملی دیدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

کرونا گر

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

جوش چرکی بچه

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

دکتر بسیار

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

پزشک عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

از هر نظر عالی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

هم خودم همسرم کرونا گرفتیم توسط دکتر خوب شدیم ازدوستان وفامیل نزد آقای دکتر مهربون وخوش برخورد زیاد فرستادم حتما یک بار خودتون ویزیت بشید متوجه تعریف های من میشید ممنون آقای دکتر با انصاف که این روزها نظیرشما کمیاب

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

خوب بوذ

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

بسیار پزشک خوب و دانایی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

خیلی از ایشان راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

عالیه .....

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

احساس خوبی دارم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به ایشان مراجعه کردم که با داروهایی که برایم تحویز کردن سلامتی خودم رو به دست اوردم

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عفونت ریه.بهبود بیماری

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

عالیه تشخیص شون

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

کرونا خوب

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

پزشک خوبی هست با یک نسخه مداوا شدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

بنده هم حودم هم خانومم کرونا داشتیم وبا مراجعه به آقای دکتر فرخ سیر و گرفتن دارو حالمون الحمدالله خوب شد ایشون بسیار عالی بودن خدا حفظشون کنه من ایشون رو به پدرم معرفی کردم که درگیر کرونا بود ایشون هم حالش خوب شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

آرام و عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

کروناداشتم وتشخیص ودرمان شون عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

بهبودی

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

خیلی دکتر خوب و با حوصله ای

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

جناب آقای دکتر بسیار حاذق و محترم و بسیار دقیق هستند

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

فوق العااااااده هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

چند بار کرونا

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

من راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

دکتر فوق العاده ای هستند من انلاین وبزیت شدم از روی تصویر بنده بیماریمو تشخیص و خیلی سریع مداوا کردند فقط بایک نسخه

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

مشکوک به کرونا

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

بسیار تشخیص عالی داشتند

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

بعد نبود

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

خیلی دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

خوب شدم دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

در حال بررسی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

بسیار دکترخوب و با تجربی هستند بنده ساق پام درد میکرد و قرمز شد و چون اگزما داشتم پام عفونت داشت و با تشخیص ایشان و دارویی که برایم نوشت با یه نسخه خوب شدم خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیارعالی هستن خیلی وقت میزاره برای بیمار

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار با تجربه

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

توی دور کرونا ویزیت شدم خدمتشون کارشون عالی بود با اولین ویزیتتشخیص درست دادن و اینکه داروهای موثر تجویز کردن.

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

عفونت زخم بعد از جراحی و در حال بهبودی

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

بسیار دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

عالی وقتی که تویسرکان بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

دکتر صبور و با تجربه ای هستند و دقت بالایی در تشخیص دارند

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

در دوران کرونا تشخیص خوبی دادند

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

من کرونا خیلی بدی گرفتم. خدا رو شکر با تشخیص ایشون داروهایی که تجویز کردن، تو کمتر از یک هفته به سرعت خوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

سلام از لحاظ تشخیص دکتر خوبیه ولی من دو نوبت که رفتم پیش ایشون وقتی سوال پرسیدم با بی حوصلگی پاسخ دادن

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

آقای دکتر در تشخیص و درمان بیماری واقعا عالی هستند من مادرم تحت نظر ایشان درمان شدند

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

بسیار عالی و مسلط

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

کرونا داشتم توسط دکتر خوب شدم

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

بیماری کرونا

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

مشگل کرونا

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بسیلرعالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

عفونت اداری و خدارو شکر خوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

در حال معالجه هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

بسیار مهربان و با حوصله معاینه کردند ونظر خود را اعلام، داروی لازم را دادند که بخوبی موثر بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اطلاعات تکمیلی
پزشک متخصص بیماری های داخلی وعفونی
مطب ۱
تهرانخیابان جیحون، نرسیده به مالک اشتر، کوچه تاجبخش
صبح و عصر
    نقشه مطب
    درمانگاه شهرداری منطقه ده
    تهرانخیابان قزوین؛بعد از پاساژ میلاد قائم؛نبش داروخانه دکتر ابراهیمی؛درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰
    سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۴ تا ۵ عصر
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      مطب ۱
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان جیحون ، نرسیده به مالک اشتر ، کوچه تاجبخش

      درمانگاه شهرداری منطقه ده
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان قزوین؛بعد از پاساژ میلاد قائم؛نبش داروخانه دکتر ابراهیمی؛درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰

      اینستاگرام دکتر مهدی فرخ سیر

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب ۱

      خیابان جیحون، نرسیده به مالک اشتر، کوچه تاجبخش

      درمانگاه شهرداری منطقه ده

      خیابان قزوین؛بعد از پاساژ میلاد قائم؛نبش داروخانه دکتر ابراهیمی؛درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰

      مطب ۱

      خیابان جیحون، نرسیده به مالک اشتر، کوچه تاجبخش

      درمانگاه شهرداری منطقه ده

      خیابان قزوین؛بعد از پاساژ میلاد قائم؛نبش داروخانه دکتر ابراهیمی؛درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰