تهران خیابان جیحون ، نرسیده به مالک اشتر ، کوچه تاجبخش
تهران خیابان قزوین؛بعد از پاساژ میلاد قائم؛نبش داروخانه دکتر ابراهیمی؛درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قزوین؛بعد از پاساژ میلاد قائم؛نبش داروخانه دکتر ابراهیمی؛درمانگاه شهرداری منطقه ۱۰
در رابطه با کووید 19 درمان شدم تشخیص عالی و بموقع
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی وحرفا ایی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰دکتر بسیار خوبی هستند برای کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۵بسیار عالی و رضایتبخش بو
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عالی ب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹فوق العاده پزشک خوش اخلاق و خوش قلبی هستند بسیار بسیار عالی و کار بلد به وجود همچین پزشکانی افتخار میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰برای کرونا به ایشان مراجعه کردم، راهنمایی های بسیار خوب و همراهی عالی با بنده در مسیر بهبودی داشتند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار متخصص ،مهربان ومنطقی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۲۰تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۵/۲۴کرونا داشتم پارسال، واقعا تشخیص و تجویزشون عالیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عفونت ریه ، و طی چند روز بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۸/۱۷تا الان خوب بوده. هنوز میرم مطبش برای کرونا و عوارض بعدش
۱۳۹۹/۱۲/۲۳برای سوختگی شدید پیش اقای دکتر رفتیم نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۲دکتر بسیلر ح
۱۴۰۰/۰۸/۲۶کرونا مثبت شدم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ایشان بسیار دکتر متین و حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰دکتر خوب و حاذقی هستن و تونستن کمک کنند بیماری کرونا من زود خوب بشه
۱۴۰۱/۰۵/۰۴برای درمان کرونا مراجعه کردم دکتر باحوصله ای بودند و به صحبت های بیمار گوش میدادند راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳کرونا داشتم و عالی کار کردند
۱۴۰۱/۱۲/۰۶فعلا پدرم تحت درمان هستن.
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر متین و با حوصله ای هستن،بنده و همسرم کرونا داشتیم و با راهنمایی های ایشون خوشبختانه در مان شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی.هم برخورد و هم تجربشون خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴به نظر من آقای دکتر تو کارشون خیلی خوب و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶کرونا، به
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بیماری قارچ پوستی الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳جراحی شکم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷تاتویسرکان بود خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰با سلام و احترام اینجانب کرونا داشتم و ایشان دکتر بنده در بیمارستان چمران بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پزشک خوبیست
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵کرونا گرفته بودم یکهفته بیمارستان امیرالمؤمنین بودم تا کامل خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸من از زمان کرونا که در منزلم توسط ایشون ویزیت و تحت درمان بودم میشناسم. پزشک دقیق، دلسوز و با تجربه ای است و با توجه به اینکه در شبکه های اجتماعی دنبال شون می کنم ، می بینم که اهل مطالعه و بروز رسانی دانش شون هستن و مطالب و مقاله هایی که میخونن رو به اشتراک میزارن. براشون سلامتی و طول عمر با عزت آرزو دارم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸فعلا یه جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار عملکرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی و تخصصشان بسیار بالا است
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴کرونا و طبابت ایشان عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸کرونا داشتم بعد مراجعه ودادن دارو خیلی حالم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹کرونا گرفتم و نتیجه اش خوب شدنم بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۰کرونا گرفتم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱درحال چکاب
۱۳۹۹/۱۱/۰۸تجویز شان موثر بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۸بسیار عالی بودند هاز گاهی دچار اسهال میشدم بامراجعه به ایشون کاملا خوب شدم خیلی بادقت و حوصله و همچنین متبحر در رشته خودشون من بادو تا نسخه ایشون خوب شدم الحمدالله.الهی خخداوند همیشه تو دستشون شفا قرار بده برای بیماران.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بودند
۱۴۰۱/۰۵/۱۱مهمولی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خوبه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۴کرونا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عالی بسیار با حوصله وبا دانش و به خوبی راهنمایی میکنن هم حضوری ویزیت شدم و هم به صورت آنلاین که واقعا جواب گرفتم و نسخه شفا برام تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶کرونا داشتم با داروهایی که ایشان تجویز کردند حالم خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۸برای کرونا رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۰۳تشخیص و درمان درست سینوزیت
۱۴۰۳/۱۰/۱۱من از سال 1375 آشنا شدم.از همون زمان ایشونو دکتر با اطلاعات و معلومات کاملی دیدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲کرونا گر
۱۳۹۹/۱۱/۰۶جوش چرکی بچه
۱۴۰۳/۰۵/۱۷دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۶/۱۳پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳از هر نظر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶هم خودم همسرم کرونا گرفتیم توسط دکتر خوب شدیم ازدوستان وفامیل نزد آقای دکتر مهربون وخوش برخورد زیاد فرستادم حتما یک بار خودتون ویزیت بشید متوجه تعریف های من میشید ممنون آقای دکتر با انصاف که این روزها نظیرشما کمیاب
۱۴۰۲/۱۱/۲۶خوب بوذ
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار پزشک خوب و دانایی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالیه .....
۱۴۰۳/۰۹/۰۱احساس خوبی دارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به ایشان مراجعه کردم که با داروهایی که برایم تحویز کردن سلامتی خودم رو به دست اوردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عفونت ریه.بهبود بیماری
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالیه تشخیص شون
۱۴۰۰/۰۳/۲۵کرونا خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷پزشک خوبی هست با یک نسخه مداوا شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴بنده هم حودم هم خانومم کرونا داشتیم وبا مراجعه به آقای دکتر فرخ سیر و گرفتن دارو حالمون الحمدالله خوب شد ایشون بسیار عالی بودن خدا حفظشون کنه من ایشون رو به پدرم معرفی کردم که درگیر کرونا بود ایشون هم حالش خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲آرام و عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۲کروناداشتم وتشخیص ودرمان شون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶بهبودی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خیلی دکتر خوب و با حوصله ای
۱۴۰۰/۰۸/۱۶جناب آقای دکتر بسیار حاذق و محترم و بسیار دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۷فوق العااااااده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹چند بار کرونا
۱۴۰۴/۰۸/۰۳من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر فوق العاده ای هستند من انلاین وبزیت شدم از روی تصویر بنده بیماریمو تشخیص و خیلی سریع مداوا کردند فقط بایک نسخه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشکوک به کرونا
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بسیار تشخیص عالی داشتند
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بعد نبود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوب شدم دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷در حال بررسی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار دکترخوب و با تجربی هستند بنده ساق پام درد میکرد و قرمز شد و چون اگزما داشتم پام عفونت داشت و با تشخیص ایشان و دارویی که برایم نوشت با یه نسخه خوب شدم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیارعالی هستن خیلی وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵توی دور کرونا ویزیت شدم خدمتشون کارشون عالی بود با اولین ویزیتتشخیص درست دادن و اینکه داروهای موثر تجویز کردن.
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عفونت زخم بعد از جراحی و در حال بهبودی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی وقتی که تویسرکان بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر صبور و با تجربه ای هستند و دقت بالایی در تشخیص دارند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶در دوران کرونا تشخیص خوبی دادند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰من کرونا خیلی بدی گرفتم. خدا رو شکر با تشخیص ایشون داروهایی که تجویز کردن، تو کمتر از یک هفته به سرعت خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸سلام از لحاظ تشخیص دکتر خوبیه ولی من دو نوبت که رفتم پیش ایشون وقتی سوال پرسیدم با بی حوصلگی پاسخ دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰آقای دکتر در تشخیص و درمان بیماری واقعا عالی هستند من مادرم تحت نظر ایشان درمان شدند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیار عالی و مسلط
۱۴۰۰/۱۱/۱۹کرونا داشتم توسط دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵بیماری کرونا
۱۴۰۳/۰۸/۱۷مشگل کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیلرعالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عفونت اداری و خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶در حال معالجه هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار مهربان و با حوصله معاینه کردند ونظر خود را اعلام، داروی لازم را دادند که بخوبی موثر بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۱