منو عمل ریه کردن.کیست هیداتیک داشتم.واقعا دکتر خوب و کار بلدی هستندخیلی راضی ام .به بهترین شکل ممکن عمل شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عمل تیموس انجام دادم عالی بود خداروشکر
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
دکتر بسیار یا صبر و حوصله و با دقت
پنجه طلا
بهترین دکتر ریه مشهد
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
مادرم کانسرمری دارن نیاز به جراحی داشت دکتر خیلی موافق نبودن البته بانظر پزشک انکولوژی ولی الان دیگه نمیتونه غذا بخوره نظر پزشکش اینه استنت مری براش بزارن میخوام وقت بگیرم مشورت کنم آیاموافقت میکنن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
ایشون عالی هستن یک دکتر با وجدان و فوق العاده با شخصیت و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
باسلام..من تازه اول راه هستم ولی تا اینجا بسیار خوب وبرای مریض وقت میزاره ومورد قبول بوده.باتشکرازبرخورد خوبشان
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
دکتربسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
پدر شوهرم عمل کردن عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
مشکل یک توده درریه
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
عااالی هستن ایشون عمل جراحی دنده و ریه داشتیم عااالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
مادرم آبسه در قفسه سینه داشتن جراحی شدن تا الان که راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
کرونا ، بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
کیست ریه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
سلام کیست هیدراتیک ریه داشتم دکتر توکلی عمل کرد بسیار عالی واقعا خوب بود پنجه طلا است
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
ایشان با تواضع و احترام با بیمار رفتار میکنند با حوصله توضیح میدهند و خیلی وقت زیادی برای ویزیت و شنیدن توضیحات مریض میذارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
باتوجه به اینکه از شهرستان مادر بنده رو جهت جراحی معرفی کردند به دکتر توکلی ولی دکتر با توضیحات تخصص خود به دکتر گوارش مشهد حال مادرم روز به روز بهتر میشه ممنوم از شما دکتر توکلی عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
درود،اولین بار بود پیش ایشون ویزیت شدم،خیلی قشنگ در رابطه با مشگل ک وجود داره صحبت میکنن و برای بهتر متوجه شدن مثال میزنن ک بیمار کامل متوجه بشه،و همین توجه بنظر من خیلی قابل اهمیت هست که تا الان هیچ دکتری ندیدم بخواد قشنگ مریض آگاه بکنه و وقت بذاره توضیح بده.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
ایشان بسیار حاذق و صبور هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
پدرم توسط ایشون مری پاره اش جراحی شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
ریه پیرم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
عمل جراحی ریه
در حال حاضر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
متانت و اخلاق بسیار زیبا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
سلام
مشکل فتق معده
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خوب عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
آبسه ریوی . جراحی داشتم توسط ایشون . کارشون حرف ندارن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
مشکل ریوی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کیست هیداتیک داشتم و بسلامتی رسیدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
جراحی ریه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
جراحی ریه. منتظر نتیجه هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
بسیار دکتر با تجربه هستن پیشنهاد میکنم به دوستان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خوبه عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
3تاکیست ریه داشتم یه دانه اش پاره شده بود توست ایشان عمل شدم وخداروشکرحالم خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
خواهر زاده من خدمت آقای دکتر اومدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
قفسه سینه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
خواهر مشکل ریه داشت و توسط آقای دکتر عمل شدن و خداروشکر عالی بود عملشون
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
همسرم توده در یه داشتن وجراحی شدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
مشکل ریوی داستم تاالان خیلی بهتربودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکترعالیست
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
کیست هیداتید داشتم.70درصد ریم از بین رفته بود.خداروشکر ب کمک آقای دکتر و عمل خوبی که داشتن الان خیلی حالم خوبه و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
کارشون درسته،من عصبه های کف دستم داغون شده بود،باکمک آقای دکتر بهبود یافت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
عفونت ریه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
دکتر با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
جراحی ریه شدم هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
بسیار عالی دکتر خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بهترین دکتر هستن ایشون جونپدر منو نجات دادن بیماری پدر منو کامل درمان کردن خیلی با حوصله و خوش اخلاق هستن و با حوصله جواب میدن
دکتر متخصص ودرکارش حرفه ایست. تشکر از زحماتشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۶توسط ایشون عمل شدم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی بود هم رفتار هم شخصیت هم علم و توانایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰منو عمل ریه کردن.کیست هیداتیک داشتم.واقعا دکتر خوب و کار بلدی هستندخیلی راضی ام .به بهترین شکل ممکن عمل شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عمل تیموس انجام دادم عالی بود خداروشکر
۱۴۰۱/۰۲/۳۱دکتر بسیار یا صبر و حوصله و با دقت پنجه طلا بهترین دکتر ریه مشهد
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مادرم کانسرمری دارن نیاز به جراحی داشت دکتر خیلی موافق نبودن البته بانظر پزشک انکولوژی ولی الان دیگه نمیتونه غذا بخوره نظر پزشکش اینه استنت مری براش بزارن میخوام وقت بگیرم مشورت کنم آیاموافقت میکنن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ایشون عالی هستن یک دکتر با وجدان و فوق العاده با شخصیت و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹باسلام..من تازه اول راه هستم ولی تا اینجا بسیار خوب وبرای مریض وقت میزاره ومورد قبول بوده.باتشکرازبرخورد خوبشان
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتربسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵پدر شوهرم عمل کردن عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل یک توده درریه
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عااالی هستن ایشون عمل جراحی دنده و ریه داشتیم عااالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مادرم آبسه در قفسه سینه داشتن جراحی شدن تا الان که راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹کرونا ، بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱کیست ریه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵سلام کیست هیدراتیک ریه داشتم دکتر توکلی عمل کرد بسیار عالی واقعا خوب بود پنجه طلا است
۱۴۰۳/۰۷/۱۴ایشان با تواضع و احترام با بیمار رفتار میکنند با حوصله توضیح میدهند و خیلی وقت زیادی برای ویزیت و شنیدن توضیحات مریض میذارند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰باتوجه به اینکه از شهرستان مادر بنده رو جهت جراحی معرفی کردند به دکتر توکلی ولی دکتر با توضیحات تخصص خود به دکتر گوارش مشهد حال مادرم روز به روز بهتر میشه ممنوم از شما دکتر توکلی عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۵درود،اولین بار بود پیش ایشون ویزیت شدم،خیلی قشنگ در رابطه با مشگل ک وجود داره صحبت میکنن و برای بهتر متوجه شدن مثال میزنن ک بیمار کامل متوجه بشه،و همین توجه بنظر من خیلی قابل اهمیت هست که تا الان هیچ دکتری ندیدم بخواد قشنگ مریض آگاه بکنه و وقت بذاره توضیح بده.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳ایشان بسیار حاذق و صبور هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲پدرم توسط ایشون مری پاره اش جراحی شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ریه پیرم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عمل جراحی ریه در حال حاضر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴متانت و اخلاق بسیار زیبا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۱سلام مشکل فتق معده
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خوب عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲آبسه ریوی . جراحی داشتم توسط ایشون . کارشون حرف ندارن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸مشکل ریوی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰کیست هیداتیک داشتم و بسلامتی رسیدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴جراحی ریه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹جراحی ریه. منتظر نتیجه هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳بسیار دکتر با تجربه هستن پیشنهاد میکنم به دوستان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خوبه عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷3تاکیست ریه داشتم یه دانه اش پاره شده بود توست ایشان عمل شدم وخداروشکرحالم خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خواهر زاده من خدمت آقای دکتر اومدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۱قفسه سینه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خواهر مشکل ریه داشت و توسط آقای دکتر عمل شدن و خداروشکر عالی بود عملشون
۱۳۹۹/۰۸/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۷همسرم توده در یه داشتن وجراحی شدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴مشکل ریوی داستم تاالان خیلی بهتربودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکترعالیست
۱۴۰۳/۰۶/۱۰کیست هیداتید داشتم.70درصد ریم از بین رفته بود.خداروشکر ب کمک آقای دکتر و عمل خوبی که داشتن الان خیلی حالم خوبه و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲کارشون درسته،من عصبه های کف دستم داغون شده بود،باکمک آقای دکتر بهبود یافت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عفونت ریه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰جراحی ریه شدم هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بسیار عالی دکتر خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بهترین دکتر هستن ایشون جونپدر منو نجات دادن بیماری پدر منو کامل درمان کردن خیلی با حوصله و خوش اخلاق هستن و با حوصله جواب میدن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲