من یک جراحی داشتم توده درطرف راست شکم بود اقای دکتر زحمت کشیدن عمل کردن بسیار راضی هستم عمل خوب انجام شد از دکترتشکر فراوان دارم دکترخوش اخلاق ومهربان بودن خداوند عمرطولانی باسلامتی به ایشان بدهد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
مثبت بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
سلام بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
جراحی کیست مویی داشتم به شددددتتتتتتت دکتر معرکه و عالی بدون هیچ دردی یکی دوروز بعد از عملم به کارام رسیدم... فوق بی نظییییر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
سلام ویزیت آقای دکتر عالی
برا مریض وقت میزارن واقعا تازه جراحی کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
دکتر باتجربه ای هستن خیلی عالی فتق روده داشتم واقعا عمل کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکتربسیارماهر و مهربان من بواسیرعمل کردم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بهترین و
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بابام میگفت ختنتو به دکتر هژبرکلالی سپردیم خواستمبگم الان که ۲۲سالمه، راضی ام از جفتشون ممنون دکتر کلالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
ماهر و مهربان باوجدان
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
کاملا رضایت داشتیم خداروشاکرم که آقای دکتر رو پیش پای ماگذاشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
فقط ویزیت
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
عالیییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
بنظرم کیست مویی دارم ولی نظر دکتر این نبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
برای ختنه پیش ایشون رفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
بسیار خوش ب
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عمل جراحی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
خیلی خ
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دکتر خ
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بودن برای عمل کیست مویی رفتم دستشون سبک بود و اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
توده چربی خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عالی متشخص و مسوولیت پذیر و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
باد فتق
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
جراح بواسیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
بیماری سینوس.کارشون واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
کیست مویی دارم ولی دکتر گفتن مشکلی نداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عمل کیست و توده زیر بغل
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
عالین
پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
دکتری بسیار عالی عمل هموریید حدودا ۱۰ سال پیش انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
من کیست چربی روی دست وپشتم داشتم. که راضی نیستم وروی دست من به جای سه تا بخیه روتا زدند. وازقسمت وسط مثل چشم شکاف جوش نخورده وبدشکل شده وهنوز بعد دوهفته جای بخیه پشتم ازداخل درد داره.
دکتر با دانشیه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱آقای دکتر از همه لحاظ عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱پرتز سینه
۱۴۰۳/۱۱/۲۵من یک جراحی داشتم توده درطرف راست شکم بود اقای دکتر زحمت کشیدن عمل کردن بسیار راضی هستم عمل خوب انجام شد از دکترتشکر فراوان دارم دکترخوش اخلاق ومهربان بودن خداوند عمرطولانی باسلامتی به ایشان بدهد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مثبت بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲سلام بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۹جراحی کیست مویی داشتم به شددددتتتتتتت دکتر معرکه و عالی بدون هیچ دردی یکی دوروز بعد از عملم به کارام رسیدم... فوق بی نظییییر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سلام ویزیت آقای دکتر عالی برا مریض وقت میزارن واقعا تازه جراحی کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر باتجربه ای هستن خیلی عالی فتق روده داشتم واقعا عمل کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتربسیارماهر و مهربان من بواسیرعمل کردم راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بهترین و
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بابام میگفت ختنتو به دکتر هژبرکلالی سپردیم خواستمبگم الان که ۲۲سالمه، راضی ام از جفتشون ممنون دکتر کلالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۳ماهر و مهربان باوجدان
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷کاملا رضایت داشتیم خداروشاکرم که آقای دکتر رو پیش پای ماگذاشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فقط ویزیت
۱۴۰۱/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۰عالیییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بنظرم کیست مویی دارم ولی نظر دکتر این نبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷برای ختنه پیش ایشون رفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶بسیار خوش ب
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عمل جراحی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸خیلی خ
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۵دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر خ
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بودن برای عمل کیست مویی رفتم دستشون سبک بود و اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۰توده چربی خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی متشخص و مسوولیت پذیر و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲باد فتق
۱۴۰۴/۰۴/۱۸جراح بواسیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بیماری سینوس.کارشون واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰کیست مویی دارم ولی دکتر گفتن مشکلی نداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عمل کیست و توده زیر بغل
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالین پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتری بسیار عالی عمل هموریید حدودا ۱۰ سال پیش انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱من کیست چربی روی دست وپشتم داشتم. که راضی نیستم وروی دست من به جای سه تا بخیه روتا زدند. وازقسمت وسط مثل چشم شکاف جوش نخورده وبدشکل شده وهنوز بعد دوهفته جای بخیه پشتم ازداخل درد داره.
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عالیییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۵اره کم میکنه عمل پواسیر واشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷