مشکل تنقسی داشتم و تشخیصش ایشان درست و با مصرف داروها بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
با درگیری 40 درصد ریه مراجعه کردم و بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بد نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
راضی یودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
همسرم بیماری کرونا داشتن توسط ایشون مداوا شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
عالی خداپدرش رو بیامرزه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
پزشک فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
گرفتگی صدانتیجه نگرفتم ایشون اصلا معاینه نکرده برای من دارو نوشتن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
کرونا،
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
تشخیص بسار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
ولم کن وقت گیر آوردی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
تشخیص سریع بیماری و درمان آن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
کرونا و نتیجه آن درمان و بهبودی بیمار
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کرونا و خب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
کرونا عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
خوب عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بسیار دکتر خوب و متخصص عفونی داخلی میباشند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
ایشان دکتر ماهر و حاذقی هستن من 15 سالی است که ایشان را میشناسم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
دکتر در محل زندگی ما طبابت میکنن و بسیار باتجربه هستند و در مباحث عفونی خیلی قوی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
کرونا خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بسیار دکتر حاذق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
دکتر عالی و کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بابت کرونا و جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
باسلام مشکل درگیری ریه به کرونا.درحال درمان هستیم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
دکتر عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
کرونا داشتم وحالا دنیال ادامه درمانم هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
مبتلا به کرونا- هلیکوباکتری بودم و در هر دو مورد نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
دکتری بسیار صبور و با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
دکتر بسیار عای
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
اازمایشات بعد کرونا
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
چندین ساله مریض دکتر هستم و بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
تنگی نفس و با آرامش و انرژی دکتر و داروهای خوب درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بسیار دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
آنفولانزا داشتم که آقای دکتر زود تشخیص دادن و خدا رو شکر بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
تشخیص عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی ، حاذق و کار بلد واقعی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار بسیار دکتر فوق العاده ای هستند در کارشون واقعا عالی هستندو
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مشکل سرما خوردگی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
چند سال پیش بوده دقیقا مشکل خاطرم نیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
ایشان تشخیص بسیار عالی دارند و داروهای تجویزی فوق العاده است و اینکه پاسخ مشکلات بیمار رو حتی بعد ویزیت میدن جای تحسین و تشکر داره
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بیماری کرونا تحت نظر ایشان درمان شدم
ایشان رابه دوستان وفامیل هم معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
عفونت ادراری داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
بیماری کرونا.پزشک دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
مشاوره گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
درمان میگرن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
سرفه های شدید دارم که خوب شده هر دفعه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دکتر بسیار خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
دکتر خوبی هستند در زمینه های داخلی و کرونا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
دکتر حاذق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
همسرم پیش دکتر میآمد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
کرونا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
عالی، خوش برخورد و توانا
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
کرونا .
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بسیار مسلط حاذق هستن وننتیجه گرفتم ازدرمانم وهمیشه ترجیحا به ایشون مراجعه مکنم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
به مادرم کمک زیادی کردند در حوزه فشارخون
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تشخیص بسیار عالی دارد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
برای معافیت پزشکی ویزیت شده ام
راهنمایی ها امید بخش هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مشکل ریه ودرگیری کرونا خیلی عالی نتیجه گرفتیم بخ لطف خدا وآقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
سلام خواهرام و بچه هاشون کلا خانوادگی نزد دکتر ویزیت شدن برای کرونا واقعا نتیجه عالی گرفتن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دکتر خوب وتشخیصش شود عللیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
متخصص8 هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دکتربسیار خوب و دانا یی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کرونا داشتم دکتر ویزیتم کرد و با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
مشکل کرونا داشتم بستری شدم الان بهترم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
کرونا وسلامتی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
تشخیصشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی
واقعا دستشون شفاس
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
برای معافیت مشاوره میگیرم از ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بسیار دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر فوق العاده عالی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
صادقی هستم جناب دکتر وحیدی جزو بهترینهای ایرانند من پزشک زیاد رفتم ایشان با روحیه بالا و تجربه کاری دلسوز و پیگیر نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
برخورد عالی و بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
به نظر من بهترین و حاذق ترین دکتری هست که تو عمرم دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
سلام کرونا داشتیم که زیر نظر ایشان درمان شدیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
عفونت پا
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
قبلا واسه کرونا اومدم پیشش عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
للتتااتتا
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
کرونا.
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکتر خوبی هستن و تسلط دارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
معرفی دوسنان
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
کرونا گرفته بودم ولیکن قبا از تست pcr ایشان تشخیص دقیق و بالای 90% دادند که کرونا گرفته ام .
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر وحیدی فوق العاده عالی هستن درمورد کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دکتر بسیار عالی و تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
کورید19عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دکتر خوبیه
و زود خوب شدپ
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بیماری کرونا . یکی از دکتر های عالی در این زمینه می باشند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
اومیکرون
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
من مشگل عفونت داشتم که درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
آنفولانزا
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
صبور پر انرژی دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دکتر حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
کرونا و واقعا داروهاشون موثر بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عالی برای کرونا رفتیم درمان شدیم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
جناب دکتر وحیدی را بنده از سال 1385توسط یکی از دوستان جهت مشکلاتی که داشتم خدمتشان رسیدم.ایشان پزشک فوقالعاده حاذق و به روز از نظر اطلاعات پزشکی میباشند.شاید تا کنون بیش از چند ده نفر را معرفی کرده ام.که معرفین من خودشان معرف دیگر بیماران بوده اند.در پایان جناب آقای دکتر وحیدی نمونه بارز یک پزشک متعهد و با اخلاق پزشکی است.خدا عمر با عزت به ایشان اعطا فرماید.انشاالله
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
کروناعالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
با علایم سخت کرونا مراجعه کردم و داروهای ایشان خیلی موثر بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بیماری کرونا داشتم توسط دکتر معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
عالی ایشان دکتر بسیار با تجربه وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
دکتر بسیار خوب و با تشخیص عالی هستند و در اصل پزشک خانوادگی ما هم محسوب میشن ممنونم ازشون و از شما
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
تشخیص و دارو عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دکتر خوب و با تجربه ای
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
تخصص تشخیص عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
بسیار دکتر دانا و دلسوزی هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
کرونا.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
بسیارحاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بصورت تقریبا خانوادگی کرونا گرفته بودیم و با تشخیص بموقع دکتر وحیدی تحت درمان قرارگرفتیم // همگی سلامت خودمان را باز یافتیم // تشکر ویژه از جناب دکتر وحیدی داریم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
سرفه داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
دکتر با نجرب
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
من کرونا گرفته بودم خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
کرونا نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
من و مادرم کرونا داشتیم هردو بدون سختی خوب شدیممرسی دکتر وحیدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
کرونا نداشتم ولی تشخیص کرونا دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی بوده است
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
آنفولانزا اچ وان
خیلی راصی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالی هستن و واقعا به خوبی تشخیص میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
باتجربه و مطمین
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
متخصص خوبی هست و بیماری را تشخیص میدهد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
تب مالت
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
مادرم کرونا داشت بهبود پیدا کردن زیر نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بییار هالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
کرونا داشتم و با چند ویزیت سریع خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
نزدیک به 15 سال است که دکتر خانوادگی ما هستند، بچه یک محله ایم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر ماهری هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اولین بار بودم آمدم خدمت دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
دکتر خوبیست و تشخیص خوبی دارد .کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
بسیار با تجربه هستن در تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
سلام وقت بخیر مادرم بیمار ایشون بودن کرونا داشتن و با لطف وکمک ایشون خوب شدن ،خداروشکر .
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
آنفولانزا گرفتم تو سط این دکتر درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
پزشک بسیار حاذق و توانمند و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
گویید.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
بیماری
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
کرونا ،دکترعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
برادرزاده ام سینوزیت داشت و خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
تشخیص ایشان خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بیماری عفونی و آسم داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
دکترعالی و خوبیه .
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
کارشون و تشخیصشون عالیه و فوق العاده هستند از همه لحاظ و وقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
خدای دکترها
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر خانوادگی ما میباشند بسیار بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سالها پیش عفونت گلو داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
مشکل گوارشی. خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
بهترین دکتر کودکانه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دکتر عالی و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
دکتر خیلی خوب و باتجربه ایی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
واقعا دکتر توانمند و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
دکتر عالی هستند ایشون کلا دکتر خانوادگی ماست
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
کرونا.افت دهان و حلق .داروهایی که تجویز کردن عالی بود و درمان خیلی سریع انجام شد.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
مادر مشکل ریه داشتن وناقل شده بودن.به لطف آقای دکترخیلی بهتر شدن
درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار عالی و بادقت
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکل تنقسی داشتم و تشخیصش ایشان درست و با مصرف داروها بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶با درگیری 40 درصد ریه مراجعه کردم و بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱کرونا داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سلام بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بد نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۵راضی یودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱همسرم بیماری کرونا داشتن توسط ایشون مداوا شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عالی خداپدرش رو بیامرزه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶پزشک فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹گرفتگی صدانتیجه نگرفتم ایشون اصلا معاینه نکرده برای من دارو نوشتن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷کرونا،
۱۴۰۰/۰۸/۲۰تشخیص بسار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶ولم کن وقت گیر آوردی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲تشخیص سریع بیماری و درمان آن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴کرونا و نتیجه آن درمان و بهبودی بیمار
۱۴۰۰/۰۶/۰۱کرونا و خب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵کرونا عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خوب عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۲بسیار دکتر خوب و متخصص عفونی داخلی میباشند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ایشان دکتر ماهر و حاذقی هستن من 15 سالی است که ایشان را میشناسم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵دکتر در محل زندگی ما طبابت میکنن و بسیار باتجربه هستند و در مباحث عفونی خیلی قوی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کرونا خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار دکتر حاذق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر عالی و کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بابت کرونا و جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶باسلام مشکل درگیری ریه به کرونا.درحال درمان هستیم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۷دکتر عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳کرونا داشتم وحالا دنیال ادامه درمانم هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰مبتلا به کرونا- هلیکوباکتری بودم و در هر دو مورد نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتری بسیار صبور و با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر بسیار عای
۱۴۰۰/۱۰/۰۱اازمایشات بعد کرونا
۱۴۰۰/۰۹/۲۰چندین ساله مریض دکتر هستم و بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸تنگی نفس و با آرامش و انرژی دکتر و داروهای خوب درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲آنفولانزا داشتم که آقای دکتر زود تشخیص دادن و خدا رو شکر بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۰/۰۶/۰۸تشخیص عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی ، حاذق و کار بلد واقعی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار بسیار دکتر فوق العاده ای هستند در کارشون واقعا عالی هستندو
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکل سرما خوردگی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۷چند سال پیش بوده دقیقا مشکل خاطرم نیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ایشان تشخیص بسیار عالی دارند و داروهای تجویزی فوق العاده است و اینکه پاسخ مشکلات بیمار رو حتی بعد ویزیت میدن جای تحسین و تشکر داره
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بیماری کرونا تحت نظر ایشان درمان شدم ایشان رابه دوستان وفامیل هم معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عفونت ادراری داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸بیماری کرونا.پزشک دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مشاوره گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳درمان میگرن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴سرفه های شدید دارم که خوب شده هر دفعه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر بسیار خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر خوبی هستند در زمینه های داخلی و کرونا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر حاذق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸همسرم پیش دکتر میآمد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰کرونا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی، خوش برخورد و توانا
۱۴۰۰/۰۹/۰۵کرونا .
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار مسلط حاذق هستن وننتیجه گرفتم ازدرمانم وهمیشه ترجیحا به ایشون مراجعه مکنم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳به مادرم کمک زیادی کردند در حوزه فشارخون
۱۴۰۰/۰۷/۲۷تشخیص بسیار عالی دارد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵برای معافیت پزشکی ویزیت شده ام راهنمایی ها امید بخش هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل ریه ودرگیری کرونا خیلی عالی نتیجه گرفتیم بخ لطف خدا وآقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۸کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶سلام خواهرام و بچه هاشون کلا خانوادگی نزد دکتر ویزیت شدن برای کرونا واقعا نتیجه عالی گرفتن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر خوب وتشخیصش شود عللیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷متخصص8 هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتربسیار خوب و دانا یی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کرونا داشتم دکتر ویزیتم کرد و با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵مشکل کرونا داشتم بستری شدم الان بهترم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲کرونا وسلامتی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵تشخیصشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی واقعا دستشون شفاس
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱برای معافیت مشاوره میگیرم از ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر فوق العاده عالی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳صادقی هستم جناب دکتر وحیدی جزو بهترینهای ایرانند من پزشک زیاد رفتم ایشان با روحیه بالا و تجربه کاری دلسوز و پیگیر نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۵برخورد عالی و بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۶به نظر من بهترین و حاذق ترین دکتری هست که تو عمرم دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴سلام کرونا داشتیم که زیر نظر ایشان درمان شدیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عفونت پا
۱۴۰۰/۰۵/۲۸دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۱۸قبلا واسه کرونا اومدم پیشش عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳للتتااتتا
۱۴۰۰/۰۴/۱۰کرونا.
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر خوبی هستن و تسلط دارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹معرفی دوسنان
۱۴۰۰/۰۴/۲۲کرونا گرفته بودم ولیکن قبا از تست pcr ایشان تشخیص دقیق و بالای 90% دادند که کرونا گرفته ام .
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عااااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر وحیدی فوق العاده عالی هستن درمورد کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر بسیار عالی و تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۱کورید19عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دکتر خوبیه و زود خوب شدپ
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بیماری کرونا . یکی از دکتر های عالی در این زمینه می باشند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲اومیکرون
۱۴۰۰/۱۲/۲۸من مشگل عفونت داشتم که درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷آنفولانزا
۱۴۰۰/۰۶/۰۲صبور پر انرژی دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱کرونا و واقعا داروهاشون موثر بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی برای کرونا رفتیم درمان شدیم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰جناب دکتر وحیدی را بنده از سال 1385توسط یکی از دوستان جهت مشکلاتی که داشتم خدمتشان رسیدم.ایشان پزشک فوقالعاده حاذق و به روز از نظر اطلاعات پزشکی میباشند.شاید تا کنون بیش از چند ده نفر را معرفی کرده ام.که معرفین من خودشان معرف دیگر بیماران بوده اند.در پایان جناب آقای دکتر وحیدی نمونه بارز یک پزشک متعهد و با اخلاق پزشکی است.خدا عمر با عزت به ایشان اعطا فرماید.انشاالله
۱۴۰۰/۰۶/۱۹کروناعالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷با علایم سخت کرونا مراجعه کردم و داروهای ایشان خیلی موثر بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بیماری کرونا داشتم توسط دکتر معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی ایشان دکتر بسیار با تجربه وخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳دکتر بسیار خوب و با تشخیص عالی هستند و در اصل پزشک خانوادگی ما هم محسوب میشن ممنونم ازشون و از شما
۱۴۰۰/۰۶/۰۸تشخیص و دارو عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر خوب و با تجربه ای
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷تخصص تشخیص عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بسیار دکتر دانا و دلسوزی هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۷کرونا.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیارحاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بصورت تقریبا خانوادگی کرونا گرفته بودیم و با تشخیص بموقع دکتر وحیدی تحت درمان قرارگرفتیم // همگی سلامت خودمان را باز یافتیم // تشکر ویژه از جناب دکتر وحیدی داریم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷سرفه داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷دکتر با نجرب
۱۴۰۰/۰۴/۱۴من کرونا گرفته بودم خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰کرونا نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷من و مادرم کرونا داشتیم هردو بدون سختی خوب شدیممرسی دکتر وحیدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳کرونا نداشتم ولی تشخیص کرونا دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی بوده است
۱۴۰۰/۰۶/۱۶آنفولانزا اچ وان خیلی راصی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی هستن و واقعا به خوبی تشخیص میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸باتجربه و مطمین
۱۴۰۰/۰۵/۳۱متخصص خوبی هست و بیماری را تشخیص میدهد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷تب مالت
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مادرم کرونا داشت بهبود پیدا کردن زیر نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۱کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بییار هالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴کرونا داشتم و با چند ویزیت سریع خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴نزدیک به 15 سال است که دکتر خانوادگی ما هستند، بچه یک محله ایم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر ماهری هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴اولین بار بودم آمدم خدمت دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دکتر خوبیست و تشخیص خوبی دارد .کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار با تجربه هستن در تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹سلام وقت بخیر مادرم بیمار ایشون بودن کرونا داشتن و با لطف وکمک ایشون خوب شدن ،خداروشکر .
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳آنفولانزا گرفتم تو سط این دکتر درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸پزشک بسیار حاذق و توانمند و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۴/۳۱گویید.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بیماری
۱۴۰۰/۰۵/۲۹کرونا ،دکترعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۴برادرزاده ام سینوزیت داشت و خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷تشخیص ایشان خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۹کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بیماری عفونی و آسم داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دکترعالی و خوبیه .
۱۴۰۰/۰۶/۲۵کارشون و تشخیصشون عالیه و فوق العاده هستند از همه لحاظ و وقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خدای دکترها
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خانوادگی ما میباشند بسیار بسیار حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سالها پیش عفونت گلو داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکل گوارشی. خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بهترین دکتر کودکانه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر عالی و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۸دکتر خیلی خوب و باتجربه ایی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹واقعا دکتر توانمند و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر عالی هستند ایشون کلا دکتر خانوادگی ماست
۱۴۰۰/۰۷/۰۶کرونا.افت دهان و حلق .داروهایی که تجویز کردن عالی بود و درمان خیلی سریع انجام شد.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مادر مشکل ریه داشتن وناقل شده بودن.به لطف آقای دکترخیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عااااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالیست
۱۴۰۰/۰۲/۲۹در حال استفاده داروها هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹تجربه خوبی دارم و تشخیص عالی دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بیماری عفونی، تشخیص سریع و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر حاذقی هستند، خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی هستن عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹سرما خوردگی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی با یک نسخه بیمار درمان میشود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بله مشکوک به کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر وحیدی بسیار با وجدان و دلسوز هستن...
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بیمارز های ریوی و عفونی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰