۳۳۶ نفر
دکتر فرید وحیدی

دکتر فرید وحیدی

متخصص عفونی

متخصص شماره نظام: ۳۷۱۶۱
۹۹% پیشنهاد کاربران
۵۰۸ نفر

درمان شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

بسیار عالی و بادقت

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

مشکل تنقسی داشتم و تشخیصش ایشان درست و با مصرف داروها بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

با درگیری 40 درصد ریه مراجعه کردم و بهبود پیدا کردم

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

سلام بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بد نیست

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

راضی یودم

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

همسرم بیماری کرونا داشتن توسط ایشون مداوا شدن

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بسیارخوب

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

عالی خداپدرش رو بیامرزه

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

پزشک فوق العاده ای هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

گرفتگی صدانتیجه نگرفتم ایشون اصلا معاینه نکرده برای من دارو نوشتن

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

کرونا،

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

تشخیص بسار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

ولم کن وقت گیر آوردی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

تشخیص سریع بیماری و درمان آن

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

کرونا و نتیجه آن درمان و بهبودی بیمار

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

کرونا و خب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

کرونا عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

خوب عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

بسیار دکتر خوب و متخصص عفونی داخلی میباشند

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

ایشان دکتر ماهر و حاذقی هستن من 15 سالی است که ایشان را میشناسم

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

دکتر در محل زندگی ما طبابت میکنن و بسیار باتجربه هستند و در مباحث عفونی خیلی قوی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

کرونا خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بسیار دکتر حاذق و کار بلد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

دکتر عالی و کار درست

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

بابت کرونا و جواب گرفتیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

باسلام مشکل درگیری ریه به کرونا.درحال درمان هستیم.

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

دکتر عالی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

کرونا داشتم وحالا دنیال ادامه درمانم هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

مبتلا به کرونا- هلیکوباکتری بودم و در هر دو مورد نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

دکتری بسیار صبور و با تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

دکتر بسیار عای

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

اازمایشات بعد کرونا

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

چندین ساله مریض دکتر هستم و بی نظیر هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

تنگی نفس و با آرامش و انرژی دکتر و داروهای خوب درمان شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

بسیار دکتر خوب و با تجربه

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

آنفولانزا داشتم که آقای دکتر زود تشخیص دادن و خدا رو شکر بهبودی حاصل شد.

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

تشخیص عالی و با حوصله

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

بیماری کرونا

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

عالی در تشخیص و درمان

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بسیار عالی ، حاذق و کار بلد واقعی

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

بسیار بسیار دکتر فوق العاده ای هستند در کارشون واقعا عالی هستندو

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

مشکل سرما خوردگی خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

چند سال پیش بوده دقیقا مشکل خاطرم نیست

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

ایشان تشخیص بسیار عالی دارند و داروهای تجویزی فوق العاده است و اینکه پاسخ مشکلات بیمار رو حتی بعد ویزیت میدن جای تحسین و تشکر داره

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

بیماری کرونا تحت نظر ایشان درمان شدم ایشان رابه دوستان وفامیل هم معرفی کردم

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

عفونت ادراری داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

بیماری کرونا.پزشک دلسوزی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

مشاوره گرفتیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

درمان میگرن

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

سرفه های شدید دارم که خوب شده هر دفعه

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکتر بسیار خوبی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

عااااالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

دکتر خوبی هستند در زمینه های داخلی و کرونا راضی بودم

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

دکتر حاذق و خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

همسرم پیش دکتر میآمد

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

کرونا درحال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

عالی، خوش برخورد و توانا

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

کرونا .

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بسیار مسلط حاذق هستن وننتیجه گرفتم ازدرمانم وهمیشه ترجیحا به ایشون مراجعه مکنم

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

به مادرم کمک زیادی کردند در حوزه فشارخون

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

تشخیص بسیار عالی دارد

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

عالی تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

برای معافیت پزشکی ویزیت شده ام راهنمایی ها امید بخش هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

مشکل ریه ودرگیری کرونا خیلی عالی نتیجه گرفتیم بخ لطف خدا وآقای دکتر

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

سلام خواهرام و بچه هاشون کلا خانوادگی نزد دکتر ویزیت شدن برای کرونا واقعا نتیجه عالی گرفتن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

دکتر خوب وتشخیصش شود عللیه

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

متخصص8 هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

دکتربسیار خوب و دانا یی هست

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

کرونا داشتم دکتر ویزیتم کرد و با یک نسخه خوب شدم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

مشکل کرونا داشتم بستری شدم الان بهترم دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

کرونا وسلامتی حاصل شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

تشخیصشون بی نظیره

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

عالی واقعا دستشون شفاس

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

برای معافیت مشاوره میگیرم از ایشون

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

بسیار دکتر خوبین

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

دکتر فوق العاده عالی هستن.

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

صادقی هستم جناب دکتر وحیدی جزو بهترینهای ایرانند من پزشک زیاد رفتم ایشان با روحیه بالا و تجربه کاری دلسوز و پیگیر نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

عالیست

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

برخورد عالی و بسیار دقیق

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

به نظر من بهترین و حاذق ترین دکتری هست که تو عمرم دیدم

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

سلام کرونا داشتیم که زیر نظر ایشان درمان شدیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

عفونت پا

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

دکتر حاذق

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

قبلا واسه کرونا اومدم پیشش عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

للتتااتتا

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

کرونا.

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

دکتر خوبی هستن و تسلط دارن

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

معرفی دوسنان

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

کرونا گرفته بودم ولیکن قبا از تست pcr ایشان تشخیص دقیق و بالای 90% دادند که کرونا گرفته ام .

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

عااااااالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

دکتر وحیدی فوق العاده عالی هستن درمورد کارشون

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

دکتر بسیار عالی و تشخیص خوب

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

کورید19عالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

دکتر خوبیه و زود خوب شدپ

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

بیماری کرونا . یکی از دکتر های عالی در این زمینه می باشند

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

اومیکرون

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

من مشگل عفونت داشتم که درمان شدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

آنفولانزا

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

صبور پر انرژی دلسوز

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

دکتر حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

کرونا و واقعا داروهاشون موثر بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

کرونا داشتم و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عالی برای کرونا رفتیم درمان شدیم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

جناب دکتر وحیدی را بنده از سال 1385توسط یکی از دوستان جهت مشکلاتی که داشتم خدمتشان رسیدم.ایشان پزشک فوقالعاده حاذق و به روز از نظر اطلاعات پزشکی میباشند.شاید تا کنون بیش از چند ده نفر را معرفی کرده ام.که معرفین من خودشان معرف دیگر بیماران بوده اند.در پایان جناب آقای دکتر وحیدی نمونه بارز یک پزشک متعهد و با اخلاق پزشکی است.خدا عمر با عزت به ایشان اعطا فرماید.انشاالله

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

کروناعالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

با علایم سخت کرونا مراجعه کردم و داروهای ایشان خیلی موثر بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بیماری کرونا داشتم توسط دکتر معالجه شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

عالی ایشان دکتر بسیار با تجربه وخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

دکتر بسیار خوب و با تشخیص عالی هستند و در اصل پزشک خانوادگی ما هم محسوب میشن ممنونم ازشون و از شما

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

تشخیص و دارو عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

دکتر خوب و با تجربه ای

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

دکتر با حوصله ای هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

دکترخوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

تخصص تشخیص عالی هست

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

بسیار دکتر دانا و دلسوزی هست

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۱/۱۷

کرونا.

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

بسیارحاذق

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

بصورت تقریبا خانوادگی کرونا گرفته بودیم و با تشخیص بموقع دکتر وحیدی تحت درمان قرارگرفتیم // همگی سلامت خودمان را باز یافتیم // تشکر ویژه از جناب دکتر وحیدی داریم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

سرفه داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

دکتر با نجرب

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

من کرونا گرفته بودم خیلی دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

کرونا نتیجه بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

من و مادرم کرونا داشتیم هردو بدون سختی خوب شدیممرسی دکتر وحیدی

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

کرونا نداشتم ولی تشخیص کرونا دادن

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عالی بوده است

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

آنفولانزا اچ وان خیلی راصی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عالی هستن و واقعا به خوبی تشخیص میدن

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

باتجربه و مطمین

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

متخصص خوبی هست و بیماری را تشخیص میدهد

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

تب مالت

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

مادرم کرونا داشت بهبود پیدا کردن زیر نظر ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

عالی هستن ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

بییار هالی و با تجربه

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

کرونا داشتم و با چند ویزیت سریع خوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

نزدیک به 15 سال است که دکتر خانوادگی ما هستند، بچه یک محله ایم

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

سنگ کیسه صفرا

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

دکتر ماهری هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

تشخیص فوق العاده

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

اولین بار بودم آمدم خدمت دکتر

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

دکتر خوبیست و تشخیص خوبی دارد .کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بسیار با تجربه هستن در تشخیص بیماری

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

سلام وقت بخیر مادرم بیمار ایشون بودن کرونا داشتن و با لطف وکمک ایشون خوب شدن ،خداروشکر .

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

آنفولانزا گرفتم تو سط این دکتر درمان شدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

پزشک بسیار حاذق و توانمند و دلسوزی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

فوقالعاده

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

گویید.

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بیماری

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

کرونا ،دکترعالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

نتیجه خوب بوده

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

برادرزاده ام سینوزیت داشت و خیلی بهتر شدن

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

تشخیص ایشان خوب است

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

کرونا داشتم خوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

بیماری عفونی و آسم داشتم درمان شدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

دکترعالی و خوبیه .

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

کارشون و تشخیصشون عالیه و فوق العاده هستند از همه لحاظ و وقت گذاشتن برای بیمار

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

خدای دکترها

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

دکتر خانوادگی ما میباشند بسیار بسیار حاذق

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

سالها پیش عفونت گلو داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

مشکل گوارشی. خوب بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

بهترین دکتر کودکانه

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

دکتر عالی و با تجربه ای هستند

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

دکتر بسیار خوبی

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

دکتر خیلی خوب و باتجربه ایی

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

واقعا دکتر توانمند و عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

دکتر عالی هستند ایشون کلا دکتر خانوادگی ماست

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

کرونا.افت دهان و حلق .داروهایی که تجویز کردن عالی بود و درمان خیلی سریع انجام شد.

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

مادر مشکل ریه داشتن وناقل شده بودن.به لطف آقای دکترخیلی بهتر شدن

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

عااااااالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

عالیست

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

در حال استفاده داروها هستیم

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

تجربه خوبی دارم و تشخیص عالی دکتر

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

بیماری عفونی، تشخیص سریع و درمان عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

دکتر حاذقی هستند، خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عالی هستن عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

سرما خوردگی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

تشخیص بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

واقعا دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

عالی با یک نسخه بیمار درمان میشود

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

بله مشکوک به کرونا

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

دکتر وحیدی بسیار با وجدان و دلسوز هستن...

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

بیمارز های ریوی و عفونی

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰
آدرس و تلفن مطب دکتر فرید وحیدی
تهرانخیابان رودکی جنوبی - تقاطع هاشمی - پلاک ۴۶۹ جدید - واحد ۱
شنبه‌ها تا پنج شنبه‌ها از ساعت ۵ الی ۸ عصر
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان رودکی جنوبی - تقاطع هاشمی - پلاک ۴۶۹ جدید - واحد ۱

    مطب

    خیابان رودکی جنوبی - تقاطع هاشمی - پلاک ۴۶۹ جدید - واحد ۱