مادرم سرطان سینه داشتند و همه دکتر ها میگفتند باید کل سینه برداشته بشه ولی ایشون فقط بخشی از سینه رو برداشتند و کارشون عالیه...
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
مشکل کیست پستان
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
سلام کار اقای دکتر عالی من خودم عمل داشتم خیلی با تجربه و خیلی مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
چکاپ عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
هنوز شروع شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
سلام من توده خوش خیم پستان داشتم توسط ایشان جراحی شدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
غده چربی داشتم عمل کردم بازهم دراومده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار با حوصله و دانا هستند ک
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
سرطان سینه و نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
بسیار باحوصله میباشند
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
تومور وکیست سینه بهترین دکتر دنیاست
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
بسیار عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر خوبی هستنذ
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
ایشون رو پزشکی حاذق و بادقت و تجربه دیدم
خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
تشخیص سرطان که دادن دنیا برام تاریک شد. دکتر اسدی فرشته نحات بود برام. زندگیم رو مدیون دکتر هستم. شریف ترین انسان
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
تحت درمانم پزشک عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
جراحی تیرویید انجام دادم. خیلی راضی هستم. به همه بیماران توصیه میکنم دکتر رو
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
فوقاعالاده عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عالی در یک کلام
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
دکتر اسدی عالیه
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
همکارشون من رو ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
ماستیت گرانولوماتوز که عمل شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
اوکی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
تشخیص سرطان سینه دادن و واقعا ناامید بودم. دکتر اسدی فرشته نجات من بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
توده پستان دارم با یه نوبت ویزیت خیلی از دردام کم شد خدا ازشون راضی باشه من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سلام واقعادکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عالی هستن هم دردرمان هم دراخلاق ووقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
سلام دکتر مهدی اسدی واقعا عالی هستند و حاذق من درد و برجستگی در سینه داشتم و جای ایشون رفتم عالی هستند .
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
بسیار دکتر خوبی هستن خوش اخلاق خوش برخورد دانا وبسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
من سینه راستم غده داشت آقای دکتر عملم کردن و خدارو شکر خیلی راضی ام از عملم ..
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
تهران عمل کردم
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
توده دارم وقت عمل گذاشتن برام اخلااق عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
مشکل خاصی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
برای جراحی توده سرطانی سینه مراجعه کردم بهتر از دکتر اسدی وجود نداره. دانشمند و توانا و دلسوز. خیلی خیلی خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
فوق العاده هست دکتر . جان همسرم رو مدیون دکتر اسدی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
سلام من دوشنبه وقت عمل دارم ایشون بسیارمهربون وباحوصله ویزیت کردن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
جراحی سینه داشتن مادرم کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
جراحی بدخیم سینه . نتیجه عالی بود.
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
توده در سینه
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
مادرم کنسر پستان دارند در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عفونت پستان و درحال معالجه هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالییییی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
من ایشونو توی امام رضا و سرعمل دیدم همکار هستم بیمارشون نبودم ولی خب همیشه عالی بودن سر همه ی عمل ها
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
توده در پستان چپ داشتم توسط ایشان جراحی شدم بسیار پزشک حاذق و باتجربه ای هستن بسیار با اخلاق و مهربان برخورد میکنن . من واقعا راضیم
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
مشکل پرکاری تیرویید داشتم آقای دکتر خیلی با حوصله و دقت عمل میکنن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
من توده در سینه داشتم و ایشان بسیار با آرامش منو مطمئن کردن که هیچ مشکلی نخواهم داشت و تنها استرس نداشته باشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
برای خواهرم پیش آقای دکتر رفتیم یه زخم بزرگ داشتن با دستور ایشون 8 جلسه شیمی درمانی کردن و بعد هم چند تا عمل روشون انجام دادن خداروشکر خیلی بهترن امروزم وقت دارن برن پیش آقای دکتر . ازشون ممنونیم خیلی به خواهرم کمک کردن
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تشخیص توده سینه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
من مشکل سینه داشتم درشهرخودمون میخواستن سینم روبردارن وقتی پیش دکتراسدی آمدم داروهایم روداخل آشعالی انداخت گفتن چیزی نیست به نطرمن بهترین دکتردرخاورمیانه هستن وازایشان تشکرمیکنم خداحفظ کنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
دکتر عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۵
تومور بدخیم سینه دارم. جراحی شدم. دکتر اسدی بهترین جراحی هستند که در زندگیم دیدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
کنسر پستان خواهرم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
جراحی و خارج کردن توده داخل پستان توسط ایشان و به ایشان اعتماد دارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر عالی و بی نظیر واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
جراحی پستان
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
غده درسینه دارم کمترشد
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
اکی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ممنونم از ایشون هنوز تحت معالجه هستم
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
توده پستان داشتم چهارشنبه عمل کردم الان هم حالم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
ایشون کارشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عالی بهتر از این دکتر نیست
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
بهترین دکتر هستن من سلامتیم مدیون دکتر اسدی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
فیبروکیستیک سینه ،دکتر با اخلاق و حاذق تحت درمانم و تا الان عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خیلی مسلط و عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
خیلی دکترباحوصله ودریک کلمه فوق العاده هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ویزیت نشدم ولی کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
برای کیستهای سینه ام ویزیت شدم خیلی دکتر خوب وباحوصله وحلال وارکارمیکنه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
مادرم توده داشتند و 2 سال پیش جراحی شدند. کارحرفه ای آقای دکتر و اخلاق انسانی و مسئولیت طلبی ایشون نسبت به حرفه و تخصصشون باعث شد مامان بتونند دوره درمان را بهتر طی کنند و خدارا شکر الان خوب هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
کیست سینه داشتم .
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
توده در پستان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی باتیغ جراحی معجزه میکنندخوش برخوردومنصف
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
عالی ترین معروف ب پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
من جراحی تیرویید شدم به علت کنسر تیرویید.. کارشون حرف نداره ..خیلی به بیمار امید میدن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
فیبر آدرم داشتم، یه جلسه بیشتر ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
فرشته ای بر روی زمین .خداوند بهترین ها رو نصیبشون کنه ان شالله....هر چه بگم هم از علم و هم از اخلاق فوق العاده خوبشون کم گفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
توده فیبرو ادنوم داشتم و هنوز پبگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
سلام من درد سینه داشتم والان درد اومده روی سینم تیر میکشه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
من توده فیبرو آدنوم سه تاداشتم یکی یک سانتی و دوتا دیگه ریز داشتم که کمی درد میکرد و دردش نوسانی بود که بعد پریودی بهتر میشد و قبلش دردش بیشتر میشد دکتر معاینه کردند و بسیار درست و علمی به من توضیح دادند رفتار و سطح سواد و برخورد و زمان برای معاینه عالی بود رفتار منشی شون بسیار مودب و عالی بودن.. از خدا میخوام بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
سلام من ماستیت سینه دارم در حال درمانم ولی واقعا فرشته ی نجاتم بودند خیلی دکتر مهربون و خوش برخوردی هستن من که همیشه دعاشون میکنم پیشنهاد میکنم هر کی مریضه پیششون بره پشیمون نمیشین.اگر ایشون نبودن من الان باید به گفته ی ی دکتر دیگه جراحی میکردم که دکتر اسدی گفتن جراحی تو این کار اصلا نباید اتفاق بیفته.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
سرطان سینه رو جراحی کردن. دکتر اخلاق و کار عالی داره از همه نظر فوق العاده س. خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۴/۱۹
کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
وقتی فهمیدم سرطان سینه دارم از همه چیز ناامید شدم دکتر اسدی فرشته نجات هست بهترین جراح ایران
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
کنسر و درمان شده ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
من کیست سینه داشتم بدون هیچ ازمایش و سونوگرافی ایشون تشخیص دادند و درمان شدم کارشون عالی رفتارشون کاملا حرفه ای و بی نقص . من رضایت کامل از ایشون دارم و ب چند نفر هم پیشنهاد کردم و راضی بودند
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خیلی خو
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
دکتر بسیار دلسوز و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
سلام مادر و برادر من هردو تیروئید داشتند و توسط ایشان عمل شدند عالی بود.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
مامانم سرطان پستان داشتن ایشون عملشون کردن خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
سلام بسیار پزشک مهربان و با حوصله ای هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خوش اخلاق واقعا برای بیماروقت میزاره ممنونم از جناب آقای دکتر مهدی اسدی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
سرطان پستان درمانشون عالیه خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
کانسر پستان،بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی ب
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالی عالی عاااااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
صبور مودب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مشکل ناراحتی پستان داشتم که غده در زیر بغلم بود اما دکتر های دیگر در داخل پستان به دنبال رفع مشکل بودن ولی با تشخیص خوب دکتر اسدی غده زیر بغل برداشته و مشکل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
خیلی عالی من همیشه دعا شون میکنم بابت جراحی که کردن خوب شدم وحتی جای بخیه شون نموند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
بسیارعالیییی خداخیرتان بدهد
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
فقط یه بار رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
ایشون منوعمل کردن خیلی خیلی کارشون بیسته کلابیماراشون براشون اهمیت داره وبرابیماراشون ازته دل وقت میزارن خداوکیلی توی عمرم چنین عملی نداشتم اگه قراربشه دوباره عمل بشم ایشونوانتخاب میکنم بیسته کارشون
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بهترین دکتردر تشخیص و درمان در مشهد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عاااااااالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
دکتری بسیار متعهد وصبور وباحوصله هستند وتشخیصهاشون هم عالیست خداوند حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
برای سرطان سینه مراجعه کردم. جراحی و مراقبت و اخلاق دکتر اسدی بی نظیره. بهترین جراحی که تا حالا دیدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
مامانم سرطان داشت جراحشون ایشون بودن و حسابی راضی بودیم خداروشکر الان سلامتن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
یه بار ویضیت شدم و نوبت بعدی رو میخوام برم خوب و عالی هستش
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
وجود توده در سینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
توده پستانداشتم نزد ایشان عمل کردم کارشون فوق العاده است
۱۳۹۸/۰۸/۱۰
عالی بسیار دکتر مهربان و کار درستی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سرطان پستان درمان شدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
درد در سینه چپ
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
عالییی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
غده تیروئید
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
سلام من ترشح داشت سینم رفتم برای مراجمعه
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خداخیردنیا و اخرت دکتر رو بده انشالله همیشه سلامت و سرزنده باشند کارشون حرف ندارد ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
در حال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
بسیار حاذق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
خیلی عالی هستن خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان و دلسوز هستین
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عالی حاذق هستند و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
غده داخل سینه
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
سرطان داشتم درمان شدم دکتر اسدی عزیز من و عمل کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
مشکوک به سرطان سینه
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
عالی
و کاربلد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار عالی خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان و دلسوز هستین همیشه دعا شون میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
دکتر عالیی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
فوق الهادهه کار بلد و خوش برخورد و با تجریه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سرطان سینه. خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
با سلام مامانم سینه اش کیست داشت ایشون عمل کردن
خیلی راضی بودیم...
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
برای سرطان بدخیم پستان مراجعه کردم. دکتر از همه نظر بی نظیره. اخلاق عالی، بسیار دانشمند و فوق العاده متبحر ..... خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
فوقالعاده
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
واقعا پزشک با اخلاق،کار بلد ومسلطی هستند.خدا حفظش کنه وبه عمرش برکت بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
ایشون عالی هستن بهترین دکتری که ممکنه ببینید
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بسیاردکتر باتجربه وخوش برخودردودارای بارعلمی بالا
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
دکتر عالی هستن به بیمار انرژی مثبت میدهند ولی خیلی خوب تشخیص از بهترین ها هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
کیست و توده سینه دارم و خدارو شکر با تشخیص خوب ایشان نیاز به عمل و مصرف دارو نداشتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
بله عالی هستن.من هنوزجراحی نشدم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
من کیست داشتم داخل قفسه سینه ام و دو روز پیش عمل شدم ،واقعا ممنونم از دکتر اسدی خیلی دوسشون دارم واقعا عالی بود بااینکه عملم سخت بود و جای بدی بود اذیت میشد اینقد خوب عمل شدم و با دقت انجام دادن کع بعد عملم حالم خوب بود اذیت نشدم واقعا ممنونم ازت دکتر خوشحالم از اینکه شمارو انتخاب کردم خیلی دوستون دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
توده فیبرو اندیک در سینه دخترم بود که ایشان جراحی کردن و
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
آبسه پستان بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دکترفوق العاده عالی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
توده در پستان سمت راست .مورد عمل جراحی قرار گرفتم
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
سرطان بدخیم سینه مراجعه کردم. پزشک به معنای واقعی، جراح بی نظیر و بسیار دلسوز. زندگیم رو مدیون دکتر هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
ن توده پستان داشتم با مراجعه به این دکتر خیلی بهتر ش
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بسیار باتجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
جراحی تیرویید
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
اقای دکتر کارشون عالیه . خیلی خوب با بیمار رفتار میکنن .ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
سرطان سینه مراجعه کردیم. تو ایران مثل دکتر اسدی نداریم بی نظیره بی نظیر
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
عالییبی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کارشون خوبه روحیه میدن و دکتر حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عالییییییییی
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
دکترفوق العاده صبوروخوش برخورد
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
غده در سینه داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
عالی بود خیلی راضی هستم تیروئید کامل جراحی کرد و کامل خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سلام کیست داشتم ایشون عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
تشخیص بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
جراحی سرطان تیرویید و غده های لنفاوی گردن
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
در یک کلام فرشته به تمام معنا و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
کنسر پستان راست وطراحی شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بهترین و حاذق ترین جراح
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
دکترخوب وحاذقی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
مشکلم توده پستان بود با نظر دکتر عمل کردم عمل بسیار عالی ودکتر اسدی بسیار دلسوز ومهربان و با تجربه ی فروان هر چی از تجربه و دلسوزی دکتر بگم کم گفتم اگر مشکل توده پستان دارید حتما به این دکتر مراجعه کنید
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
انسان خوبی هستن.تا ببینم نتیجه مریضیم چی میشه
۱۳۹۸/۰۴/۰۷
بهترین دکتر / بی نظیر واقعا پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
بسیار عالی، عمل جراحی پاراتیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
دکترخوب مردخوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بسیارعالی تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
عالی با پلن روز دنیا
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
عالی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
هنوز تهت درمانیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
سلام دکتری بسیار مهربان با اخلاق چه در مورد کار و چه در برخورد با بیمار من جراحی پستان داشتم پیش ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
تومور بدخیم پستان
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
جراحی فوق العاده عالی سرطان سینه. بی نظیر هست دکتر اسدی
۱۳۹۸/۰۳/۳۱
عالی بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
عمل کردند خانمم رو غدهای سینه رو تخلیه کردند ولی رد بخیها از جای خوبی نزدند
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
توده در سینه
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ایشان فوق العاده هستند هم در درمان و هم در آرامش دادن به بیمار
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بسیار خوش اخلاق و متعهد هستند ولی نمی دونم چرا کامل یه تومورو برنمیدارن و ریز ریز عمل می کنن این مورد در بیماران ایشون متاسفامه زیاد دیدیم و شنیدیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
سلام
ایشان پزشکی بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عالی بیست
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
یکی از دوستان من مریض آقای دکتربودن و نتیجه درستی گرفتن من میخام بیام خدمتشان
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
عالی.. درمان شدم خیلی زود که بقیه دکترا فتن باید جراحی کنی حتما. ولی آقای دکتر منو بادا و درمان کرد.
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
سرطان سینه
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
بسیار بسیار عالی و مهربان و دلسوز
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
بهترین دکترن واقعا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
من یه بار پیش ایشون ویزیت شدم و فرمودند که مشکلی ندارم و چند تا کیست کوچیک داخل پستان دارم فقط، اما الان درد دارم، دوباره باید برم پیششون
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
پستان درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
عالی. خیلی راضیم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
همسرم سرطان پستان داشت و خوشبختانه درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بسیار عالی و کاربلد
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
تیروییدکتومی...خبره درکارو اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
برداشتن غدد لنفاوی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۵/۱۹
خواهرم سرطان پستان داشت وایشون عملش کردن از زاهدان هستیم خدا خیرشون بده ان شاالله فعلا در حال طی کرون دوره بعد عمل هستن
انسانی شریف،پزشکی با سواد و جراحی زبر دست
۱۴۰۰/۰۲/۱۶خیلی ازش ممنونم
۱۳۹۷/۱۰/۱۶مادرم سرطان سینه داشتند و همه دکتر ها میگفتند باید کل سینه برداشته بشه ولی ایشون فقط بخشی از سینه رو برداشتند و کارشون عالیه...
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل کیست پستان
۱۴۰۰/۰۸/۱۶سلام کار اقای دکتر عالی من خودم عمل داشتم خیلی با تجربه و خیلی مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۰۸چکاپ عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱هنوز شروع شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۶سلام من توده خوش خیم پستان داشتم توسط ایشان جراحی شدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷غده چربی داشتم عمل کردم بازهم دراومده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار با حوصله و دانا هستند ک
۱۳۹۸/۱۱/۲۹سرطان سینه و نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۵بسیار باحوصله میباشند
۱۴۰۱/۰۱/۱۷تومور وکیست سینه بهترین دکتر دنیاست
۱۳۹۹/۰۴/۲۹بسیار عالیییییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خوبی هستنذ
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ایشون رو پزشکی حاذق و بادقت و تجربه دیدم خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۷/۱۸دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تشخیص سرطان که دادن دنیا برام تاریک شد. دکتر اسدی فرشته نحات بود برام. زندگیم رو مدیون دکتر هستم. شریف ترین انسان
۱۳۹۹/۰۸/۰۷تحت درمانم پزشک عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷جراحی تیرویید انجام دادم. خیلی راضی هستم. به همه بیماران توصیه میکنم دکتر رو
۱۳۹۸/۱۲/۱۴فوقاعالاده عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی در یک کلام
۱۳۹۹/۰۲/۰۱دکتر اسدی عالیه
۱۳۹۷/۱۱/۱۵همکارشون من رو ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸ماستیت گرانولوماتوز که عمل شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱اوکی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵تشخیص سرطان سینه دادن و واقعا ناامید بودم. دکتر اسدی فرشته نجات من بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴توده پستان دارم با یه نوبت ویزیت خیلی از دردام کم شد خدا ازشون راضی باشه من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سلام واقعادکترخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عالی هستن هم دردرمان هم دراخلاق ووقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۰۴سلام دکتر مهدی اسدی واقعا عالی هستند و حاذق من درد و برجستگی در سینه داشتم و جای ایشون رفتم عالی هستند .
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بسیار دکتر خوبی هستن خوش اخلاق خوش برخورد دانا وبسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷من سینه راستم غده داشت آقای دکتر عملم کردن و خدارو شکر خیلی راضی ام از عملم ..
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تهران عمل کردم
۱۳۹۹/۰۲/۲۴توده دارم وقت عمل گذاشتن برام اخلااق عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷مشکل خاصی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵برای جراحی توده سرطانی سینه مراجعه کردم بهتر از دکتر اسدی وجود نداره. دانشمند و توانا و دلسوز. خیلی خیلی خیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۶فوق العاده هست دکتر . جان همسرم رو مدیون دکتر اسدی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳سلام من دوشنبه وقت عمل دارم ایشون بسیارمهربون وباحوصله ویزیت کردن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸جراحی سینه داشتن مادرم کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۸جراحی بدخیم سینه . نتیجه عالی بود.
۱۳۹۷/۰۸/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰توده در سینه
۱۳۹۷/۱۰/۲۶مادرم کنسر پستان دارند در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عفونت پستان و درحال معالجه هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالییییی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴من ایشونو توی امام رضا و سرعمل دیدم همکار هستم بیمارشون نبودم ولی خب همیشه عالی بودن سر همه ی عمل ها
۱۳۹۹/۱۰/۰۹توده در پستان چپ داشتم توسط ایشان جراحی شدم بسیار پزشک حاذق و باتجربه ای هستن بسیار با اخلاق و مهربان برخورد میکنن . من واقعا راضیم
۱۳۹۷/۱۲/۲۰مشکل پرکاری تیرویید داشتم آقای دکتر خیلی با حوصله و دقت عمل میکنن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷من توده در سینه داشتم و ایشان بسیار با آرامش منو مطمئن کردن که هیچ مشکلی نخواهم داشت و تنها استرس نداشته باشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳برای خواهرم پیش آقای دکتر رفتیم یه زخم بزرگ داشتن با دستور ایشون 8 جلسه شیمی درمانی کردن و بعد هم چند تا عمل روشون انجام دادن خداروشکر خیلی بهترن امروزم وقت دارن برن پیش آقای دکتر . ازشون ممنونیم خیلی به خواهرم کمک کردن
۱۳۹۸/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تشخیص توده سینه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹من مشکل سینه داشتم درشهرخودمون میخواستن سینم روبردارن وقتی پیش دکتراسدی آمدم داروهایم روداخل آشعالی انداخت گفتن چیزی نیست به نطرمن بهترین دکتردرخاورمیانه هستن وازایشان تشکرمیکنم خداحفظ کنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۵تومور بدخیم سینه دارم. جراحی شدم. دکتر اسدی بهترین جراحی هستند که در زندگیم دیدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶کنسر پستان خواهرم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷جراحی و خارج کردن توده داخل پستان توسط ایشان و به ایشان اعتماد دارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰بی نظیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر عالی و بی نظیر واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۱۱جراحی پستان
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹غده درسینه دارم کمترشد
۱۳۹۷/۱۱/۱۱اکی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ممنونم از ایشون هنوز تحت معالجه هستم
۱۳۹۸/۰۶/۰۹توده پستان داشتم چهارشنبه عمل کردم الان هم حالم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ایشون کارشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بهتر از این دکتر نیست
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بهترین دکتر هستن من سلامتیم مدیون دکتر اسدی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸فیبروکیستیک سینه ،دکتر با اخلاق و حاذق تحت درمانم و تا الان عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی مسلط و عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۶خیلی دکترباحوصله ودریک کلمه فوق العاده هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ویزیت نشدم ولی کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۳برای کیستهای سینه ام ویزیت شدم خیلی دکتر خوب وباحوصله وحلال وارکارمیکنه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مادرم توده داشتند و 2 سال پیش جراحی شدند. کارحرفه ای آقای دکتر و اخلاق انسانی و مسئولیت طلبی ایشون نسبت به حرفه و تخصصشون باعث شد مامان بتونند دوره درمان را بهتر طی کنند و خدارا شکر الان خوب هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۶کیست سینه داشتم .
۱۳۹۹/۱۱/۱۹توده در پستان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی باتیغ جراحی معجزه میکنندخوش برخوردومنصف
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی ترین معروف ب پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱من جراحی تیرویید شدم به علت کنسر تیرویید.. کارشون حرف نداره ..خیلی به بیمار امید میدن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۲/۲۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹فیبر آدرم داشتم، یه جلسه بیشتر ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴فرشته ای بر روی زمین .خداوند بهترین ها رو نصیبشون کنه ان شالله....هر چه بگم هم از علم و هم از اخلاق فوق العاده خوبشون کم گفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰توده فیبرو ادنوم داشتم و هنوز پبگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۹سلام من درد سینه داشتم والان درد اومده روی سینم تیر میکشه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰من توده فیبرو آدنوم سه تاداشتم یکی یک سانتی و دوتا دیگه ریز داشتم که کمی درد میکرد و دردش نوسانی بود که بعد پریودی بهتر میشد و قبلش دردش بیشتر میشد دکتر معاینه کردند و بسیار درست و علمی به من توضیح دادند رفتار و سطح سواد و برخورد و زمان برای معاینه عالی بود رفتار منشی شون بسیار مودب و عالی بودن.. از خدا میخوام بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۸سلام من ماستیت سینه دارم در حال درمانم ولی واقعا فرشته ی نجاتم بودند خیلی دکتر مهربون و خوش برخوردی هستن من که همیشه دعاشون میکنم پیشنهاد میکنم هر کی مریضه پیششون بره پشیمون نمیشین.اگر ایشون نبودن من الان باید به گفته ی ی دکتر دیگه جراحی میکردم که دکتر اسدی گفتن جراحی تو این کار اصلا نباید اتفاق بیفته.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۹تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سرطان سینه رو جراحی کردن. دکتر اخلاق و کار عالی داره از همه نظر فوق العاده س. خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۴/۱۹کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۰وقتی فهمیدم سرطان سینه دارم از همه چیز ناامید شدم دکتر اسدی فرشته نجات هست بهترین جراح ایران
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱کنسر و درمان شده ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۶من کیست سینه داشتم بدون هیچ ازمایش و سونوگرافی ایشون تشخیص دادند و درمان شدم کارشون عالی رفتارشون کاملا حرفه ای و بی نقص . من رضایت کامل از ایشون دارم و ب چند نفر هم پیشنهاد کردم و راضی بودند
۱۳۹۸/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی خو
۱۴۰۱/۰۱/۰۳دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸دکتر بسیار دلسوز و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰سلام مادر و برادر من هردو تیروئید داشتند و توسط ایشان عمل شدند عالی بود.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مامانم سرطان پستان داشتن ایشون عملشون کردن خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳سلام بسیار پزشک مهربان و با حوصله ای هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خوش اخلاق واقعا برای بیماروقت میزاره ممنونم از جناب آقای دکتر مهدی اسدی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶سرطان پستان درمانشون عالیه خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۱/۲۳کانسر پستان،بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی ب
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی عالی عاااااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶صبور مودب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷مشکل ناراحتی پستان داشتم که غده در زیر بغلم بود اما دکتر های دیگر در داخل پستان به دنبال رفع مشکل بودن ولی با تشخیص خوب دکتر اسدی غده زیر بغل برداشته و مشکل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی عالی من همیشه دعا شون میکنم بابت جراحی که کردن خوب شدم وحتی جای بخیه شون نموند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیارعالیییی خداخیرتان بدهد
۱۴۰۰/۰۹/۲۶فقط یه بار رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ایشون منوعمل کردن خیلی خیلی کارشون بیسته کلابیماراشون براشون اهمیت داره وبرابیماراشون ازته دل وقت میزارن خداوکیلی توی عمرم چنین عملی نداشتم اگه قراربشه دوباره عمل بشم ایشونوانتخاب میکنم بیسته کارشون
۱۳۹۷/۰۸/۲۲خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بهترین دکتردر تشخیص و درمان در مشهد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عاااااااالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۵دکتری بسیار متعهد وصبور وباحوصله هستند وتشخیصهاشون هم عالیست خداوند حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۵/۳۰برای سرطان سینه مراجعه کردم. جراحی و مراقبت و اخلاق دکتر اسدی بی نظیره. بهترین جراحی که تا حالا دیدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۳مامانم سرطان داشت جراحشون ایشون بودن و حسابی راضی بودیم خداروشکر الان سلامتن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹یه بار ویضیت شدم و نوبت بعدی رو میخوام برم خوب و عالی هستش
۱۴۰۰/۰۷/۱۷وجود توده در سینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۶توده پستانداشتم نزد ایشان عمل کردم کارشون فوق العاده است
۱۳۹۸/۰۸/۱۰عالی بسیار دکتر مهربان و کار درستی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سرطان پستان درمان شدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۳درد در سینه چپ
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عالییی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶غده تیروئید
۱۴۰۳/۱۰/۰۱سلام من ترشح داشت سینم رفتم برای مراجمعه
۱۳۹۹/۰۸/۰۶درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۲خداخیردنیا و اخرت دکتر رو بده انشالله همیشه سلامت و سرزنده باشند کارشون حرف ندارد ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۵در حال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۲بسیار حاذق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خیلی عالی هستن خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان و دلسوز هستین
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی حاذق هستند و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵غده داخل سینه
۱۳۹۸/۱۲/۱۶سرطان داشتم درمان شدم دکتر اسدی عزیز من و عمل کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکوک به سرطان سینه
۱۴۰۳/۰۹/۳۰عالی و کاربلد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار عالی خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان و دلسوز هستین همیشه دعا شون میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر عالیی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳فوق الهادهه کار بلد و خوش برخورد و با تجریه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سرطان سینه. خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۸با سلام مامانم سینه اش کیست داشت ایشون عمل کردن خیلی راضی بودیم...
۱۳۹۹/۰۳/۲۱برای سرطان بدخیم پستان مراجعه کردم. دکتر از همه نظر بی نظیره. اخلاق عالی، بسیار دانشمند و فوق العاده متبحر ..... خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶فوقالعاده
۱۳۹۹/۱۱/۰۶واقعا پزشک با اخلاق،کار بلد ومسلطی هستند.خدا حفظش کنه وبه عمرش برکت بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ایشون عالی هستن بهترین دکتری که ممکنه ببینید
۱۴۰۰/۰۳/۱۶بسیاردکتر باتجربه وخوش برخودردودارای بارعلمی بالا
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر عالی هستن به بیمار انرژی مثبت میدهند ولی خیلی خوب تشخیص از بهترین ها هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷کیست و توده سینه دارم و خدارو شکر با تشخیص خوب ایشان نیاز به عمل و مصرف دارو نداشتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۱بله عالی هستن.من هنوزجراحی نشدم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳من کیست داشتم داخل قفسه سینه ام و دو روز پیش عمل شدم ،واقعا ممنونم از دکتر اسدی خیلی دوسشون دارم واقعا عالی بود بااینکه عملم سخت بود و جای بدی بود اذیت میشد اینقد خوب عمل شدم و با دقت انجام دادن کع بعد عملم حالم خوب بود اذیت نشدم واقعا ممنونم ازت دکتر خوشحالم از اینکه شمارو انتخاب کردم خیلی دوستون دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲توده فیبرو اندیک در سینه دخترم بود که ایشان جراحی کردن و
۱۴۰۰/۰۵/۱۷آبسه پستان بهبودی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکترفوق العاده عالی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵توده در پستان سمت راست .مورد عمل جراحی قرار گرفتم
۱۳۹۷/۱۰/۱۱سرطان بدخیم سینه مراجعه کردم. پزشک به معنای واقعی، جراح بی نظیر و بسیار دلسوز. زندگیم رو مدیون دکتر هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ن توده پستان داشتم با مراجعه به این دکتر خیلی بهتر ش
۱۳۹۸/۰۸/۱۴بسیار باتجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴جراحی تیرویید
۱۳۹۹/۰۵/۰۷اقای دکتر کارشون عالیه . خیلی خوب با بیمار رفتار میکنن .ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۰۲سرطان سینه مراجعه کردیم. تو ایران مثل دکتر اسدی نداریم بی نظیره بی نظیر
۱۳۹۸/۰۳/۲۱عالییبی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳کارشون خوبه روحیه میدن و دکتر حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عالییییییییی
۱۳۹۸/۱۱/۰۶دکترفوق العاده صبوروخوش برخورد
۱۳۹۹/۰۶/۱۳غده در سینه داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بود خیلی راضی هستم تیروئید کامل جراحی کرد و کامل خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱سلام کیست داشتم ایشون عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تشخیص بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷جراحی سرطان تیرویید و غده های لنفاوی گردن
۱۳۹۷/۱۰/۲۲در یک کلام فرشته به تمام معنا و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳کنسر پستان راست وطراحی شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بهترین و حاذق ترین جراح
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکترخوب وحاذقی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱مشکلم توده پستان بود با نظر دکتر عمل کردم عمل بسیار عالی ودکتر اسدی بسیار دلسوز ومهربان و با تجربه ی فروان هر چی از تجربه و دلسوزی دکتر بگم کم گفتم اگر مشکل توده پستان دارید حتما به این دکتر مراجعه کنید
۱۴۰۴/۱۱/۱۲انسان خوبی هستن.تا ببینم نتیجه مریضیم چی میشه
۱۳۹۸/۰۴/۰۷بهترین دکتر / بی نظیر واقعا پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار عالی، عمل جراحی پاراتیروئید داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکترخوب مردخوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بسیارعالی تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۹تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی با پلن روز دنیا
۱۳۹۷/۱۰/۰۳عالی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰هنوز تهت درمانیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۶سلام دکتری بسیار مهربان با اخلاق چه در مورد کار و چه در برخورد با بیمار من جراحی پستان داشتم پیش ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۵تومور بدخیم پستان
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶جراحی فوق العاده عالی سرطان سینه. بی نظیر هست دکتر اسدی
۱۳۹۸/۰۳/۳۱عالی بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۲عمل کردند خانمم رو غدهای سینه رو تخلیه کردند ولی رد بخیها از جای خوبی نزدند
۱۴۰۳/۰۹/۰۶توده در سینه
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ایشان فوق العاده هستند هم در درمان و هم در آرامش دادن به بیمار
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار خوش اخلاق و متعهد هستند ولی نمی دونم چرا کامل یه تومورو برنمیدارن و ریز ریز عمل می کنن این مورد در بیماران ایشون متاسفامه زیاد دیدیم و شنیدیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵سلام ایشان پزشکی بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی بیست
۱۳۹۹/۰۶/۳۰یکی از دوستان من مریض آقای دکتربودن و نتیجه درستی گرفتن من میخام بیام خدمتشان
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالی.. درمان شدم خیلی زود که بقیه دکترا فتن باید جراحی کنی حتما. ولی آقای دکتر منو بادا و درمان کرد.
۱۴۰۱/۰۱/۱۶سرطان سینه
۱۳۹۸/۰۷/۰۹بسیار بسیار عالی و مهربان و دلسوز
۱۳۹۷/۱۲/۲۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بهترین دکترن واقعا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰من یه بار پیش ایشون ویزیت شدم و فرمودند که مشکلی ندارم و چند تا کیست کوچیک داخل پستان دارم فقط، اما الان درد دارم، دوباره باید برم پیششون
۱۴۰۰/۰۵/۲۳پستان درد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی. خیلی راضیم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹همسرم سرطان پستان داشت و خوشبختانه درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار عالی و کاربلد
۱۳۹۹/۱۲/۱۷تیروییدکتومی...خبره درکارو اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰برداشتن غدد لنفاوی راضی هستم
۱۳۹۸/۰۵/۱۹خواهرم سرطان پستان داشت وایشون عملش کردن از زاهدان هستیم خدا خیرشون بده ان شاالله فعلا در حال طی کرون دوره بعد عمل هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۰۶