۱۰۷۹ نفر
دکتر مهدی اسدی

دکتر مهدی اسدی

فلوشیپ جراحی پستان و غدد

جراحی زیبایی پستان / جراحی زیبایی سینه

فلوشیپ شماره نظام: ۸۱۱۲۲
۹۹% پیشنهاد کاربران
۳۴۲ نفر

انسانی شریف،پزشکی با سواد و جراحی زبر دست

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

خیلی ازش ممنونم

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

مادرم سرطان سینه داشتند و همه دکتر ها میگفتند باید کل سینه برداشته بشه ولی ایشون فقط بخشی از سینه رو برداشتند و کارشون عالیه...

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

مشکل کیست پستان

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

سلام کار اقای دکتر عالی من خودم عمل داشتم خیلی با تجربه و خیلی مهربان

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

چکاپ عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

هنوز شروع شده

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

سلام من توده خوش خیم پستان داشتم توسط ایشان جراحی شدم

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

غده چربی داشتم عمل کردم بازهم دراومده

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

بسیار با حوصله و دانا هستند ک

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

سرطان سینه و نتیجه خوب بود

۱۳۹۹/۰۳/۰۵

بسیار باحوصله میباشند

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

تومور وکیست سینه بهترین دکتر دنیاست

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

بسیار عالیییییییییی

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

دکتر خوبی هستنذ

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

ایشون رو پزشکی حاذق و بادقت و تجربه دیدم خدا حفظشون کنه

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

دکتر خیلی عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

تشخیص سرطان که دادن دنیا برام تاریک شد. دکتر اسدی فرشته نحات بود برام. زندگیم رو مدیون دکتر هستم. شریف ترین انسان

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

تحت درمانم پزشک عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

جراحی تیرویید انجام دادم. خیلی راضی هستم. به همه بیماران توصیه میکنم دکتر رو

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

فوقاعالاده عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عالی در یک کلام

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

دکتر اسدی عالیه

۱۳۹۷/۱۱/۱۵

همکارشون من رو ویزیت کردن

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

ماستیت گرانولوماتوز که عمل شدم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

اوکی بودن

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

تشخیص سرطان سینه دادن و واقعا ناامید بودم. دکتر اسدی فرشته نجات من بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

توده پستان دارم با یه نوبت ویزیت خیلی از دردام کم شد خدا ازشون راضی باشه من راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

سلام واقعادکترخوبی هستن

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

عالی هستن هم دردرمان هم دراخلاق ووقت گذاشتن برای بیمار

۱۴۰۵/۰۲/۰۴

سلام دکتر مهدی اسدی واقعا عالی هستند و حاذق من درد و برجستگی در سینه داشتم و جای ایشون رفتم عالی هستند .

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

بسیار دکتر خوبی هستن خوش اخلاق خوش برخورد دانا وبسیار با تجربه

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

من سینه راستم غده داشت آقای دکتر عملم کردن و خدارو شکر خیلی راضی ام از عملم ..

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

تهران عمل کردم

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

توده دارم وقت عمل گذاشتن برام اخلااق عالیییی

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

عالی خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

مشکل خاصی

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

برای جراحی توده سرطانی سینه مراجعه کردم بهتر از دکتر اسدی وجود نداره. دانشمند و توانا و دلسوز. خیلی خیلی خیلی راضی هستم

۱۳۹۸/۱۲/۰۶

فوق العاده هست دکتر . جان همسرم رو مدیون دکتر اسدی هستم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عالی و بی نظیر

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

سلام من دوشنبه وقت عمل دارم ایشون بسیارمهربون وباحوصله ویزیت کردن

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

جراحی سینه داشتن مادرم کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

دکتر بسیار عالی

۱۳۹۷/۰۹/۱۸

جراحی بدخیم سینه . نتیجه عالی بود.

۱۳۹۷/۰۸/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

توده در سینه

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

مادرم کنسر پستان دارند در حال درمان

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عفونت پستان و درحال معالجه هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

دکتر بسیار خوبیه

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

عالییییی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

من ایشونو توی امام رضا و سرعمل دیدم همکار هستم بیمارشون نبودم ولی خب همیشه عالی بودن سر همه ی عمل ها

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

توده در پستان چپ داشتم توسط ایشان جراحی شدم بسیار پزشک حاذق و باتجربه ای هستن بسیار با اخلاق و مهربان برخورد میکنن . من واقعا راضیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۰

مشکل پرکاری تیرویید داشتم آقای دکتر خیلی با حوصله و دقت عمل میکنن

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

من توده در سینه داشتم و ایشان بسیار با آرامش منو مطمئن کردن که هیچ مشکلی نخواهم داشت و تنها استرس نداشته باشم

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

برای خواهرم پیش آقای دکتر رفتیم یه زخم بزرگ داشتن با دستور ایشون 8 جلسه شیمی درمانی کردن و بعد هم چند تا عمل روشون انجام دادن خداروشکر خیلی بهترن امروزم وقت دارن برن پیش آقای دکتر . ازشون ممنونیم خیلی به خواهرم کمک کردن

۱۳۹۸/۰۳/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

تشخیص توده سینه

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

من مشکل سینه داشتم درشهرخودمون میخواستن سینم روبردارن وقتی پیش دکتراسدی آمدم داروهایم روداخل آشعالی انداخت گفتن چیزی نیست به نطرمن بهترین دکتردرخاورمیانه هستن وازایشان تشکرمیکنم خداحفظ کنه

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

دکتر عالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۵

تومور بدخیم سینه دارم. جراحی شدم. دکتر اسدی بهترین جراحی هستند که در زندگیم دیدم

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

کنسر پستان خواهرم

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

جراحی و خارج کردن توده داخل پستان توسط ایشان و به ایشان اعتماد دارم

۱۳۹۸/۰۹/۱۰

بی نظیر

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

دکتر عالی و بی نظیر واقعا ممنونم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

خوب است

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

جراحی پستان

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

غده درسینه دارم کمترشد

۱۳۹۷/۱۱/۱۱

اکی هست

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

ممنونم از ایشون هنوز تحت معالجه هستم

۱۳۹۸/۰۶/۰۹

توده پستان داشتم چهارشنبه عمل کردم الان هم حالم عالیه

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

بسیارعالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

ایشون کارشون و تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

عالی بهتر از این دکتر نیست

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بهترین دکتر هستن من سلامتیم مدیون دکتر اسدی هستم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

فیبروکیستیک سینه ،دکتر با اخلاق و حاذق تحت درمانم و تا الان عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

خیلی مسلط و عالی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

خیلی دکترباحوصله ودریک کلمه فوق العاده هستند

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

ویزیت نشدم ولی کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

برای کیستهای سینه ام ویزیت شدم خیلی دکتر خوب وباحوصله وحلال وارکارمیکنه

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

مادرم توده داشتند و 2 سال پیش جراحی شدند. کارحرفه ای آقای دکتر و اخلاق انسانی و مسئولیت طلبی ایشون نسبت به حرفه و تخصصشون باعث شد مامان بتونند دوره درمان را بهتر طی کنند و خدارا شکر الان خوب هستند

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

کیست سینه داشتم .

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

توده در پستان

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عالی باتیغ جراحی معجزه میکنندخوش برخوردومنصف

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

عالی ترین معروف ب پنجه طلا

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

من جراحی تیرویید شدم به علت کنسر تیرویید.. کارشون حرف نداره ..خیلی به بیمار امید میدن خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۱۲/۲۰

خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

تشخیص عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

فیبر آدرم داشتم، یه جلسه بیشتر ویزیت نشدم

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

فرشته ای بر روی زمین .خداوند بهترین ها رو نصیبشون کنه ان شالله....هر چه بگم هم از علم و هم از اخلاق فوق العاده خوبشون کم گفتم

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

توده فیبرو ادنوم داشتم و هنوز پبگیرم

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

سلام من درد سینه داشتم والان درد اومده روی سینم تیر میکشه

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

من توده فیبرو آدنوم سه تاداشتم یکی یک سانتی و دوتا دیگه ریز داشتم که کمی درد میکرد و دردش نوسانی بود که بعد پریودی بهتر میشد و قبلش دردش بیشتر میشد دکتر معاینه کردند و بسیار درست و علمی به من توضیح دادند رفتار و سطح سواد و برخورد و زمان برای معاینه عالی بود رفتار منشی شون بسیار مودب و عالی بودن.. از خدا میخوام بهشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

سلام من ماستیت سینه دارم در حال درمانم ولی واقعا فرشته ی نجاتم بودند خیلی دکتر مهربون و خوش برخوردی هستن من که همیشه دعاشون میکنم پیشنهاد میکنم هر کی مریضه پیششون بره پشیمون نمیشین.اگر ایشون نبودن من الان باید به گفته ی ی دکتر دیگه جراحی میکردم که دکتر اسدی گفتن جراحی تو این کار اصلا نباید اتفاق بیفته.

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

سرطان سینه رو جراحی کردن. دکتر اخلاق و کار عالی داره از همه نظر فوق العاده س. خدا حفظشون کنه

۱۳۹۸/۰۴/۱۹

کارشون عالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۰

وقتی فهمیدم سرطان سینه دارم از همه چیز ناامید شدم دکتر اسدی فرشته نجات هست بهترین جراح ایران

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

بسیار عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

کنسر و درمان شده ام

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

من کیست سینه داشتم بدون هیچ ازمایش و سونوگرافی ایشون تشخیص دادند و درمان شدم کارشون عالی رفتارشون کاملا حرفه ای و بی نقص . من رضایت کامل از ایشون دارم و ب چند نفر هم پیشنهاد کردم و راضی بودند

۱۳۹۸/۰۹/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

خیلی خو

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

دکتر بسیار دلسوز و کار بلدی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

سلام مادر و برادر من هردو تیروئید داشتند و توسط ایشان عمل شدند عالی بود.

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

مامانم سرطان پستان داشتن ایشون عملشون کردن خیلی راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

سلام بسیار پزشک مهربان و با حوصله ای هستن ایشان

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

خوش اخلاق واقعا برای بیماروقت میزاره ممنونم از جناب آقای دکتر مهدی اسدی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

سرطان پستان درمانشون عالیه خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

کانسر پستان،بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالی ب

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی عالی عاااااااالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

صبور مودب

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

دکترخوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

مشکل ناراحتی پستان داشتم که غده در زیر بغلم بود اما دکتر های دیگر در داخل پستان به دنبال رفع مشکل بودن ولی با تشخیص خوب دکتر اسدی غده زیر بغل برداشته و مشکل برطرف شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

خیلی عالی من همیشه دعا شون میکنم بابت جراحی که کردن خوب شدم وحتی جای بخیه شون نموند

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

بسیارعالیییی خداخیرتان بدهد

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

فقط یه بار رفتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

ایشون منوعمل کردن خیلی خیلی کارشون بیسته کلابیماراشون براشون اهمیت داره وبرابیماراشون ازته دل وقت میزارن خداوکیلی توی عمرم چنین عملی نداشتم اگه قراربشه دوباره عمل بشم ایشونوانتخاب میکنم بیسته کارشون

۱۳۹۷/۰۸/۲۲

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

بهترین دکتردر تشخیص و درمان در مشهد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عاااااااالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۵

دکتری بسیار متعهد وصبور وباحوصله هستند وتشخیصهاشون هم عالیست خداوند حفظشون کنه

۱۳۹۸/۰۵/۳۰

برای سرطان سینه مراجعه کردم. جراحی و مراقبت و اخلاق دکتر اسدی بی نظیره. بهترین جراحی که تا حالا دیدم

۱۳۹۸/۰۷/۱۳

مامانم سرطان داشت جراحشون ایشون بودن و حسابی راضی بودیم خداروشکر الان سلامتن

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

یه بار ویضیت شدم و نوبت بعدی رو میخوام برم خوب و عالی هستش

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

وجود توده در سینه

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

توده پستانداشتم نزد ایشان عمل کردم کارشون فوق العاده است

۱۳۹۸/۰۸/۱۰

عالی بسیار دکتر مهربان و کار درستی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

سرطان پستان درمان شدم

۱۳۹۸/۰۸/۰۳

درد در سینه چپ

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

عالییی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

غده تیروئید

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

سلام من ترشح داشت سینم رفتم برای مراجمعه

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بسیار عالی بودن

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

خداخیردنیا و اخرت دکتر رو بده انشالله همیشه سلامت و سرزنده باشند کارشون حرف ندارد ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

در حال درمان

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

بسیار حاذق و مهربان هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

خیلی عالی هستن خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان و دلسوز هستین

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عالی حاذق هستند و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

دکتر فوقالعاده ای هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

غده داخل سینه

۱۳۹۸/۱۲/۱۶

سرطان داشتم درمان شدم دکتر اسدی عزیز من و عمل کردن

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

مشکوک به سرطان سینه

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

عالی و کاربلد

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

بسیار عالی خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان و دلسوز هستین همیشه دعا شون میکنم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

دکتر عالیی

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

فوق الهادهه کار بلد و خوش برخورد و با تجریه

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

سرطان سینه. خیلی راضی هستم.

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

با سلام مامانم سینه اش کیست داشت ایشون عمل کردن خیلی راضی بودیم...

۱۳۹۹/۰۳/۲۱

برای سرطان بدخیم پستان مراجعه کردم. دکتر از همه نظر بی نظیره. اخلاق عالی، بسیار دانشمند و فوق العاده متبحر ..... خدا حفظشون کنه

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

فوقالعاده

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

واقعا پزشک با اخلاق،کار بلد ومسلطی هستند.خدا حفظش کنه وبه عمرش برکت بده

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

ایشون عالی هستن بهترین دکتری که ممکنه ببینید

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

بسیاردکتر باتجربه وخوش برخودردودارای بارعلمی بالا

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

دکتر عالی هستن به بیمار انرژی مثبت میدهند ولی خیلی خوب تشخیص از بهترین ها هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

کیست و توده سینه دارم و خدارو شکر با تشخیص خوب ایشان نیاز به عمل و مصرف دارو نداشتم

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

بله عالی هستن.من هنوزجراحی نشدم.

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

من کیست داشتم داخل قفسه سینه ام و دو روز پیش عمل شدم ،واقعا ممنونم از دکتر اسدی خیلی دوسشون دارم واقعا عالی بود بااینکه عملم سخت بود و جای بدی بود اذیت میشد اینقد خوب عمل شدم و با دقت انجام دادن کع بعد عملم حالم خوب بود اذیت نشدم واقعا ممنونم ازت دکتر خوشحالم از اینکه شمارو انتخاب کردم خیلی دوستون دارم

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

توده فیبرو اندیک در سینه دخترم بود که ایشان جراحی کردن و

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

آبسه پستان بهبودی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

دکترفوق العاده عالی هستن ممنونم ازشون

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

توده در پستان سمت راست .مورد عمل جراحی قرار گرفتم

۱۳۹۷/۱۰/۱۱

سرطان بدخیم سینه مراجعه کردم. پزشک به معنای واقعی، جراح بی نظیر و بسیار دلسوز. زندگیم رو مدیون دکتر هستم

۱۳۹۸/۱۱/۱۸

ن توده پستان داشتم با مراجعه به این دکتر خیلی بهتر ش

۱۳۹۸/۰۸/۱۴

بسیار باتجربه

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

جراحی تیرویید

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

اقای دکتر کارشون عالیه . خیلی خوب با بیمار رفتار میکنن .ممنونم از ایشون

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

سرطان سینه مراجعه کردیم. تو ایران مثل دکتر اسدی نداریم بی نظیره بی نظیر

۱۳۹۸/۰۳/۲۱

عالییبی

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

کارشون خوبه روحیه میدن و دکتر حاذق هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

عالییییییییی

۱۳۹۸/۱۱/۰۶

دکترفوق العاده صبوروخوش برخورد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳

غده در سینه داشتم

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

عالی بود خیلی راضی هستم تیروئید کامل جراحی کرد و کامل خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

سلام کیست داشتم ایشون عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

تشخیص بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

جراحی سرطان تیرویید و غده های لنفاوی گردن

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

در یک کلام فرشته به تمام معنا و عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۶/۰۳

کنسر پستان راست وطراحی شدم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بهترین و حاذق ترین جراح

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

دکترخوب وحاذقی هستن

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

مشکلم توده پستان بود با نظر دکتر عمل کردم عمل بسیار عالی ودکتر اسدی بسیار دلسوز ومهربان و با تجربه ی فروان هر چی از تجربه و دلسوزی دکتر بگم کم گفتم اگر مشکل توده پستان دارید حتما به این دکتر مراجعه کنید

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

انسان خوبی هستن.تا ببینم نتیجه مریضیم چی میشه

۱۳۹۸/۰۴/۰۷

بهترین دکتر / بی نظیر واقعا پنجه طلا

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

بسیار عالی، عمل جراحی پاراتیروئید داشتم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

دکترخوب مردخوش اخلاق

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

بسیارعالی تشخیص خیلی خوب

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

عالی با پلن روز دنیا

۱۳۹۷/۱۰/۰۳

عالی هستند خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

هنوز تهت درمانیم

۱۳۹۹/۰۸/۰۲

نتیجه خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۶

سلام دکتری بسیار مهربان با اخلاق چه در مورد کار و چه در برخورد با بیمار من جراحی پستان داشتم پیش ایشون

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

تومور بدخیم پستان

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

جراحی فوق العاده عالی سرطان سینه. بی نظیر هست دکتر اسدی

۱۳۹۸/۰۳/۳۱

عالی بسیار راضی هستم

۱۳۹۸/۰۸/۱۲

عمل کردند خانمم رو غدهای سینه رو تخلیه کردند ولی رد بخیها از جای خوبی نزدند

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

توده در سینه

۱۳۹۸/۰۳/۲۰

ایشان فوق العاده هستند هم در درمان و هم در آرامش دادن به بیمار

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

بسیار خوش اخلاق و متعهد هستند ولی نمی دونم چرا کامل یه تومورو برنمیدارن و ریز ریز عمل می کنن این مورد در بیماران ایشون متاسفامه زیاد دیدیم و شنیدیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

سلام ایشان پزشکی بسیار حاذق هستند

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

عالی بیست

۱۳۹۹/۰۶/۳۰

یکی از دوستان من مریض آقای دکتربودن و نتیجه درستی گرفتن من میخام بیام خدمتشان

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

عالی.. درمان شدم خیلی زود که بقیه دکترا فتن باید جراحی کنی حتما. ولی آقای دکتر منو بادا و درمان کرد.

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

سرطان سینه

۱۳۹۸/۰۷/۰۹

بسیار بسیار عالی و مهربان و دلسوز

۱۳۹۷/۱۲/۲۵

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

بهترین دکترن واقعا

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

من یه بار پیش ایشون ویزیت شدم و فرمودند که مشکلی ندارم و چند تا کیست کوچیک داخل پستان دارم فقط، اما الان درد دارم، دوباره باید برم پیششون

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

پستان درد

۱۴۰۰/۱۰/۰۳

عالی. خیلی راضیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۹

همسرم سرطان پستان داشت و خوشبختانه درمان شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بسیار عالی و کاربلد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

تیروییدکتومی...خبره درکارو اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

برداشتن غدد لنفاوی راضی هستم

۱۳۹۸/۰۵/۱۹

خواهرم سرطان پستان داشت وایشون عملش کردن از زاهدان هستیم خدا خیرشون بده ان شاالله فعلا در حال طی کرون دوره بعد عمل هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عالی فوق العاده

۱۴۰۳/۰۸/۰۶
آدرس و تلفن مطب دکتر مهدی اسدی
مشهدمشهد- خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی ۵ و ۷ -پلاک ۱۷۱
    نقشه مطب
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    دکتر مصطفی خلیلی پور

    متخصص ارتوپدیجراحی های شانه و زانو
    دکتر مصطفی خلیلی پور

    دکتر سعید حیدرپورخانقاه

    متخصص جراح مغر و اعصاب ، دیسک و ستون ...
    دکتر سعید حیدرپورخانقاه

    دکتر فرهاد کرمیان

    متخصص جراحی مغز و اعصاب ، دیسک و ستون...
    دکتر فرهاد کرمیان

    دکتر علی سلامی

    متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ...
    دکتر علی سلامی

    دکتر اسماعیل فرزادفرد

    فوق تخصص جراحی پلاستیک
    دکتر اسماعیل فرزادفرد

    دکتر سجاد نورشفیعی

    فلوشیپ جراحی چاقی و لاپاروسکوپی
    دکتر سجاد نورشفیعی

    دکتر عباس آریانمهر

    متخصص طب فیزیکی و توانبخشیتوانبخشی مفاصل، دیسک و سیاتیک- نوار ع...
    دکتر عباس آریانمهر

    دکتر وحید گل بوئی نژاد

    متخصص ارتوپدی ( جراح استخوان و مفاصل )
    دکتر وحید گل بوئی نژاد

    دکتر امیر مویدپور

    فلوشیپ جراحی زانو - متخصص ارتوپدیتعویض مفصل زانو - آسیب های ورزشی
    دکتر امیر مویدپور

    دکتر حمید قاضی

    متخصص ارتوپدی
    دکتر حمید قاضی

    دکتر محمد حدادی اول

    متخصص جراحی عمومیسرطان پستان ، ژنیکوماستی
    دکتر محمد حدادی اول

    دکتر مهدی عطائی عظیمی

    متخصص ارتوپدی - فلوشیپ جراحی دست و اع...
    دکتر مهدی عطائی عظیمی

    دکتر محمود حمزه

    متخصص طب فیزیکی و توانبخشیتوانبخشی مفاصل، دیسک و سیاتیک- نوار ع...
    دکتر محمود حمزه

    دکتر حسین تجلی

    فوق تخصص جراحی عروق و آنژیوپلاستیمتخصص جراحی عمومی و سرطان
    دکتر حسین تجلی

    دکتر جواد میرزاپور

    متخصص جراحی عمومی
    دکتر جواد میرزاپور

    دکتر حسین شقایق

    متخصص جراحی عمومیلاپاروسکوپی
    دکتر حسین شقایق

    دکتر رضا بهادر

    متخصص ارتوپدیدانشنامه تخصصی از دانشگاه تهران
    دکتر رضا بهادر

    دکتر مهسا خادمی

    متخصص طب فیزیکی و توانبخشیستون فقرات ، مفاصل ، عضلات ، نوار عصب...
    دکتر مهسا خادمی

    دکتر عباس عیدی زاده

    متخصص جراحی ارتوپدیجراح شانه و زانو
    دکتر عباس عیدی زاده

    دکتر یاور شمس

    فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
    دکتر یاور شمس

    دکتر امیر حسین حقیر

    جراح مغز و فلوشیپ ستون فقرات
    دکتر امیر حسین حقیر

    دکتر کیارش اشرف زاده

    فلوشیپ پیوند اعضا و جراحی کبد و پانکر...
    دکتر کیارش اشرف زاده

    دکتر احمد قلی نژادان

    فلوشیپ جراحی کولورکتال
    دکتر احمد قلی نژادان

    دکتر پویان پرهیزگار

    متخصص جراحی عمومیلاپاروسکوپی
    دکتر پویان پرهیزگار

    دکتر محمدعلی بحری

    متخصص ارتوپدی
    دکتر محمدعلی بحری

    دکتر میثم اکبرزاده

    متخصص ارتوپدی
    دکتر میثم اکبرزاده
    کسانی که دکتر مهدی اسدی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای رضا افتخار تغذیه جناب آقای رضا افتخار
    اینستاگرام دکتر مهدی اسدی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    مشهد- خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی ۵ و ۷ -پلاک ۱۷۱

    مطب

    مشهد- خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی ۵ و ۷ -پلاک ۱۷۱