با دقت به اظهارات بیمار توجه میکنند و در معاینه و درمان خود لحاظ میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
همه چی عالی و سر وقت بود ، از خانم دکتر هم ممنون که با حوصله حرفهای بیمار را شنید ، مدارک بیمار را بررسی ، و توصیه های پزشکی را انجام دادند،
برخورد منشی هم محترمانه و عالی بود،
سپاس
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۶با دقت به اظهارات بیمار توجه میکنند و در معاینه و درمان خود لحاظ میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱همه چی عالی و سر وقت بود ، از خانم دکتر هم ممنون که با حوصله حرفهای بیمار را شنید ، مدارک بیمار را بررسی ، و توصیه های پزشکی را انجام دادند، برخورد منشی هم محترمانه و عالی بود، سپاس
۱۴۰۴/۱۲/۰۳