خیلی راضی بودم برای جوانسازی صورتم پیش ایشان آمده بودم مزوژل زدم و فیلر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیارعالی بود باسواد و برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
خیلی دکتر آروم و مهربونی هستن از اون مدل دکترایی که عجله دارن برا مریض بعدی نیست و با دقت به حرفات گوش میکنم خودشون بیشتر از من پیگیر مشکلاتم بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
چندین سال هست تحت نظر دکتر هستم و برای هر مشکل کوچک و بزرگی در خصوص پوستم به ایشان مراجعه میکنم، با توجه به صبوری و دانش و تخصص ایشان بهترین نتیجه ها رو هر بار گرفتم…خدا قوت دکتر مهربان.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
بسیار دکتر باسوادی هستن من میخواستم زاویه بزنم ولی ایشون پیشنهاد دادن اول ژل چونه بزنم که دیگه نیازم به زاویه کلا کنسل شد
و چهرمدخیلی طبیعی وبهتر شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیار راضی بودم پزشک با حوصله و خوبی بودن و جای جوش من رو درمان کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
چقد دکتر باحوصله و با سوادی هستن لک پوستی و کک و مکم رو درمان کردن و ژل الانسه توصیه کردن و تزریق کردن کلی از اطرافیانم رو معرفی کردم
ممنون دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
تزریق فیلر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
راضی بودم خوش اخلاق بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیار دکتر با تجربه هستن و با حوصله صبور و تشخیص درست بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
دکتر صبور، وقت برای بیمار بسیار مناسب تخصیص میدهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
برای درمان سوختی پوست
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
ریزش موی خیلی شدید داشتم ممنون دکتر جان،دکتر بسیارعالی وبا حوصله ای هستن واقعا جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
راضی بودم با حوصله و با دقت پوستم رو درمان کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیار خوش رو و خوش برخورد که با حوصله و با دقت نظر ویزیت شدم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
تشخیص هاشون خیلی خوبه من برای ریزش مو اومدم در حال دریافت دارو هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
بسیارخوب بودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
از تزریق فیلر لب خیلی راضی بودم همه چیز خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
دکتر خوب و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
جوانسازی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
کلی درمان جای جوش رفته بودم اما نتیجه نگرفتم ایشون برام لیزر انجام دادن اربیوم بود خیلی عالی یود
واقعا ممنونم خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
هنوز در حال درمانم نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
دکتر خوبی هستن مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
تزریق ژل شون حرف نداره خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
برای تزریق فیلر و جوانساز و همچنین پی آر پی مو پیششون رفتم و بسیار عالی بودن.
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
حساسیت ، خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
بسیار دکتر با حوصله ای بودن من به خاطر منافذ پوست و جای جوش مراجعه کرده بودم عالی بودن
خیلی راضی بودم برای جوانسازی صورتم پیش ایشان آمده بودم مزوژل زدم و فیلر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیارعالی بود باسواد و برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی دکتر آروم و مهربونی هستن از اون مدل دکترایی که عجله دارن برا مریض بعدی نیست و با دقت به حرفات گوش میکنم خودشون بیشتر از من پیگیر مشکلاتم بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷چندین سال هست تحت نظر دکتر هستم و برای هر مشکل کوچک و بزرگی در خصوص پوستم به ایشان مراجعه میکنم، با توجه به صبوری و دانش و تخصص ایشان بهترین نتیجه ها رو هر بار گرفتم…خدا قوت دکتر مهربان.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار دکتر باسوادی هستن من میخواستم زاویه بزنم ولی ایشون پیشنهاد دادن اول ژل چونه بزنم که دیگه نیازم به زاویه کلا کنسل شد و چهرمدخیلی طبیعی وبهتر شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار راضی بودم پزشک با حوصله و خوبی بودن و جای جوش من رو درمان کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳چقد دکتر باحوصله و با سوادی هستن لک پوستی و کک و مکم رو درمان کردن و ژل الانسه توصیه کردن و تزریق کردن کلی از اطرافیانم رو معرفی کردم ممنون دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳تزریق فیلر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷راضی بودم خوش اخلاق بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار دکتر با تجربه هستن و با حوصله صبور و تشخیص درست بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر صبور، وقت برای بیمار بسیار مناسب تخصیص میدهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱برای درمان سوختی پوست
۱۴۰۴/۰۹/۰۴ریزش موی خیلی شدید داشتم ممنون دکتر جان،دکتر بسیارعالی وبا حوصله ای هستن واقعا جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳راضی بودم با حوصله و با دقت پوستم رو درمان کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار خوش رو و خوش برخورد که با حوصله و با دقت نظر ویزیت شدم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تشخیص هاشون خیلی خوبه من برای ریزش مو اومدم در حال دریافت دارو هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیارخوب بودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵از تزریق فیلر لب خیلی راضی بودم همه چیز خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر خوب و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷جوانسازی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کلی درمان جای جوش رفته بودم اما نتیجه نگرفتم ایشون برام لیزر انجام دادن اربیوم بود خیلی عالی یود واقعا ممنونم خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۳هنوز در حال درمانم نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر خوبی هستن مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹تزریق ژل شون حرف نداره خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵برای تزریق فیلر و جوانساز و همچنین پی آر پی مو پیششون رفتم و بسیار عالی بودن.
۱۴۰۴/۱۱/۰۱حساسیت ، خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار دکتر با حوصله ای بودن من به خاطر منافذ پوست و جای جوش مراجعه کرده بودم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵