دکتر محمدصادق کلانتری

دکتر محمدصادق کلانتری

متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر

متخصص شماره نظام: ۱۱۰۵۷۵
۳۶ نفر

خیلی راضی بودم برای جوانسازی صورتم پیش ایشان آمده بودم مزوژل زدم و فیلر

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیارعالی بود باسواد و برخورد خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

خیلی دکتر آروم و مهربونی هستن از اون مدل دکترایی که عجله دارن برا مریض بعدی نیست و با دقت به حرفات گوش میکنم خودشون بیشتر از من پیگیر مشکلاتم بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

چندین سال هست تحت نظر دکتر هستم و برای هر مشکل کوچک و بزرگی در خصوص پوستم به ایشان مراجعه میکنم، با توجه به صبوری و دانش و تخصص ایشان بهترین نتیجه ها رو هر بار گرفتم…خدا قوت دکتر مهربان.

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

بسیار دکتر باسوادی هستن من میخواستم زاویه بزنم ولی ایشون پیشنهاد دادن اول ژل چونه بزنم که دیگه نیازم به زاویه کلا کنسل شد و چهرمدخیلی طبیعی وبهتر شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیار راضی بودم پزشک با حوصله و خوبی بودن و جای جوش من رو درمان کردن

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

چقد دکتر باحوصله و با سوادی هستن لک پوستی و کک و مکم رو درمان کردن و ژل الانسه توصیه کردن و تزریق کردن کلی از اطرافیانم رو معرفی کردم ممنون دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

تزریق فیلر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

راضی بودم خوش اخلاق بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیار دکتر با تجربه هستن و با حوصله صبور و تشخیص درست بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

دکتر صبور، وقت برای بیمار بسیار مناسب تخصیص میدهد

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

برای درمان سوختی پوست

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

ریزش موی خیلی شدید داشتم ممنون دکتر جان،دکتر بسیارعالی وبا حوصله ای هستن واقعا جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

راضی بودم با حوصله و با دقت پوستم رو درمان کردن

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیار خوش رو و خوش برخورد که با حوصله و با دقت نظر ویزیت شدم.

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

تشخیص هاشون خیلی خوبه من برای ریزش مو اومدم در حال دریافت دارو هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

بسیارخوب بودند

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

از تزریق فیلر لب خیلی راضی بودم همه چیز خوب

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

دکتر خوب و خوش برخورد هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

جوانسازی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

کلی درمان جای جوش رفته بودم اما نتیجه نگرفتم ایشون برام لیزر انجام دادن اربیوم بود خیلی عالی یود واقعا ممنونم خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

هنوز در حال درمانم نمیتونم نظری بدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر خوبی هستن مشکلم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

تزریق ژل شون حرف نداره خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

برای تزریق فیلر و جوانساز و همچنین پی آر پی مو پیششون رفتم و بسیار عالی بودن.

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

حساسیت ، خوب شدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

بسیار دکتر با حوصله ای بودن من به خاطر منافذ پوست و جای جوش مراجعه کرده بودم عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۱۵
مطب زیبایی
تهرانبلوار اندرزگو نرسیده به چهارراه قیطریه خیابان سلیمانی غربی پلاک ۱۳۳ واحد ۱۶
    نقشه مطب
    اینستاگرام دکتر محمدصادق کلانتری

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب زیبایی

    بلوار اندرزگو نرسیده به چهارراه قیطریه خیابان سلیمانی غربی پلاک ۱۳۳ واحد ۱۶

    مطب زیبایی

    بلوار اندرزگو نرسیده به چهارراه قیطریه خیابان سلیمانی غربی پلاک ۱۳۳ واحد ۱۶