عرض سلام ادب با ارزوی سلامتی و شفای همه مریض ها ان شاالله بنده جراحی صفرا داشتمخدمت ایشون بسایر عالی با حوصله مسلط به کارشون و پزشک بزرگواری هستن
خداخیر بده ایشون رو ان شاالله با ارزوی بهترین واسه همه و این بزرگوار
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
وای پس
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
استاد مسلم عمل جراحی با روش لاپاراسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
جراحی اسلیو انجام دادم و بسیار راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
سنگ صفرا داشتم، عمل بسیار خوبی داشتم و الان هم مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عمل سنگ صفرا دکتر باتجربه ومهربانی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بسیار خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
بسیار با تجربه و دقیق و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
کارشون عالیییییه
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
عمل برداشتن معده و طهال که سرطانی شده بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
سلام من عمل جراحی بواسیر داشتم خیلی خیلی دستشون سبک زود خوب شدم اصلا باور نمی کنم چنان خوب عمل کردن نه خونریزی نه درد خداییش دستشون طلا الاهی خداوند عمر با برکت به این پزشک نمونه بده الاهی مریضی نبینه
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
خانمم عمل کیسه صفرا داشتند. بسیار خوش اخلاق و صبور هستند. ازکارشون هم راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
عمل بای پس
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
بسیار پزشک باسواد با اخلاق و دلسوزی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
توده فوق کلیوی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
جراحی لاپراسکوپی فتخ - عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
جراحی کیسه صفرا
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
ذذتتنن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
دکتر خوب و خوش اخلاق و با تعهد
عمل کیسه صفرا انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
دکتر بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
پانکراست
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
چند سال پیش همسرم توده بزرگی در روده داشت کهایشان با موفقیت عمل کرد و تشخیص بیماری کرون بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
توده چربی گردن داشتم . عمل خیلی خوبی داشتم. بسیار ماهر
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
عمل کیسه ی صفرا
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عمل بواسیر، راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
جراحی شدم توده چربی داشتم و خیلی هم راضیم ازکارشون ممنونم از اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
اسلیو شدم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار دکتر مهربان کاردرست
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
استادم بودند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
با سلام خدمت شما عزیزان بنده پارگی فتق داشتم پیش آقای دکتر عمل کردم باید دوباره برم چون گفتن بعد ازعمل و بعد از سه ماه وبعد از شش ماه بیاین برای معاینه دکتر خوبی هستند ووقت میزارن برای بیمار .خدا نگه دارشون باشه .
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بهترین دوکتور
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عمل رگ شریان
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
عمل اپاندیس داشتم و دکتر عمل انجام دادن و عالی بود ممنونم از دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
دکتر بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد در کل عالی هستن ایشان
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
کیسه صفرا را قرار است بردارند ، بسیار جراح حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خیلی خوش اخلاق و انسان درستکار
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
سلام من مشکل تیروئید داشتم که الان در حال درمان هستم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بسیار عالی و خوشبرخورد و مهربون هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
جراحی لاپراسکوپی
که بسیار سخت وبا با موفقیت انجام شد
از آقای دکتر کمال تشکر رو دارم
مادر منو زنده کردن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
جراحی چاقی داشتمزو بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
جراحی چاقی کردم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عمل کیسه صفرا . بسیار عالی انجام و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
یک هفته است عمل اسلیو کردم خیلی کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
سلام ،پدرم عمل رکتوم داشتن،خدا دکتر رو خیر بده خیلی خوب و با اخلاق هستن و کاملا همه چیزو به بیمارتوضیح میدن و وقت میزارن و عملشون هم کاملا عالی انجام شد،
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
خواهرم لاپاراسکوپی انجام داده توسط ایشون موفق بود خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
عمل کیسه سفرا
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
عمل کیست مویی داشتم . عالی بود.
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
ایشان پزشکی بسیار حاذق و حرفه ای هستند. عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا را بسیار هنرمندانه انجام دادند. ممنون و متشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بسیاردکترباتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بواسیر و...
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بسیار عالی عمل لاپراسکوپی کیسه صفرا داشتم و بشدت عالی کارشونو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
جراحی بای پس امگا شدم بسیار عالی و تشکر فراوان ازآقای دکتر و تیم جراحی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
اسلیو .
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
اپانتیس و راضی ام
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
بسیار با اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
بیماری چاقی داشتم 160کیلو بودم 14ماه عمل کردم 60کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
قراره عمل کنم هنوز نرفتم ولی خیلی تعریف شونو شنیدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
عمل اسلیو کردم پیششون فوق العاده خوب بود و بسیار پزشک با شخصیت و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
مشکل بادفتخ داشتم راضی هستم ممنون از دکترقمری
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عاااااالی دکتررر پنجه طلا
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
بسیاررررر عالی و صبور و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
چاقی داشتم عمل کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
عمل اسلیو معده انجام دادم و بی اندازه بی نهایت راضی بودم از همه نظر دقت و توجه به بیمار و اخلاق فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
عمل معده و نتیجه بسیار خوب بوده
۱۳۹۸/۱۲/۰۷
عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
از ایشون مشورت خواستم و با وجود اینکه مشغولیت کاری داشتند با دقت راهنمایی کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
کار ایشون عالی و بی نقصه یکی از راحتترین جراحیهای عمرم داشتم
ایشون خوش خلق و بسیار صبور هستند
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
بسیار عالی و بااخلاق و وظیفه شناس
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
عمل کیسه صفرا داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
همسرم ۱۵۵کیلو بود آقای دکتر عمل استیو انجام دادن نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عمل انجام دادم بسیار موفقیت امیز بود تشکر از اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
پدر من برای بادفتح رفتندعالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عمل فتق داشت همسرم والان خدا رو شکر بهتر هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عمل فطق باموفقیت انجام شد از اقای دکتر قمری تشکر میکنم خیلی دکتر باتجربه ومهربون هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
عمل صفرا
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
جراحی کیسه صفرا
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
خانم من عمل کیسه صفرا تازه عمل جراحی قرار گرفته است
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عمل کیسه صفرا داشتم و آپسه خیلی راضی بودم واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
کیسه صفرام پیش ایشون عمل کردم فوق العاده راضیم از کارشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بسیار خوش برخورد و با تجربه و پر تبحر در پزشکی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
پزشک با اخلاق و با معلوماتی هستن بسیار راضی هیتیم مشکل کیسه صفرا که لاپاراسکوپی شدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
لاپاروسکوپی سنگ کیسه صفرا داشتم. یه هفته پیش الان بهترم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
سنگ کیسه صفرا بود درمیان گذاشتم قرار شد عمل کنم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
عالی تر
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
هپاتیک کبد.دکتر بسیار عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بسیار عالی اخلاقا و تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
خیلی باعلم و تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بسیارعالی وفهمیده
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
مشکل کیسه صفرا داشتم عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
فقط ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
جراحی غدد دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
Hich moshkeli ndashtam ntije awli
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
فتق.خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
عمل صفرا
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
عمل کیسه صفرا
۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سلام ایشون 6ماه قبل عمل اسلیو انجام داده واسم دستشون درد نکنه انشالله همیشه سلامت باشن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
سنگ صفرا
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
مشکل صفرا داشتم و عمل بسیار خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
عمل کیسه صفرا - درمان شدند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
بهترین جرا
۱۳۹۸/۱۲/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
بایپس معده انجام دادم و بسیار راضی هستم.تنها پزشکی هستند که کتاب در زمینه چاقی چاپ کردند و بسیار حاذق و پیگیر هستند
بسیار دکتر باشخصیت دلسوز و نگران بیمار من عمل اسلیو کردم واقعا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
سلام خوش اخلاق با دقت
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
باسلام ایشون عالی هستن من و دوتا خواهرم عمل اسلیو و بای پس انجام دادن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نمیدانم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عمل داشتیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
عمل استیو داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
من عمل اسلیو کردم بسیار با ادب و وارد و استاد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
من عمل اسلیو داشتم و خیلی خیلی راضیم از همچی خدا خیرشون بده انشاالله
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
غده سینه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عمل بی پس
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
بسیار دکتر عالی و مهربان و دلسوز و صبور و همچنین در کار فوق العاده حرفه ای...انشاالله یک شنبه میخام در بیمارستان آریا عمل اسلیو رو تو جناب دکتر انجام بدم...
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
بسیار بسیار دکتر خوش اخلاق و دلسوز و با تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
با سلام مشکل ناخن در گوشت در انگشت شصت پا داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عمل اسلیو انجام دادم و بینهایت از اخلاق و علم ایشان راضی ام
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
سنگ کیسه ی صفرا داشتم عالی بود نتیجه ی عمل
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
کیسه صفرا کاملا حرفه ای و بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
عمل سینوس پینولیدال
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سلام برای
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
دکترمهربان ودلسوز
خیلی ازش راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
من ویزیت نشدم ولی درشهرستان ما که تایباد بودن به پنجه طلایی معروف بودن.چون فوق العاده مهربون خوش اخلاق.ودرکارشان عالی.امیدبخدا قسمت بشه یه ویزیتی میخام برم خدمتشون برای کیست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
پزشک حاذق و بسیار بااخلاق
عمل کیسه صفرا با موفقیت انجام شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عمل اسلیو معده بسبار دکتر خوش اخلاق و عالی و پنجه طلا
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
ایشون بسیار خوش رفتار هستن وبه بیمار اهمیت می دن بسیار عاااای هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
کلا بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
عمل روده 12
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
عمل اسلیو انجام دادم دکتر قمری فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
سلام. من عمل اسلیو معده انجام دادم. الان 1ماه شده. خیلی عمل خوبی بود. از جناب دکتور هم ممنونم.
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
پسرم کیست موئی عمل کردن. و بسیار راضی هستیم و آقای دکتر پیگیری و دقت خوبی دارن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
دوره ی درمان کامل نشده
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عمل اسلیو.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بایپس عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
چاقی داشته ام و عمل اسلیو انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
آپاندیسیت
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
حدود سه ماه پیش عمل بای پس معده انجام دادن بسیار بسیار راضی هستم فالوآپ مریض را به نحو احسنت انجام میدهند با چشمان بسته وخیال راحت دکتر را انتخاب کنند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
کیسه صفرا و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیار عالی و همراه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
سلام عمل صفراداشتم بسیار عملم خوب بود بسیار اخلاق خوبی دارند کمال تشکر فراوان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
دکتر فوق العاده ای هستن هم از لحاظ تجربه کاری و هم از نظر دلسوز بودن ...
۱۳۹۷/۰۱/۲۱
سلام ایشون عالی هستن 3ماه قبل عمل اسلیو انجام دادم 30کیلو وزن کم کردم واقعا متشکرم ازش
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عمل فتخ و اپاندیس عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
خیلی عالی و پیگیرهستند
برای مریض ارزش قائلند و وقت میگذارند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
فعلا مقدمات عمل بایپس انجام میدهم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
عمل بایپس کردم و بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بسیاز عالی ، ومتبحر
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
فوق العاده هستد. بسیار عالی و محترم
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
دکتر خوبی هستی.
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
عالی واقعا بی نظیره
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
دکتر فوقالعاده باتجربه، من عمل فتق انجام و کاملا راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
عمل اسلیو معده - واقعا دکتر با اطلاعات و مسئولیت پذیر . در کار خودش درجه یک .
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
سلام من عمل اسلیوانجام دادم پیش اقای دکترقمری وخیلی خیلی راضی هستم ایشون پنجه طلاهستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
عمل سنگ صفری بسیار دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
سلام سال
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
پدرم مشکل تنگی کانال روده داشت و هیچی نمیتونست بخوره اقای دکتر عملشون کردن و الان خداروشکر بهترن دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
عمل اسلیو معده عالیییی هستن با اخلاق کاردرست هر بارم که رفتم پیششون با حوصله جواب سوالاتمو دادن
عمل صفرا خودم و فتخ همسرم.بسیار خوش برخورد و کاربلد.با پیش بینی های دقیق و درست در کل عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دکتری با اخلاق و نمونه..خدا حفظشون کنه. بایپس انجام دادم خیلی هم از عمل و هم از آقای دکتر قمری و تیم حرفه ای اتاق عمل کمال تشکر دارم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
سلام ۵۰ درصد معدم روبرداشته بودم درشهرستان عمل کردم ویزیت کردن وتشخیص ایشان خیلی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
عالیق نگثمث تتثو
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عالییییی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
تازه عمل لاغری رو انجام دادم بسیار مودب کار درست با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عمل اسلیو
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عمل ابسه پری انال
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
عمل کیسه ی صفرا
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
سلام دک
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
عمل اسلیو
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
استادی قدر
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
کلوسیستکتومی و عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
لاپاروسکوپی کیسه صفرا.بسیار عالی و تمیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
پارگی ناف داشتم ایشان عمل کردن بسیار راضی هستم وچربی داخل شکمم رو هم برداشتن وشکمم بسیار زیبا شده متشکرم اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
برای مش شکم ولی خیلی عالی نبوده هنوزم دردشکم داره
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
فتخ ناف با لیز عمل کردن عالی بود .
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
عالی حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
عمل اسکایپ انجامد
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
اقای دکتر عالی بودن هم کارشون و هم اخلاقشون .یک ماه پیش عمل صفرا رو انجام دادم و الان عمل اسلیو و میخوام انجام بدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
کیست سینه داشتم بادارورفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دقت،نظم،تبحر
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عمل جراحی اسلیو
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
راضی بودم. دوباره تصمیم دارم مادرم رو ببرم برای مشورت جراحی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
بسیاردکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
ووستتستطتاکطوطو تستسوس دشتشوس وشتش ستت
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
مشکل بواسیر داشتم با یه نسخه ساده آقای دکتر خیلی خوب شدم . مجدد میخوام برم .
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
بنده در دی ماه ۱۴۰۲ تحت عمل جراحی اسلیو و جراحی کیسه صفرا قرار گرفتن، ایشون بشدت باتجربه وباسواد و حاذقن، از نظر انسانیت قطعا نمره یک،و در رابطه کار بسیار حرفه ای هستند ... من دعا گوی تمام لحظات ایشون خواهم بود. سلامتی رو بمن برگردوندن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
بسیار عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
عمل کیسه صفرا به تازگی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
من هنوز تاز وزیت شدم توسط این بزرگوار و از برخوردشون خیلی راصیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سلام برای بیماری شقاق مراجعه کردم با دارو خدارو شکر بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عما صفرا ۴ سال پیش انجام دادم دکتر بسیارخوب ومهربانی هست الان هم میخوام دوباره نوبت بگیرم برای مامانم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
من توده ی چربی داشتم توسط ایشان عمل شدم دکتر فوق العاده ای هستن هم با اخلاق وهم حرفه ای
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
با اهدای سلام و احترام
من دوسال قبل سنگ صفرا داشتم سنگهای متعدد و با اندازه های 10 میلیمتر و 20 میلیمتر بالطف پروردگار با آقای دکتر قمری آشنا شدم وخیلی زود باعمل موفق ایشان سلامتی خودم بدست آوردم. منزلتان آباد دکتر قمری
ارادتمند خانم مهندس جانباز
قده چربی در پشت
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عمل سنگ کیسه صفرا. با و جود بزرگ بودن سنگ با درایت و توانمندی دکتر عمل انجام شد و خداروشکر موفقیت آمیز بود. نهایت تشکر را دارم.
۱۳۹۷/۰۶/۰۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۳۰بسیار کار ایشان عالی است
۱۳۹۷/۱۱/۳۰پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۵پزشک بسیار حاذق.زخم معده بنده رو تشخیص دادند و دارو گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عمل اسلیو
۱۴۰۲/۰۲/۲۴سلام همسر بنده فتق نافشون رو پیش دکتر قمری عمل کردن بسیار عالی بودن دکتر هم بسیار حرفه ای هم بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴اعمل اسلیوداشتم وتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل چاقی موفق بودند
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عالی و درجه یک
۱۳۹۸/۰۴/۲۴فوق العادس
۱۴۰۱/۰۶/۱۹جراح بسیارعالی وکاردرست
۱۴۰۱/۰۱/۱۶سلام ایشان در کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۰۷تازه عمل شدم .برای مریض خیلی وقت می ذارن و صحبت می کن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر خیلی با ادب و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱پزشک متبحر و با مرام
۱۴۰۴/۰۱/۲۶کیسه صفرا جراحی کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۸/۱۳کانسر مری دکتری بسیار بسیار عالی بااخلاق و باتجربه و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۷/۰۶جراحی اسلیف . بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۵ایشون عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳اپاندیس ازطریق لاپاراسکوپی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عمل جراحی کیسه صفرا همسرم انجام دادند، خدا رو شکر خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۲از طریق دوستانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عمل کیسه صفرا داشتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عمل اسلیو عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰پزشکی بسیار خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۱/۰۹/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱کیست پاینولیدال بخوبی عمل شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سلام من پیش ایشون عمل کیسه صفرا انجام دادم و فوق العاده راضی هستم از کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عمل هموروئید خوب
۱۳۹۸/۰۲/۱۲چاق بودم وباعمل اسلیو وکمترازیک سال ازوزن 192 کیلوبه 100 کیلو رسیدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عرض سلام ادب با ارزوی سلامتی و شفای همه مریض ها ان شاالله بنده جراحی صفرا داشتمخدمت ایشون بسایر عالی با حوصله مسلط به کارشون و پزشک بزرگواری هستن خداخیر بده ایشون رو ان شاالله با ارزوی بهترین واسه همه و این بزرگوار
۱۴۰۰/۰۵/۱۷وای پس
۱۴۰۴/۰۹/۱۶استاد مسلم عمل جراحی با روش لاپاراسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۳۱جراحی اسلیو انجام دادم و بسیار راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۲سنگ صفرا داشتم، عمل بسیار خوبی داشتم و الان هم مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عمل سنگ صفرا دکتر باتجربه ومهربانی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بسیار خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار با تجربه و دقیق و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کارشون عالیییییه
۱۴۰۰/۰۲/۱۴عمل برداشتن معده و طهال که سرطانی شده بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام من عمل جراحی بواسیر داشتم خیلی خیلی دستشون سبک زود خوب شدم اصلا باور نمی کنم چنان خوب عمل کردن نه خونریزی نه درد خداییش دستشون طلا الاهی خداوند عمر با برکت به این پزشک نمونه بده الاهی مریضی نبینه
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خانمم عمل کیسه صفرا داشتند. بسیار خوش اخلاق و صبور هستند. ازکارشون هم راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۵/۰۹عمل بای پس
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بسیار پزشک باسواد با اخلاق و دلسوزی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲توده فوق کلیوی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷جراحی لاپراسکوپی فتخ - عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸جراحی کیسه صفرا
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ذذتتنن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷دکتر خوب و خوش اخلاق و با تعهد عمل کیسه صفرا انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۲۰پانکراست
۱۴۰۴/۰۴/۱۳چند سال پیش همسرم توده بزرگی در روده داشت کهایشان با موفقیت عمل کرد و تشخیص بیماری کرون بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹توده چربی گردن داشتم . عمل خیلی خوبی داشتم. بسیار ماهر
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عمل کیسه ی صفرا
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عمل بواسیر، راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰جراحی شدم توده چربی داشتم و خیلی هم راضیم ازکارشون ممنونم از اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۳اسلیو شدم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار دکتر مهربان کاردرست
۱۴۰۱/۱۱/۰۱استادم بودند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶با سلام خدمت شما عزیزان بنده پارگی فتق داشتم پیش آقای دکتر عمل کردم باید دوباره برم چون گفتن بعد ازعمل و بعد از سه ماه وبعد از شش ماه بیاین برای معاینه دکتر خوبی هستند ووقت میزارن برای بیمار .خدا نگه دارشون باشه .
۱۴۰۲/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بهترین دوکتور
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عمل رگ شریان
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عمل اپاندیس داشتم و دکتر عمل انجام دادن و عالی بود ممنونم از دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد در کل عالی هستن ایشان
۱۴۰۱/۰۳/۱۵کیسه صفرا را قرار است بردارند ، بسیار جراح حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خیلی خوش اخلاق و انسان درستکار
۱۴۰۴/۰۱/۰۲سلام من مشکل تیروئید داشتم که الان در حال درمان هستم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹بسیار عالی و خوشبرخورد و مهربون هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴جراحی لاپراسکوپی که بسیار سخت وبا با موفقیت انجام شد از آقای دکتر کمال تشکر رو دارم مادر منو زنده کردن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵جراحی چاقی داشتمزو بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰جراحی چاقی کردم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عمل کیسه صفرا . بسیار عالی انجام و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳یک هفته است عمل اسلیو کردم خیلی کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۸سلام ،پدرم عمل رکتوم داشتن،خدا دکتر رو خیر بده خیلی خوب و با اخلاق هستن و کاملا همه چیزو به بیمارتوضیح میدن و وقت میزارن و عملشون هم کاملا عالی انجام شد،
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خواهرم لاپاراسکوپی انجام داده توسط ایشون موفق بود خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عمل کیسه سفرا
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عمل کیست مویی داشتم . عالی بود.
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ایشان پزشکی بسیار حاذق و حرفه ای هستند. عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا را بسیار هنرمندانه انجام دادند. ممنون و متشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیاردکترباتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بواسیر و...
۱۴۰۲/۰۴/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار عالی عمل لاپراسکوپی کیسه صفرا داشتم و بشدت عالی کارشونو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۲۶جراحی بای پس امگا شدم بسیار عالی و تشکر فراوان ازآقای دکتر و تیم جراحی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷اسلیو .
۱۴۰۳/۰۶/۱۷اپانتیس و راضی ام
۱۳۹۸/۰۱/۲۷بسیار با اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بیماری چاقی داشتم 160کیلو بودم 14ماه عمل کردم 60کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶قراره عمل کنم هنوز نرفتم ولی خیلی تعریف شونو شنیدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عمل اسلیو کردم پیششون فوق العاده خوب بود و بسیار پزشک با شخصیت و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مشکل بادفتخ داشتم راضی هستم ممنون از دکترقمری
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عاااااالی دکتررر پنجه طلا
۱۴۰۳/۱۱/۰۴بسیاررررر عالی و صبور و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۰۹چاقی داشتم عمل کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عمل اسلیو معده انجام دادم و بی اندازه بی نهایت راضی بودم از همه نظر دقت و توجه به بیمار و اخلاق فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۷عمل معده و نتیجه بسیار خوب بوده
۱۳۹۸/۱۲/۰۷عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰از ایشون مشورت خواستم و با وجود اینکه مشغولیت کاری داشتند با دقت راهنمایی کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵کار ایشون عالی و بی نقصه یکی از راحتترین جراحیهای عمرم داشتم ایشون خوش خلق و بسیار صبور هستند
۱۳۹۷/۰۸/۲۰بسیار عالی و بااخلاق و وظیفه شناس
۱۴۰۲/۰۴/۲۲عمل کیسه صفرا داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴همسرم ۱۵۵کیلو بود آقای دکتر عمل استیو انجام دادن نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عمل انجام دادم بسیار موفقیت امیز بود تشکر از اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۸/۱۸پدر من برای بادفتح رفتندعالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عمل فتق داشت همسرم والان خدا رو شکر بهتر هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۶عمل فطق باموفقیت انجام شد از اقای دکتر قمری تشکر میکنم خیلی دکتر باتجربه ومهربون هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عمل صفرا
۱۳۹۹/۱۲/۰۳جراحی کیسه صفرا
۱۳۹۹/۰۸/۲۸خانم من عمل کیسه صفرا تازه عمل جراحی قرار گرفته است
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عمل کیسه صفرا داشتم و آپسه خیلی راضی بودم واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷کیسه صفرام پیش ایشون عمل کردم فوق العاده راضیم از کارشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار خوش برخورد و با تجربه و پر تبحر در پزشکی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲پزشک با اخلاق و با معلوماتی هستن بسیار راضی هیتیم مشکل کیسه صفرا که لاپاراسکوپی شدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵لاپاروسکوپی سنگ کیسه صفرا داشتم. یه هفته پیش الان بهترم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۲سنگ کیسه صفرا بود درمیان گذاشتم قرار شد عمل کنم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عالی تر
۱۴۰۳/۰۹/۱۵هپاتیک کبد.دکتر بسیار عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار عالی اخلاقا و تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی باعلم و تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۱۱بسیارعالی وفهمیده
۱۴۰۳/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل کیسه صفرا داشتم عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲فقط ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴جراحی غدد دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱Hich moshkeli ndashtam ntije awli
۱۳۹۹/۰۹/۰۱فتق.خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عمل صفرا
۱۴۰۱/۰۲/۱۶عمل کیسه صفرا
۱۳۹۸/۰۲/۱۸سلام ایشون 6ماه قبل عمل اسلیو انجام داده واسم دستشون درد نکنه انشالله همیشه سلامت باشن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۴سنگ صفرا
۱۳۹۹/۱۲/۱۷خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۱۰مشکل صفرا داشتم و عمل بسیار خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عمل کیسه صفرا - درمان شدند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بهترین جرا
۱۳۹۸/۱۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بایپس معده انجام دادم و بسیار راضی هستم.تنها پزشکی هستند که کتاب در زمینه چاقی چاپ کردند و بسیار حاذق و پیگیر هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۷اپاندیس
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پزشک جراح
۱۴۰۰/۰۵/۲۲سنگ کیسه صفرا عمل کردن وبسیارازکارشون راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عالییییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر بسیار خوب وبا اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۲عالییی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶سلام مراجعه کردم خدمتشان درحال درمان هستم ودکتربسیارحاذق وآگاه وخوش اخلاق هستن
۱۳۹۸/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عاااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷بسیار دکتر باشخصیت دلسوز و نگران بیمار من عمل اسلیو کردم واقعا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سلام خوش اخلاق با دقت
۱۴۰۲/۰۷/۰۳سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۳/۰۳باسلام ایشون عالی هستن من و دوتا خواهرم عمل اسلیو و بای پس انجام دادن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲نمیدانم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عمل داشتیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عمل استیو داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳من عمل اسلیو کردم بسیار با ادب و وارد و استاد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹من عمل اسلیو داشتم و خیلی خیلی راضیم از همچی خدا خیرشون بده انشاالله
۱۴۰۳/۰۹/۲۶غده سینه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عمل بی پس
۱۴۰۱/۰۳/۳۰بسیار دکتر عالی و مهربان و دلسوز و صبور و همچنین در کار فوق العاده حرفه ای...انشاالله یک شنبه میخام در بیمارستان آریا عمل اسلیو رو تو جناب دکتر انجام بدم...
۱۴۰۱/۰۴/۳۰بسیار بسیار دکتر خوش اخلاق و دلسوز و با تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۰۶با سلام مشکل ناخن در گوشت در انگشت شصت پا داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عمل اسلیو انجام دادم و بینهایت از اخلاق و علم ایشان راضی ام
۱۴۰۳/۰۳/۰۵سنگ کیسه ی صفرا داشتم عالی بود نتیجه ی عمل
۱۴۰۰/۰۹/۱۸کیسه صفرا کاملا حرفه ای و بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عمل سینوس پینولیدال
۱۳۹۹/۱۰/۲۳سلام برای
۱۴۰۳/۰۳/۱۶دکترمهربان ودلسوز خیلی ازش راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳من ویزیت نشدم ولی درشهرستان ما که تایباد بودن به پنجه طلایی معروف بودن.چون فوق العاده مهربون خوش اخلاق.ودرکارشان عالی.امیدبخدا قسمت بشه یه ویزیتی میخام برم خدمتشون برای کیست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰پزشک حاذق و بسیار بااخلاق عمل کیسه صفرا با موفقیت انجام شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عمل اسلیو معده بسبار دکتر خوش اخلاق و عالی و پنجه طلا
۱۴۰۲/۰۲/۰۶عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ایشون بسیار خوش رفتار هستن وبه بیمار اهمیت می دن بسیار عاااای هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵کلا بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عمل روده 12
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عمل اسلیو انجام دادم دکتر قمری فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱سلام. من عمل اسلیو معده انجام دادم. الان 1ماه شده. خیلی عمل خوبی بود. از جناب دکتور هم ممنونم.
۱۴۰۱/۰۲/۱۷پسرم کیست موئی عمل کردن. و بسیار راضی هستیم و آقای دکتر پیگیری و دقت خوبی دارن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳دوره ی درمان کامل نشده
۱۳۹۸/۰۴/۰۱عمل اسلیو.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بایپس عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶چاقی داشته ام و عمل اسلیو انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵آپاندیسیت
۱۳۹۹/۰۴/۲۵حدود سه ماه پیش عمل بای پس معده انجام دادن بسیار بسیار راضی هستم فالوآپ مریض را به نحو احسنت انجام میدهند با چشمان بسته وخیال راحت دکتر را انتخاب کنند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷کیسه صفرا و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی و همراه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام عمل صفراداشتم بسیار عملم خوب بود بسیار اخلاق خوبی دارند کمال تشکر فراوان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر فوق العاده ای هستن هم از لحاظ تجربه کاری و هم از نظر دلسوز بودن ...
۱۳۹۷/۰۱/۲۱سلام ایشون عالی هستن 3ماه قبل عمل اسلیو انجام دادم 30کیلو وزن کم کردم واقعا متشکرم ازش
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عمل فتخ و اپاندیس عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خیلی عالی و پیگیرهستند برای مریض ارزش قائلند و وقت میگذارند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فعلا مقدمات عمل بایپس انجام میدهم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸عمل بایپس کردم و بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیاز عالی ، ومتبحر
۱۴۰۳/۰۴/۱۶فوق العاده هستد. بسیار عالی و محترم
۱۳۹۷/۰۸/۰۵دکتر خوبی هستی.
۱۴۰۱/۱۱/۲۸عالی واقعا بی نظیره
۱۳۹۹/۰۷/۱۶دکتر فوقالعاده باتجربه، من عمل فتق انجام و کاملا راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷عمل اسلیو معده - واقعا دکتر با اطلاعات و مسئولیت پذیر . در کار خودش درجه یک .
۱۴۰۲/۰۱/۱۷سلام من عمل اسلیوانجام دادم پیش اقای دکترقمری وخیلی خیلی راضی هستم ایشون پنجه طلاهستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عمل سنگ صفری بسیار دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۸سلام سال
۱۴۰۳/۰۷/۰۳پدرم مشکل تنگی کانال روده داشت و هیچی نمیتونست بخوره اقای دکتر عملشون کردن و الان خداروشکر بهترن دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عمل اسلیو معده عالیییی هستن با اخلاق کاردرست هر بارم که رفتم پیششون با حوصله جواب سوالاتمو دادن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل اسلیوانجام دادم وفوق العاده اززحمات دکترم قدردانی میکنم خیلی خیلی خیلی خوبن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱واقعا حرف اول میزنه برای عمل
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار دکتر خبی هست ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عمل صفرا خودم و فتخ همسرم.بسیار خوش برخورد و کاربلد.با پیش بینی های دقیق و درست در کل عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸دکتری با اخلاق و نمونه..خدا حفظشون کنه. بایپس انجام دادم خیلی هم از عمل و هم از آقای دکتر قمری و تیم حرفه ای اتاق عمل کمال تشکر دارم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۳سلام ۵۰ درصد معدم روبرداشته بودم درشهرستان عمل کردم ویزیت کردن وتشخیص ایشان خیلی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۹عالیق نگثمث تتثو
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالییییی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴تازه عمل لاغری رو انجام دادم بسیار مودب کار درست با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عمل اسلیو
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عمل ابسه پری انال
۱۴۰۱/۱۰/۱۸عمل کیسه ی صفرا
۱۴۰۳/۰۳/۱۱سلام دک
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عمل اسلیو
۱۴۰۴/۰۴/۰۶استادی قدر
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹کلوسیستکتومی و عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰لاپاروسکوپی کیسه صفرا.بسیار عالی و تمیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۹پارگی ناف داشتم ایشان عمل کردن بسیار راضی هستم وچربی داخل شکمم رو هم برداشتن وشکمم بسیار زیبا شده متشکرم اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۱برای مش شکم ولی خیلی عالی نبوده هنوزم دردشکم داره
۱۴۰۳/۰۷/۰۵بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۰۶فتخ ناف با لیز عمل کردن عالی بود .
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۹عالی حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عمل اسکایپ انجامد
۱۴۰۲/۰۷/۰۸اقای دکتر عالی بودن هم کارشون و هم اخلاقشون .یک ماه پیش عمل صفرا رو انجام دادم و الان عمل اسلیو و میخوام انجام بدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴کیست سینه داشتم بادارورفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دقت،نظم،تبحر
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عمل جراحی اسلیو
۱۴۰۳/۰۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶راضی بودم. دوباره تصمیم دارم مادرم رو ببرم برای مشورت جراحی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بسیاردکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ووستتستطتاکطوطو تستسوس دشتشوس وشتش ستت
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مشکل بواسیر داشتم با یه نسخه ساده آقای دکتر خیلی خوب شدم . مجدد میخوام برم .
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بنده در دی ماه ۱۴۰۲ تحت عمل جراحی اسلیو و جراحی کیسه صفرا قرار گرفتن، ایشون بشدت باتجربه وباسواد و حاذقن، از نظر انسانیت قطعا نمره یک،و در رابطه کار بسیار حرفه ای هستند ... من دعا گوی تمام لحظات ایشون خواهم بود. سلامتی رو بمن برگردوندن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹عمل کیسه صفرا به تازگی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳من هنوز تاز وزیت شدم توسط این بزرگوار و از برخوردشون خیلی راصیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام برای بیماری شقاق مراجعه کردم با دارو خدارو شکر بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عما صفرا ۴ سال پیش انجام دادم دکتر بسیارخوب ومهربانی هست الان هم میخوام دوباره نوبت بگیرم برای مامانم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۳۰من توده ی چربی داشتم توسط ایشان عمل شدم دکتر فوق العاده ای هستن هم با اخلاق وهم حرفه ای
۱۳۹۹/۰۷/۱۲با اهدای سلام و احترام من دوسال قبل سنگ صفرا داشتم سنگهای متعدد و با اندازه های 10 میلیمتر و 20 میلیمتر بالطف پروردگار با آقای دکتر قمری آشنا شدم وخیلی زود باعمل موفق ایشان سلامتی خودم بدست آوردم. منزلتان آباد دکتر قمری ارادتمند خانم مهندس جانباز
۱۴۰۰/۱۲/۱۳خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۹فتخ شکمی و در حال درمان و جراحی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴