به نظرم تمام تلاش خودشون رو می کنند که بیمار رو به شکلی غیر مستقیم با وخیم نشان دادن بیماری در بیمارستان بستری کنند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بسیار راضیم.خیلی وقت گذاشتن و با صبوری تمام مدارک مادرم رو بررسی کردن و دارو تجویز کردن.عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
دکتر آقاخانی بسیار دکتر با شخصیت و توانمندی هستند با حوصله وخوش برخورد مشکلاتم را مطرح کردم به بهترین شکل برایم توضیح دادند و من رو از نگرانی درآوردند و با تجویز داروهای مناسب مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
مشکل دیابت داشتم با داروها و توصیه های اشان خداروشکر تا الان قندم کنترل هست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
مشکلم را خیلی سریع و عالی تشخیص دادن ،ممنونم از ایشون که با مشاوره و تجویزهای خوب و به موقعشون بهبودی کامل پیدا کردم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
عالی و متعهد هستمد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
سرگیجه و فشار خون داشتم با یک نسخه سریعا تشخیص دادند و خوب شدم واقعا دکتر ماهری هستم از ایشون متشکرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
با سلام و احترام ایشان بسیار محترم و دلسوزند و با دقت نظر مدارک پزشکی رو ملاحظه فرمودند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
دکترآقاخانی بسیارباسوادبااخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
خیلی با حوصله هستند و اطلاعات مفیدی در اختیار بیماران قرار میدهند.
بهترین پزشک
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار با اخلاق و توانمند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹در یک کلام ایشون فوق العادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۱نتیجه مثبت بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب هست
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تجربه خوبی بود، لبته فقط یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دکتر خیلی مودب با حوصله و کاربلد هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکلات داخلی و معده و نتیجه بهبود علایم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی دمش گرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار با حوصله و باسواد
۱۴۰۴/۱۲/۱۵عاااااالی وبینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹چربی خون بالا و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷به نظرم تمام تلاش خودشون رو می کنند که بیمار رو به شکلی غیر مستقیم با وخیم نشان دادن بیماری در بیمارستان بستری کنند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار راضیم.خیلی وقت گذاشتن و با صبوری تمام مدارک مادرم رو بررسی کردن و دارو تجویز کردن.عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۱دکتر آقاخانی بسیار دکتر با شخصیت و توانمندی هستند با حوصله وخوش برخورد مشکلاتم را مطرح کردم به بهترین شکل برایم توضیح دادند و من رو از نگرانی درآوردند و با تجویز داروهای مناسب مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۱/۳۱بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل دیابت داشتم با داروها و توصیه های اشان خداروشکر تا الان قندم کنترل هست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰مشکلم را خیلی سریع و عالی تشخیص دادن ،ممنونم از ایشون که با مشاوره و تجویزهای خوب و به موقعشون بهبودی کامل پیدا کردم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عالی و متعهد هستمد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سرگیجه و فشار خون داشتم با یک نسخه سریعا تشخیص دادند و خوب شدم واقعا دکتر ماهری هستم از ایشون متشکرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶با سلام و احترام ایشان بسیار محترم و دلسوزند و با دقت نظر مدارک پزشکی رو ملاحظه فرمودند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکترآقاخانی بسیارباسوادبااخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی با حوصله هستند و اطلاعات مفیدی در اختیار بیماران قرار میدهند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دیابت نوع ۲
۱۴۰۴/۰۳/۱۸ایشون بسیار خوش برخورد و دلسوز هستن و مسلط
۱۴۰۴/۰۱/۰۸