برداشت طحال بود جراح عالی بهترین دکتری هستش تا به حالا دیدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
عالی عالی ه
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
جراحی توده پشت کتف خداروشکر خیلی عالی انجام شد ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
من عمل سنگ صفرا داشتم پیش ایشون و واقعا راضی هستم. نه تنها من خواهرم. برادرم. وخواهر شوهرم هم پیش ایشون عمل صفرا داشتن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
کنسر تیرویید داشتم . عالی و کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
سلام مادر من کیسه صفرا داشتن و بعداز عمل حالشون خیلی عالیه از اقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بهترین جراح داخلی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
مادرم را عمل اسلیو معده کردن عاالی بود خداروشکر خیلی خوب شدن و دکتر خییلی باحوصله و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
پزشک خوب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عمل روده انجام دادم پیش ایشون و خیلی راضیم اول خدا بعد آقای دکتر نجاتم دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
آپاندیس
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
سرطان سینه داشتم. نتیجه جراحی خوب بود و بعد دکتر انکولوژی معرفی کردن و الان نتیجه گرفتم. سلامت خودم رو بدست آوردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
عمل ابدو انجام دادم پیش ایشون واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
اخلاق خوب ورفتاردوستانه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
فقط میگم نامبروان هستن جناب دکتر حمید
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
یه پزشک عالی دلسوز متعهد. و حرفه ای. خدا حفظش کنه ....لطفش هرگز فراموش نمیشه برا مریضمون
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
هیچی
.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
سلام .غده چربی داشتم توسط آقای دکتر جراحی شدم. بسیار خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
باسلام جناب دکتربه غیرازتجربه وتخصص بالای پزشکی انسانی به تمام دلسوزومهربان میباشند به طوریکه بنده درتاریخ۱۰آبان۱۴۰۳ساعت۱۱شب باآپاندیس به بیمارستان بنت الهدی مراجعه کردم که بیمارستان منوپذیرش نمیکردکه ایشان شخصا دستورپذیرش بندهروبه بیمارستان دادندوفرداش منوعمل کردندبدون هیچ چشمداشتی که بهمحض به هوش آمدن به راحتی راه میرفتم وروزبعدمرخص شدم فقط بگم که پزشکی بسیارماهروانسانی بسیارشریفی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
تشخیص درست ودرمان مناسب
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
روی غده بینی نظر دادن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
عمل سنگ صفرا انجام شد کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عمل کاملا رضایت بخش
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
عمل آپاندیس
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
فتخ ناف
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
پنجه طلا
بامرام
منصف
انسان به تمام معنا
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
آپاندیسیت...عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
جراحی روده
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
عالی و معجزه گر
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
با سلام. کیست کبد داشتم اقای دکتر تشخیص دادن نه دارو داره نه عمل. سالی یکبار سونوگرافی برم. خیلی تشخیص شون خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
ایشون بی نظیر هستند
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
دکتر باتجربه و متخصص تمام بیماری های داخلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
عمل اسلیو انجام دادم وایشون بهترین هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
همسرم سنگ کیسه صفرا داشتند
آقای دکتر با موفقیت با لاپاراسکوپی ایشان را عمل کردند واقعا از ایشان ممنون ومتشکریم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خیلی باحوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
فتق ناف انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عمل روده بزرگ داشتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
پرکاری داشتم که عمل جراحی توسط جناب دکتر انجام شده چندسال قبل
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
سلام بهترین دکتر عمل فتق داشتم سونوگرافی یکی میگفت داری یکی میگفت نداری مانده بودم چه کنم دکتر بامعاینه گفت باید عمل بشی لا پورسکوپی از شکم عمل کرد راضی هستم الان 16روز عمل کردم راضی هستم خدا را شکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
پزشک دقیق و حاذق تشخیص سریع
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
جراحی فتق پدرم. نتیجه خوب بود.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی هستن دکتر حمید
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
عمل کیسه سفرا
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
عمل صفراداشتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
بد نیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عمل فیستول مقعد
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
بسیار عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عالی همه چی خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
خیلی خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
سینوس پیلونیدال، خیلی دکتر با اخلاق و خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عالی و خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
در بارداری کیسه ی صفرا عمل کردم.واقعا خدا خیرشون بده.خیلی حاذق و با اخلاق هستن.با اینکه ریسک عمل بالا بود در مدت کوتاه و خیلی عالی عمل رو انجام دادن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عمل باجناقم بوده
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
همکار هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
سلام در سال ۹۱ تیروئید عمل کردام وخیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
تخت پشتم یک غده چرکی بود دکترای دیگه گفتن باید عمل شه خدارو شکر با نظر آقای دکتر با دارو رفع شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
هشت سال قبل دکتر کیسه صفرای منو لاپراسکوپی کردن کارشون عالی بود خیلی راضی ام
انسداد روده جراحی شدم عمل عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۹جراحی روده موفق
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹برداشت طحال بود جراح عالی بهترین دکتری هستش تا به حالا دیدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی عالی ه
۱۴۰۳/۰۲/۲۸دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۴جراحی توده پشت کتف خداروشکر خیلی عالی انجام شد ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۳۰من عمل سنگ صفرا داشتم پیش ایشون و واقعا راضی هستم. نه تنها من خواهرم. برادرم. وخواهر شوهرم هم پیش ایشون عمل صفرا داشتن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵کنسر تیرویید داشتم . عالی و کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۹تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۲۸سلام مادر من کیسه صفرا داشتن و بعداز عمل حالشون خیلی عالیه از اقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بهترین جراح داخلی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴مادرم را عمل اسلیو معده کردن عاالی بود خداروشکر خیلی خوب شدن و دکتر خییلی باحوصله و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳پزشک خوب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عمل روده انجام دادم پیش ایشون و خیلی راضیم اول خدا بعد آقای دکتر نجاتم دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱آپاندیس
۱۴۰۳/۰۲/۰۱سرطان سینه داشتم. نتیجه جراحی خوب بود و بعد دکتر انکولوژی معرفی کردن و الان نتیجه گرفتم. سلامت خودم رو بدست آوردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عمل ابدو انجام دادم پیش ایشون واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۵اخلاق خوب ورفتاردوستانه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷فقط میگم نامبروان هستن جناب دکتر حمید
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴یه پزشک عالی دلسوز متعهد. و حرفه ای. خدا حفظش کنه ....لطفش هرگز فراموش نمیشه برا مریضمون
۱۴۰۵/۰۱/۲۸هیچی .
۱۴۰۰/۱۲/۲۰سلام .غده چربی داشتم توسط آقای دکتر جراحی شدم. بسیار خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳باسلام جناب دکتربه غیرازتجربه وتخصص بالای پزشکی انسانی به تمام دلسوزومهربان میباشند به طوریکه بنده درتاریخ۱۰آبان۱۴۰۳ساعت۱۱شب باآپاندیس به بیمارستان بنت الهدی مراجعه کردم که بیمارستان منوپذیرش نمیکردکه ایشان شخصا دستورپذیرش بندهروبه بیمارستان دادندوفرداش منوعمل کردندبدون هیچ چشمداشتی که بهمحض به هوش آمدن به راحتی راه میرفتم وروزبعدمرخص شدم فقط بگم که پزشکی بسیارماهروانسانی بسیارشریفی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲تشخیص درست ودرمان مناسب
۱۴۰۱/۰۳/۲۵روی غده بینی نظر دادن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷عمل سنگ صفرا انجام شد کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عمل کاملا رضایت بخش
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عمل آپاندیس
۱۴۰۰/۱۱/۱۱فتخ ناف
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پنجه طلا بامرام منصف انسان به تمام معنا
۱۴۰۳/۰۳/۰۸آپاندیسیت...عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷جراحی روده
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عالی و معجزه گر
۱۴۰۰/۰۳/۱۶با سلام. کیست کبد داشتم اقای دکتر تشخیص دادن نه دارو داره نه عمل. سالی یکبار سونوگرافی برم. خیلی تشخیص شون خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۱۰راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ایشون بی نظیر هستند
۱۴۰۵/۰۱/۲۱دکتر باتجربه و متخصص تمام بیماری های داخلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عمل اسلیو انجام دادم وایشون بهترین هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳همسرم سنگ کیسه صفرا داشتند آقای دکتر با موفقیت با لاپاراسکوپی ایشان را عمل کردند واقعا از ایشان ممنون ومتشکریم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی باحوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۸فتق ناف انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عمل روده بزرگ داشتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲پرکاری داشتم که عمل جراحی توسط جناب دکتر انجام شده چندسال قبل
۱۴۰۰/۱۲/۲۶سلام بهترین دکتر عمل فتق داشتم سونوگرافی یکی میگفت داری یکی میگفت نداری مانده بودم چه کنم دکتر بامعاینه گفت باید عمل بشی لا پورسکوپی از شکم عمل کرد راضی هستم الان 16روز عمل کردم راضی هستم خدا را شکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۲پزشک دقیق و حاذق تشخیص سریع
۱۴۰۱/۱۰/۰۷جراحی فتق پدرم. نتیجه خوب بود.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی هستن دکتر حمید
۱۴۰۱/۰۹/۰۶عمل کیسه سفرا
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عمل صفراداشتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بد نیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عمل فیستول مقعد
۱۴۰۳/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی همه چی خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۸/۰۱خیلی خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سینوس پیلونیدال، خیلی دکتر با اخلاق و خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی و خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲در بارداری کیسه ی صفرا عمل کردم.واقعا خدا خیرشون بده.خیلی حاذق و با اخلاق هستن.با اینکه ریسک عمل بالا بود در مدت کوتاه و خیلی عالی عمل رو انجام دادن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عمل باجناقم بوده
۱۴۰۳/۰۸/۲۰همکار هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سلام در سال ۹۱ تیروئید عمل کردام وخیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تخت پشتم یک غده چرکی بود دکترای دیگه گفتن باید عمل شه خدارو شکر با نظر آقای دکتر با دارو رفع شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵هشت سال قبل دکتر کیسه صفرای منو لاپراسکوپی کردن کارشون عالی بود خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۲۵تومور گزدن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۱دکتر خوش برخورد وتوانمدی است
۱۴۰۱/۰۹/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عالی بودند
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عمل جراحی کیسه صفرا و آپاندیس
۱۴۰۳/۰۸/۲۹فوق العاده
۱۴۰۳/۰۴/۲۲دکترباتجربه وعالی وبااخلاق هستن جراحی سرپایی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیاردکترمتعهد وبااخلاق هستن وباصبر حوصله شنوای صحبت های بیمارهستند خداوند نگهدارشون باشد
۱۴۰۴/۱۲/۱۸مشکل روده داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر صبور و فهمیده هستن مشکل تیرویید دارم و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۱/۳۰فوق ال
۱۴۰۳/۰۹/۲۹کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۵/۲۴جراحی کیسه صفرا
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار عالی تشخیصشون بی نظیره من دو سال مشکلم تشخیص داده نمی شد ایشون تشخیص دادن واقعا انسان هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بواسیر خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عمل کیسه سفرا
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۹دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷آپاندیس دخترم
۱۴۰۳/۰۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پزشکی ماهر و مجرب و فوقالعاده با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بی نظیز
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار کار بلد و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱تب مالت همسرم که خیلی سخت مریض شدن ودرمان شدن توسط دکتر عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰بسیار ع
۱۴۰۳/۱۰/۲۳درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عمل لاپارسکوپی کیسه صفرا و عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲بسیاردحترباتجربه ایهستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱آپاندیس
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی با تجربه
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بهترین هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۰عمل روده
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عمل اپاندیس داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱جراحی داشتم فوق العاده متخصص و درجه یکن .. یه توده زیر جلدی تو ناحیه گردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱فعلا درمان نشده ام نظر دهم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳یکی از بهترین دکترهایی که میشناسم ایشون هستن واقعا لقب پنجه طلا رو میشه به ایشون داد من کیسه صفرا پیششون انجام دادم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲کدام بیمارستان عمل میکنند؟
۱۴۰۴/۱۱/۳۰کیسه صفرا عمل کردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸هنوز نم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵رحم کاذب داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶من پیش آقای دکتر حمید صفرا عمل کردم واقعا دکتر عالی هستن ازشون ممنونم.
۱۴۰۳/۰۶/۲۰کیسه صفرا داشتم و کیست واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۰اقای دکترخیلی مهربان دلسوزوباتجربه هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴