سلام دیابت دارم و الان توسط ایشان تحت درمان هستم و بیماری من تا حد زیادی بهبود یافته و تحت کنترل میباشد سپاس بی نهایت از ایشان
سلام بسیار عالی بود
خانم دکتر دلسوز و باسواد هستند فشارخون من با داروهای ایشون خوبه
بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستند دیابت مادرم توسط ایشون خیلی خوب شده
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خ شریعتی جنب ایستگاه مترو قلهک ابتدای خ شهید کدویی پلاک یک ساختمان پزشکان قلهک
سلام دیابت دارم و الان توسط ایشان تحت درمان هستم و بیماری من تا حد زیادی بهبود یافته و تحت کنترل میباشد سپاس بی نهایت از ایشان
۱۴۰۲/۱۰/۰۷سلام بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹خانم دکتر دلسوز و باسواد هستند فشارخون من با داروهای ایشون خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۱۷بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستند دیابت مادرم توسط ایشون خیلی خوب شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷