قطع انگشت که واقعن کارش، عالی بود پیوند خورد ممنون هستم ازایشان
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
دکتر مهربون و شریف
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عمل جراحی لگن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
تحت درمان هستم ،پارگی تاندون دست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
دکترخوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
دکتر بسیار عالی کارشونم بسیار تمیز و بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
بهترین دکتر ک میشناسم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
عمل پا داشتم و خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
دکتر حاذق و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۶
نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
جراحی داخلی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
سلام خیلی پزشک معتمد و مستقل با اخلاق و حوصله بسیار متخصص حاذق ریز بین به کوچکترین عضو صدمه دیده
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
بسیار باحوصله ودقیق ویزیت بیمار رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
مشورت خوبی دادند
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دکتر خوب خوش اخلاق برامریض وقت میزاره
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
عمل جراحی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
از همه نظر عالی بودن
انشاالله خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عمل شده ام
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
۲۹ ۶ ۱۴۰۴
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
ارتروز
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
عمل شانه داشتیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دستم راعمل کردند
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
بهترین نتیجه داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۲۳
دکتری بسیار خوش اخلاق خوش برخورد وباحوصله وچیره دستو حازق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
دکتر خیلی خوب و کاربلدی هستن قشنگ به مشکلاتت گوش میکنن کامل معاینه و بررسی میکنن در نهایت نتیجه گیری میکنن و میگن باید چیکار کنی من برای مشکل زانوم به ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۳
پارگی تاندون انگشت اشاره سمت راست بسیار مهربان و خوش برخورد با بیمار
۱۴۰۲/۰۶/۰۳
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
خوبه یه نوبت دیگه باید برم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
سلام و عرض ادب احترام خدمت بینندگان عمومی دکتری بسیار چیره دست و مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
فعلا نتیجه خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
نمیدام
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خیلی دکتر حاذق و ماهر می باشد
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
دکتر کاملا با
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
باسلام
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
عالی بسیار خوب وحاذق.معرکه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
به نظر من بهترین دکتر مشهد هست
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
عمل بود راضی ام.
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
عمل پا
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
خیلی با حوصله و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عالی بود نتیجه ی عالییی گرفتممم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
عمل جراحی انگشت دست و پیوند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
دکتر با اخلاق و شریف
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
خوش اخلاق ماهر انسان واقعی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
سلام بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
دکتر خیلی انسان شریف وخوش برخورد وکارشون عالیه برا مریض حسابی وقت میزارن ونتیجه کارشون واقعا قابل تحصینه
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مامانم اصلا توان بلند کردن دستش رو نداشت زیر نظر بهترین دکترهای بود فقط یک ویزیت پیش دکتر عباسپور اومد به لطف خدا معجزه شد الان چندین ساله دستش تحرک خیلی خوبی داره و بالا پایین میشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عالی. بسیارخوش برخود مهارت عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
سلام مثل همیشه خیلی عالی و با حوصله وقت میگذارند و تشخیص عالی خدا قوت به ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
سلام دکتر خوبی هستن.فقط کمی عجول هستند .اگه بیشتر وقت بذارند وبه حرف بیماربیشتر گوش کنندبهتره
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
مشکل دیسک نتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
عمل جراحی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
قبلا مچ پا بود الان دست هست
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
خداخیرش بده دست به خاک میزنه طلا بشه
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
سلام علیکم.خدا خیرشان بدهد.
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اقا دکتر ببخشید. من بدون اطلاع شما گچپا م راباز کردم. که. برای امروز برم سرکار ولی نمیتوانم برم. اگر بیاییم شما گچ مجدد میگیرید
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
دکترخوبی هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
عمل تاندون
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
مشکل کشیدگی تاندون دست داشتم که باشه جلسه برطرف شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
دکتر خوب و خوش اخلاق و دوست داشتنی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بسیار دکتر مجرب با سواد و با انصاف نوبت دهی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
سلام دکتر خوبی است به سوال های انجام خوب جواب میدحدوخوب راهنمایی میکند
دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۹بسیارع
۱۴۰۳/۰۱/۲۱خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بعترین دکتر خاور میانه️️
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۳/۱۷نقص عضو داشتم والان رو به بهبودیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۷توسط ایشان عمل شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲قطع انگشت که واقعن کارش، عالی بود پیوند خورد ممنون هستم ازایشان
۱۴۰۲/۰۹/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دکتر مهربون و شریف
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عمل جراحی لگن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱تحت درمان هستم ،پارگی تاندون دست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰دکترخوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۲دکتر بسیار عالی کارشونم بسیار تمیز و بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بهترین دکتر ک میشناسم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عمل پا داشتم و خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۸دکتر حاذق و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۶نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹جراحی داخلی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴سلام خیلی پزشک معتمد و مستقل با اخلاق و حوصله بسیار متخصص حاذق ریز بین به کوچکترین عضو صدمه دیده
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار باحوصله ودقیق ویزیت بیمار رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشورت خوبی دادند
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر خوب خوش اخلاق برامریض وقت میزاره
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عمل جراحی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹از همه نظر عالی بودن انشاالله خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عمل شده ام
۱۴۰۲/۱۰/۰۶۲۹ ۶ ۱۴۰۴
۱۴۰۴/۰۶/۲۲ارتروز
۱۴۰۳/۰۲/۲۸عمل شانه داشتیم
۱۴۰۳/۰۲/۱۹دستم راعمل کردند
۱۴۰۲/۰۴/۲۰بهترین نتیجه داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۲۳دکتری بسیار خوش اخلاق خوش برخورد وباحوصله وچیره دستو حازق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر خیلی خوب و کاربلدی هستن قشنگ به مشکلاتت گوش میکنن کامل معاینه و بررسی میکنن در نهایت نتیجه گیری میکنن و میگن باید چیکار کنی من برای مشکل زانوم به ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۰دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۳پارگی تاندون انگشت اشاره سمت راست بسیار مهربان و خوش برخورد با بیمار
۱۴۰۲/۰۶/۰۳خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰تحت درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۱خوبه یه نوبت دیگه باید برم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹سلام و عرض ادب احترام خدمت بینندگان عمومی دکتری بسیار چیره دست و مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۰۹فعلا نتیجه خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۳۰نمیدام
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خیلی دکتر حاذق و ماهر می باشد
۱۴۰۲/۰۳/۱۷دکتر کاملا با
۱۴۰۲/۱۲/۱۶باسلام
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عالی بسیار خوب وحاذق.معرکه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸به نظر من بهترین دکتر مشهد هست
۱۴۰۵/۰۱/۱۹عمل بود راضی ام.
۱۴۰۲/۰۷/۰۲عمل پا
۱۴۰۲/۰۸/۲۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۱خیلی با حوصله و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی بود نتیجه ی عالییی گرفتممم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عمل جراحی انگشت دست و پیوند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵دکتر با اخلاق و شریف
۱۴۰۳/۰۲/۰۱خوش اخلاق ماهر انسان واقعی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶سلام بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۱دکتر خیلی انسان شریف وخوش برخورد وکارشون عالیه برا مریض حسابی وقت میزارن ونتیجه کارشون واقعا قابل تحصینه
۱۴۰۴/۱۲/۱۸دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۱مامانم اصلا توان بلند کردن دستش رو نداشت زیر نظر بهترین دکترهای بود فقط یک ویزیت پیش دکتر عباسپور اومد به لطف خدا معجزه شد الان چندین ساله دستش تحرک خیلی خوبی داره و بالا پایین میشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی. بسیارخوش برخود مهارت عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱سلام مثل همیشه خیلی عالی و با حوصله وقت میگذارند و تشخیص عالی خدا قوت به ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۱۶سلام دکتر خوبی هستن.فقط کمی عجول هستند .اگه بیشتر وقت بذارند وبه حرف بیماربیشتر گوش کنندبهتره
۱۴۰۴/۱۱/۰۵مشکل دیسک نتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عمل جراحی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸قبلا مچ پا بود الان دست هست
۱۴۰۲/۰۸/۲۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خداخیرش بده دست به خاک میزنه طلا بشه
۱۴۰۲/۱۲/۲۱سلام علیکم.خدا خیرشان بدهد.
۱۴۰۲/۰۳/۲۶عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۸اقا دکتر ببخشید. من بدون اطلاع شما گچپا م راباز کردم. که. برای امروز برم سرکار ولی نمیتوانم برم. اگر بیاییم شما گچ مجدد میگیرید
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکترخوبی هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عمل تاندون
۱۴۰۲/۱۲/۰۷مشکل کشیدگی تاندون دست داشتم که باشه جلسه برطرف شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۱درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴دکتر خوب و خوش اخلاق و دوست داشتنی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بسیار دکتر مجرب با سواد و با انصاف نوبت دهی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام دکتر خوبی است به سوال های انجام خوب جواب میدحدوخوب راهنمایی میکند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر خوبی هستند والکی عمل نمیکنند
۱۴۰۲/۰۵/۰۱راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۱درد پا و دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۲/۰۵درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بار اول
۱۴۰۲/۱۱/۱۶پاشون عمل کردن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱بله بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۳پای پسرم عمل کرده
۱۴۰۲/۰۸/۲۳پلاتین برداشتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۶بریدگی پا. جراحی ایشون فوق العاده بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۹دکتر بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۲خیلی خوش اخلاق وطوری که همه میگفتن پنچه طلا
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتربسیار حوصله ای می باشد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷کلا من از عملکرد ایشان راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۶خوب بوپ
۱۴۰۴/۱۲/۱۸دکتر واقعآ خوبی هستن تو بیمارستان عملم کددن
۱۴۰۲/۱۰/۱۴پاره گی تاندوم شصت با تیغ کاتر واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱مهربوند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷یک عمل ک کرده ولی درحال حاظر خوب نشده
۱۴۰۲/۰۸/۲۴خیلی دکتر خوب وباصبروحوصله وخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عالی وباارامش پاسخ دادن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر بسیار عالی و خوش وکار ۲۰است
۱۴۰۵/۰۲/۰۳جراحی دست
۱۴۰۲/۰۶/۱۶