عالی بودند
عالی بود
خارش گوش
کاملا خوب بوده قبل از عمل به متقاضی گفته بینی شما گوشتی وتغییری زیاد نمیشود ایجاد کرد
عدم رضایت
تازه ویزیت شدم
انحراف
عمل لوزه و سرگیجه بسیار عالی بودن
نظرخاصی ندارم
جراحی بینی داشتم.فوق العاده بودن
عالی هستن
عمل زیبایی بینی داشتم و از نتیجه هم راضی هستم
من عمل بینی داشتم دو هفتس فعلا که راضیم
کارش عالیع
خواهرم بینیشو عمل کرد منم میخوام عمل کنم
دکتر فوق العاده خوبیه
بسیار عالی و حاذق بودن و از عمل بینی ام راضی ام
کوتر بینی
من چن روز عمل کردم و ادم فوق العاده خوش اخلاق مهربون و خونسر و کارشون عالیه
بد نبود
بسیار خوب بود
دکتر خوبی هستند
ایشون خیلی با سواد و متین هستن .
Bi naghs
عمل بینی
بینی مو عمل کردم پیش ایشون خیلی راضی ام درضمن خیلی دکتر با صبر وحوصله ای هستند وخیلی برخورد خوبی دارند.
دکتر خوب و
با سلام
عمل بینی عالی
عمل زیبایی بینی
بسیار عالیه
من تازه عملکردم وراضیم
ایشان بسیارپزشک دلسوز ودقیقی هستند.تشخص شان عالی است.
خیلی خوب
عالی هستند ایشان
چند سال عفونت گوش داشتم خوب نمیشد با ی نسخه پیش آقای دکتر گوشم خوب ش
بهترین دکتری که دیدم.صبور مهربون و کلی وقت میزاره برا بیمار از همه نظر عااااالیه
مشکل تنفسی داشتم.از نظر گوش و حلق بررسی شدم.راهنمائهای ایشون بسیار خوب بود و صبور و با اخلاق و توضیح کافی برای بیمار میدن
جا اندازی بینی
من جراحی بینی کردم حدود 12 روز پیش و فوق العاده راضی هستم دکتر فوق العاده ای هستند و از انتخاب دکترم خیلی راضی ام
عمل بینی و کاملا راضی
یک ماه پیش عمل بینی انجام دادم و کاملا راضی ام
عمل بینی. عالییی
من مشکلم خیلی خاص بود یه مشکل همه گیر نیست فقط بگم خیلی عالی هستن
جراحی زیبایی بینی
ما برای لوزه سوم
بسیار عالی
عمل زیبای و انحراف بینی داشتم عالی بودن خیلی راضی هستم
عمل و نتیجه بسیار عالی
عمل بینی. همونی شد که میخواستم، بی نقص عالی.
پزشک فوق العاده ای هستن....جراحی بینی انجام دادن واسم و کارشون عالی بود
سلام من
انحراف بینی وعمل زیبایی ک خیلی عالی بودن وبسیار خوش برخوردوکارشون هم عالیییه
بینی عمل کردم کارش عالیه
من قبلابینیم عمل کردم
عفونت گوش
خوب عالی
عالی بودن.ری
عمل لوزه
عمل زیبایی بینی انجام دادم.
خیلی دکتر خوب و مهربون و صبوری هستند
ما بسیار راضی بودیم. خون دماغ بسیار شدید را که دکترهای دیگر نظر به جراحی رگ گردن و بین و ...داشتند با یک ویزیت درمان کردن
سلام،من پیش دکترسلطانی بینیم گوشتی بودروعمل کردم تیغه بینی روخوب دراورده ولی اونجورکه دلم میخواست عمل نکرد
دکتر خوبی هستن
بینی عمل کردم
عمل انحراف بینی
پزشکی دلسوز دانا وتوانا که دانش کار خود رادارد
کاملا عالی
عمل جراحی بینی
سلام عالی ترین دکتر بودن که دیده بودم خیلی خوب بودن هم خوش اخلاق هم عملشون عالی
من هنوز عمل نکردم
عالی بوده
خوب عفونت گوش ودرد
بسیار عالی و صبور
سلام .من جراحی لوزه داشتم و از کار ایشون خیلی راضی هستم.برخورد خیلی خوبی هم با بیمار دارن.هرجا هستن سلامت باشن.
من بینیما عمل کردم یک ماهه ولی هنوز سوراخ هام قرینه نیست
عالییییی
بسیار عالی،مشاوره هاشون هم عالیه من بینیمو عمل کردم 1ساله هیچ مشکلی هم نداشتم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی - چهارراه قصر - مجتمع قصرنور - واحد ۲۰۴ وب سایت دکتر: dr-masoudsoltani.ir
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۵خارش گوش
۱۴۰۰/۱۱/۲۳کاملا خوب بوده قبل از عمل به متقاضی گفته بینی شما گوشتی وتغییری زیاد نمیشود ایجاد کرد
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۸تازه ویزیت شدم
۱۳۹۷/۱۰/۲۵انحراف
۱۳۹۷/۰۶/۲۳عمل لوزه و سرگیجه بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲نظرخاصی ندارم
۱۳۹۷/۱۰/۱۶جراحی بینی داشتم.فوق العاده بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عمل زیبایی بینی داشتم و از نتیجه هم راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳من عمل بینی داشتم دو هفتس فعلا که راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰کارش عالیع
۱۳۹۸/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۳خواهرم بینیشو عمل کرد منم میخوام عمل کنم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر فوق العاده خوبیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۸بسیار عالی و حاذق بودن و از عمل بینی ام راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۲۹کوتر بینی
۱۳۹۸/۱۱/۲۳من چن روز عمل کردم و ادم فوق العاده خوش اخلاق مهربون و خونسر و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۶بد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ایشون خیلی با سواد و متین هستن .
۱۳۹۹/۰۲/۲۸Bi naghs
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عمل بینی
۱۳۹۷/۱۲/۱۰بینی مو عمل کردم پیش ایشون خیلی راضی ام درضمن خیلی دکتر با صبر وحوصله ای هستند وخیلی برخورد خوبی دارند.
۱۳۹۸/۰۸/۰۴دکتر خوب و
۱۴۰۰/۱۰/۲۷با سلام
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عمل بینی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عمل زیبایی بینی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۷عمل زیبایی بینی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸من تازه عملکردم وراضیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ایشان بسیارپزشک دلسوز ودقیقی هستند.تشخص شان عالی است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی هستند ایشان
۱۳۹۸/۰۲/۰۲چند سال عفونت گوش داشتم خوب نمیشد با ی نسخه پیش آقای دکتر گوشم خوب ش
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بهترین دکتری که دیدم.صبور مهربون و کلی وقت میزاره برا بیمار از همه نظر عااااالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۸مشکل تنفسی داشتم.از نظر گوش و حلق بررسی شدم.راهنمائهای ایشون بسیار خوب بود و صبور و با اخلاق و توضیح کافی برای بیمار میدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱جا اندازی بینی
۱۳۹۹/۱۱/۱۴من جراحی بینی کردم حدود 12 روز پیش و فوق العاده راضی هستم دکتر فوق العاده ای هستند و از انتخاب دکترم خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عمل بینی و کاملا راضی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴یک ماه پیش عمل بینی انجام دادم و کاملا راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل بینی. عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱من مشکلم خیلی خاص بود یه مشکل همه گیر نیست فقط بگم خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲جراحی زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ما برای لوزه سوم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عمل زیبای و انحراف بینی داشتم عالی بودن خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عمل و نتیجه بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱عمل بینی. همونی شد که میخواستم، بی نقص عالی.
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پزشک فوق العاده ای هستن....جراحی بینی انجام دادن واسم و کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۰سلام من
۱۴۰۰/۱۲/۱۶انحراف بینی وعمل زیبایی ک خیلی عالی بودن وبسیار خوش برخوردوکارشون هم عالیییه
۱۳۹۸/۰۸/۲۰عمل بینی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بینی عمل کردم کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶من قبلابینیم عمل کردم
۱۳۹۷/۰۸/۲۱عفونت گوش
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوب عالی
۱۳۹۸/۰۱/۳۱عالی بودن.ری
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عمل لوزه
۱۳۹۹/۰۶/۰۶عمل زیبایی بینی انجام دادم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۳خیلی دکتر خوب و مهربون و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ما بسیار راضی بودیم. خون دماغ بسیار شدید را که دکترهای دیگر نظر به جراحی رگ گردن و بین و ...داشتند با یک ویزیت درمان کردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سلام،من پیش دکترسلطانی بینیم گوشتی بودروعمل کردم تیغه بینی روخوب دراورده ولی اونجورکه دلم میخواست عمل نکرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲بینی عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عمل انحراف بینی
۱۳۹۸/۱۰/۰۴پزشکی دلسوز دانا وتوانا که دانش کار خود رادارد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵کاملا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عمل جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷سلام عالی ترین دکتر بودن که دیده بودم خیلی خوب بودن هم خوش اخلاق هم عملشون عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱من هنوز عمل نکردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۷عالی بوده
۱۳۹۹/۰۹/۱۸خوب عفونت گوش ودرد
۱۳۹۷/۱۱/۱۶بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۱۲/۰۷سلام .من جراحی لوزه داشتم و از کار ایشون خیلی راضی هستم.برخورد خیلی خوبی هم با بیمار دارن.هرجا هستن سلامت باشن.
۱۴۰۰/۰۲/۰۲من بینیما عمل کردم یک ماهه ولی هنوز سوراخ هام قرینه نیست
۱۴۰۰/۰۱/۰۶عالییییی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹بسیار عالی،مشاوره هاشون هم عالیه من بینیمو عمل کردم 1ساله هیچ مشکلی هم نداشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۶عالی بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۱