عمل شقاق انجام دادم اوایل آبان ۱۴۰۱ فعلا که مشکلی نداشتم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش بره
دکتر عالی من فتق کشاله ران عمل کردم ۶ سال پیش و خداروشکر عالی هستم
هنوز اقدام نکردم ولی عمل زیبایی دارم پیششون
عصب دست
درحال درمان
من عمل لیزیک انجام دادم وراضی بودم سه ماه پیش
بسیار راض
بسیار انسان شریفی هستند
سلام خیلی عالی
برداشتن غده
عالللل
بسیار دکتر با شخصیت و کاردرست
آره عمل انجام دادم
خوبه ع
تازه عمل کردم
عمل ابدو که خیلی هم عالی بود
عدم رضایت
دوست پزشک معرفی کردن دکتر صدیقه دادگر اربابی هستم
دکتر خوبی بوده و هست
عالییییییی
خدا رحمتشون کنه . شنیدم که مرحوم شدن
خدارحمتشون کنه
دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوارسجاد- نرسیده ب چهارراه حامد _جنب آبمیوه فروشی سجاد پلاک ۴۱۰ _ساختمان سیکاس
عمل شقاق انجام دادم اوایل آبان ۱۴۰۱ فعلا که مشکلی نداشتم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش بره
۱۴۰۱/۰۸/۱۳دکتر عالی من فتق کشاله ران عمل کردم ۶ سال پیش و خداروشکر عالی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۲هنوز اقدام نکردم ولی عمل زیبایی دارم پیششون
۱۴۰۲/۰۲/۰۲عصب دست
۱۴۰۴/۰۳/۱۹درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹من عمل لیزیک انجام دادم وراضی بودم سه ماه پیش
۱۴۰۳/۱۰/۰۷بسیار راض
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار انسان شریفی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۵سلام خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷برداشتن غده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عالللل
۱۴۰۳/۰۴/۱۵بسیار دکتر با شخصیت و کاردرست
۱۴۰۲/۰۲/۱۶آره عمل انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوبه ع
۱۴۰۳/۰۲/۱۸تازه عمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عمل ابدو که خیلی هم عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دوست پزشک معرفی کردن دکتر صدیقه دادگر اربابی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر خوبی بوده و هست
۱۴۰۱/۱۰/۱۶عالییییییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خدا رحمتشون کنه . شنیدم که مرحوم شدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۲خدارحمتشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۵