سلام من رنگ صورتم عوض شده و سفید شده بود که با یک نسخه ایشون رنگ سفید صورتم کم رتگ شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
کلوئید چند جلسه رفتیم خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
کل بدنم اگزما بود تا حدودی ردیف شدم فقط موفق نمیشم وقت بگیرم برم نمونه پاتولوژیک ونشان بدم شش ماه نمیتونم وقت بگیرم نمیدونم چرا
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
مشکل ژنتیکی داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
فعلا نظری ندارم در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
مشکل پوستی داشتم خیلی خوب بود نتیجه درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
با یک نسخه من خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
من پدرم تو بینارستان میلاد بردم تسخیصشون خوب بود گفتن عروقش مشکل داره
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
فعلا در طول درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
خویشاوندان به من توصیه نموده اند
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
به تو چه
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتر خو
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
در حال درمان تیرگی پوست
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
دکتر خیلی خوب وباخلاق فعلا دارو مصرف میکنم تا نتیجه رو ببینم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
جناب آقای دکتر مرادی خیلی با حوصله و در کار خود تخصص دارد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عالی بود همه جوره
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
جای جوش و اسکار ، عالی بودن برخورد مناسب و عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
شوره سرکه با دستوراتی که داد موثری بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بسیار دکتر باسوادی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
دکترخوبی هستند، بیماری برادرم رو زود تشخیص دادند وبا یک دارو سریع بهبود یافت
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
کلویید
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
دکتر خیلی با دقت درمان رو پیش میبرن و حواسشون به همه عوارض جانبی دارو هست من برای درمان آکنه بهشون مراجعه کردم و درمانشون اثر بخش بوده
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
پاتولوژی ویزیت
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
درجه یک
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
بله کمک کردن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
ناراحتی پوست ساعد دست چپ
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
واقعا اخلاقشون حرف نداره کارشون هم همینطور فقط نمیدونم چرا انقد عجله دارن تو همه چی که سریع ویزیت تموم شه در کل عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
عالی بوده.
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
فعلا نتیجه نداشته فقط یک جلسه رفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بهترین دکتری بود که برای پوست ومو دیدم من برای ریزش سکه ایی رفتم با یه دونه قرص درمان شدم با اینکه ریزش سکه ایی شدیدی داشتم دکترای زیادی رفتم که برام تزریق انجام دادن ولی نتیجه نداده بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
عالی
خ
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر با حوصله ای هستند.
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
فعلا نمونه برداری کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
ناراحتی پوستی داشتم نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۶/۳۱
عال کارش
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
تحت مراقبتم برای مراقبتهای معمولی پوست. برخورد خوبی دارن و توضیح میدن و گوش میدن. کرم و شامپویی که برام نوشتن ایرانی بودن. عیبم نمیذارن روی زیبایی.
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
برخورد خوب
برای لک های صورت رفتم پیش ایشون تازه درمان و شروع کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
یکبار برای ویزیت مراجعه کردم و قرار جواب ازمایشم ببرم مجدد پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
مشکل پوستی در کشاله ران.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
برداشتن اسکین تگ
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
عالیه تشخیصشون با یه نسخه من و خوب کردن
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
پسوریازیس - فعلا معلوم نیست
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
عالی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
من عفونت پوستی داشتم و با تشخیص عالی دکتر درمان شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
پزشک حاذق هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
در برنامه طبیب از شبکه ۳ تماشا کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
تحت درمان برای جوش
تا الان جواب گرفتم. پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
ریزش مو
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
مراجعه نکردم می شماسم
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
خیلی خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
زیگیل تناسلی داشتم والان توسط دکتر مرادی خداروشکر بعددوسال خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
صورتم پره جوش بود که به مدت 1 سال با تحت نظر دکتر مرادی خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
راضی بودم. تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
بسار خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
خیر هیچ نتیجه ای نگرفتم میخوام دوباره مراجعه کنم.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
نه فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
برخورد مناسب تشخیص درست و درمان ضایع پوستی
باتشکر و سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
سلام و عرض ادب من بیمار آقای دکتر مرادی هستم ایشون بسیار صبور و خوش اخلاق هستند...
پوست من جوش های زیادی داشت اما الان با تجویز های درست آقای دکتر پوستم عالی شده و واقعا راضی ام
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
لیکن پلان
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
دکتر با تجربه و باحوصله
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۵
بیماری پوستی در ناحیه صورت در حال درمان
در تشخیص بیماری پزشک حاذقی هستند و برخورد خوب و مناسبی دارند
تهرانالهیه، خیابان فرشته، روبروی مرکز خریدملل، پلاک ۹۴، طبقه اول
آقای دکتر مسعود مرادی، متخصص پوست و مو و جراح پوست و زیبایی و لیزر، پزشک متخصص پوست در بیمارستان رازی تهران و دارای بوردتخصص از دانشگاه تهران و عضو هیئت درمانی دانشگاه تهران و عضو انجمن متخصصین پوست کشور هستند. در حال حاضر پزشک متخصص پوست بیمارستان پوست رازی تهران هستند و مطب ایشان در الهیه، خیابان فرشته میباشد.تمامی خدمات پوست و مو و زیبایی و لیزر و جراحیهای پوست در مطب انجام میشود شامل:تشخیص و درمان بیماریهای پوست و مو و ناخن و ضایعات دهانی و خدمات زیبایی تزریق ژل و بوتاکس و تزریق چربی و لیزرموهای زائد و لیزر کک و مک و لکههای تیره پوستی و لیزرهای جوانسازی و جراحیهای پوست از جمله: نمونه برداری و جراحی تودهها و..) و درمان تمامی بیماریهای پوست و مو: مزوتراپی و ...
در حال درمان هستم اسکار سالک
۱۴۰۳/۰۶/۱۲سلام من رنگ صورتم عوض شده و سفید شده بود که با یک نسخه ایشون رنگ سفید صورتم کم رتگ شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱کلوئید چند جلسه رفتیم خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۱کل بدنم اگزما بود تا حدودی ردیف شدم فقط موفق نمیشم وقت بگیرم برم نمونه پاتولوژیک ونشان بدم شش ماه نمیتونم وقت بگیرم نمیدونم چرا
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱مشکل ژنتیکی داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷فعلا نظری ندارم در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۳مشکل پوستی داشتم خیلی خوب بود نتیجه درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۵با یک نسخه من خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹من پدرم تو بینارستان میلاد بردم تسخیصشون خوب بود گفتن عروقش مشکل داره
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹فعلا در طول درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خویشاوندان به من توصیه نموده اند
۱۴۰۲/۱۰/۱۶به تو چه
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خو
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۹در حال درمان تیرگی پوست
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر خیلی خوب وباخلاق فعلا دارو مصرف میکنم تا نتیجه رو ببینم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸جناب آقای دکتر مرادی خیلی با حوصله و در کار خود تخصص دارد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی بود همه جوره
۱۴۰۲/۰۶/۰۶جای جوش و اسکار ، عالی بودن برخورد مناسب و عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۴شوره سرکه با دستوراتی که داد موثری بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار دکتر باسوادی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکترخوبی هستند، بیماری برادرم رو زود تشخیص دادند وبا یک دارو سریع بهبود یافت
۱۴۰۲/۱۱/۲۶بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۰۱کلویید
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر خیلی با دقت درمان رو پیش میبرن و حواسشون به همه عوارض جانبی دارو هست من برای درمان آکنه بهشون مراجعه کردم و درمانشون اثر بخش بوده
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۰۸پاتولوژی ویزیت
۱۴۰۳/۰۱/۰۵درجه یک
۱۴۰۳/۰۶/۱۷فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تحت درمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۲بله کمک کردن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ناراحتی پوست ساعد دست چپ
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳واقعا اخلاقشون حرف نداره کارشون هم همینطور فقط نمیدونم چرا انقد عجله دارن تو همه چی که سریع ویزیت تموم شه در کل عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عالی بوده.
۱۴۰۲/۰۶/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۰فعلا نتیجه نداشته فقط یک جلسه رفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بهترین دکتری بود که برای پوست ومو دیدم من برای ریزش سکه ایی رفتم با یه دونه قرص درمان شدم با اینکه ریزش سکه ایی شدیدی داشتم دکترای زیادی رفتم که برام تزریق انجام دادن ولی نتیجه نداده بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۷عالی خ
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر با حوصله ای هستند.
۱۴۰۲/۰۳/۰۹فعلا نمونه برداری کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ناراحتی پوستی داشتم نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۵باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۱۶در حال درمان
۱۴۰۲/۰۶/۳۱عال کارش
۱۴۰۱/۰۴/۰۸تحت مراقبتم برای مراقبتهای معمولی پوست. برخورد خوبی دارن و توضیح میدن و گوش میدن. کرم و شامپویی که برام نوشتن ایرانی بودن. عیبم نمیذارن روی زیبایی.
۱۴۰۲/۰۲/۲۸دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱برخورد خوب برای لک های صورت رفتم پیش ایشون تازه درمان و شروع کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۴/۲۷یکبار برای ویزیت مراجعه کردم و قرار جواب ازمایشم ببرم مجدد پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مشکل پوستی در کشاله ران.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱برداشتن اسکین تگ
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عالیه تشخیصشون با یه نسخه من و خوب کردن
۱۴۰۱/۰۹/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱پسوریازیس - فعلا معلوم نیست
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عالی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۱۸من عفونت پوستی داشتم و با تشخیص عالی دکتر درمان شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷پزشک حاذق هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸در برنامه طبیب از شبکه ۳ تماشا کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۴تحت درمان برای جوش تا الان جواب گرفتم. پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ریزش مو
۱۴۰۱/۰۶/۱۲مراجعه نکردم می شماسم
۱۴۰۲/۰۸/۲۶خیلی خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱زیگیل تناسلی داشتم والان توسط دکتر مرادی خداروشکر بعددوسال خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۰صورتم پره جوش بود که به مدت 1 سال با تحت نظر دکتر مرادی خوب خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۳راضی بودم. تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بسار خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۰خیر هیچ نتیجه ای نگرفتم میخوام دوباره مراجعه کنم.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲نه فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۱۸برخورد مناسب تشخیص درست و درمان ضایع پوستی باتشکر و سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷سلام و عرض ادب من بیمار آقای دکتر مرادی هستم ایشون بسیار صبور و خوش اخلاق هستند... پوست من جوش های زیادی داشت اما الان با تجویز های درست آقای دکتر پوستم عالی شده و واقعا راضی ام
۱۴۰۱/۰۶/۱۷لیکن پلان
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر با تجربه و باحوصله
۱۴۰۲/۰۹/۲۴درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۵بیماری پوستی در ناحیه صورت در حال درمان در تشخیص بیماری پزشک حاذقی هستند و برخورد خوب و مناسبی دارند
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹پوست صورت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹بسیار با خلاق و کار بلد
۱۴۰۲/۰۲/۱۵آزمایش دادم فعلا
۱۴۰۱/۱۱/۲۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ریزش مو
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۱