من یک هفته بیمارستان بستری بودم و نتیجه بر این قرار شد ک پیوند پوست انجام بدن و من فوق العاده ترسو..رفتم مطب اقای دکتر با پانسمان نوین در عرض یک هفته پام پوست اورد و الان ک شیش ماه میگذره خیلی کم ردش مونده و حتی یک ذره برامدگی یا گوشت اضاف نداره..بسیار حرفه ای هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
واقعا دکتر خیلی خوبی هست هزینش اش ازهمه جا بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
پیوند سر
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار دکتر خوب با تجربه و صبوری هستن پرسنل مطبشون هم عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
تازه بستری
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
بهتدریج
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
بسیار عالی بودند و مشکل پوستی من رو برطرف کردند به لطف خداوند متعال ، خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
عالی
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
دستم سوختگی داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
عمل پیوند پوست
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
سلام سوختگی ۶۰درصدخداروشکربه لطف خداو کمک آقای دکترخوب شدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
سوختگی دکتر خوبی هستن من هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
بسیار عالی . دلسوز و کار بلد سوختگی درجه ۲ رو توی دو هفته درمان کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
پسرمصورتشسوختهبودالانمزیرنظردکترعلیابادیهست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
سوختگی . زخم ها خیلی زود خوب شدن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
صورتم س
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
دکتر خوبی هستن در خال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
بسیار متعهد و ماهر در کارشون
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
دکتر خوبی 8
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
سلام من چند ماه قبل دچار سوختگی شدم وایشون عمل دست من رو انجام دادن وگرافت کردن بسیار دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن امیدوارم خدا عمر با عزت بهشون بده. موفق باشن
من در شهرستان نیشابور متولد شده ام. تحصیلاتم را تا پایان متوسطه در همان شهرستان به پایان رسانده ام. دوره دکترای حرفه ای پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دوره تخصص جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی اراک و دوره فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سوختگی و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران گذرانده ام. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرتبه دانشیاری می باشم.
زخم دیابت وسوختگی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دکتر احمدابا
۱۴۰۲/۰۶/۱۰بسیار باسواد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۳سوختگی با اب جوش ،درمان شدم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱بسیار دکتر کار بلد ومحترمی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸واقعاکارشون عالب
۱۴۰۳/۰۱/۲۶منتظر نوبت برا عمل جراحی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سوختگی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سلام ممنونم از آقای دکتر سلامت باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷سوختگی پای دختر پنج سالم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی و خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵برداشت خال
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲سوختگی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶سوختگی عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی دکتر خوبی هستش ، پای کوره آهن پای من با مذاب سوخت ۱۵روزه خویش کرد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار با صبر و حوصله هستند و کارشون هم عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶کف دست پسرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۰سوختگی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶هنوز نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عارییی
۱۴۰۲/۰۴/۱۳سلام من دست و پاهام دچار سوختگی شده گوشت اضافه آورده الان تحت درمان فعلا نظر ندارم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶سوختگی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱سوختگی کودک عالی هستن.بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶سوختگی درجه ۴ و عفونت شدید محل سوختگی . در حدی که ممکن بود به قطع عضو منجر شود. که به لطف خدا و آقای دکتر احمد آبادی با جراحی و پیوند پوست درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰درمان کلویید
۱۴۰۲/۱۱/۱۵سوختگی صورت و درحال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۵دکترخیلیخوبیهست
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳سوختگی در جه دو داشتم و عالی بودند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بسیارپکن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰ضرب جرح داشتم وب لطف خداوند وهمت ایشون حالم خوب شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۰مشکل پوستی داشتم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹سوختگی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸گرفت پوسنی انجام دادندوکاملارضایت داریم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵جراحی سوختگی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹برادرم سوختگی داشت که توسط ایشون به طور کامل رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲صورتودستمبازودپزسوخت،الحمداللهالانخیلیبهترمو درحالدرمانهستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳فقط میتونم بگم عالی هستن هم تو کار هم اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۰۶بسیار عالی و با حوصله و بهترین روش درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سوختگی دست و خیلی عالی رسیدگی شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار دکتر حاذق و ماهری هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۸من یک هفته بیمارستان بستری بودم و نتیجه بر این قرار شد ک پیوند پوست انجام بدن و من فوق العاده ترسو..رفتم مطب اقای دکتر با پانسمان نوین در عرض یک هفته پام پوست اورد و الان ک شیش ماه میگذره خیلی کم ردش مونده و حتی یک ذره برامدگی یا گوشت اضاف نداره..بسیار حرفه ای هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۶/۲۷واقعا دکتر خیلی خوبی هست هزینش اش ازهمه جا بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱پیوند سر
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار دکتر خوب با تجربه و صبوری هستن پرسنل مطبشون هم عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳تازه بستری
۱۴۰۱/۰۸/۳۰بهتدریج
۱۴۰۱/۰۸/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶بسیار عالی بودند و مشکل پوستی من رو برطرف کردند به لطف خداوند متعال ، خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دستم سوختگی داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶عمل پیوند پوست
۱۴۰۳/۰۹/۰۹سلام سوختگی ۶۰درصدخداروشکربه لطف خداو کمک آقای دکترخوب شدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سوختگی دکتر خوبی هستن من هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸بسیار عالی . دلسوز و کار بلد سوختگی درجه ۲ رو توی دو هفته درمان کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹پسرمصورتشسوختهبودالانمزیرنظردکترعلیابادیهست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سوختگی . زخم ها خیلی زود خوب شدن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰صورتم س
۱۴۰۰/۱۲/۲۵دکتر خوبی هستن در خال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹بسیار متعهد و ماهر در کارشون
۱۴۰۲/۰۷/۰۷دکتر خوبی 8
۱۴۰۲/۰۲/۰۵سلام من چند ماه قبل دچار سوختگی شدم وایشون عمل دست من رو انجام دادن وگرافت کردن بسیار دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن امیدوارم خدا عمر با عزت بهشون بده. موفق باشن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ازهمه نظردکتر عالی است همیشه سلامت باشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر فوق العاده خوب وبا تجربه در رابطه با سوختگی
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بسیار با حوصله و صبور فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸سوختگی و عمل
۱۴۰۰/۰۹/۰۹