در بیمارستان شهدای یافت آباد توسط ایشان ویزیت ودر مورد بیماری کرونا مورد مداوا قرار گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بیماری بلز
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار با حوصله و خیلی حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
زخم پای پدرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
راضی بودم،
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
گلودرد خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کرونا داشتن با 70 درصد آلودگی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
حساسیت ریه که برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
کرونا داشتم دکتر خوبیه توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
تشخیص عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
پزشک بسیار حاذق، خوشاخلاق و خوش برخورد فقط کاش کمی رعایت وقت میشد.
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
در حال حاضر
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
مشکوک به کرونا بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
دکتر بسیار خوبیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
درمان عفونت شدید پا
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بسیار پزشک عالی،خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
مشکل ریه داشتم خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
سلام درمورد کرونا وزیت شدم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
کووید 19
ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
تشخیص به موقع
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مشکل برونشیت و اسم داشتم با طبابت دکتر بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
درگیری ریه به علت کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بیمار کرونایی داشتیم معالجه شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
بله بیمار ایشون بودام
عالی هست
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
فقط میتونم بگم بهترین و شریف ترین دکتری است که توی عمرم دیدم و برای بیمارانش از جون وقت و مایه میزاره خدا حفظش کنه در کارشون هم که بینهایت درجه یک و استاد هستند.انشاالله خدا همیشه سلامت نگهشون داره و همیشه موفق باشند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
سلام بسیار دکتر باحوصله و با اخلاق و با تشخیص عالی هستن،ما دوران کرونا با نسخه ایشون درمان شدیم،متشکرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
در خصوص کرونا به ایشان مراجعه داشتم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بیماری کرونا من و هر دو بچم رو درگیر کرده بود که به لطف دکتر خیلی بهتریم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
ذات الریه داشتم و کاملا درمان شدم
۱۳۹۷/۰۳/۲۷
عالی ، درمان کرونا
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
از طریق برنامه طبیب دیدمشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
فقط میتونم بگم که فوق العاده. ایشون جون من رو نجات دادن
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بسیار دکتر خوبی هستن و تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بینظیرن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
دکتر فوق العاده با تجربه و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار د
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عاااالیییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
حساسیت فصلی .
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
دکتر با تجربه و با حوصله
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
دکتر بسیار
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خیلی وقت میزارن برای تشخیص. خوش برخورد هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
کرونا و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بهترررررررین دکتر، انشاالله خداوند همیشه به مراتب بالاتر برسون ایشون رو
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
پزشکی است متعهد و متخصص
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
فوق العاده متخصص و متبحر هستن
و بسیار باحوصله و صبور و مهربان
با صداش ارام گرفتم
۱۳۹۸/۰۴/۰۹درمان کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر با حوصله و بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی حیاتی هستم چند ساله می شناسمبهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی مهربان با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکوک به کرونا، درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴درمان کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عفونت داخل خون
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر فوق العاده مهربان و دلسوز. و در کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بیماری عفونی
۱۳۹۸/۱۰/۰۲بسیار حاذق و با حوصله
۱۳۹۹/۰۶/۱۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر فوق العاده است با اطلاعات پزشکی بالا و صبر
۱۳۹۹/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۱کرونا بود و خوب شدن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر بی نظیری
۱۳۹۹/۰۸/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹در بیمارستان شهدای یافت آباد توسط ایشان ویزیت ودر مورد بیماری کرونا مورد مداوا قرار گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بیماری بلز
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار با حوصله و خیلی حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۰۳زخم پای پدرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶راضی بودم،
۱۴۰۰/۰۴/۱۰گلودرد خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸کرونا داشتن با 70 درصد آلودگی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳حساسیت ریه که برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۲کرونا داشتم دکتر خوبیه توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷تشخیص عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳پزشک بسیار حاذق، خوشاخلاق و خوش برخورد فقط کاش کمی رعایت وقت میشد.
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱در حال حاضر
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکوک به کرونا بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر بسیار خوبیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۲درمان عفونت شدید پا
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار پزشک عالی،خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴مشکل ریه داشتم خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۳سلام درمورد کرونا وزیت شدم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴کووید 19 ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۹تشخیص به موقع
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل برونشیت و اسم داشتم با طبابت دکتر بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴درگیری ریه به علت کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بیمار کرونایی داشتیم معالجه شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بله بیمار ایشون بودام عالی هست
۱۳۹۹/۰۷/۲۳فقط میتونم بگم بهترین و شریف ترین دکتری است که توی عمرم دیدم و برای بیمارانش از جون وقت و مایه میزاره خدا حفظش کنه در کارشون هم که بینهایت درجه یک و استاد هستند.انشاالله خدا همیشه سلامت نگهشون داره و همیشه موفق باشند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱سلام بسیار دکتر باحوصله و با اخلاق و با تشخیص عالی هستن،ما دوران کرونا با نسخه ایشون درمان شدیم،متشکرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹در خصوص کرونا به ایشان مراجعه داشتم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بیماری کرونا من و هر دو بچم رو درگیر کرده بود که به لطف دکتر خیلی بهتریم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ذات الریه داشتم و کاملا درمان شدم
۱۳۹۷/۰۳/۲۷عالی ، درمان کرونا
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۰از طریق برنامه طبیب دیدمشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۱فقط میتونم بگم که فوق العاده. ایشون جون من رو نجات دادن
۱۴۰۱/۱۰/۲۵بسیار دکتر خوبی هستن و تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بینظیرن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر فوق العاده با تجربه و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار د
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عاااالیییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶حساسیت فصلی .
۱۴۰۰/۰۶/۲۳دکتر با تجربه و با حوصله
۱۳۹۸/۰۵/۰۵دکتر بسیار
۱۳۹۷/۱۰/۰۱خیلی وقت میزارن برای تشخیص. خوش برخورد هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷کرونا و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بهترررررررین دکتر، انشاالله خداوند همیشه به مراتب بالاتر برسون ایشون رو
۱۴۰۰/۰۴/۱۴پزشکی است متعهد و متخصص
۱۴۰۰/۱۱/۰۶فوق العاده متخصص و متبحر هستن و بسیار باحوصله و صبور و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتری خوش رفتار و منش با انرژی مثبت و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۳ایشان جان من رو نجات داد
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹امیکرون داشتم بعداز8روز خوب نشدهام.
۱۴۰۰/۱۱/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶