کنسر سینه داشتم که خداروشکر با جراحی توده براشته شد و خیلی هم راصی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
سرطان سینه داشتم دکتر تخلیه سینه برام انجام دادن الان 3 ساله مشکلی ندارم خداروشکرکارشون عالیه عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۴
سینه هام کیست داشت
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
از 8سال پیش که
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کانسر پستان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
سلام بنده کنسر سینه دلشتم که درمان شده بود وعلایمش دوباره برگشت که وقتی نزد دکتر کاویانی رفتم بعداز معاینات معمولی زیر بغلو سینه گردن گفتن باید به دکتر غدد مراجعه کنم چون مشکل تزویید دارم که همین طور هم بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
گرانامالوتوز.نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
توده در سینه خدارو شکر رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عالیه کارشون
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
حرف نداره عالی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عالی بود ند
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خواهرم تحت کنترل
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار زبده و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
تشخیص فوق العاده
۱۳۹۷/۰۶/۱۱
سرطان وجراحم بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
فیبروکیستیک پستان عمل کردم. فعلا تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
سلام فوق العاده عالی فهیم مسئول حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عالیه من کیست داشتم و کاملا خوب شدم
۱۳۹۷/۰۶/۱۲
عالی .
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
بسیار بزرگوار
۱۳۹۷/۰۲/۲۹
مشکل سرطان خواهرم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
عمل لیفت و توده بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
کانسر پستان در سمت چپ
۱۳۹۷/۰۲/۲۶
خیلی عالی هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
توده در سینه و جراحی کردم البته خوش خیم بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
برای معاینه رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
مادرم را جراحی کردن. بهترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بنده سرطان پستان داشتم و پنج سال پیش با دستان توانمند آقای دکتر کاویانی جراحی شده ام و بهبود حاصل شده.
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
قراره توسط ایشون عمل جراحی بشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خیلی عالی هستن
۱۳۹۷/۰۳/۱۶
خیلی عالی هسن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کنسر سینه داشتم و جراحی شدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
پزشک بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
تشخیص سرطان سینه خواهرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دکتر بسیار عالی جراحی فیبروم پستان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
مشکل سرطان پستان داشتم توسط ایشان جراحی شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
ایشان بسیار توانا هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
مشکل پستان داشتم کارش عالی بود خدا خیرش بده
۱۳۹۸/۰۸/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
قراره هست که توسط شان جراحی شم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
عمل توده خوش خیم انجام دادم واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عااااالی و فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر بسیار کاربلدی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ایشان متخصص خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
بازسازی پستان
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
سرطان پستان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
سرطان سینه وتحت نظر ایشان عمل کردم و.
۱۳۹۷/۰۵/۰۱
کیست سینه وباید سالی دو بار تحت نظر باشم
۱۳۹۷/۰۳/۰۵
بسیار خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۲
مادرم مریض دکتر بودن و من به کارشون ایمان دارم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
جراحی فیبر آدنوم موفق با ایشون داشتم. درضمن بسیار خوش برخورد و انرژی مثبت هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
از نظر تشخیص عالی عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
بی نظیر هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
کیست سینه و باید شش ماه یکبار با سونو جدید جهت معاینه به مطب مراجعه نمایم
۱۳۹۷/۰۳/۱۲
ایشان جراح بینظیر و فوق العاده دلسوز هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
فیبروکیستک داشتم. با جراحی برداشتم. فعلا تحت کنترلم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
عالی کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
بسیار بسیار تشخیص حرفه ای و عملکرد عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
عمل جراحی
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
بسیار حاذق و دانشمند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
بسیار عابی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
حراحی پستان
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
دکتر بسیار حاذق و با علم و دانش هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کار دکتر عالیه
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۳۰
سلام زن عمو خودم مریض ایشان بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
مادر مریض ایشون بودن و دکتر بسیار عالی و توانمندی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
مشکل غده در سینه چپم دارم که قراره بر جراحی توسط ایشون است که انشالله تابستون انجام میشه
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
من دچار عفونت پستان بودن در شهرستان 2 بار جراحی کردم ولی پاسخی نگرفتم ولی با یک وی یت توسط ایشان و با قرص مشکل بنده به مدت 4 سال است که حل شده
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
مادر بنده بیمار ایشون بودن و شکر خدا الان حالشون خوب شده️
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
سلام دکتر کاویانی بهترین و عالی ترین دکتر هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
در کلینک پستان تحت نظر بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۴
کمک کردن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
عالی خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
باسلام. بنده به دلیل سابقه سرطان درخانواده و وفور فیبرو کیست و کیست زیاد درسینه مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
حرف نداره
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
کیست سینه خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۰۲
برای معاینه رفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
ایشان دکتر بسیار حاذق و توانمندی هستند بنده جهت چکاپ طی سه سال به مطب ایشان میرفتم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عالی مادرم سرطان سینه داشتن ده سال پیش توسط دکتر جراحی شدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
مادرم سرطان پستان داشتند که توسط دکتر کاویانی جراحی شدند.انشالا خدا ازشون راضی باشه و همیشه سلامت باشن .مادرم اکنون تحت نظر هستن و حالشون خوبه
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
هرچقدر از مهارت و تشخیص و درمان بگم باز هم کم گفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
سرطان سینه داشتم دکتر حراحی کردن.راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
فیبروادنوم.همچنان در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
کیست پستان و چکاپ سالانه
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
ماستی داشتم تشخیص دادند و درمان کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
فیبروآدنوم و تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
کیست سینه
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
درناحیه زیر بغل های هر دوسینه برآمدگی مشاهده کردم وسینههام مدام تیر میکشه
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
از مریض های ایشان بودم که بنده را جراحی کردند و باتشکر از ایشان
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
عالییییی
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
بهترینه دکتر من دانشجو بودم خیلی ماهه ک کار پن رو ب نحو احسن انجام داد خدا پشت و پناهش
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
فقط ی کلمه بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بسیار عالی، بادانش و پیگیر.
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بسیار بسیار حاذق ومودب ومهربان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
سرطان سینه داشتم ایشون معلم کردند و شکر خدا الان خوبم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
وجود توده خوش خیم در سینه
به دستور آقای دکتر فقط هر ساله چک شود .
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
جواب دهی عاالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۳
کیست سینه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
در سینه سمت چپ توده خوش خیم بود که توسط آقای دکتر جراحی انجام گردید و خدا راشکر خیلی خوبم. با تشکر از زحمات آقای دکتر .
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
کنسرت برست بودم و آقای دکتر کاویانی در سال نود جراحی کردند الان بعد از گذشت هفت سال حال من خوب است
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کیست سینه تشخیص آقای دکتر خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عمل جراحی انجام دادم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
معاینه کردم
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
من فیبرو و کیست سینه داشتم و چند سال تحت نظر دکتر بودم با داروهایی که دادن کاملا خوب شدم و سالی یکبار برای معاینه میرم پیششون ویزیت میشم دکتر کاملا حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
بینظیر در جراحی تشخیص
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
کانسر سینه جراخی شدم
۱۳۹۷/۰۳/۰۵
سرطان سینه،
۱۳۹۷/۰۲/۲۳
کیست های متعدد سینه،چکاپ سالانه داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
جراحی برست
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
توده سینه دلشتم در سال 93 توسط ایشان جراحی شدم عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
ایشان من را عمل کردند و کاملا خوب شدم، پزشک منصف و حاذق و انسان به معنای واقعی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
غده سینه
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عالی. دقیق. با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
سرطان سینه باوجود چنین پزشکی نگرانی از درمان ندارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
بسیار عالی و همراه
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عالی
بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالی توده سینه جراحی شدم عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
جراحی بازسازی سینه داشتم...ایشون بسیار متعهد و متخصص هستند و فکر نمیکنم هیچ وقت آرامشی رو که به من برگردوندن رو فراموش کنم.
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
توده سینه. خوش خیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
باسلام مادرم غده سینه داشت وخوب عمل کردندودوسال گذشته است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
غده پستان
۱۳۹۷/۰۳/۰۵
ایشون پزشک فوق العاده ای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
سرطان سینه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
سرطان پستان جراحی وبرداشتن یکپستان نتیجه بسیار عالی وپزسک بسیار دلسوز وتوانا
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
من کیست داشتم و الان سه ساله پیش اقای دکتر میرم و خیلی وضعیتم خوب شده و خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۰۶
دکتربسیارقهاری هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
سلام ایشان خانم بنده را سال 89 با 70 در صد بدخیمی عمل کردن و در حال حاضر شکر خدا سلامت هستند و سینه ایشان را جدا هم نکردن
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
فقط می توانم بگم عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
ماستیت گرانالوماتوز
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
توده سینه
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
من سینه هام کیستیک 7 سال هر شش ماه پیش آقای دکتر چک میکنم
در مورد چکاپ سینه
۱۳۹۹/۱۰/۲۸کنسر سینه داشتم که خداروشکر با جراحی توده براشته شد و خیلی هم راصی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰سرطان سینه داشتم دکتر تخلیه سینه برام انجام دادن الان 3 ساله مشکلی ندارم خداروشکرکارشون عالیه عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۴سینه هام کیست داشت
۱۳۹۹/۰۸/۲۰از 8سال پیش که
۱۳۹۸/۱۱/۱۳کانسر پستان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹سلام بنده کنسر سینه دلشتم که درمان شده بود وعلایمش دوباره برگشت که وقتی نزد دکتر کاویانی رفتم بعداز معاینات معمولی زیر بغلو سینه گردن گفتن باید به دکتر غدد مراجعه کنم چون مشکل تزویید دارم که همین طور هم بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۴گرانامالوتوز.نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۷توده در سینه خدارو شکر رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۹پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالیه کارشون
۱۳۹۸/۱۱/۰۱حرف نداره عالی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی بود ند
۱۳۹۹/۰۳/۱۰عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خواهرم تحت کنترل
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار زبده و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۰۹تشخیص فوق العاده
۱۳۹۷/۰۶/۱۱سرطان وجراحم بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فیبروکیستیک پستان عمل کردم. فعلا تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵سلام فوق العاده عالی فهیم مسئول حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالیه من کیست داشتم و کاملا خوب شدم
۱۳۹۷/۰۶/۱۲عالی .
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بسیار بزرگوار
۱۳۹۷/۰۲/۲۹مشکل سرطان خواهرم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عمل لیفت و توده بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶کانسر پستان در سمت چپ
۱۳۹۷/۰۲/۲۶خیلی عالی هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۷توده در سینه و جراحی کردم البته خوش خیم بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲برای معاینه رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۳۱مادرم را جراحی کردن. بهترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بنده سرطان پستان داشتم و پنج سال پیش با دستان توانمند آقای دکتر کاویانی جراحی شده ام و بهبود حاصل شده.
۱۳۹۹/۰۹/۱۷قراره توسط ایشون عمل جراحی بشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خیلی عالی هستن
۱۳۹۷/۰۳/۱۶خیلی عالی هسن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴کنسر سینه داشتم و جراحی شدم
۱۳۹۸/۰۸/۰۱پزشک بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۲تشخیص سرطان سینه خواهرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر بسیار عالی جراحی فیبروم پستان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱مشکل سرطان پستان داشتم توسط ایشان جراحی شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ایشان بسیار توانا هستند
۱۳۹۹/۰۴/۳۱مشکل پستان داشتم کارش عالی بود خدا خیرش بده
۱۳۹۸/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸قراره هست که توسط شان جراحی شم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱عمل توده خوش خیم انجام دادم واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عااااالی و فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر بسیار کاربلدی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ایشان متخصص خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بازسازی پستان
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱سرطان پستان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سرطان سینه وتحت نظر ایشان عمل کردم و.
۱۳۹۷/۰۵/۰۱کیست سینه وباید سالی دو بار تحت نظر باشم
۱۳۹۷/۰۳/۰۵بسیار خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۲مادرم مریض دکتر بودن و من به کارشون ایمان دارم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵جراحی فیبر آدنوم موفق با ایشون داشتم. درضمن بسیار خوش برخورد و انرژی مثبت هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶از نظر تشخیص عالی عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۷بی نظیر هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۱کیست سینه و باید شش ماه یکبار با سونو جدید جهت معاینه به مطب مراجعه نمایم
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ایشان جراح بینظیر و فوق العاده دلسوز هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۵فیبروکیستک داشتم. با جراحی برداشتم. فعلا تحت کنترلم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳عالی کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۶بسیار بسیار تشخیص حرفه ای و عملکرد عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۴عمل جراحی
۱۳۹۸/۰۶/۱۳بسیار حاذق و دانشمند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵بسیار عابی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵حراحی پستان
۱۴۰۰/۰۶/۲۳دکتر بسیار حاذق و با علم و دانش هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸کار دکتر عالیه
۱۳۹۸/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۳۰سلام زن عمو خودم مریض ایشان بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵مادر مریض ایشون بودن و دکتر بسیار عالی و توانمندی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مشکل غده در سینه چپم دارم که قراره بر جراحی توسط ایشون است که انشالله تابستون انجام میشه
۱۴۰۰/۰۱/۳۰من دچار عفونت پستان بودن در شهرستان 2 بار جراحی کردم ولی پاسخی نگرفتم ولی با یک وی یت توسط ایشان و با قرص مشکل بنده به مدت 4 سال است که حل شده
۱۳۹۸/۱۱/۱۰مادر بنده بیمار ایشون بودن و شکر خدا الان حالشون خوب شده️
۱۴۰۰/۰۳/۲۰سلام دکتر کاویانی بهترین و عالی ترین دکتر هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹در کلینک پستان تحت نظر بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۴کمک کردن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵عالی خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۲/۰۴باسلام. بنده به دلیل سابقه سرطان درخانواده و وفور فیبرو کیست و کیست زیاد درسینه مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۶حرف نداره
۱۳۹۹/۰۶/۱۸کیست سینه خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۰۲برای معاینه رفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ایشان دکتر بسیار حاذق و توانمندی هستند بنده جهت چکاپ طی سه سال به مطب ایشان میرفتم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی مادرم سرطان سینه داشتن ده سال پیش توسط دکتر جراحی شدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مادرم سرطان پستان داشتند که توسط دکتر کاویانی جراحی شدند.انشالا خدا ازشون راضی باشه و همیشه سلامت باشن .مادرم اکنون تحت نظر هستن و حالشون خوبه
۱۳۹۷/۰۹/۱۰هرچقدر از مهارت و تشخیص و درمان بگم باز هم کم گفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴سرطان سینه داشتم دکتر حراحی کردن.راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳فیبروادنوم.همچنان در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳کیست پستان و چکاپ سالانه
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ماستی داشتم تشخیص دادند و درمان کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸فیبروآدنوم و تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کیست سینه
۱۴۰۰/۰۷/۱۳درناحیه زیر بغل های هر دوسینه برآمدگی مشاهده کردم وسینههام مدام تیر میکشه
۱۳۹۹/۰۶/۰۲از مریض های ایشان بودم که بنده را جراحی کردند و باتشکر از ایشان
۱۳۹۷/۰۲/۱۶عالییییی
۱۳۹۸/۱۰/۰۱بهترینه دکتر من دانشجو بودم خیلی ماهه ک کار پن رو ب نحو احسن انجام داد خدا پشت و پناهش
۱۴۰۰/۰۳/۲۲فقط ی کلمه بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار عالی، بادانش و پیگیر.
۱۳۹۹/۰۸/۲۸دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بسیار بسیار حاذق ومودب ومهربان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹سرطان سینه داشتم ایشون معلم کردند و شکر خدا الان خوبم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳وجود توده خوش خیم در سینه به دستور آقای دکتر فقط هر ساله چک شود .
۱۳۹۸/۱۱/۱۰جواب دهی عاالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۳کیست سینه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴در سینه سمت چپ توده خوش خیم بود که توسط آقای دکتر جراحی انجام گردید و خدا راشکر خیلی خوبم. با تشکر از زحمات آقای دکتر .
۱۴۰۰/۱۰/۱۸کنسرت برست بودم و آقای دکتر کاویانی در سال نود جراحی کردند الان بعد از گذشت هفت سال حال من خوب است
۱۳۹۷/۰۸/۲۹کیست سینه تشخیص آقای دکتر خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل جراحی انجام دادم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴معاینه کردم
۱۳۹۸/۰۸/۲۳من فیبرو و کیست سینه داشتم و چند سال تحت نظر دکتر بودم با داروهایی که دادن کاملا خوب شدم و سالی یکبار برای معاینه میرم پیششون ویزیت میشم دکتر کاملا حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بینظیر در جراحی تشخیص
۱۳۹۹/۰۳/۱۲کانسر سینه جراخی شدم
۱۳۹۷/۰۳/۰۵سرطان سینه،
۱۳۹۷/۰۲/۲۳کیست های متعدد سینه،چکاپ سالانه داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱جراحی برست
۱۴۰۰/۰۶/۰۸توده سینه دلشتم در سال 93 توسط ایشان جراحی شدم عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ایشان من را عمل کردند و کاملا خوب شدم، پزشک منصف و حاذق و انسان به معنای واقعی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۲غده سینه
۱۳۹۹/۰۹/۰۳عالی. دقیق. با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۸سرطان سینه باوجود چنین پزشکی نگرانی از درمان ندارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بسیار عالی و همراه
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی توده سینه جراحی شدم عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳جراحی بازسازی سینه داشتم...ایشون بسیار متعهد و متخصص هستند و فکر نمیکنم هیچ وقت آرامشی رو که به من برگردوندن رو فراموش کنم.
۱۳۹۹/۰۶/۳۰توده سینه. خوش خیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۶باسلام مادرم غده سینه داشت وخوب عمل کردندودوسال گذشته است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۳غده پستان
۱۳۹۷/۰۳/۰۵ایشون پزشک فوق العاده ای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سرطان سینه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۸سرطان پستان جراحی وبرداشتن یکپستان نتیجه بسیار عالی وپزسک بسیار دلسوز وتوانا
۱۳۹۹/۰۴/۰۷من کیست داشتم و الان سه ساله پیش اقای دکتر میرم و خیلی وضعیتم خوب شده و خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۰۶دکتربسیارقهاری هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶سلام ایشان خانم بنده را سال 89 با 70 در صد بدخیمی عمل کردن و در حال حاضر شکر خدا سلامت هستند و سینه ایشان را جدا هم نکردن
۱۳۹۹/۰۳/۰۵فقط می توانم بگم عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ماستیت گرانالوماتوز
۱۴۰۰/۱۰/۲۸توده سینه
۱۳۹۹/۰۹/۱۱من سینه هام کیستیک 7 سال هر شش ماه پیش آقای دکتر چک میکنم
۱۳۹۷/۰۸/۱۹