دکتر حسین ذبیحی محمودآبادی، فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی و متخصص جراحی عمومی در تهران، جراحی چاقی، فتق و کیسه صفرا را با روشهای کم تهاجمی انجام میدهد.
دکتر حسین ذبیحی محمودآبادی، فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی و متخصص جراحی عمومی، به عنوان دانشیار جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهر تهران فعالیت میکند. تخصص ایشان در زمینه جراحیهای کم تهاجمی، به ویژه جراحی چاقی، درمان فتق و جراحی کیسه صفرا با استفاده از تکنیکهای لاپاراسکوپی است. این روشها به بیماران کمک میکند تا دوره نقاهت کوتاهتر و عوارض کمتری را تجربه کنند.
دکتر ذبیحی محمودآبادی در بیمارستان آتیه ۲ در شهرک غرب تهران بیماران را ویزیت میکند. بیماران میتوانند برای دریافت خدماتی مانند جراحیهای درونبین، درمان انواع فتق و کیسه صفرا و مشاوره جراحی چاقی به مطب ایشان مراجعه نمایند. امکان دریافت نوبتدهی آنلاین نیز برای راحتی بیماران فراهم شده است تا بدون معطلی و با هماهنگی قبلی به ویزیت بپردازند.
با توجه به تخصص و تجربه دکتر ذبیحی محمودآبادی در زمینه جراحیهای کم تهاجمی، بیماران میتوانند از روشهای نوین جراحی با کمترین برش و درد بهرهمند شوند. تمرکز ایشان بر ارتقاء کیفیت زندگی بیماران و بهبود نتایج جراحی با استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا است.
جراحی لاپاراسکوپی با برشهای کوچکتر، درد کمتر و دوره نقاهت کوتاهتر همراه است.
بله، قبل از جراحی چاقی باید ارزیابیهای پزشکی و مشاوره تخصصی انجام شود تا مناسب بودن روش برای شما مشخص گردد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین برای ویزیت اقدام کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه راه ایوانک، بیمارستان آتیه ۲، طبقه ۱۷، بال جنوبی
هنوز درمان نشدم فتق مجدد شکم و ناف هرنی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار بسیار عالی وخوش برخورد وبا حوصله بودند.
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عمل کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹سلام دکتر بسیار عالی و پر حوصله و به دقت به سوالات پاسخ میدهد و مثل دوستان دیگه دنبال هزینه اضافی برای بیمار نیست خدا بهش سلامتی و طول عمر بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی تشخیص خوب و جراحی فوق العاده خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵هنوز نتیجه نگرفتن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار دکتر باسواد ومهربانی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶من عمل اسلیو و صفرای من رو دکتر ذبیحی عمل کردن کارش عالی هست بهترین دکتر جراح
۱۴۰۲/۰۴/۲۶عالی ترین دکتر هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۵/۰۱عمل تیروئید انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار پزشک خوش برخورد و جراح خوبی هستند. ممنون از کمکی که در مورد بیمار ما داشتید
۱۴۰۴/۰۳/۲۱فتق بالای شکم در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عمل فتق انجام شد وعمل پارگی روده به بهترین وجه ایشان انجام دادند
۱۴۰۳/۰۲/۱۵بله. جراحی چاقی که خیلی راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰از دوستان دکتر گرانپایه هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عمل کیسه صفرا بسیار عالی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بله من عمل فطق داشتم ممنونم ازآقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۳۰یدونست
۱۴۰۳/۰۹/۲۱سلام دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۷پزشک حاذق و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فتق کشاله ران جراحی شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بسیار حاذق ، دقیق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فتق هرنی اینگوینال ...عمل موفق امیز و رو به بهبودی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵فتق نوبت عمل داریم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰اسلیو معده
۱۴۰۲/۱۲/۱۳عالی. خوش برخورد و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فتق داشتم عمل لاپاروسکوپی انجام دادم خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۱بیماری فتق شکمی وسیع داشتم باعمل وانداختن مش عمل بنده راانجام دادندخداراشکرخوب شدم .
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فتق کشاله ران داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کیسه صفرا عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر بسیارکاربلد ومجربی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹جراح عالی!!!!کیسه صفرا باروش لیزری عمل کردم.فردا هم مرخص شدن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عمل جراحی.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸من 10ماه قبل اسلیو معده پیش ایشون انجام دادم 124کیلو بودم الان وزنم به68کیلو رسیده تواین مدت اصلا درد نداشتم واذیت نشدم خیلی خیلی ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من عمل فتق انجام دادم کارشون عالی و خدایی و خیلی با اخلاق و دلسوز و کاربلد.ممنون از زحماتشون.عاقبت بخیر بشن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پدرم است
۱۴۰۱/۱۲/۱۵انتظار بیش از حد معمول بود، هزینه ویزیت دکتر بیش تر از معمول است. هزینه پیشبینی برای جراحی فتق کشاله ران یک طرف در بیمارستان آتیه خیلی بالا عنوان شد.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالیییییی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خیلی عالی و پرانرژی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۱۰دکتر کاریلدی است
۱۴۰۴/۰۲/۲۵باسلام بسیار باحوصله با اخلاق. برای بیمار وقت می گذارند. تشخیص عالی و با دقت. بااینکه هزینه ویزیت شان بالا بود اما راضی هستم از اینکه ایشان را انتخاب کردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکل فتق داشتم جراحی لاپاراسکوپی شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۴جراحی فتق
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عمل فتق مادرم توسط دکتر ذبیحی انجام شد و از نتیجه آن رضایت کامل داریم. برخورد محترمانه، توضیحات دقیق و مهارت بالای ایشان باعث شد استرس ما کمتر شود. روند پذیرش و رسیدگی کادر درمان هم بسیار خوب بود و مادرم اکنون در مسیر رو به بهبود است. از دکتر ذبیحی و تیم همراهشان صمیمانه تشکر میکنیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتربااخلاق وماهی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳