بسیار صبور و خوب ،پسرم سرماخوردگی داشت با راهنمایی اقای دکتر خداراشکر خوب شد
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من بچه ا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خدا خیرشون ب
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
چکاب نوزادی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
فقط چکاب نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
پسر من 7 ماهه به دنیا آمده و الان حدود 7 سال تحت نظر ایشان است.
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
از کوچیکی تا الان زیر نظر اقای بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
دکتربینظر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
هربارکه بچه هارابردم نتیجه خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
واسه وزن دهی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
عالی هستن اقای دکتر خیلی وقت میزارن وتشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
پسرم ۸ماهه به دنیا آمد و یک ماه NICUبیمارستان بستری بود زیر نظر دکتر عباسی بعد هم که مرخص شد تا دوسال زیر نظر دکتر بود والان هم که ۷ ساله شده هر مشکلی پیش میاد ما به دکتر عباسی مراجعه می کنیم ،من در مورد نگه داری یک نوزاد نارس هیچ اعتمادبه نفسی و اطلاعی نداشتم دکترعباسی عزیز و وقتی من توانایی لازم رو بل کمک ایشون بدست آوردم پسرمو مرخص کردن وهر وقت هم به ایشان مراجعه کردیم بهترین نتیجه رو گرفتیم...
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
دکتربسیارعالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
دکتر عباسی یکی از مجرب ترین دکتر ها در زمینه اطفال بیماری های زمینه ای اطفال و رشد هستند با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
برای پسرم مراجعه کردم که تب خیلی بالایی داشت و بعد از چند روز پایین نمی آمد.
با تجویز ایشان پسرم سریع درمان شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دکتر بسیارصبور وبا حوصله و با دقت هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
برای کودکم ازهمان نوزادی پیش ایشون میومدم وخداروشکر همیشه نتیجه داده
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
خیلی خوب درارائه خدمات پزشکی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
بهترین دکتر کودک که در اصفهان دیدم درجه ییییککککک
۱۳۹۹/۰۴/۱۲
بسیار دکتر باتجربه ای هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
فوق العاده دکتر خوبی هستند و در تشخیص بیماری بسیار بسیار عالی عمل میکنند و بسیار دلسوزانه برخورد میکنند با مراجعین
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دکتر خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
خوب بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
من پسرم رو میبرم پیششون واقعن کارشون بینظیره
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دکتربسیارخوب وعالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
واقعا د
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
عالییییییییییی بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
کولیک معده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
عالی و بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکتر بسیار خوب و با تجربه و با حوصله ای هستن..هر سه تا بچم رو همیشه پیش ایشون میبرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
سلام.مشکل کودک من عفونت ریه بود.که دکتر عباسی با حوصله کودک من را سلامت کردنن.ممنونم از ایشون.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
بسیار دقیق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیار با حوصله و دلسوز . و باتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
بسیار عال
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بسیار باحوصله هستند و از نظر تشخیصی و درمانی عالی هستند
دکتر فوق ال
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دریچه معده شول بوده است.. خوب شود
۱۴۰۰/۰۱/۰۴بسیار عالی باصبروحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۴فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷فعلا اولین جلسه هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۳با حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۲۳نوزاد نارس داشتم زیر نظر آقای دکتر بودن تا 3سالگی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار صبور و خوب ،پسرم سرماخوردگی داشت با راهنمایی اقای دکتر خداراشکر خوب شد
۱۳۹۷/۱۱/۰۹من بچه ا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خدا خیرشون ب
۱۴۰۳/۱۲/۲۸چکاب نوزادی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴فقط چکاب نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۱پسر من 7 ماهه به دنیا آمده و الان حدود 7 سال تحت نظر ایشان است.
۱۳۹۸/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲از کوچیکی تا الان زیر نظر اقای بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتربینظر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۰۵هربارکه بچه هارابردم نتیجه خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲واسه وزن دهی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۵/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی هستن اقای دکتر خیلی وقت میزارن وتشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۲پسرم ۸ماهه به دنیا آمد و یک ماه NICUبیمارستان بستری بود زیر نظر دکتر عباسی بعد هم که مرخص شد تا دوسال زیر نظر دکتر بود والان هم که ۷ ساله شده هر مشکلی پیش میاد ما به دکتر عباسی مراجعه می کنیم ،من در مورد نگه داری یک نوزاد نارس هیچ اعتمادبه نفسی و اطلاعی نداشتم دکترعباسی عزیز و وقتی من توانایی لازم رو بل کمک ایشون بدست آوردم پسرمو مرخص کردن وهر وقت هم به ایشان مراجعه کردیم بهترین نتیجه رو گرفتیم...
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتربسیارعالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر عباسی یکی از مجرب ترین دکتر ها در زمینه اطفال بیماری های زمینه ای اطفال و رشد هستند با اخلاق و مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۰۳تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲برای پسرم مراجعه کردم که تب خیلی بالایی داشت و بعد از چند روز پایین نمی آمد. با تجویز ایشان پسرم سریع درمان شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکتر بسیارصبور وبا حوصله و با دقت هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶برای کودکم ازهمان نوزادی پیش ایشون میومدم وخداروشکر همیشه نتیجه داده
۱۳۹۷/۰۶/۱۴خیلی خوب درارائه خدمات پزشکی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶بهترین دکتر کودک که در اصفهان دیدم درجه ییییککککک
۱۳۹۹/۰۴/۱۲بسیار دکتر باتجربه ای هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۳فوق العاده دکتر خوبی هستند و در تشخیص بیماری بسیار بسیار عالی عمل میکنند و بسیار دلسوزانه برخورد میکنند با مراجعین
۱۳۹۹/۰۳/۱۱دکتر خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خوب بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من پسرم رو میبرم پیششون واقعن کارشون بینظیره
۱۴۰۱/۱۲/۱۳دکتربسیارخوب وعالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۴واقعا د
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عالییییییییییی بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶کولیک معده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی و بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوب و با تجربه و با حوصله ای هستن..هر سه تا بچم رو همیشه پیش ایشون میبرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام.مشکل کودک من عفونت ریه بود.که دکتر عباسی با حوصله کودک من را سلامت کردنن.ممنونم از ایشون.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴بسیار دقیق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار با حوصله و دلسوز . و باتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار عال
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار باحوصله هستند و از نظر تشخیصی و درمانی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸خوب وعالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۴فعلا یک بار مراجعه کردیم خوش رفتار بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲