⭐پروفسور علیرضا احمدی (استاد گروه قلب کودکان) - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ⭐فوق تخصص بیماری های قلب و عروق کودکان و نوجوانان / متخصص کودکان و نوزادان ⭐حوزه های تخصصی: (اکوکاردیوگرافی، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، آنژیوگرافی، هولتر مانیتورینگ قلب و فشار خون، الکتروکاردیوگرافی) ⭐عضو انجمن قلب کودکان ایران ⭐معاون مرکز تحقیقات قلب کودکان اصفهان ⭐مولف کتاب های: – من و بیماری های قلب کودک من (آموزش و راهنمایی والدین برای کودکان مبتلا به بیماری های قلبی مادرزادی) – راهنمای مراقبت ویژه قلب کودکان ⭐قابل توجه والدین گرامی: (کتاب من و بیماری های قلب کودک من در مطب نیز عرضه می شود.) ⭐از مولفین مجموعه دستورالعمل بالینی غربالگری بیماری های قلبی مادرزادی از بدو تولد تا سن پیش دبستانی و دریافت ابلاغ کشوری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ⭐از مولفین پروتکل خودمراقبتی در سنکوپ در کودکان ونوجوانان ۶ تا ۱۸ سال (آنچه در مورد سنکوپ باید بدانیم) و دریافت ابلاغ کشوری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
اصفهان* توجه * آدرس جدید مطب اصفهان- خیابان شمس ابادی- بین چهارراه طالقانی و چهارراه شیخ بهایی- روبروی بیمارستان سینا- کوچه شهید انصاری (کوچه شماره ۳۲)- پلاک ۳- ساختمان پرتو- طبقه دوم- واحد ۴
امکان جابه جایی و کنسل کردن نوبت از طریق مطب و استرداد وجه پرداخت شده در صورت عدم مراجعه به هیچ عنوان وجود ندارد.ویزیت بیماران با سن حداکثر چهل سالگی و بدون سابقه تنگی عروق کرونر انجام می شود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مسیریابی
پروفسور علیرضا احمدی فوق تخصص قلب کودکان اصفهان
* توجه * آدرس جدید مطب اصفهان- خیابان شمس ابادی- بین چهارراه طالقانی و چهارراه شیخ بهایی- روبروی بیمارستان سینا- کوچه شهید انصاری (کوچه شماره ۳۲)- پلاک ۳- ساختمان پرتو- طبقه دوم- واحد ۴
* توجه * آدرس جدید مطب اصفهان- خیابان شمس ابادی- بین چهارراه طالقانی و چهارراه شیخ بهایی- روبروی بیمارستان سینا- کوچه شهید انصاری (کوچه شماره ۳۲)- پلاک ۳- ساختمان پرتو- طبقه دوم- واحد ۴
عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۴/۳۱دکتر خیلی خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۸مشکل قلب خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹فعلا زیر نظ
۱۴۰۳/۰۳/۱۷پسرم مشکل قلبی داره تحت درمانه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷اخلاق خوبی که دارند که باعث آرامش مراجعه کننده میشود
۱۴۰۲/۰۷/۱۷قلب دختر مشکل داشت که خدا را شکر با مراجعه به اقای دکتر بهتر شدند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالییئی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بسیار عال
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دکتر خوبی در حد چکاب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۹فعلا جواب تست راباید براشون ببرم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوبب هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ازطریق دوستان
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای اکو قلب جنین رفتم گفتن مجددا باید برم یک ماه دیگه که ببینن مشکل برطرف شدهای خیر
۱۴۰۰/۰۹/۱۶چکاپ عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵راضیم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۸اختلالات قلبی.تحت نظر میباشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳من بچم سوراخ بین دو بطن داشت تو 5 ماهگی عمل باز شدن و الانم وضعیتش خوب و 10 سالشه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بیماری قلبی داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بسیار عالی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۱مشکل دریچه سه لتی فعلا درحال درمان هستیم
۱۳۹۷/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸یکبار مراجعه کردم برای اکو
۱۴۰۱/۰۱/۱۴سوراخ بودن قلب
۱۴۰۴/۰۶/۲۱کارش درسته
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸برا پسرم رفتم چکاب میشه
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خیلی عالی، تشخیص شون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مشگل قلب ونتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲قلب دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰پسرممشکلداشتوبادارودرمانشد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷مشکل قلب کودک
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خداروشکر راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱چکاپ ف
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی هستن من بیمار 24 ساله با ایشون همیشه ازشون راضی هستم خدا عمرشون بده .
۱۳۹۷/۱۰/۲۵پیگیری سالیانه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷اکو قلب جنین .بسیار عالی بودن.دکتر احمدی بسیار با سواد و خوش برخورد هستن و خیلی زود کارم راه افتاد با اینکه مسافر بودم توی اصفهان.خدا براشون خیر بخواد
۱۴۰۲/۰۶/۰۲بار داری کودک
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عمل قلب AsDداشتن
۱۴۰۱/۰۷/۲۴برای قلب دخترم مراجعه کردم راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خیلی خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۲برای قلب دخترم به ایشون مراجعه کرده بودم و عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۹نتیجه عالی و دکتر ب موقع فهمیدن بچم ک ۲ماهش بود مشکل گرفتی رگ قلب داشتن خداخیرش بده
۱۴۰۲/۱۲/۱۲دکترباحوص
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار حاذق و باحوصله هستند انسانی وارسته و اگاه
۱۴۰۳/۰۲/۱۵دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۰پسرم مشکوک به. مشکل قلبی بود و دکتر گفتن چیزی نیست
۱۳۹۸/۰۹/۰۵بیماری قلبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب بودن، بندناف جنینم تک شریانی بود، اکوی قلب برام نوشتن، راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۱قلب پسرم صدای اضافه میداد ، اکو انجام دادند و قرار شد 2 سال بعد دوباره اکو انجام شود
۱۳۹۹/۰۴/۰۸صدای اضافه قلب
۱۴۰۰/۰۴/۲۸تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام. دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر خوب و خوش برخوردی هستن کار درست.
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بسیار با حوصله ودقیق هستند.
۱۴۰۲/۱۰/۱۵عالی هستش
۱۴۰۱/۰۵/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دخترم مشکلات قلبی از جمله جابجایی عروق سوراخ بین بطنی و..داشت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴پسرم مشکل شلی دریپه قلب داشته ازایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خیلی راضیم همش دعاشون میکنم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳فرزندم صدای اضافه در قلبش شنیده میشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر با تجربه ای هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۹هنوز ب نتیجه نرسیدیم..وی مشکل اینکه خیلی کم توضیح میدن جریان کاررا
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۴اکو قلب
۱۴۰۰/۰۷/۱۴قلب جنین بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عمل قلب باز
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خوب عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بچه ی من روزنه باز جنینی داشت مرتب چکاب رفتم که مشکلی پیش نیاید
۱۴۰۰/۰۸/۱۷قلب پسرم،
۱۴۰۰/۰۷/۱۸پیگیری
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بچه 2 ساله من رگ اضافه داشت دکتر احمدی عملش کردن شکر خدا الان 6 سالشه وراضی بودم
۱۳۹۷/۰۵/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۳قلبش سوراخ بوده جراحی بالیزر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسبارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خوش اخلاق بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر دقیق و متعهدی هستند. برای بیماران وقت می گذارند
۱۴۰۱/۰۶/۲۹دخترم رو در ۸ ماهگی عمل کرد واقعا دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی تشخ
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴مشکل قلب مادرزادی
۱۴۰۱/۱۲/۰۱چکاپ قلبی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴هنوز نتیجه ی حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷پسرم از دو ماهگی تحت نظر ایشان بودند و راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ایشان دکتر بسیار حاذق و با تجربه ای هستن من از کار ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بینظیر
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر خ
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالی کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل مادر زادی دختر و ایشون خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی دکتر مجرب وخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل وجود روزنه قلب و اریتمی بودن ان
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بله...عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۹عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰پیرم قلبش سوراذبود عمل قلب باز کرده و الان هم تحت نظر دکتر هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۴/۰۱اکوقلب جنین
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ارجاع دکتر کودکان برای چکاپ
۱۴۰۱/۰۷/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷پسرم داخل قلب یک سوراخ ریز داشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پسرم قلبش یک صدای اضافه داره وچند سال یک بار چکاو میشه
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار باحوصله و مهربان
۱۴۰۱/۰۳/۱۰اکو قلب برای پسرم حالا دوباره میخوانوبت بگیرم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۱۶دکتر بسیار مجربی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰سلام یه دنیا تشکر ازاقای دکتر عالی درجه یک
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکترباحوصله وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۶همانژیوم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵مشکل قلب عمل کردن خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶چکاپ بوده و راض
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سوراخ دهلیز عمل قلب
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مشکل مادزادی قلب دخترم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱سوراخ قلب عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دریچه میترال دکتر خیلی خوبیه من راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۵سوفل داشته و تحت مراقبت دکتر هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴پسرخواهرم یه مشکل کوچک قلبی داشت تحت نظر ایشان می باشند
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عالی هستن عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۵عالی از هر لحاظ
۱۴۰۲/۰۵/۱۳برای اکوی قلب پسرم بردیا به ایشون مراجعه کردم از برخورد وتعهد شقلی ایشون رضایت کامل دارم خدا همیشه یار و نگهدار خودش وخانواده محترمشون باشه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸پیام نرمی دیواره قلب دارن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی هستن مشکل دخترم سوراخ در قلب بود که تحت کنترل هست و ۶ ماه یکبار چکاپ میشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴با معرفی دکتر اطفال اومدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲اقای دکترواقعا تشخیصشون عالی خوش برخورد وصبورن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲قلب جنین رو اکو کردم خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶خیلی خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ایشان پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶فعلا در مرحله اول هستیم.
۱۴۰۳/۰۱/۱۷دکتر دقیق و متعهدی هستند. برای بیماران وقت می گذارند
۱۴۰۱/۰۶/۲۹برای سوراخ داشتن قلب دخترم ویزیت شدیم، خداروشکر کم کم و بدون دارو سوراخهای قلبش کوچیک شد. خیلی با حوصله و خوش اخلاق هستن. ولی توی مطب خیلی معطلی داره
۱۴۰۲/۰۶/۰۱خیلی،عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خیلی خیلی دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار با دقت و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷آنژیو گرافی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹صدای تپش قلب
۱۴۰۰/۰۹/۰۴برای قلب دخترم مراجعه نمودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۶عالی. عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵خیلی عال ی شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار خوب و با تجربه
۱۳۹۸/۰۴/۰۲برای نوزاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰با سلام دکتر خوبی هستند من چند سالی هس ک پسرم را پیش دکتر احمدی میبرم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار پزشک عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فرزندم روی قلبش سوراخ داره هنوز بسته نشده زیر نظر آقای دکتر هست
۱۴۰۴/۰۳/۲۵برای عمل بینی پسرم نیاز به چکاپ قلب داشتن به علت آپنه های زیاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵برا قلب پسرم از بچگی بردمش پیش اقای دکتر..بسیارعالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۲/۱۳کارشون با بچه ها خوب بود.
۱۳۹۸/۰۷/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مشکل سوراخی قلب و شل شدگی دریچه میترال
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶سوراخ قلب پسرم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی دکتر خوبی هستندازکارشان راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مشکل قلبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۱خیلی راضیم ایشان با صبر وشکیبایی کودک من رو معاینه میکردن
۱۳۹۸/۰۴/۱۹اکو قلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۹واقعا عالیه هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶قلب پسرم از بدو تولد سوراخ بود هنوز تحت درمان است
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوب بودند
۱۳۹۷/۱۱/۲۷دکتر بسیارخوب وکاردانی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عمل قلب باز
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خداروشکر به پسرم اومد گفتن شهرمون تشخیص دادن قلبش سوراخه ۳ جلسه اکو پیش آقایی دکتر گفتن بسته شده سوراخای قلبش
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام چند ساله بچه ام تحت نظر اقای دکتر هست و من راضی بودم تا الان امید ب خدا و سلامتی همه بیماران
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷فوق العاده عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۲۱کارشان عالی است عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۰سوراخ قلب داشت برادرزاده ام عمل کردند حالشون خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۲۸پسرم از روز اولی که به دنیا اومد یه صدای اضافه توی قلبش بود که به آقای دکتر مراجعه کردم و ایشون پسرم رو معاینه کردن و با راهنماییهاشون نگرانی ما کم شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷پیگیری
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مشکل دریچه ای الان برای چکاپ بعد از 4 سال مجدد میخوایم مراجعه کنیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکترخوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر با سواد و با تجربه و با انصاف
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر بسیار عالی و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مشکل مادرزادی وصدای اضافه وسوراخ بودن دریچه قلب
۱۴۰۳/۱۰/۱۵از کودکی مشکل داشت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دخترم را آنژیوگرافی کرده
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷اکو فلب
۱۴۰۰/۱۰/۲۱برای مشکل پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر خیلی عالی و با تجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۵با اخلاق و حاذق
۱۴۰۲/۰۱/۰۷سلام ،دکتر بسیار آگاه ودلسوز بوده خداوند حفظش کنه، فرزند دخترم بیشاز ده سال زیر نظر وی بوده الحمدالله وضعیت بهتره شده،
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالی است
۱۴۰۳/۰۹/۲۲ایشان حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۲۴مشکل دریچه قلب بهترین پزشک قلب دنیا
۱۴۰۳/۰۶/۱۵پسرم تنگی رگ آئورت داره
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار دکتر عالی هستن من عمل قلب باز شدم ازشون راضی هستم 24 ساله فقط به ایشون برای چکاپ مراجعه میکنم.
۱۳۹۷/۱۲/۰۹بهترین دکتر قلب کودکان تشخیص ایشون عالیه
۱۳۹۸/۰۹/۰۸قلب فرزندم سوراخ داره
۱۴۰۰/۱۱/۱۲فقط یکجلسه اکو شده
۱۴۰۳/۰۴/۱۸