با سلام بهترین حاذق ترین با سواد ترین خوش اخلاق ترین صبور ترین در کل انشاالله همیشه خداوند پشت و پناهشان باشد و هر چه از خداوند میخواهند بهشان بدهد هر چه تشکر کنم کم کردم فقط و فقط بچهاتونو اگه مریض شدن بعداز خدا به دکتر رحیمی بسپارید.
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بسیار خوب .رسیدگی عالی . پر حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دکتر خیلی مهربون خوش اخلاق و وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
ایشون فوق العاده عالی و کاربلد هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
پرسنل بیمارستان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
دکتر عالی و با تجزبه با حوصله در کل عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عفونت ویروسی بسیار شدید پسرم و درپی اون بستری شدن در بیمارستان اطفال که اونجا دکتر رحیمی پزشک پسرم بودن، دقیق با حوصله و خوش برخورد، تشخیص و درمان هم عالی.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
رفتار و اخلاق عالی .وقت گذاشتن برای بیمار .در حال حاضر هم تحت درمان هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۹
عالی هستن من دخترم سل غدد لنفاوی داشت وآقای دکتر به دخترم کمک کرد من همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
تشخیص و درمان فوق العاده. بعد از 10 ماه بیماری دخترم با ی ک نوبت ویزیت درمان شد.
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عالییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
واقعا عالی وبینظیر
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
ایشان پزشک تواناومسلطی هستند .
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
با اخلاق.کاربلد.درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
ایشون هم دکتر هستند هم یک مشاور فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
یک پزشک عالی به معنای واقعی....
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
خیلی خوب ب
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عفونت بدن پسرم عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
درمان عفونت ویروس کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
دکتر بسیار عالی و با حوصله و عشق به کار
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
در زمینه جمال کلی و تب پسرم بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بسیار دکتر بااطلاعات و به روزی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پسرم یک سال ونه ماهش بود تشنج می کرد
دکتر با صبوری وحوصله معاینه کردند والحمدلله خوب شد خدا خیرشون بدهد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
تحت معالجه ام
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
عاااااااااالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
سلام دخترم ۹سالشه کرونا داشت ودچار التهاب شده بود دکترم بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
عاااالی هستند آقای
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
عااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
عالی.. جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
تب دوره ای پسرم دکتر تشخیص دادن و درمان ادامه داره خدا خیرشون بده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
گوش دخترم عفونت داشت و آقای دکتر با تشخیص بجا درمانی کردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بسیار دکتر با حوصله ای هستن و تشخیص درست دادن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
برای بیمار بسیار وقت میگذارند و وجدان کاری دارند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
سلام ایشون خیلی صبور ومهربون هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
فوق العاده با تحربه با سواد و با حوصله و مهربان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
در حال درمان دخترم هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
عالی هستن من دخترم سل غدد لنفاوی داشت وآقای دکتر به دخترم کمک کرد من همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
تب و آبریزش دارو دادن و عاااالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
بسیار عالی و خوش برخورد و صبور
۱۳۹۹/۰۳/۲۸
عااالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
خ دکتر با حوصله اخلاق و صبوری هستند عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
فوق العادست. واقعا پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
خیلی خیلی خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
ایشون بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
پسرم التهاب قلب داشت الان خدا رو شکر بهتره
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
تجربه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
تب مالت داشتند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
عالی و درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
بسیار بسیار عالی، باسواد، متعهد.
لذت بردم از طبابت ایشان.
انشالله همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بسیار حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
آقای دکتر خیلی دقیق و عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
عالب بودن ، تشخیص و حوصله عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالی است
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
عالییییییییی.پسرم ۴سال بیماری تب خالی داشت و به دکترهای زیادی مراجعه کردیم ولی دکتر رحیمی با یه نسخه خوبشون کردن.و واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
عفونت سینوس
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
بسیار عالی و با روی خوش به حرف های پدر و مادر و خود بیمار گوش می دهند و وقت می زارن و تمام سوابق و پرونده بیمار را با دقت می خونند و تشخیص می دهند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر خوبی هستتد
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
فوق العاده کارشون عالی وخوبه میباشد
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
ایشان خیلی وظیفه شناس هستند و خیلی دقیق بیمار را مورد بررسی قرار میدهند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
فوقالعاده ی مرد به تمام عیار
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عالی ..با اخلاق و حرفه ای
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
عاللللی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
عااااالی بهترین دکتر عفونت اطفال
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
دخترم به مدت ۲ماه سرفه خشک میکرد و خواب نداشت خدا هر چی میخواد بهش بده عالی بود با یه دونه اسپری این بچه رو درمون کرد
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
دختر 3ساله ام هر دو هفته یک بار تب شدید 40 درجه داشت که جناب دکتر رحیمی تشخیص ودرمان کردند با عرض ادب و احترام
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
دکتر عالییییییی بینظیر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
فوق العاده....مطب بسیار تمیز و استاندارد، شلوغ نیست، آقای دکتر خیلی وقت میگذارند و آرامش دارن و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
فوقالعاده پزشکی متخصص و متعهد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خوبه و صبور
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
الان بیمار در بیمارستان الزهرا هست و کمک دکتر را خیلی نیازمندیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
واقعا متخصص خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
بسیار عالی هستند و
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
سلام خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
فوق العاده با اخلاق،برای بیمارشون خیلی وقت میزارن. ارامش خاصی دارن.
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
دکتر بسیار عالی ، دقیق، با صبر و حوصله و ارتباط عالی با کودک
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیییار دکتر حاذق و صبوری هستند.
سبک دکترهای خارج ویزیت میکنند.
هر مریض را حداقل ۴۵ دقیقه معاینه میکنند
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
خیلی ماهن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
فوق العاده با تجربه و صبور و مهمتر از همه با اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۱/۰۵
عالی هستن .پسر من مبتلا به بیماری mis-c بودن فقط ایشون تشخیص دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
سرما خوردگی های مداوم و عفونت سینوس ها
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بله دکتر خیلی صبور وخوش اخلاق ودلسوزی هستن ولی هیچ دفترچه ای برا ویزیت نمیپذیرن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دکتر بسیار با اخلاق وماهر
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
فوق العاده هستن.تشخیصشون عالی.اخلاقشون فوق العاده.با ارامش نیم ساعت تا 45دقیقه وقت میذارن برا هر بیمار.
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
عالی بهترین دکترعفونی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
عالی بوددد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستن،کارشون واقعا حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
دخترم به ویروس سایتو مگالو مبتلا شده ودر حال حاضر در حال درمان دکتر خیلی خوب برخورد میکنه و به آدمروحیه میدن
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
مننزیت
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
تشخیص و اخلاق عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عالی هستن، اصلا داروی بیخودی تجویز نمیکنن، آنتی بیوتیک را با وسواس تجویز میکنن. خدا خیرشون بده به شدت وقت میگذارن برای معاینه. با صبر و حوصله و مهربانی.
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
عالی هستند و بسیار باحوصله و دقت برای مریض وقت می گذارند
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
تب طولانی مدت داشت بچم.خیلی خوب بودن. مخصوصا برخوردشان.
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
بسیار خوش برخورد و با حوصله،صبور و وقت زیادی برا بیمار میذاره.بسیار دقیق و تشخیص عالی.مسیولیت پذیر و اهل دادن داروهای اضافه نیستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
کار ایشون فوق العاده عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
تا بحال پزشگی به این با حوصلگی متعهد با وجدان ندیده بودم در کل یک انسان واقعی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
پسرم بیماری عفونی داشتن
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار عالی وبا حوصله دقت در کار پدرمان مناسب
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
ایشان پزشک حاذقی هستند و برای تشخیص بیماری بسیار وقت میگذارند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالیه بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بسیار صبور و باحوصله ومهربان هستند و دکتر بسیار با تجربه ای هستند پسرم تحت معالجه ایشان هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
پسرم از بدو تولد مشگل عفونت گوش داشت تا سن 3سالگی که آقای دکتر با دو تا نسخه خوب خوبش کردند.واقعا تشخیص بسیار عالی دارند و به بقیه دوستانم ایشون را معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دکتر خیلی خوبی هستن واقعا واسه بیمار وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بهترین پزشک ایران از همه جنبه ها
۱۳۹۸/۰۵/۲۱
بهترین و باحوصله ترین دکتر عفونی اطفال در اصفهان
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
عالی و بینظیرن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
دکتر خوش برخورد با حوصله تشخیص عالی و بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
دکتر فوق العاده عالی و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
بسیار دقیق با حوصله و حکیم هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار متشخص، قابل احترام، کار بلد و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
دکتر بسیار عالی اگه پسر من رو توی الزهرا ویزیت نمیکردن خدایی نکرده پسرم رو از دست داده بودم وجود پسرم رو ندیون دکتر رحیمی هستم و تا آخر دست بوس و دعا گویشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
بسیار عالی و با حوصله
فوق العادن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
خیلی دقیق و با تجربه هستن.
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
بسیار دکتر صبور و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
دخترم ۱۵ روزتوبیمارستان الزهرابستری بودبعددوهفته آزمایش داده باید ببرم پیش دکتر رحیمی ببینم چی میگه
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
پسرم تب دورهای داره.تشخیصشون عالی بود والان تحت درمان هستن.
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
هرهفته 4روز تب داشتن که خداراشکراقای دکتردلیلش رافهمیدن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
طب مداوم،،ونتیجه بهبودی کامل
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
آقای دکتر از اساتید بسیار عالی ، با سواد و دلسوز بنده هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
دل درد، بهتر شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
بسیار عالی و با حوصله و دقت معاینه میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
واقعا دکتر خوبی هستن من از روزی که دخترمو بردم پیششون نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
ایشان استاد بنده هستن، بسیار انسان شریف دلسوز و بامعلومات می باشند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
تب داشتن پسرم که معاینه ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
فوق العاده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
فوقالعاده هستند هم از نظر اخلاق هم تشخیص و همینطور بسیار دلسوز
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
دکتر با اخلاق با حوصله دقیق و مجربی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
خیلی عالی بود هم تشخیصشون هم داروهاشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
برای سرماخوردگی های مکرر و عفونی دخترم رفتم خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
سینوزیت و عااالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بسیار حاذق و کار بلد و دانشمند
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
بسیار با حوصله وحاذق
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
دکتر بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
بسیار خوب و پیگیر می باشند
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
نظیر نداره
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
مشکل عفونی بود اوبسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
دکتر بسیار بسیار باتجربه مهربان و دلسوز هستن و خیلی قشنگ بیمار رو بررسی میکنن و وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
پسر دو ساله داشتم تب داشت کاقطع نی شد چندین پزشک به بیماری های مختلف شک کردن حتی مخواستن آزملیش مایع نخا بگیرن برا منژیت وقتی پیش دکتر رحمی رفتم. گفتن دو سه روز دیگه بدنش دونه میریزه و تب قطع میشه حای نگرانی نداره ومارو از بلا تکلیفی ونگرانی در آوردند و همون طور هم شد. جندین مراجه دیگه داشتم خیلی راضی بودم به تمام فامیل معرفیش کردم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دکتر بسیار آرام و با تجربه خیلی خوب حرفامونو گوش داد ودارو تجویز کردند و خیلی خوب درمورد داروها توضیح دادند کلا خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
عالی یعنی واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
از هر جهت عالی، توجه به بیمار،دقت در تشخیص و ...
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
پسرم سندروم مارشال داشت که با تشخیص عالی آقای دکتر، خیلی سریع درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
فوق العاده و بسیار صبور
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر خوبی ه
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
دکتر بسیار با اخلاق و از بارزترین ویژگی ایشان تشخیص بالا در بیماری است و تجویز عالی دارو
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
عالیییییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
واقعا دکتر بی نظیره از همه نظر ای کاش الگو بشه واسه بعضی از پزشکان
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
به نظر بنده ایشان دکتر نیستند فرشته ای هستند از طرف خدا برروی زمین.تشخیص عالی،رفتارمحترمانه،برای هربیمار حداقل بیست تاسی دقیقه وقت گذاشته ومعاینه را کاملا دقیق انجام میدهند.بسیار ماهر در برخورد با کودکان هستند.واقعا جمله در توصیف ایشان ندارم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عالی هستن. بسیار کاربلد و خوش اخلاق و با حوصله. دخترم عفونت ادراری شدید داشت و چون فاویسمی بود نمیتونستن بهش هر دارویی بدن. ایشون در یک جلسه داروی تزریقی دادن و خدا رو شکر خوب شد.
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
ایشان فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سلام تشخیص عالی وبا صبر وبررسی دارو تجویز می کنند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
خوب بود و نتیجه هم خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بی نظیر هستند اقای دکتر دقت فوق العاده بالا در معاینه صبر ایشان در شنیدن صحبت همراه کودک تشخیص فوق العاده اخلاق نیک و تواضع شون با این میزان علم قابل تقدیر هست دکتر شاید حدود نیم ساعت دختر بنده را معاینه کردند تشخیص عفونت گوش میانی دادند در بیست روزگی و تجویز درست انتی بیوتیک دخترم را نجات دادن ایشان یک فرشته هستند خدا بهشون سلامتی بده .
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
دخترم عفونت ادراری داشت والان دو و نیم سال هست که زیرنظر ایشون هست
بسیار خوش برخورد و حوصله دار هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
آلرژی .بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
عالی اند.دخترم مشکل حساسیت و خواب ناکافی داشت.با یه نسخه و به توصیه ایشان،با اصلاح سبک زندگیم،دخترم حالش خیلی خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
آلرژی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بسیار صبور و با حوصله و دقیق اهل دارو دادن زیاد نیستن
و درکل عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
ایشان عال
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
دخترم کرونا داشت
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
دکتر بسیار ماهر
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
پسرم 6 سالشه التهاب کبد و قلب داشت زیر نظر ایشون خدا روشکر خوب شد
با سلام بهترین حاذق ترین با سواد ترین خوش اخلاق ترین صبور ترین در کل انشاالله همیشه خداوند پشت و پناهشان باشد و هر چه از خداوند میخواهند بهشان بدهد هر چه تشکر کنم کم کردم فقط و فقط بچهاتونو اگه مریض شدن بعداز خدا به دکتر رحیمی بسپارید.
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار خوب .رسیدگی عالی . پر حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر خیلی مهربون خوش اخلاق و وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۳/۲۴ایشون فوق العاده عالی و کاربلد هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰پرسنل بیمارستان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲دکتر عالی و با تجزبه با حوصله در کل عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عفونت ویروسی بسیار شدید پسرم و درپی اون بستری شدن در بیمارستان اطفال که اونجا دکتر رحیمی پزشک پسرم بودن، دقیق با حوصله و خوش برخورد، تشخیص و درمان هم عالی.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴رفتار و اخلاق عالی .وقت گذاشتن برای بیمار .در حال حاضر هم تحت درمان هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۹عالی هستن من دخترم سل غدد لنفاوی داشت وآقای دکتر به دخترم کمک کرد من همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷تشخیص و درمان فوق العاده. بعد از 10 ماه بیماری دخترم با ی ک نوبت ویزیت درمان شد.
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱واقعا عالی وبینظیر
۱۴۰۳/۰۳/۲۰ایشان پزشک تواناومسلطی هستند .
۱۳۹۹/۱۰/۰۳با اخلاق.کاربلد.درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ایشون هم دکتر هستند هم یک مشاور فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۰۶یک پزشک عالی به معنای واقعی....
۱۳۹۸/۱۰/۲۹خیلی خوب ب
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عفونت بدن پسرم عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰درمان عفونت ویروس کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتر بسیار عالی و با حوصله و عشق به کار
۱۴۰۳/۱۱/۲۵دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۳/۰۸در زمینه جمال کلی و تب پسرم بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بسیار دکتر بااطلاعات و به روزی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰پسرم یک سال ونه ماهش بود تشنج می کرد دکتر با صبوری وحوصله معاینه کردند والحمدلله خوب شد خدا خیرشون بدهد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تحت معالجه ام
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عاااااااااالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴سلام دخترم ۹سالشه کرونا داشت ودچار التهاب شده بود دکترم بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عاااالی هستند آقای
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی.. جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰تب دوره ای پسرم دکتر تشخیص دادن و درمان ادامه داره خدا خیرشون بده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹گوش دخترم عفونت داشت و آقای دکتر با تشخیص بجا درمانی کردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار دکتر با حوصله ای هستن و تشخیص درست دادن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳برای بیمار بسیار وقت میگذارند و وجدان کاری دارند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵سلام ایشون خیلی صبور ومهربون هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱فوق العاده با تحربه با سواد و با حوصله و مهربان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷در حال درمان دخترم هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عالی هستن من دخترم سل غدد لنفاوی داشت وآقای دکتر به دخترم کمک کرد من همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴تب و آبریزش دارو دادن و عاااالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳بسیار عالی و خوش برخورد و صبور
۱۳۹۹/۰۳/۲۸عااالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خ دکتر با حوصله اخلاق و صبوری هستند عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶فوق العادست. واقعا پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خیلی خیلی خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۲۳ایشون بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴پسرم التهاب قلب داشت الان خدا رو شکر بهتره
۱۴۰۰/۰۳/۲۴تجربه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰تب مالت داشتند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵عالی و درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بسیار بسیار عالی، باسواد، متعهد. لذت بردم از طبابت ایشان. انشالله همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بسیار حرفه ای و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱آقای دکتر خیلی دقیق و عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالب بودن ، تشخیص و حوصله عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی است
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالییییییییی.پسرم ۴سال بیماری تب خالی داشت و به دکترهای زیادی مراجعه کردیم ولی دکتر رحیمی با یه نسخه خوبشون کردن.و واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عفونت سینوس
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار عالی و با روی خوش به حرف های پدر و مادر و خود بیمار گوش می دهند و وقت می زارن و تمام سوابق و پرونده بیمار را با دقت می خونند و تشخیص می دهند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستتد
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱فوق العاده کارشون عالی وخوبه میباشد
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ایشان خیلی وظیفه شناس هستند و خیلی دقیق بیمار را مورد بررسی قرار میدهند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸فوقالعاده ی مرد به تمام عیار
۱۴۰۳/۰۵/۲۱عالی ..با اخلاق و حرفه ای
۱۳۹۸/۱۰/۲۳عاللللی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عااااالی بهترین دکتر عفونت اطفال
۱۴۰۲/۰۱/۰۳دخترم به مدت ۲ماه سرفه خشک میکرد و خواب نداشت خدا هر چی میخواد بهش بده عالی بود با یه دونه اسپری این بچه رو درمون کرد
۱۴۰۱/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دختر 3ساله ام هر دو هفته یک بار تب شدید 40 درجه داشت که جناب دکتر رحیمی تشخیص ودرمان کردند با عرض ادب و احترام
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر عالییییییی بینظیر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸فوق العاده....مطب بسیار تمیز و استاندارد، شلوغ نیست، آقای دکتر خیلی وقت میگذارند و آرامش دارن و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴فوقالعاده پزشکی متخصص و متعهد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خوبه و صبور
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸الان بیمار در بیمارستان الزهرا هست و کمک دکتر را خیلی نیازمندیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲واقعا متخصص خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار عالی هستند و
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱فوق العاده با اخلاق،برای بیمارشون خیلی وقت میزارن. ارامش خاصی دارن.
۱۳۹۹/۰۲/۱۱دکتر بسیار عالی ، دقیق، با صبر و حوصله و ارتباط عالی با کودک
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیییار دکتر حاذق و صبوری هستند. سبک دکترهای خارج ویزیت میکنند. هر مریض را حداقل ۴۵ دقیقه معاینه میکنند
۱۴۰۱/۱۰/۱۹خیلی ماهن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱فوق العاده با تجربه و صبور و مهمتر از همه با اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۱/۰۵عالی هستن .پسر من مبتلا به بیماری mis-c بودن فقط ایشون تشخیص دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰سرما خوردگی های مداوم و عفونت سینوس ها
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بله دکتر خیلی صبور وخوش اخلاق ودلسوزی هستن ولی هیچ دفترچه ای برا ویزیت نمیپذیرن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر بسیار با اخلاق وماهر
۱۴۰۲/۰۳/۲۰فوق العاده هستن.تشخیصشون عالی.اخلاقشون فوق العاده.با ارامش نیم ساعت تا 45دقیقه وقت میذارن برا هر بیمار.
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عالی بهترین دکترعفونی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالی بوددد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستن،کارشون واقعا حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دخترم به ویروس سایتو مگالو مبتلا شده ودر حال حاضر در حال درمان دکتر خیلی خوب برخورد میکنه و به آدمروحیه میدن
۱۳۹۹/۰۱/۲۳مننزیت
۱۴۰۲/۰۳/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷تشخیص و اخلاق عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالی هستن، اصلا داروی بیخودی تجویز نمیکنن، آنتی بیوتیک را با وسواس تجویز میکنن. خدا خیرشون بده به شدت وقت میگذارن برای معاینه. با صبر و حوصله و مهربانی.
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی هستند و بسیار باحوصله و دقت برای مریض وقت می گذارند
۱۴۰۱/۰۷/۲۳تب طولانی مدت داشت بچم.خیلی خوب بودن. مخصوصا برخوردشان.
۱۴۰۳/۰۴/۰۴فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۱بسیار خوش برخورد و با حوصله،صبور و وقت زیادی برا بیمار میذاره.بسیار دقیق و تشخیص عالی.مسیولیت پذیر و اهل دادن داروهای اضافه نیستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹کار ایشون فوق العاده عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸تا بحال پزشگی به این با حوصلگی متعهد با وجدان ندیده بودم در کل یک انسان واقعی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶پسرم بیماری عفونی داشتن
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار عالی وبا حوصله دقت در کار پدرمان مناسب
۱۴۰۲/۰۹/۱۲ایشان پزشک حاذقی هستند و برای تشخیص بیماری بسیار وقت میگذارند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالیه بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۶/۱۷بسیار صبور و باحوصله ومهربان هستند و دکتر بسیار با تجربه ای هستند پسرم تحت معالجه ایشان هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۴پسرم از بدو تولد مشگل عفونت گوش داشت تا سن 3سالگی که آقای دکتر با دو تا نسخه خوب خوبش کردند.واقعا تشخیص بسیار عالی دارند و به بقیه دوستانم ایشون را معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن واقعا واسه بیمار وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بهترین پزشک ایران از همه جنبه ها
۱۳۹۸/۰۵/۲۱بهترین و باحوصله ترین دکتر عفونی اطفال در اصفهان
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی و بینظیرن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دکتر خوش برخورد با حوصله تشخیص عالی و بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۰۵/۱۰دکتر فوق العاده عالی و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار دقیق با حوصله و حکیم هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار متشخص، قابل احترام، کار بلد و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر بسیار عالی اگه پسر من رو توی الزهرا ویزیت نمیکردن خدایی نکرده پسرم رو از دست داده بودم وجود پسرم رو ندیون دکتر رحیمی هستم و تا آخر دست بوس و دعا گویشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار عالی و با حوصله فوق العادن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳خیلی دقیق و با تجربه هستن.
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بسیار دکتر صبور و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۸/۰۹تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دخترم ۱۵ روزتوبیمارستان الزهرابستری بودبعددوهفته آزمایش داده باید ببرم پیش دکتر رحیمی ببینم چی میگه
۱۴۰۲/۱۰/۱۶پسرم تب دورهای داره.تشخیصشون عالی بود والان تحت درمان هستن.
۱۴۰۳/۰۳/۱۷هرهفته 4روز تب داشتن که خداراشکراقای دکتردلیلش رافهمیدن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۰طب مداوم،،ونتیجه بهبودی کامل
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱آقای دکتر از اساتید بسیار عالی ، با سواد و دلسوز بنده هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۹دل درد، بهتر شد
۱۴۰۱/۰۷/۲۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار عالی و با حوصله و دقت معاینه میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰واقعا دکتر خوبی هستن من از روزی که دخترمو بردم پیششون نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ایشان استاد بنده هستن، بسیار انسان شریف دلسوز و بامعلومات می باشند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱تب داشتن پسرم که معاینه ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فوق العاده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷فوقالعاده هستند هم از نظر اخلاق هم تشخیص و همینطور بسیار دلسوز
۱۴۰۱/۱۱/۱۷دکتر با اخلاق با حوصله دقیق و مجربی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۲خیلی عالی بود هم تشخیصشون هم داروهاشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۱برای سرماخوردگی های مکرر و عفونی دخترم رفتم خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۶سینوزیت و عااالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار حاذق و کار بلد و دانشمند
۱۴۰۱/۰۶/۱۵بسیار با حوصله وحاذق
۱۳۹۹/۰۳/۰۷دکتر بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار خوب و پیگیر می باشند
۱۳۹۹/۰۸/۲۱نظیر نداره
۱۳۹۹/۱۱/۲۴مشکل عفونی بود اوبسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر بسیار بسیار باتجربه مهربان و دلسوز هستن و خیلی قشنگ بیمار رو بررسی میکنن و وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹پسر دو ساله داشتم تب داشت کاقطع نی شد چندین پزشک به بیماری های مختلف شک کردن حتی مخواستن آزملیش مایع نخا بگیرن برا منژیت وقتی پیش دکتر رحمی رفتم. گفتن دو سه روز دیگه بدنش دونه میریزه و تب قطع میشه حای نگرانی نداره ومارو از بلا تکلیفی ونگرانی در آوردند و همون طور هم شد. جندین مراجه دیگه داشتم خیلی راضی بودم به تمام فامیل معرفیش کردم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۹دکتر بسیار آرام و با تجربه خیلی خوب حرفامونو گوش داد ودارو تجویز کردند و خیلی خوب درمورد داروها توضیح دادند کلا خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۴عالی یعنی واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۴از هر جهت عالی، توجه به بیمار،دقت در تشخیص و ...
۱۴۰۳/۱۱/۲۷پسرم سندروم مارشال داشت که با تشخیص عالی آقای دکتر، خیلی سریع درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳فوق العاده و بسیار صبور
۱۴۰۰/۰۷/۲۳بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر خوبی ه
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر بسیار با اخلاق و از بارزترین ویژگی ایشان تشخیص بالا در بیماری است و تجویز عالی دارو
۱۴۰۲/۰۲/۰۶عالیییییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۷واقعا دکتر بی نظیره از همه نظر ای کاش الگو بشه واسه بعضی از پزشکان
۱۴۰۵/۰۳/۰۵به نظر بنده ایشان دکتر نیستند فرشته ای هستند از طرف خدا برروی زمین.تشخیص عالی،رفتارمحترمانه،برای هربیمار حداقل بیست تاسی دقیقه وقت گذاشته ومعاینه را کاملا دقیق انجام میدهند.بسیار ماهر در برخورد با کودکان هستند.واقعا جمله در توصیف ایشان ندارم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی هستن. بسیار کاربلد و خوش اخلاق و با حوصله. دخترم عفونت ادراری شدید داشت و چون فاویسمی بود نمیتونستن بهش هر دارویی بدن. ایشون در یک جلسه داروی تزریقی دادن و خدا رو شکر خوب شد.
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۰۸/۱۲ایشان فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۵سلام تشخیص عالی وبا صبر وبررسی دارو تجویز می کنند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۷خوب بود و نتیجه هم خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بی نظیر هستند اقای دکتر دقت فوق العاده بالا در معاینه صبر ایشان در شنیدن صحبت همراه کودک تشخیص فوق العاده اخلاق نیک و تواضع شون با این میزان علم قابل تقدیر هست دکتر شاید حدود نیم ساعت دختر بنده را معاینه کردند تشخیص عفونت گوش میانی دادند در بیست روزگی و تجویز درست انتی بیوتیک دخترم را نجات دادن ایشان یک فرشته هستند خدا بهشون سلامتی بده .
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دخترم عفونت ادراری داشت والان دو و نیم سال هست که زیرنظر ایشون هست بسیار خوش برخورد و حوصله دار هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۵آلرژی .بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۷/۳۰تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی اند.دخترم مشکل حساسیت و خواب ناکافی داشت.با یه نسخه و به توصیه ایشان،با اصلاح سبک زندگیم،دخترم حالش خیلی خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲آلرژی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار صبور و با حوصله و دقیق اهل دارو دادن زیاد نیستن و درکل عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲ایشان عال
۱۴۰۲/۱۲/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴دخترم کرونا داشت
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دکتر بسیار ماهر
۱۴۰۳/۱۰/۱۶پسرم 6 سالشه التهاب کبد و قلب داشت زیر نظر ایشون خدا روشکر خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیارعالی دکترخیلی دلسوزومهربون وآقاس ت خداخیرش بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴سلام دکتر خیلی خوب و مهربان بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی خستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بهترین و صبورترین
۱۴۰۱/۰۶/۰۲عاااااااااااالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷پسرم کرونا گرفت و اقای دکتر فرشته نجات پسرم شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴به خاطر انفولانزا مراجعه کردم ،تشخیص و درمان ایشان بسیار عالی بود .
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالبببب
۱۳۹۹/۱۲/۲۴هنوزدرمرحله تشخیص بیماری هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار بسیار دکتر با وجدانی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر خوب و با تجربه ای هستن،و بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱ایشون دکتر فوق العاده ای هستند.الکی به بچه دارو نمیدن من خیلی قبولشون دارم و همینطور خیلی صبور و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۲دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند. اصلا داخل دکترهای دیگه حسابشون نکنید. برای هر بیماری نیم ساعت وقت میگذارند
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲مشکل عفونت گوش و لوزه سوم که درمان و راهنمایی کردند
۱۴۰۱/۰۸/۰۶عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوش برخورد صبور کاربلد تشخیص عالی ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر خیلی خوب با محبت و با تشخیص عالی واقعا برای بچه ها وقت میذاره اخلاق عالی هم داره
۱۳۹۸/۱۰/۱۹سرماخوردگی نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۲برای تب و عفونت دوقلوها خیلی عالی ووقت زیادی برای معاینه بچه ها میزارند در کل یکی از بهترین ها هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹