۱۰۹۹ نفر
دکتر حمید رحیمی

دکتر حمید رحیمی

فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان - متخصص کودکان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۵۸۱۹
یکشنبه۲۴ خرداد
امروز
سه شنبه۲۶ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
۳ روز دیگر
شنبه۳۰ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
۷ روز دیگر
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۴۸۰ نفر

با سلام بهترین حاذق ترین با سواد ترین خوش اخلاق ترین صبور ترین در کل انشاالله همیشه خداوند پشت و پناهشان باشد و هر چه از خداوند میخواهند بهشان بدهد هر چه تشکر کنم کم کردم فقط و فقط بچهاتونو اگه مریض شدن بعداز خدا به دکتر رحیمی بسپارید.

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

بسیار خوب .رسیدگی عالی . پر حوصله

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

دکتر خیلی مهربون خوش اخلاق و وقت میذارن برای بیمار

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

ایشون فوق العاده عالی و کاربلد هستند

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

پرسنل بیمارستان

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

دکتر عالی و با تجزبه با حوصله در کل عالی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عفونت ویروسی بسیار شدید پسرم و درپی اون بستری شدن در بیمارستان اطفال که اونجا دکتر رحیمی پزشک پسرم بودن، دقیق با حوصله و خوش برخورد، تشخیص و درمان هم عالی.

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

رفتار و اخلاق عالی .وقت گذاشتن برای بیمار .در حال حاضر هم تحت درمان هستن

۱۳۹۸/۱۱/۰۹

عالی هستن من دخترم سل غدد لنفاوی داشت وآقای دکتر به دخترم کمک کرد من همیشه دعاشون میکنم

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

تشخیص و درمان فوق العاده. بعد از 10 ماه بیماری دخترم با ی ک نوبت ویزیت درمان شد.

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

عالییییی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

واقعا عالی وبینظیر

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

ایشان پزشک تواناومسلطی هستند .

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

با اخلاق.کاربلد.درجه یک

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

ایشون هم دکتر هستند هم یک مشاور فوق العاده

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

یک پزشک عالی به معنای واقعی....

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

خیلی خوب ب

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

عفونت بدن پسرم عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

درمان عفونت ویروس کرونا

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

دکتر بسیار عالی و با حوصله و عشق به کار

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

در زمینه جمال کلی و تب پسرم بسیار عالی بودن

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

بسیار دکتر بااطلاعات و به روزی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

پسرم یک سال ونه ماهش بود تشنج می کرد دکتر با صبوری وحوصله معاینه کردند والحمدلله خوب شد خدا خیرشون بدهد

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

تحت معالجه ام

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

عاااااااااالی

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

عااالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

سلام دخترم ۹سالشه کرونا داشت ودچار التهاب شده بود دکترم بسیار خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

عاااالی هستند آقای

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

بسیار عالی و

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

عااااالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

عالی.. جواب گرفتیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

تب دوره ای پسرم دکتر تشخیص دادن و درمان ادامه داره خدا خیرشون بده عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

گوش دخترم عفونت داشت و آقای دکتر با تشخیص بجا درمانی کردن

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

بسیار دکتر با حوصله ای هستن و تشخیص درست دادن

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

برای بیمار بسیار وقت میگذارند و وجدان کاری دارند

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

سلام ایشون خیلی صبور ومهربون هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

فوق العاده با تحربه با سواد و با حوصله و مهربان

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

در حال درمان دخترم هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

عالی هستن من دخترم سل غدد لنفاوی داشت وآقای دکتر به دخترم کمک کرد من همیشه دعاشون میکنم

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

تب و آبریزش دارو دادن و عاااالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۳

بسیار عالی و خوش برخورد و صبور

۱۳۹۹/۰۳/۲۸

عااالی

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

خ دکتر با حوصله اخلاق و صبوری هستند عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

فوق العادست. واقعا پزشک حاذقی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

خیلی خیلی خوب است

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

ایشون بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

پسرم التهاب قلب داشت الان خدا رو شکر بهتره

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

تجربه عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

تب مالت داشتند

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

عالی و درمان شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

خیلی عالی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

بسیار بسیار عالی، باسواد، متعهد. لذت بردم از طبابت ایشان. انشالله همیشه سلامت باشند.

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

بسیار حرفه ای و با حوصله

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

آقای دکتر خیلی دقیق و عالی هستن

۱۴۰۱/۱۲/۰۱

عالب بودن ، تشخیص و حوصله عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

عالی است

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

عالییییییییی.پسرم ۴سال بیماری تب خالی داشت و به دکترهای زیادی مراجعه کردیم ولی دکتر رحیمی با یه نسخه خوبشون کردن.و واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۱/۰۴/۲۱

عفونت سینوس

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

بسیار عالی و با روی خوش به حرف های پدر و مادر و خود بیمار گوش می دهند و وقت می زارن و تمام سوابق و پرونده بیمار را با دقت می خونند و تشخیص می دهند

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

دکتر خوبی هستتد

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

عالییییی

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

فوق العاده کارشون عالی وخوبه میباشد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

ایشان خیلی وظیفه شناس هستند و خیلی دقیق بیمار را مورد بررسی قرار میدهند

۱۳۹۹/۰۵/۱۸

فوقالعاده ی مرد به تمام عیار

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

عالی ..با اخلاق و حرفه ای

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

عاللللی

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

عااااالی بهترین دکتر عفونت اطفال

۱۴۰۲/۰۱/۰۳

دخترم به مدت ۲ماه سرفه خشک میکرد و خواب نداشت خدا هر چی میخواد بهش بده عالی بود با یه دونه اسپری این بچه رو درمون کرد

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

دختر 3ساله ام هر دو هفته یک بار تب شدید 40 درجه داشت که جناب دکتر رحیمی تشخیص ودرمان کردند با عرض ادب و احترام

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

دکتر عالییییییی بینظیر

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

فوق العاده....مطب بسیار تمیز و استاندارد، شلوغ نیست، آقای دکتر خیلی وقت میگذارند و آرامش دارن و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

فوقالعاده پزشکی متخصص و متعهد و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

خوبه و صبور

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

الان بیمار در بیمارستان الزهرا هست و کمک دکتر را خیلی نیازمندیم

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

واقعا متخصص خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

عالی عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیار عالی هستند و

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

سلام خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

فوق العاده با اخلاق،برای بیمارشون خیلی وقت میزارن. ارامش خاصی دارن.

۱۳۹۹/۰۲/۱۱

دکتر بسیار عالی ، دقیق، با صبر و حوصله و ارتباط عالی با کودک

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

بسیییار دکتر حاذق و صبوری هستند. سبک دکترهای خارج ویزیت میکنند. هر مریض را حداقل ۴۵ دقیقه معاینه میکنند

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

خیلی ماهن

۱۳۹۸/۱۰/۱۱

فوق العاده با تجربه و صبور و مهمتر از همه با اخلاق هستند

۱۳۹۹/۰۱/۰۵

عالی هستن .پسر من مبتلا به بیماری mis-c بودن فقط ایشون تشخیص دادن

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

سرما خوردگی های مداوم و عفونت سینوس ها

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

بله دکتر خیلی صبور وخوش اخلاق ودلسوزی هستن ولی هیچ دفترچه ای برا ویزیت نمیپذیرن

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتر بسیار با اخلاق وماهر

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

فوق العاده هستن.تشخیصشون عالی.اخلاقشون فوق العاده.با ارامش نیم ساعت تا 45دقیقه وقت میذارن برا هر بیمار.

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

عالی بهترین دکترعفونی

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

عالی بوددد

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

بسیار دکتر با تجربه و صبوری هستن،کارشون واقعا حرف نداره

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

دخترم به ویروس سایتو مگالو مبتلا شده ودر حال حاضر در حال درمان دکتر خیلی خوب برخورد میکنه و به آدمروحیه میدن

۱۳۹۹/۰۱/۲۳

مننزیت

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

تشخیص و اخلاق عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

عالی هستن، اصلا داروی بیخودی تجویز نمیکنن، آنتی بیوتیک را با وسواس تجویز میکنن. خدا خیرشون بده به شدت وقت میگذارن برای معاینه. با صبر و حوصله و مهربانی.

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

عالی هستند و بسیار باحوصله و دقت برای مریض وقت می گذارند

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

تب طولانی مدت داشت بچم.خیلی خوب بودن. مخصوصا برخوردشان.

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

فوق العاده عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

بسیار خوش برخورد و با حوصله،صبور و وقت زیادی برا بیمار میذاره.بسیار دقیق و تشخیص عالی.مسیولیت پذیر و اهل دادن داروهای اضافه نیستند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

کار ایشون فوق العاده عالیه

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

تا بحال پزشگی به این با حوصلگی متعهد با وجدان ندیده بودم در کل یک انسان واقعی

۱۴۰۲/۰۴/۱۶

پسرم بیماری عفونی داشتن

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بسیار عالی وبا حوصله دقت در کار پدرمان مناسب

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

ایشان پزشک حاذقی هستند و برای تشخیص بیماری بسیار وقت میگذارند.

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عالیه بهترین دکتر

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

بسیار صبور و باحوصله ومهربان هستند و دکتر بسیار با تجربه ای هستند پسرم تحت معالجه ایشان هست

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

پسرم از بدو تولد مشگل عفونت گوش داشت تا سن 3سالگی که آقای دکتر با دو تا نسخه خوب خوبش کردند.واقعا تشخیص بسیار عالی دارند و به بقیه دوستانم ایشون را معرفی کردم

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

دکتر خیلی خوبی هستن واقعا واسه بیمار وقت میزارن

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

بهترین پزشک ایران از همه جنبه ها

۱۳۹۸/۰۵/۲۱

بهترین و باحوصله ترین دکتر عفونی اطفال در اصفهان

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

عالی و بینظیرن

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

دکتر خوش برخورد با حوصله تشخیص عالی و بسیار کار بلد

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

دکتر فوق العاده عالی و با حوصله ای هستن

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

بسیار دقیق با حوصله و حکیم هستند خدا حفظشون کنه

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بسیار متشخص، قابل احترام، کار بلد و حاذق

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

دکتر بسیار عالی اگه پسر من رو توی الزهرا ویزیت نمیکردن خدایی نکرده پسرم رو از دست داده بودم وجود پسرم رو ندیون دکتر رحیمی هستم و تا آخر دست بوس و دعا گویشان هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عااالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

بسیار عالی و با حوصله فوق العادن

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

خیلی دقیق و با تجربه هستن.

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

بسیار دکتر صبور و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بیماری کرونا

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

دخترم ۱۵ روزتوبیمارستان الزهرابستری بودبعددوهفته آزمایش داده باید ببرم پیش دکتر رحیمی ببینم چی میگه

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

پسرم تب دورهای داره.تشخیصشون عالی بود والان تحت درمان هستن.

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

هرهفته 4روز تب داشتن که خداراشکراقای دکتردلیلش رافهمیدن

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

عالی بهترین دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

طب مداوم،،ونتیجه بهبودی کامل

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

آقای دکتر از اساتید بسیار عالی ، با سواد و دلسوز بنده هستند

۱۳۹۹/۰۸/۰۹

دل درد، بهتر شد

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

بسیار عالی و با حوصله و دقت معاینه میکنن

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

واقعا دکتر خوبی هستن من از روزی که دخترمو بردم پیششون نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

ایشان استاد بنده هستن، بسیار انسان شریف دلسوز و بامعلومات می باشند

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

تب داشتن پسرم که معاینه ایشان بسیار عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

فوق العاده

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

اخلاق و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

عالی و دقیق

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

فوقالعاده هستند هم از نظر اخلاق هم تشخیص و همینطور بسیار دلسوز

۱۴۰۱/۱۱/۱۷

دکتر با اخلاق با حوصله دقیق و مجربی هستند

۱۳۹۸/۱۲/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

خیلی عالی بود هم تشخیصشون هم داروهاشون

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

برای سرماخوردگی های مکرر و عفونی دخترم رفتم خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

سینوزیت و عااالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

بسیار حاذق و کار بلد و دانشمند

۱۴۰۱/۰۶/۱۵

بسیار با حوصله وحاذق

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

دکتر بسیار با حوصله و دقیق

۱۴۰۱/۰۲/۱۸

بسیار خوب و پیگیر می باشند

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

نظیر نداره

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

مشکل عفونی بود اوبسیار دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکتر بسیار بسیار باتجربه مهربان و دلسوز هستن و خیلی قشنگ بیمار رو بررسی میکنن و وقت میزارن

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

پسر دو ساله داشتم تب داشت کاقطع نی شد چندین پزشک به بیماری های مختلف شک کردن حتی مخواستن آزملیش مایع نخا بگیرن برا منژیت وقتی پیش دکتر رحمی رفتم. گفتن دو سه روز دیگه بدنش دونه میریزه و تب قطع میشه حای نگرانی نداره ومارو از بلا تکلیفی ونگرانی در آوردند و همون طور هم شد. جندین مراجه دیگه داشتم خیلی راضی بودم به تمام فامیل معرفیش کردم.

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

دکتر بسیار آرام و با تجربه خیلی خوب حرفامونو گوش داد ودارو تجویز کردند و خیلی خوب درمورد داروها توضیح دادند کلا خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۴

عالی یعنی واقعا عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

از هر جهت عالی، توجه به بیمار،دقت در تشخیص و ...

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

پسرم سندروم مارشال داشت که با تشخیص عالی آقای دکتر، خیلی سریع درمان شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

فوق العاده و بسیار صبور

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

خیلی خوب و با حوصله

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

دکتر خوبی ه

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

دکتر بسیار با اخلاق و از بارزترین ویژگی ایشان تشخیص بالا در بیماری است و تجویز عالی دارو

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

عالیییییییییییییییییییی

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

عالی بوده

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

واقعا دکتر بی نظیره از همه نظر ای کاش الگو بشه واسه بعضی از پزشکان

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

به نظر بنده ایشان دکتر نیستند فرشته ای هستند از طرف خدا برروی زمین.تشخیص عالی،رفتارمحترمانه،برای هربیمار حداقل بیست تاسی دقیقه وقت گذاشته ومعاینه را کاملا دقیق انجام میدهند.بسیار ماهر در برخورد با کودکان هستند.واقعا جمله در توصیف ایشان ندارم

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

عالی هستن. بسیار کاربلد و خوش اخلاق و با حوصله. دخترم عفونت ادراری شدید داشت و چون فاویسمی بود نمیتونستن بهش هر دارویی بدن. ایشون در یک جلسه داروی تزریقی دادن و خدا رو شکر خوب شد.

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

عالی و درجه یک

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

ایشان فوق العاده هستند

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

سلام تشخیص عالی وبا صبر وبررسی دارو تجویز می کنند.

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

خوب بود و نتیجه هم خوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

بی نظیر هستند اقای دکتر دقت فوق العاده بالا در معاینه صبر ایشان در شنیدن صحبت همراه کودک تشخیص فوق العاده اخلاق نیک و تواضع شون با این میزان علم قابل تقدیر هست دکتر شاید حدود نیم ساعت دختر بنده را معاینه کردند تشخیص عفونت گوش میانی دادند در بیست روزگی و تجویز درست انتی بیوتیک دخترم را نجات دادن ایشان یک فرشته هستند خدا بهشون سلامتی بده .

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دخترم عفونت ادراری داشت والان دو و نیم سال هست که زیرنظر ایشون هست بسیار خوش برخورد و حوصله دار هستن

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

آلرژی .بسیار خوب

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

عالی اند.دخترم مشکل حساسیت و خواب ناکافی داشت.با یه نسخه و به توصیه ایشان،با اصلاح سبک زندگیم،دخترم حالش خیلی خوب شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

آلرژی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

بسیار صبور و با حوصله و دقیق اهل دارو دادن زیاد نیستن و درکل عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

ایشان عال

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

دخترم کرونا داشت

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

دکتر بسیار ماهر

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

پسرم 6 سالشه التهاب کبد و قلب داشت زیر نظر ایشون خدا روشکر خوب شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

بسیارعالی دکترخیلی دلسوزومهربون وآقاس ت خداخیرش بده

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

سلام دکتر خیلی خوب و مهربان بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

عالی خستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عالی هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

بهترین و صبورترین

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

عاااااااااااالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

پسرم کرونا گرفت و اقای دکتر فرشته نجات پسرم شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

به خاطر انفولانزا مراجعه کردم ،تشخیص و درمان ایشان بسیار عالی بود .

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عالبببب

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

هنوزدرمرحله تشخیص بیماری هستم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بسیار بسیار دکتر با وجدانی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

دکتر خوب و با تجربه ای هستن،و بسیار با اخلاق

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

ایشون دکتر فوق العاده ای هستند.الکی به بچه دارو نمیدن من خیلی قبولشون دارم و همینطور خیلی صبور و خوش اخلاق هستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۲

دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند. اصلا داخل دکترهای دیگه حسابشون نکنید. برای هر بیماری نیم ساعت وقت میگذارند

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

مشکل عفونت گوش و لوزه سوم که درمان و راهنمایی کردند

۱۴۰۱/۰۸/۰۶

عالی عالی عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

خوش برخورد صبور کاربلد تشخیص عالی ممنونم از اقای دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

دکتر خیلی خوب با محبت و با تشخیص عالی واقعا برای بچه ها وقت میذاره اخلاق عالی هم داره

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

سرماخوردگی نتیجه خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

برای تب و عفونت دوقلوها خیلی عالی ووقت زیادی برای معاینه بچه ها میزارند در کل یکی از بهترین ها هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۹
آدرس و تلفن مطب دکتر حمید رحیمی
اصفهانخیابان توحید شمالی، مجتمع نگین، پلاک ۱۲۳
روز‌های شنبه، یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۲۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر حمید رحیمی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر مجتبی منتصری کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر مجتبی منتصری
    سرکار خانم دکتر مرضیه رضایی زنان و زایمان سرکار خانم دکتر مرضیه رضایی
    جناب آقای دکتر علیرضا فاضلی ورزنه کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر علیرضا فاضلی ورزنه
    جناب آقای دکتر محمد آقائی زاده ظروفی کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر محمد آقائی زاده ظروفی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان توحید شمالی، مجتمع نگین، پلاک ۱۲۳

    مطب

    خیابان توحید شمالی، مجتمع نگین، پلاک ۱۲۳