نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
اصفهان اصفهان خیابان توحید میانی جنب کوچه ۱۸(بن بست آذین) مجتمع البرز طبقه دوم واحد ۸
۰۹۱۳۰۲۱۳۵۶۵
جهت ویزیت آنلاین با منشی هماهنگ کنید
روزهای مطب
قبل از مراجعه به صورت تلفنی با منشی هماهنگ کنید
لطفا و الزاما نوبت اینترنتی به نام و نام خانوادگی و کد ملی خود بیمار مورد نظر گرفته و ثبت شود.
قبل از اخذ نوبت و مراجعه حضوری به مطب حتما به صورت تلفنی با منشی تماس گرفته و از ارائه خدمات مورد نیازتان توسط مطب آقای دکتر مجتبی منتصری اطمینان حاصل کنید.
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
دکتر مجتبی منتصری متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 129808 در شهر اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در اصفهان، خیابان توحید میانی، مجتمع البرز، طبقه دوم، واحد ۸ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر مجتبی منتصری، متخصص کودکان و نوزادان، از چهرههای شناختهشده در حوزه سلامت کودکان در شهر اصفهان به شمار میرود. ایشان با شماره نظام پزشکی 129808 و به عنوان عضو انجمن متخصصین کودکان اصفهان، سابقه تخصصی خود را با تکیه بر دانش و تجربه در زمینه بیماریهای کودکان و نوزادان دنبال میکند. دکتر مجتبی منتصری با مدرک تخصصی بیماریهای کودکان، خدمات تشخیصی و درمانی متعددی در زمینه سلامت نوزادان، کودکان و نوجوانان ارائه میدهد.
مطب دکتر مجتبی منتصری در خیابان توحید میانی اصفهان، جنب کوچه ۱۸ (بنبست آذین)، مجتمع البرز، طبقه دوم، واحد ۸ واقع شده است. موقعیت مطب در یکی از مناطق مرکزی شهر اصفهان، دسترسی آسان را برای والدین فراهم کرده است. بیماران پیش از مراجعه، حتی در صورت داشتن نوبت اینترنتی، توصیه میشوند با منشی مطب تماس بگیرند تا از ارائه خدمات مورد نیاز اطمینان حاصل کنند. همچنین ساعت اعلام شده برای نوبت، صرفاً زمان حضور بیمار در مطب است و ممکن است با توجه به شرایط، مدت زمانی برای انتظار در نظر گرفته شود.
دکتر مجتبی منتصری، متخصص کودکان و نوزادان در اصفهان، به دلیل رعایت اصول علمی و اخلاقی، مورد اعتماد والدین بسیاری قرار گرفته است. تجربه بیماران از مراجعه به ایشان، عمدتاً مثبت بوده و روند ویزیت و پیگیری درمان با دقت و توجه انجام میشود. در صورتی که نیاز به دریافت نوبت داشته باشید، امکان رزرو نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر مجتبی منتصری فراهم است. والدین میتوانند با اطمینان خاطر از تخصص و تعهد دکتر مجتبی منتصری در مسیر سلامت فرزندان خود گام بردارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان خیابان توحید میانی جنب کوچه ۱۸(بن بست آذین) مجتمع البرز طبقه دوم واحد ۸
۰۹۱۳۰۲۱۳۵۶۵
جهت ویزیت آنلاین با منشی هماهنگ کنید
روزهای مطب
قبل از مراجعه به صورت تلفنی با منشی هماهنگ کنید
لطفا و الزاما نوبت اینترنتی به نام و نام خانوادگی و کد ملی خود بیمار مورد نظر گرفته و ثبت شود.
قبل از اخذ نوبت و مراجعه حضوری به مطب حتما به صورت تلفنی با منشی تماس گرفته و از ارائه خدمات مورد نیازتان توسط مطب آقای دکتر مجتبی منتصری اطمینان حاصل کنید.
عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دخترم با عفونت ریه والتهاب خون دربیمارستان فاطمه زهرا یزدانشهر تحت درمان ایشون بودن وخداروشکر درمان شدن وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی هستند و
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عالی بودن عالی کاملا برای بیمار وقت میزارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰جهت چکاب فرزندم مراجعه کردم که با کمال احترام سوالات را گوش کردند و پاسخ دادند .رفتارواخلاق حرفه ای داشتند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱با سلام واقعا تشخیصشون کامل و دقیق بود با صبوری کامل گوش میدند و دقیق معاینه میکنند ممنون از ایشون
۱۴۰۱/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دخترم سرفه های مدام داشت با تشخیص آقای دکتر خوب شد.
۱۴۰۲/۱۱/۱۱حساسیت خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۳خیلی عااالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بچم دچار
۱۴۰۲/۱۱/۳۰مشکل سرفه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲در دسترس بودن دکتر خیلی مهمه. و اینکه تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر بسیار حاذق و مجربی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴ایشان را از طریق سایت و خواندن نظرات پیدا کردم.علت مراجعه عفونت باکتریایی گلوی پسرم بود.که ایشون با صبر و حوصله معاینه کردند و شرح حال گرفتند بدون اینکه آنتی بیوتیکی تجویز کنند پسرم تحت آزمایش قرار دادند.و تنها با یک داروی تقویت ایمنی دربرابر باکتری پسرم ظرف دوروز درمان شد.در تشخیص مهارت زیادی دارند.وقتی که برای هر کودک صرف میکنند عادلانه و به جا هست.ایشان را صد درصد تایید و پیشنهاد میکنم چون به پزشکان دیگر هم مراجعه کرده بودم و نتایج درمان سطحی بود.ایشان بیماری را ریشه ای شناسایی میکنند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷آنفولانزای پسرم که تشخیص و درمان عالی بود .
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۴فوق العاده...بسیار با سواد
۱۴۰۲/۰۳/۲۲بسیارخوب
۱۴۰۲/۱۰/۲۶بسیار دکتر عالی هستند و واسه بیمارها وقت میزارند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰معاینه دکتر با دقت و عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۳کموزنی دخترم هنوز دوره درمان تموم نشده
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عفونت و تب شدید درمان شدند به لطف آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۲۱آنفولانزا
۱۴۰۱/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عالی و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۰۹اوکی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹برای چکاب ماهیانه بچمو پیششون میبرم بسیار دقیق معاینه میکنن توصیه ها ومشاوره های خیلی عالی در مورد رشد و تغذیه کودکم ومشکلاتی که دارن میکنن و به صورت ان لاین هم هر زمانی سوالی داشتم از طریق اینستاگرامشون پرسیدم تو اولین فرصت جواب دقیق و کاملی دادن ازشون خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبی هستن ولی دوز داروهاشون بسیار زیاده
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عالی کاملا راضیم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹جناب دکتر در دوران کرونا رایگان برا دخترم دارو نوشتن وتاثیرگذار بود ممنونم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳باسواد و دقیقهستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵پزشک خوب و دقیقی هستند و راهنمایی کامل میکنند ضمن اینکه بسیار مودب و متین میباشند من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوب ودقیق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بچم اسهال استفراغ داشت با نسخه دکتر دوامی روزه خوب شدن خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵نطری ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ازمایش ادرار
۱۳۹۹/۱۰/۲۸دکتر بسیار عالی وفهیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل اگزمای شدید ، در حال مصرف دارو هستم برای دخترم بسیار دکتر شکیبا و با دقتی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی بود دخترم مشکل وزن داشت الان داره حل میشه
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکتر بسیار با تجربه و
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دخترم سرفه شدید داشت با یکبار ویزیت ایشون خوب شدن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۰برای کولیک فرزندم بود خدا خیرشون بده درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴سلام برای رشد و تغذیه دخترم رفتم تا اینجا که خوب بوده و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۱آلرژی فصلی و بعد از سرماخوردگی پسرم همیشه به خروسک میرسیدو قابل کنترل نبود ،منتها ایشون با داروهایی که با یک نسخه دادن خیلی خوب تونستن کنترلش کننو الان دیگه خیلی وقته اونطوری نشده و تا شروع میشه با داروها خوب میشه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بی نظیر صبور
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دکترخوبیه..خیلی دقت میکنه
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر عالی و با دقت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دخترم ویروس داشت و خیلی خوب تشخیص و درمان انجام دادن
۱۴۰۲/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالیییی خیلی وقت میذارن برا معاینه
۱۴۰۱/۱۲/۲۰سلام آقای دکتر بسیار مهربان و حازق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عااالی باشخصیت عامل صبور کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی دقیق و عالی هستن،پسرم دوسال است که با آسم کودکان تحت نظر ایشون هست و بیماریش خدا را شکر کنترل هست
۱۴۰۱/۰۶/۲۶عاااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دخترم سرماخورده بود دوماه طول کشید هرجابردم خوب نشد ولی ایشون ی هفته درمانش کردن
۱۴۰۱/۱۲/۰۵برای چک اپ نوزادم رفتیم در ویزیت اول دکتر با سواد و با تجربهیی به نظر میومدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیارعالی میباشد
۱۴۰۱/۱۱/۲۶سلام ممنونم از آقای دکتر مجتبی دلسوز اولین بار بچه ام آوردم با اولین ویزیت حالش خوب شد خیلی ممنونم یبوست داشت وقتی بچه ام غذا میخورد اذیت میشد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی و خوش برخورد .
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیار صبورانه و با دقت ویزیت انجام و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۱۶خیلی عالی بودن واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خوب بودند
۱۴۰۱/۱۱/۲۹مشکل سرماخوردگی بود واقعا هم عالی وزود پسرم خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۶سلام من بچم ۲۷ هفته بدنیا اومده بود یکم خس خس میکرد با اسم خفیف داشت خیلی بهتر شد با اولین ویزیت دارم ادامه میدم تا بهبودی کامل
۱۴۰۴/۰۸/۰۲تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۳انفولانزا
۱۴۰۲/۰۹/۱۱به خاطر گلودر عفونی پسرم مراجعه کردند که نظرشون بسیار راهگشا بود و تشخیق دادند نیاز به پنی سیلین نیست و درست بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸مشکل کم خونی دخترم بود ی جلسه فعلا رفتیم پیشش انشالا ک خوب باشند ولی خیلی صبور و با حوصله بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۵دکتر خیلی خوب وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۳۰چکاپ ماهانه.دکتر باحوصله و خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سلام دکتر از همه لحاظ عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی بوده
۱۴۰۴/۰۷/۲۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۴تجربه ای ندارم
۱۳۹۹/۰۲/۰۲تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۲۸برای چک آپ ماهیانه نوزادم مراجعه کردم خیلی با حوصله و دقیق کارشون را انجام میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی ، بسیار حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سلام بند از روند طبابت دکتور بسیار راضی هستم ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پسرم کبد چرب داشت
۱۴۰۴/۰۵/۳۰تو ایام کرونا، درمورد تغذیه ی پسرم با ایشون تلفنی صحبت کردم که خیلی راضی بودم و ایشون به طور رایگان و با دلسوزی و حوصله منو راهنمایی کردن.
۱۳۹۹/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۳۰برای چکاپ ماهیانه مراجعه کردم خیلی خوب وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۴/۱۴برای کولیک نوزاد مراجعه کردیم، هنوز در دوره درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر عالی با اخلاق و با تجربه و حسابی برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۵/۰۴/۰۲بسیار با حوصله و دقیق معاینه نمودند .برای سرماخوردگی بچم ومعاینه ماهانه مراجعه کردم.کاملا راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دومین ویزیت هست و هنوز به مرحله تشخیص نرسیده
۱۴۰۴/۰۵/۲۷آلرژی دخترم تحت نظر بودند و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دخترم تحت درمان برای حساسیت بنظرم تشخیصشون خوبه فقط ای کاش توروی بچها بگوبخندمیکردند و اینقدر بابچه و مادربچه جدی نبودن و ته دل مادر خالی نمیکردن دخترمن کلی گریه میکنه هرسری میریم پیششون
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲سلام بسیار دکتر ماهری هستند و بنده پسرم را طی مدت ۳ سال گذشته در ۴ نوبت نزد ایشان بردم م با تجویز دارو های دقیق باعث سلامتی پسر بنده شده اند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر بسیار عالی و با تجربه با رفتاری خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۹رضایت بخش است
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برای چکاب ماهانه دخترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸پسرم آنفولانزای شدید داشتن .خوب خوب شدن. بسیار دکتر عالی هستن با سواد و باشخصیت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱برای چکاپ
۱۴۰۳/۰۸/۲۲بسیار باسواد.. با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار با حوصله جدی و با دقت به حرفامون گوش دادند و تشخیص و درمان درست و راهنمایی ایشون بود که حال بچم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دخترم سرماخورده بود.خیلی سرفه میکرداوردمش پیش آقای دکتروخوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹یه نسخه دارو انلاین به دخترم داد برای بی نظمی خوابش و اضافه وزن خداروشکر خیلی عالی بود خیلی هم توضیحاتتون عالی بود و وقت زیادی گذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر خیلی خوبی هستند و راضی بودیم ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیل دوتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بنظرم بهترین دکتر هستن و مشکل دختر من رو خیلی زودتشخیص و درمان کردن
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بچم ویروس گرفته بود ایشون درمان کردند ازهمه نظر عالی هستن واقعا واسه بیمار وقت میزارن وباحوصله گوش میدن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲از هر نظر عالی تشخیص فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عالی بسیار دقیق با حوصله گوش مینن و با دقت توضیح میدن من چند بار مراجعه داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴فعلا در حال طی مراحل درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹در برخوردو ویزیت اولی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دخترم از وقتی بدنیا آمده پزشک شون جناب آقای دکتر بودند و با اینکه دخترم خیلی زود ب دنیا آمد و نارس بود ایشون خیلی کمک کرد و فرزندم خیلی خوب رشد کرد و ب سلامتی کامل رسید.
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی هستن و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خیلی خوب راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰تشخیص آنفولانزا دادن و داروها دو روزه باعث بهبودی شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳بنظر من بهترین و صبور ترین پزشک اطفال هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷هنوز هیچ
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکترمنتصری عالی هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای آلرژی و سرماخوردگی و ویروس پسرم چندین بار بردم بسیار دکتر با حوصله مهربان و حاذق و به اصطلاح دست سبکی هستند من که خیلی از ایشان راضی هستم عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار با حوصله و با دقت خیلی زیاد، مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۲/۲۷عالی همه چیز ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۶با سلام،دکتر فوق العاده هستش،هم از نظر اخلاق،هم بررسی کامل بیماری ،من دوقلوداشتم ک بیش از۱۰بار جاهای متفاوت بردمشون دکتر و فایده نداشت،ولی با تشخیص آقای دکتر زیر۱۰روزحالشون عالی شد،واسشون آرزوی سلامتی دارم و ازخداوند منان میخوام همیشه عاقبت بخیر باشد،آمین
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دکتر خیلی عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۸سلام دورد من پسرم ۹ ساله مشگل ریه داشته مدت ۳ماه الان مکالن بهتر شده از آقای دگتر سپاس گذارم خیلی دگتر خوبه من و خانواده راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر بسیار با شخصیت صبور مهربان برخورد خوب تشخیص عالی تجویز دارو عالی دخترم تحت نظر ایشون هستند واقعا پیشنهاد من دکتر منتصری
۱۴۰۵/۰۳/۲۸دکتر بسیار حاذق با دقت و دلسوز صد درصد ایشون را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵درزمان کرونا
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بسیار خو
۱۴۰۳/۱۲/۱۹چکاب پسرم نه ماهشه، رسیدگی پزشک عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲دکتر خ
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بچم اسهال داشت ومریض بود عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۰فوق العاده هس
۱۴۰۳/۰۴/۲۹دکتر دخترم هستن بسیار با حوصله هستن معاینه و تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر خیلی خوبی هستند وباسواد
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی و کاردان
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷دخترم مشکل عفونت ادرار داره ومرتب پیش اقای دکتر میرم خیلی کمک میکنن و مشاوره هاشون عالیه من خییلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوب بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۰خیلی باحوصله وبادقت جواب میدن من ازشون خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳عالی خیلی با خوصله بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵عالی هستن عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خیلی خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خداخیرشون بده
۱۴۰۱/۱۲/۰۵برای چکاب ماهیانه دخترم میرم پیششون با دقت و حوصله دار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار بسیار عالی و مهربان و خبره با تشخیص درجه ۱
۱۴۰۴/۰۱/۰۷فوق تلعاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶تشخیصشون عالی داروهایی که دادن تاثیر گذار بود دکتر باحوصله و رفتارشونم مورد احترام
۱۴۰۳/۱۱/۰۱در حال درمان ولی بسیار بادقت هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱ایشان فوق العاده با تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عالی .پسرم دچار عفونت ریه در اثر آنفولانزا شده بود که آقای دکتر بسیار عالی تشخیص دادند و درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار حاذق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوبن ، تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۶برای کمبود وزن پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بچهم مشکل داشته وهنوز با این مشکل درگیریم .
۱۴۰۳/۰۵/۰۶برای چکاپ نوزاد ، خوب بود کامل توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۳۰اخلاقشون عجول و بی حوصله بود من شب توی کلینیک ویزیت شدم اما دارو و تشخیصش عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸پزشک چکاپ پسرم هستن و خیلی دکتر باسواد و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰