این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان طیب - خیابان میرداماد - نبش بن بست ۱۶ (مقابل تقاطع) - ساختمان ماهان - طبقه ۳
ویزیت:
شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه صبح
یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه عصر
عالی بهترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۲/۰۷/۱۴عاااالیییی بودند
۱۳۹۸/۰۸/۲۲خانم دکتر با حوصله و مجرب
۱۴۰۴/۰۹/۲۱چکاب بود اییشون بسیار باحوصله معاینه میکنند و دقیق به سوالات جواب میدند.
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار دقیق معاینه انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار دلسوز و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۰۶بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۲من بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶برای کولیک بچه عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خانم دکتر بسیار باحوصله و مهربانند. ارتباط خوبی با بیمار برقرار میکنند. خیلی با دقت و بدون شتایزدگی دارو را به بیمار تفهیم میکنند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بهترین وکاردرست ترین پزشک اطفالی که دیدم دکتر برکتین هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برای روند رشد نوزادم مراجعه میکنم ،خوب بودن تا الان
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خیلی خوش برخوردن و با صبر و حوصله ویزیت میکنن و به شرح حال مریض گوش میدن از نظر علم و تجربه هم خیلی خوب بودن و اطلاعات و علم دارویی شونم خیلی خوب بود. نوبت دهیشونم خیلی خوب بود و اصلا معطلی نداشتیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بله بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴سلام، ایشان بادقت و حوصله زیاد ویزیت انجام دادن، راهنمایی خوبی برای ادامه درمان فرزندم اراه نمودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۱جهت بیماری ها و بررسی روند رشد فرزندانم به ایشان مراجعه میکنم، الحمدلله خیلی راضیام. خانم دکتر بسیار دقیق و ریز مسائل رو بررسی و تحلیل میکنند و وقت کافی برای بیمار اختصاص میدهند و برخورد خوبی دارند و فضای مطبشان هم برای بچه ها جذاب و دلپذیر است.
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۱بسیار دکتر بااخلاق و آگاهی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خیلی خوب وبا حوصله ویزیت کردند و درمانش هم روی پسرم جواب داد
۱۴۰۲/۱۲/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر بسیار دلسوز و مهربان هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۳دیابت دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۵/۱۹دکتر بسیار باسواد و مهربون و خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی دقیق باحوصله
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سرماخوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار با صبر و حوصله و محترم و علم بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بسیار دکتر با تعهد و متخصصی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳پزشک بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۹نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر بسیار خوبی هستند و تشخیص ایشان بسیار عالی است.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱سلام دکتر بسیار عالی وخوش برخوردهستندوبا اطلاعات بسیار بالا من برای نوزادکه تازه به دنیا امده مراجعه کردم بسیارباحوصله وقت گذاشتن وتوضیح دادن..فضای مطب بسیارعالی ومنشی خوش اخلاق وبانظم خوش برخوردی دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خانم دکتر فوق العاده دکتر مهربان و صبور و دلسوز هستند.. کارشون هم حرف نداره
۱۴۰۲/۰۵/۲۸مهربان و با اخلاق .با وجود ایشون من تونستم با دیابت بچه ام تا حدی کنار بیام
۱۳۹۹/۰۸/۲۴دکتر با صبر و حوصله و شدیدا مسئولیت پذیر که در هر موقع از شبانه روز بهشون پیام دادن با درایت جواب من رو دادن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶عالی و با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بچم تب داشت. دکتر خوبیه خوب وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار حرفه ای و بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۹دکتر فوق العاده حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بسیار عالی و با تعهد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عاااااالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی خوب دکتری هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیاردکتر با وجدان و کار بلدی هستند . خدا حافظشون باشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بهترین .مهربان ترین .دلسوز ترین پزشک کودکان هستند من همیشه مدیون ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱واقعا عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۷سلام ایشون همیشه عالی هستن و اصلا بدون مورد داروی اضافه نمی دن و با دقت معاینه میکنن همه موارد را و درمانشون نتیجه خوبی میده
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خیلی خانم دلسوز و خوبی هستند من خیلی راضی ام ازشون
۱۴۰۲/۰۳/۲۳متخصص و مهربان و پیگیر حال بیماران
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰فقط یک جلسه رفتیم و هنوز بازخورد دقیقی نداریم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵عالییییییی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰درجه یک و متهعد
۱۴۰۳/۰۴/۰۸دکتر فوق العاده هستند و تشخیص عال و درست
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹بهترین پزشک
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳ویروس و سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۱ایشان واقعا دکتر. دقیق و عالی و همچنین انسان وارسته ای هستند انشالله خدا حفظشان کند
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بهترین و با حوصله ترین دکتر کودک
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر خیلی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱عالی وزن دهی کودک
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی هستند توکارشون
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر آرام و با حوصله ای هستن و تشخیص درست میدهند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱من بیش از ۱۰ ساله با خانم دکتر آشناشدم، ۲تابچه هاموپیش ایشون میبرم. صبور با اخلاق مهربان باحوصله، دانش بالا
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار صبور و با دانش هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی هستند از هر نظر
۱۴۰۴/۰۱/۰۸خبلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی و مهربان و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار دکتر باسواد باشخصیت و با علم بالا و تشخیصای درستشون همیشه باعث دلگرمی والد و در نهایت درمان فرزندمون شدن
۱۴۰۲/۰۸/۲۴در تشخیص عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۳پزشک بسیار مسئول و وظیفه شناس و در یک کلمه فوق العاده هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱یک ساله پسرم تحت نظر ایشون هستند و بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۸خیلی با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۰۹یوبست نوزاد
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۰۶/۲۶تشخیص و درمان عالی عمل میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار پزشک خوش اخلاق و مسئول و با علمی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خانم دکتری بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خانم دکتر خیلی خوش برخورد ومهربون بودن با حوصله و دقت و مهارت کامل... امیدوارم موفق وسلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بییار دکتر مهربان و صبوری هستند..با یک نسخه هم پسر من سریع خوب می شه
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار دکتر عالی هستن هم از نظر اخلاق و هم از جهت تخصص اگر هم در زمینه ای تخصص کافی نداشته باشن مثلا پوست کودکان ، به دکتر دیگه ای ارجاع میدن من الان ۷ ساله که هر دوتا بچه هام زیر نظر ایشون هستن واقعا نمره شون بیسته
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵برای دخترم رفتم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۲۰خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بهترین و باتجربه ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام با حوصله و اخلاق خوب و کاربلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی عالی عالی،باحوصله،باتجربه،با اخلاق،یکی از بهترینهای اصفهان
۱۴۰۳/۱۰/۰۱سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خیلی دکت
۱۴۰۱/۱۱/۱۶نمیدونم والا
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۷خیلی مهربان و مسیولیت پذیر هستند دختر من که عاشقشونه
۱۳۹۹/۱۱/۰۱بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۰۷از نوزادی فرزندم پیش ایشون میرم و عالی هستند هم از نظر دقت و هم از نظر اخلاق و کار
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶فوقالعاده بیشترین زمان را صرف بررسی و معاینه میکنند و با صبوری خیلی زیاد به توصیف بیمار از مسائل گوش میکنند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی و صبود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴فوق العاده دکتر خوب و عالی هست.تشخیص عالی تجویز عالی پیگیری عالی.
۱۳۹۹/۰۳/۰۴دکتر متین ،آرام،حوصله دار
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی. صبور. مطلع. تشخیص عالی. پیگیر بیمار. با وجدان. بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دکتر بسیار عالی مهربان و دلسوزی هستند با بهترین تشخیص
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار عالی و خوش
۱۴۰۳/۰۴/۲۷پسرم ۱۰روز تبش قطع نمیشد با تشخیص درست و تجویز داروی درست خدا را شکر خوب شد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دخترم عفونت ادراری داشت و تشخیص ب موقع و درمانشون عالی بودن ..
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴سلام من خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتر فوق العاده عالی و کامل واسه بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بسیار صبور و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیاری عالی از هر نظر . مسئولیت پذیر وحاذق
۱۴۰۱/۱۱/۰۱عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بسیار دلسوز صبور وعالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بسیار باتجربه و با حوصله
۱۴۰۱/۰۹/۲۰عالی هم از نظر علم و هم اخلاق. خدواند مراقبشون باشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر خ
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خانم دکتر بسیار خوش اخلاق،وبا دقت هستند،،ویروس گوارشی گرفته بود که با یک ویزیت ایشون درمان شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی و دقیق هستند و خیلی وقت میگذارن برای معاینه و به حرف های بیمار خیلی خوب گوش میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار دکتر حاذق و عالی در تشخیص و در برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۵دکتر ثابت دخترمه واقعا دکتر حاذق و با اخلاق و با حوصله و واقعا پیگر بیماراش هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خانم دکتر بسیار باسوادی که همیشه به اندازه ی کافی برای بیمار وقت می گذارند و شرح حال کامل می گیرند از بیمار و مناسب ترین تجویز رو دارن. بهترین پزشک متخصص کودک و نوجوان در اصفهان هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار مهربان و خوش برخورد با کودک
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار باحوصله و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۰از نوزادی دخترم میرم پیششون
۱۴۰۴/۰۴/۰۵تست سلامتی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸دکتر بسیار با تجربه میباشد برای بیمار وقت میگذارد وبا حوصله به حرف بیمار گوش میدهد و خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی، درجه یک، خوش اخلاق، پیگیر، مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷پزشکی باسوادوتشخیص عالی ورفتاری مهربان که استرس راازبچه وخانواده کم میکنند.من دخترم بایک نسخه خانم دکتر به بهبودی میرسند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶تشخیص عالی.با اخلاق.بسیار مهربان هستند.واقعا یه فرشته هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۴عالی و باتجربه
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عاااااااالییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر بسیار با تج
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سرفه های دخترم و با دارو هایی که تجویز کردن بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار مهربان خوش برخورد ،کامل ب سوالات گوش میدن و یکی یکی جواب میدن ،از درمانشونم راضی بودم دخترمنمیتونس درست شیربخوره باداروی خانوم دکتر خیلییی بهترشد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰همه چیز عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹بسیار دکتر خوب و عالی با معاینات دقیق و پیگیر ، دخترم رو از بدو تولد پیش ایشون میارم و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دکتری بسیار با اخلاق و دقیق می باشند.
۱۴۰۲/۰۸/۰۶بسیار عالی وباتجربه و باحوصله ومهربان
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۲ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سلام...دکتر مهربان وباتجربه ازهرنظر عالی هستن بادقت، وقت کافی رسیدگی میکنن... منشی خیلی خوب وخوش برخورددارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۷سلام دکتر بسیار عالی و مهربان دخترم مشکل ریزش مو داشت که به لطف خانم دکتر خوب شدن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۱بسیار خوب و با حوصله معاینه می کنن و از داروهای مناسب استفاده می کنن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار دلسوز هستند و با دقت معاینه میکنند . تشخیص هاشون هم برای دختر من خوب بوده
۱۴۰۲/۱۰/۲۷بسیار مهربان و حاذق و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۸دخترم سرما خوردگی داشت پیش ایشون ویزیت شد فوق العاده بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳برای سرماخوردگی رفته بودیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خیلی عاااااااالییییییی هستند خیلی دلسوز و مهربان و خیلی متخصص هستند
۱۳۹۸/۰۹/۲۵تشخیص صحیح و با دقت اخلاق محترمانه بروز بودن اطلاعات دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۳بسیار صبور و تشخیص خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عااااااالییییی
۱۴۰۲/۰۳/۱۹بی نهایت عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹پزشک خوبین فقط همه احتمالات بیماری از جمله احتمالات خیلی بد رو بررسی میکنن که یذره آدمو نگران میکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بهترین دکتر هستن خانم برکتین
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوش اخلاق و خوش برخورد،باحوصله گوش میکنند و باحوصله و واضح شیوه درمانی را توضیح میدند.دکتر قابل اطمینانی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۲۰بسیار پزشک حاذقی هستند و مهربان و کار بلد و دست ایشون شفاست
۱۴۰۲/۰۵/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار دکتر عالی و با حوصله و دقیقی و کاردرستی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار عالی وکار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۱سرماخوردگی
۱۴۰۲/۰۴/۰۲بسیار دکتر خوش اخلاق و تشخیص هاشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۶