عمل ماسکتومی انجام دادم پیش ایشون و بسیار راضی بودم و هنوز هم تحت مراقبت ایشون هستم.
۱۳۹۸/۰۴/۱۳
کیست سینه وداشتن تومور خوش خیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ایشون بسیار دکتر متعهد و باسوادی بودن و بیماری مادر منو خیلی خوب و دقیق درمان کردند و متعهد و پاسخگو بودن. من ایشون رو به همه بیماران سرطان پستان پیشنهاد میکنم
۱۳۹۸/۰۵/۱۹
عالی بوده کارش حرف نداره
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
تازه عمل جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
من سینوس پاپیوندال داشتم که خانم دکترمنوعمل کردن وخیلیم ازشون ممنونم
۱۳۹۷/۰۸/۰۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
کیست پستان
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
خانواده پر ریسکی دارم 4 نفر از افراد درجه اولم سرطان پستان داشتند که تحت نظر ایشون من تحت کنترل هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
بسیار دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
کیست پستان.دکتر باتجربه وخوب فعلادرحال بررسی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
چکاپ هر 6 ماه یکبار،
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خانم دکتر فوق العاده هستن نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
دکتر خوب وکار درستی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیارعالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
سرطان سینه .و جزاحی شدم
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار پزشک ماهر و متخصصی هستند بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
مشکل پستان
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
درد سینه داشتم توسط دکتر دیگر سونو سینه دادم گفتن توده خوش خیم.یکی از دوستان خانم دکتر ضیایی را معرفی کردن ایشون برام مامو نوشتن جواب رو میخواستم خدمت خانم دکتر بیارم
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
مشکل تومور سینه
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بسیار دقیق هستند و سطح علمی بالایی دارند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
باسلام بله.کیست وتوده پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
دقت زیاد وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
هموریید
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
هنوز که هیچی
۱۳۹۷/۰۳/۲۳
کانسر پستان ،درمان کامل
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
هنوز ادامه داره
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
تجربه ندارم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
کیست سینه داشتم الان حدود دو سال تحت نظر ایشان هستم.
۱۳۹۸/۰۷/۰۴
به کارشون تسلط دارن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عالین عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
من تازه آشنا شدم جراحی سینه داشتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دکتدخوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
تحت نظر کیست سینه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خیلی خوب به حرف بیمار گوش می کنن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
درد زیر بغل
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
هنوز جلسه اول رفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
توده در پستان تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
واسه بار دومه که پیششون میرم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
خوب مریض ها را راهنمایی میکند یعنی در آن واحد با یه مریض حرف میزنه نه با 5 تا
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
عمل سینه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
خیلی دکترخوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
توده ی سینه داشتم.معاینه دقیق راهنمایی عالی وخوش برخورد بودند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
تازه معرفی کزدن یکباربیشترنرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دکتر با حوصله و با تجربه ایی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۸
بینظیر هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
همورویید
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
تشخیص خوبی داشتن من کلا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۲/۱۴
تشخیص صحیح
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
سرطان پستان ایشان بدون تخلیه سینه تمام تومور رو تخلیه کردند و خداروشکر بعد از 4 سال از نتایج عمل بسیار راضی ام
کیست سینه
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عمل ماسکتومی انجام دادم پیش ایشون و بسیار راضی بودم و هنوز هم تحت مراقبت ایشون هستم.
۱۳۹۸/۰۴/۱۳کیست سینه وداشتن تومور خوش خیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ایشون بسیار دکتر متعهد و باسوادی بودن و بیماری مادر منو خیلی خوب و دقیق درمان کردند و متعهد و پاسخگو بودن. من ایشون رو به همه بیماران سرطان پستان پیشنهاد میکنم
۱۳۹۸/۰۵/۱۹عالی بوده کارش حرف نداره
۱۳۹۸/۱۰/۰۲تازه عمل جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸من سینوس پاپیوندال داشتم که خانم دکترمنوعمل کردن وخیلیم ازشون ممنونم
۱۳۹۷/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰کیست پستان
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خانواده پر ریسکی دارم 4 نفر از افراد درجه اولم سرطان پستان داشتند که تحت نظر ایشون من تحت کنترل هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵کیست پستان.دکتر باتجربه وخوب فعلادرحال بررسی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹چکاپ هر 6 ماه یکبار،
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خانم دکتر فوق العاده هستن نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر خوب وکار درستی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیارعالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶سرطان سینه .و جزاحی شدم
۱۳۹۷/۰۹/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار پزشک ماهر و متخصصی هستند بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مشکل پستان
۱۴۰۰/۰۵/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷درد سینه داشتم توسط دکتر دیگر سونو سینه دادم گفتن توده خوش خیم.یکی از دوستان خانم دکتر ضیایی را معرفی کردن ایشون برام مامو نوشتن جواب رو میخواستم خدمت خانم دکتر بیارم
۱۳۹۷/۱۱/۱۴مشکل تومور سینه
۱۳۹۷/۱۰/۱۶بسیار دقیق هستند و سطح علمی بالایی دارند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۸باسلام بله.کیست وتوده پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دقت زیاد وتشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹هموریید
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۰۲هنوز که هیچی
۱۳۹۷/۰۳/۲۳کانسر پستان ،درمان کامل
۱۴۰۰/۰۹/۱۳هنوز ادامه داره
۱۴۰۰/۰۴/۱۴تجربه ندارم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸کیست سینه داشتم الان حدود دو سال تحت نظر ایشان هستم.
۱۳۹۸/۰۷/۰۴به کارشون تسلط دارن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالین عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲من تازه آشنا شدم جراحی سینه داشتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتدخوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱تحت نظر کیست سینه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی خوب به حرف بیمار گوش می کنن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷درد زیر بغل
۱۴۰۰/۰۶/۱۶هنوز جلسه اول رفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳توده در پستان تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲واسه بار دومه که پیششون میرم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵خوب مریض ها را راهنمایی میکند یعنی در آن واحد با یه مریض حرف میزنه نه با 5 تا
۱۳۹۸/۰۴/۲۸عمل سینه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی دکترخوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۷توده ی سینه داشتم.معاینه دقیق راهنمایی عالی وخوش برخورد بودند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳تازه معرفی کزدن یکباربیشترنرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دکتر با حوصله و با تجربه ایی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۸بینظیر هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷همورویید
۱۳۹۸/۰۷/۱۵تشخیص خوبی داشتن من کلا راضی هستم
۱۳۹۸/۰۲/۱۴تشخیص صحیح
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سرطان پستان ایشان بدون تخلیه سینه تمام تومور رو تخلیه کردند و خداروشکر بعد از 4 سال از نتایج عمل بسیار راضی ام
۱۳۹۸/۰۸/۱۴عالی بف
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۱۱الحمدلله بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۹