۹۲۰ نفر
دکتر حبیب غلامی غیبی

دکتر حبیب غلامی غیبی

فلوشیپ قرنیه

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۴۵۴۵۵
۹۸% پیشنهاد کاربران
۳۵۹ نفر

خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

چشمم تب خال قرنیه زده بود؛ و ایشون خوب تشخیص داد

۱۳۹۹/۱۲/۰۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

جداشدن شبکیه ولیزر چشم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

عمل لنز و خشک شدن چشمه اشک

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

فشارچشم . نتیجه خوب بود با یه قطره چشمی حل شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲

تعریفشون زیاد شنیدم از دوستان

۱۳۹۸/۰۱/۱۷

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

دکتر خیلی باتجربه ای هست مشکل چشمم روزبه روز بینای خود را از دست میداد که به دکتر مراجعه کردم دکتر تشخیص دادکه باید عمل کنه عمل کرد دکتر براش لنز گذاشت از کارش خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

دکتر م

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

خیلی دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۱۲/۳۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

پزشک بسیار حاذقی هستند الان چند ساله پسرم رو ویزیت میکنه در کارش هم خیلی موفق بوده بهش دست مریزاد میگم

۱۳۹۹/۰۳/۱۳

بسیار ماهر و کار بلده.خواهرم و مادرم و پدرم و برادرم روعمل اب مروارید انجام دادن عالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

ب جرات میشه گفت بهترین دکتر استان خوزستانه در کار خودش

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عمل هر دو چشم

۱۳۹۹/۰۹/۱۴

درجریان نیستم

۱۳۹۸/۰۴/۲۵

عالیییییی

۱۳۹۸/۰۴/۰۳

عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

دکتر عالیی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۸/۰۵

بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

گلوکوم

۱۳۹۷/۰۸/۱۴

عمل چشم خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

من براچیکاب رفتم پیشش

۱۳۹۹/۰۲/۳۱

بسیار عالی برای دیگران هم توصیه می کنم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

پزشک بسیار عالی و انسانی با شخصیت که با یک معاینه دقیق نتیجه می گیره

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عمل کردم شش ماه پیش می خواستم بیام معاینه

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

انسدادقرینه

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

عالی بود

۱۳۹۷/۰۲/۱۶

فعلابه نتبجه ای نرسیدم

۱۳۹۷/۰۷/۰۱

عمل لیزیک

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

آب مروارید

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

عمل آب مروارید داشتم و توسط ایشان به خوبی عمل شدم

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

من از او راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عالیه من فقط برا چشم درد رفتم چشام به نور مهتابی حساس شده بودن که آی دکتر معاینه کردن گفتن کمبود ویتامین آ

۱۳۹۸/۰۷/۰۳

بهترین دکتر است

۱۳۹۷/۰۸/۲۲

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بینایی چشم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

مشکل قوض قرنیه داشتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

برای جلوگیری ازآب سیاه پیششون لیزر کردم و واقعا راضیم کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

پدر ومادرم چشمشون را پیش دکتر عمل کرند و خیلی راضی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

معاینه آب مروارید چشم

۱۳۹۸/۱۰/۰۳

عالیه انشالله تنش سالم همیشه پایدارباشه

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

دکتر باتجربه هست

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

دوربینی .بله خوب بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بهترین متخصص خوزستان

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

من قرنیه ی چشمم آسیب دیده بود مراجعه کردم مطب دکتر غیبی و کاملا مشکلم رفع شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

بسیار حاذق و کاربلد من ازش راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

آب مروارید و نتیجه عالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

دکتر خوبیه برای چکاب سالیانه رفتم پیششون

۱۳۹۸/۰۹/۲۷

بسیار دکتر باتجربه ودر کارش موفق است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

اقای دکتر فوق العاده هستن درمان اب مروارید تزذیق اواستین

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

چشمام رو عمل کردم عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

عمل جراحی چشم

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

بسیار دکتر باتجربه و کاردانی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

بهترین دکتر جهان

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عاااالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

سلام عمل لیزیک و نتیجه عالی بود الحمدالله بنظرم بهترینه . . . متشکرم استاد

۱۳۹۸/۰۵/۰۷

لیزر کردم پیش اقای غیبی و کاملا راضی بودم واقعا عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

دکتر بسیار حاذق و جونسوز

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

عدم رضایت

۱۳۹۸/۰۷/۱۶

خیلی خوب

۱۳۹۷/۰۲/۱۴

ناخک چشم داستم عمل کردم خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

خیلی دکتر عالی و با تجربه ای هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

مادرم را قبلا عمل کرده بودن

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

پیش دکتر عمل آب مروارید انجام دادم و راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

کارشون بسیار عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

پدر و مادرم بیمار دکتر بودند بیش از بیست سال قبل جراحی کردند و خدا رو رو شکر راضی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

مشکل چشم

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

فقط تلفن خیلی دیر جواب می ده یا اصلا جواب نمی ده، فکر کنم یا گوشی خرابه یا...

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بد نبود

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

جراحی آب مروارید

۱۳۹۸/۰۱/۲۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

کار عالیه .آب مروارید و لنز گذاری

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

معاینه چشم

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عالی بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۴

اب مروارید

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

دکتر بسیار مجرب و خوب

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

پدرم عمل قرنیه داشتن

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

آب مروارید عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

معاینه داشتم تشخیص ایشون بسیار خوبه

۱۳۹۷/۱۱/۲۴

عمل چشم انجام داده

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

من در مورد ایشان بسیار از دیگران شنیده بودم که دکتر بسیار عالی هست

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

عمل آب مروارید چشم چپم را انجام داده راضی هستم حدود سه سال پیش

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

قرنیه چشم. عمل بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

آب مروارید عمل کردم

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

آب مروارید

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

عمل جراحی برای دخترم انجام دادن (مجرای اشکش بسته بود )کارشون حرف نداره .ممنونم از دکتر غیبی عزیز

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

مشکل قرنبه نتیجه خوب بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

عجل ناخک چشم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

کارش خوبه ازش راضیم

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

آب،مروارید

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

عالی بسیارباتجربه

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

خوب کارش درسته

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

من مشکل قوزقرنیه دارم واز دکتر راضیم واسم عینک نوشت که راضیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

از دکترهای خوب شهرستان دزفول میباشد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳

آب مروارید.درمان شدم

۱۳۹۸/۰۹/۳۰

بسیار عالیست

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

پسرم ازیک سالگی مریض دکتر بوده تا الان که هجده سالشه ، انحراف چشم داشته و خداروشکر درمان شده

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

سلام قرار است پیوند انجام بدم

۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

دکتر بسیار خوبی هستند.

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

عالی راصی بودیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

لیزیک انجام دادم ،راضی هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

کارش واقعا عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

معاینه چشم

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

چشمم رو عمل کردن

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

ناخونک

۱۳۹۷/۰۹/۱۸

پدرم مشکله کاتاراک چشم داشتندکه توسط دکتر غیبی تحت عمل جراحی قرار گرفتن که خدا رو شکر هیچ مشکل و عارضه ای نداشت و نداشته تا الان...دیده چشمه پدرم خیلی خوب در حده عالی شده ب طوری چند باری از ایشون بابته جراحیشون سوال کردم ک عمل چطور بود ایشون در پاسخ گفتند ک اصلا متوجه جراحی چشم نشدم خیلی راحت بود دسته دکتر خیلی خوب بود نتیجه ی عمل بسیار بسیار موفقیت آمیز بود... همینجا از دکتر غیبی کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم شاهده موفقیت روزافزون در تمامه عرصه های فعالیتش باشم

۱۳۹۸/۱۰/۱۶

خونریز

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

چشم پدرم

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

بسیار دکتر مجرب و عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

ضعیف بود چشمم و الان راضی ام از عینک

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

بسیار عالب

۱۳۹۷/۱۱/۲۱

مفید بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

اشناها پیش ایشون رفتن عمل لیزر راضی بودن معرفی کردن به ما. خودمم برم بعد امتیاز میدم

۱۳۹۸/۰۶/۲۶

دکتر حاذق و کاربلدی هسان وتشخیصشون درسته

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

بینایی سنجی و تجویز عینک

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

لیزیک ایشان پزشکی مجرب و با تجربه هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۳

معاینه چشم و نتیجه راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

عمل قرنیه موفقیت آمیز بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

اسیب به سفیدی چشم دخترم که به خیر گذشت و درمان شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

پدرم رو عمل کردن کارشون رو قبول داریم

۱۳۹۸/۰۷/۱۶

جراحی آب مروارید

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

لیزیک انجام دادم وراضی ام

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

بینظیره

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

اب مروارید داشتم

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

تحت عمل جراحی قرار گرفتیم و عالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۹

چشم مادرم رو لیزر کرده و دیدش عالی شده

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

عمل آب مروارید عالی بودن

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۷/۰۶/۳۰

عالییییی

۱۳۹۸/۰۷/۰۱

خوب بود

۱۳۹۹/۰۲/۰۹

دو بار به ایشان مراجعه نمودم .از عملکردشان رضایت دارم

۱۳۹۸/۰۵/۲۴

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

سلام اول خدا:بعدهم دکترغیبی بسیاردکترخوبی هست

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

دکتر متخصص ودقیقی نسبت به بیماران

۱۳۹۸/۰۴/۰۸

چکاب . عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

خوب عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

قدر شناس است

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

پیوند قرنیه. خوب بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۲

عالیه چشممان کرده

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

خوشکی چشم نتیجه بخش بود کارش درسته

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بسیار دکتر خوب و با تجربهای هستند.

۱۳۹۹/۰۲/۲۳

کارشون عالی بوده

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عمل اب مروارید داشته و بهبودی کامل

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

معاینه چشم

۱۳۹۷/۰۷/۳۰

اب مروارید راضی بودیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بیماری سوع تعضیه اطفال

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

فشار وخوب

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

خیلی خوب بوده

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

آب مروارید

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

خوب بوده است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵

شیشه افتاده بود تو چشم خواهرم چشاش پرخون شد همه رو دراورد و بیناییش صدمه ندید

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

3ت3تت3ت3ت33ت

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

چشم مادربزرگم عمل کردن

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

دکتر غیبی بهترینه هر کی بخواد برا معاینه، عمل و یا هرچی بره حتما بدون هیچ ترددی بره ... واقعا بهترینه چشامو لیزیک کرد و تا حالا الحمدالله خوبن هیچ درد و سوزش هم ندارم واقعا دمش کرم

۱۳۹۷/۱۱/۰۵

نزدیک بین بودم برام عینک تجویز کردند ولی حالا میخوام لیزیک کنم به نظر من دکتر عالی هستش.

۱۳۹۷/۰۳/۰۱

آب مروارید خوب

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

مشکل ضعیف چشم داشتم و الان چند سال که با معاینه دکتر تحت کنترل است

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

معاینه

۱۳۹۷/۰۲/۱۷

دکتر عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

بهترین دکتر

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

دکتربسیارخوبیه

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

میل زدن چشم پسرم شکرخدا خوبه

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

دکترفوق العاده عالی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

مادرم عمل اب مرواردید هردوچشم پیش دکترانجام دادن خیلی راضی هستیم.کارشون خیلی عالیه

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

مودب، صبور و آینده نگر

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

من عمل لایزیک انجام دادم پیششون و راضی هستم از عملم

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

چشمم آب مروارید داره برچکاب مراجعه می کنم

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

چشم پدرم رو عمل کردن لنز گذاشتن و کاراش خدایی عالی هست

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

عالیست

۱۳۹۸/۰۵/۳۰

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

سلام قبلا عمل چشم انجام دادم تشکر

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دیابت داشتم چشمم خونریزی کرد ازداخل یبارلیزرش کزد

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

الرربخخللرد

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عمل داشتیم و

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عااالی

۱۳۹۸/۰۱/۰۵

بسیار عالی... تقریبا دو سال میشه ک عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راظیم.... و به خیلیها معرفی کردم باز هم راظین

۱۳۹۹/۰۷/۱۱

باسلام بنده مادرم پیش جناب دکتر غیبی عمل کرده خیلی خیلی ازشون رضایت کامل داریم خداوند ایشالا همیشه عاقبت بخیر باشند

۱۳۹۸/۰۹/۲۷
آدرس و تلفن مطب دکتر حبیب غلامی غیبی
دزفولخیابان نبوت - نبش آفرینش - مجتمع پارس
شنبه و یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶:۰۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان نبوت - نبش آفرینش - مجتمع پارس