دکتر مهناز اذانی جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 163868 در شهر دزفول فعالیت میکند. مطب ایشان در خیابان آفرینش، مجتمع پزشکی ایران زمین، طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فعال است.
دکتر مهناز اذانی از جراحان و متخصصان چشمپزشکی شناختهشده در شهر دزفول است که با شماره نظام پزشکی 163868 در این حوزه فعالیت دارد. ایشان دارای مدرک تخصصی چشم و بورد تخصصی جراحی چشم و لیزر از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند و به عنوان استادیار دانشگاه علوم پزشکی نیز شناخته میشوند. عضویت دکتر مهناز اذانی در انجمن چشمپزشکان آمریکا، جایگاه علمی و بینالمللی ایشان را تقویت میکند. موفقیت در آزمون دستیاری تخصصی با رتبه دو رقمی و پذیرش در رشته جراحی چشم دانشگاه شهید بهشتی، گواهی بر تعهد علمی و مهارت ایشان است.
در مطب آفرینش واقع در خیابان آفرینش، نبش خیابان سید محمود، مجتمع پزشکی ایران زمین، طبقه دوم در دزفول، دکتر مهناز اذانی به ارائه خدمات تخصصی چشمپزشکی میپردازد. خدمات ایشان شامل جراحی لیزیک و لازک برای برداشتن عینک با استفاده از تجهیزات پیشرفته، جراحی کاتاراکت (آب مروارید) به روش لیزری بدون نیاز به بیهوشی، کارگذاری انواع لنزهای داخل چشمی، بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)، لیفت مستقیم ابرو، درمان و لیزر گلوکوم (آب سیاه) و فشار چشم، معاینه بیماران دیابتی با دستگاههای نوین، لیزر و درمان رتینوپاتی دیابتی، تصویربرداریهای فوق تخصصی چشم، تجویز عینک و لنز تماسی و همچنین جراحی و درمان انسداد مجرای اشکی است.
بیماران دکتر مهناز اذانی از دقت در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی دارند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند و این امر نشاندهنده اعتماد بالای مراجعین به تخصص و تجربه دکتر مهناز اذانی است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم شده تا بیماران بتوانند به راحتی برای ویزیت و درمان چشم در دزفول اقدام نمایند. در مجموع، دکتر مهناز اذانی با سابقه علمی معتبر، ارائه خدمات متنوع جراحی و درمانی چشم، و حضور فعال در دزفول، یکی از چهرههای قابل اعتماد در حوزه چشمپزشکی این شهر به شمار میآید.
دکتر مهناز اذانی جراح و متخصص چشم با بورد تخصصی جراحی چشم و لیزر هستند.
در مطب دکتر اذانی خدماتی مانند جراحی لیزیک و لازک، جراحی آب مروارید، بلفاروپلاستی، درمان گلوکوم، معاینه بیماران دیابتی، تصویربرداری پیشرفته چشم، و تجویز عینک و لنز ارائه میشود.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
مطب دکتر مهناز اذانی در دزفول، خیابان آفرینش، نبش خیابان سید محمود، مجتمع پزشکی ایران زمین، طبقه دوم قرار دارد.
دکتر اذانی انواع بیماریهای چشم از جمله آب مروارید، گلوکوم، عیوب انکساری، رتینوپاتی دیابتی، و انسداد مجرای اشکی را درمان مینمایند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آفرینش-بین خیابان سید محمود و خیابان نشاط (نبش خیابان سید محمود)- مجتمع پزشکی ایران زمین- طبقه دوم
دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱یکبار ویزیت شدم فعلا ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۳/۲۴چکاپ کردم پیششون و بسیار عالی کارشو انجام داد
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر خوش اخلاق و مهربانی هستن و درکارشون خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بهترین دکتر چشم دزفول، عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴گلوکوم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار باحوصله، خوش برخورد، علمی و باوجدان کاری
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر خوب مهربون باحوصله جواب دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سلام خارش وسوزش چشم داشتم پیش اذانی ویزیت شدم خیلی خوب بود چشمانی صعیفی داشتم والان از عینک استفاده می کنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۱کارش را پسندیدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳آب مروارید داشتم که با موفقیت انجام گرفت و از کار ایشان راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام واقعا دکتر بسیار باتجربه و با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتری با تجربه و مهربان نسبت به بیماران
۱۴۰۴/۰۳/۱۹درد چشم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فشار چشم داشتم، لیزر رسوب زدایی کردن و خوب ولی دو مرتبه در تشخیص شماره چشم اشتباه و در کل دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر خوب وباتحربه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵لکه خونی درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عالی بود در کمتر از ۶ ساعت من و ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سلام من بار اولم بود که به مطب خانم دکتر مراجعه کردم وخیلی راضی بودم،مطب تمیز ومرتب وبانظم وخوش برخورد،وبدون معطلی،البته که به دیگران هم پیشنهاد دادم،و خواهم داد،با تشکر
۱۴۰۳/۱۰/۲۹سلام من برای معاینه ونمره چشم مراجعه کردم ایشون بسیار بادقت کارشونو انجام دادن ممنونم ازخانم دکتراذانی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۲برای معاینه و سوزش چشم، عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰نوزادم رو معاینه کردند
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۹مشکل فشار چشم.نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳برای معاینه و چکاپ مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی فشار چشم داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱تشخیص سریع و به موقع آب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۱۱سلام.فشار چشم بالا بود و اب سیاه داشتن که با لیزر درمان کردن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵تنبلی چشم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱مشگل چشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶سلام بسیار دکتر واردی است ان شاالله سلامت باشد
۱۴۰۳/۰۷/۰۵بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عمل آب مروارید انجام دادم واقعا کارش عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۱رفتار دکتر و منشی و پرسنل عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تجویز عینک ولی هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱لیزی کردن خانمم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی خوب ومهربان ومسلط به تخصص مرتبط خود،خیلی ازشون راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۶/۳۱وارد شدن جسم خارجی در چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳مشکل چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عمل چشم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دختر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۴/۰۲برای معاینه پسرم رفتم دکتر خوبی راحت نوبت اینترنتی می گیری
۱۴۰۳/۱۲/۰۷ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷ازش راضی هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۲۰سلام فشار چشم داشتنم که با تشخیص سرکار خانم دکتر رفع شد دکتری بسیار مجرب و مهربان و وقت شناس هستند .
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۲۰کارش عالییه چن بار دخترمو بردم پیشش درس تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸سلام دکتر حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳اخلاق بشدت عالی و تشخیص و سطح سواد بسیار بالا و دقیق واقعا راضیم و چقدر منظم هست کارشون و مطبشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی باحوصله با اخلاق و با دقت تشخیص داد که شبکه چشمم مشکل داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار با دقت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲واقعا کارشون حرف نداره امیدوارم که همیشه سالم و خوشحال و تندرست باشن
۱۴۰۴/۱۱/۱۴تاری دید
۱۴۰۴/۰۲/۳۰با حوصله معاینه کردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خانم دکتر با اخلاق با حوصله تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خشکی چشم و التهاب پلک
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عالیبو
۱۴۰۲/۰۸/۱۷خوب و فالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عمل آب مروارید چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سرماخوردگی کارش خوبه ولی اخلاق خوبی نداره
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار وارد به کار و بسیار مهربان و خوش برخورد ، بنده از ایشان خیلی متشکرم .
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بخاطر آستیگمات چشمام مراجعه کردم، توصیه کردن عمل نکنم،بخاطر قوز قرنیه، بسیار عالی نظر دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی بود هم رفتار و هم دقت درکار و همچنین مطب ارام و تمیز
۱۴۰۴/۰۵/۲۷من خودم نوبت گرفتم ولی هنوز ویزیت نشد ولی تعریف کارش رو فهمیدم .پسرخواهرم رفت گفتن کارش خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر بسیار عالی هستن با تشخیص درست وخوش برخورد التهاب چشم ک خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸معاینه
۱۴۰۲/۰۵/۱۴پزشک خوبی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲فشار چشم داشتم و خیلی خوب شد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۹دکتر تشخیص به موقع فشار چشمام رو دادن با لیزر درمطب خانم دکتر درمان شدم خیلی مهربان وخوش رفتار
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر خوبی هست من چشم عفونت داشت با چند تا قطره. عرض چند روز خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵واقعا دکت خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۶/۰۱مشکل پدر من تورم و قرمزی چشم بود که با دارو هائی که خانم دکتر تجویز کردن درمان شدند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۷با سلام و تشکر از لطف و زحمات خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵زمان بیشتری برای معاینه اختصاص دهند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سیستم منظمی داشت اولین بار بود تو دزفول که دقیقا سر ساعتی که نوبت گرفته بودم ویزیت شدم.منشی خانم دکتر هم بسیار عالی و دقیق بودند
۱۴۰۵/۰۳/۲۵پزشک مادرم بودن
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیارخوش رفتار
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عمل کرده بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷معاینه دوره ای بود عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام سردرد همراه با درد کاسه چشم،توسط دکتر چشم هام چک شد نمره عینک تغییر کرده بود،دارو نوشت،استفاده کردم خوب شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲چشم مادرم عفونت داشت.و لتزش هم جرم داشت.که تشخیصشون درست بود و جرمگیری رو هم با قیمت منصفانه انجام دادند
۱۴۰۴/۰۴/۱۴تشخیص درست ولی بسیارعجول
۱۴۰۵/۰۲/۱۳معاینه
۱۴۰۲/۰۴/۰۵مشکل ضعف چشم داشتم و عینک تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی بودن ایشون هم تشخیص هم برخورد و اخلاق قشنگشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سلام.خانم دکتر بسیار خوش برخورد وبا حوصله و صبر راهنمایی می کرد.
۱۴۰۴/۰۳/۰۵چشم اب
۱۴۰۲/۱۱/۲۸پسرم ۸ سالشه تو مدرسه چشمش ضربه خورد و لایه اول قرنیه چشمش پاره شده بود ــ خانم دکتر اذانی خیلی خوش اخلاق بودن تجویز دارو هم عالی بود چون بعد از سه روز چشمش کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰همه چیز عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار کاردان و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۳/۱۰معاینه چشم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵چکاپ و نمره عینک
۱۴۰۳/۰۲/۱۸دکتر خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عالی بود برای چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مشکل : فشار چشم لیزر انجام شد بسیار با حوصله ، مؤدب و خوش برخورد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دکتری خوب و خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۱بله خوب بوده
۱۴۰۲/۰۶/۰۷معاینه انجام شد. بالا بودن فشار چشم تشخیص داده شد و همان زمان درمان شد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار عالی تشخیص درست و روند درمانی سریع
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹فشار چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۰چشمنزدیکبینیضعیفبود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خیلی راضی بودم ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴خیلیخوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۰نوبتدهی منظم و معطلی کم و معقول ، خانم دکتر هم رفتاری دوستانه و ویزیت دقیقی دارن و خوب توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خدا اجرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عالی یعنی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سلام عفونت ویروسی چشم کودک
۱۴۰۳/۱۱/۰۴زاویه داشت تنگی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲جهت معاینه ی چشم رفته بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳جسم خارجی تو چشمم بود براحتی درش اورد.ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱معاینه چشم با دقت و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر خوش برخورد و صبور هستی و بادقت به سوالاتمون پاسخ دادن و راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۱۲/۲۵عمل کاتاراکت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای معاینه شبکیه چشم رفته بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲فشار چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵پسرم چشماش ضعیف بود عینک دادن بعد یک سال نمره چشمش اومد پایین
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر خیلی خوب ودقت بالا
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار مودب و با سواد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من فعلامیخام برم برامعاینه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱خانم دکتر انصافا تشخیص بیماری چشم رو بسیار خوب دادند و با تجویز داروی مد نظر خود ،الحمدالله چشمم که درد داشت و قرمز شده بود خوب شد ،دکتر با حوصله و مهربون هستند علاوه بر تشخیص بسیار خوبی در بیمارهای چشم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار پزشک بااخلاق،باحوصله،متین و کاملا مسلط بنده تحت درمان ایشان هستم دست مریزاد بر این چشم پزشک ایرانی
۱۴۰۵/۰۳/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خیلی مهربون
۱۴۰۲/۱۱/۲۲قرمزی چشم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۴هنوز مراجعه نکردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۱دکتر خوب و معمولی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلام خانم دکتر بسیار خوش رفتار ومتواضع وپاسخ گو بودند ودرمان بسیارعالی.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بود و امکانات مناسب داشت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برا معاینه معمولی چشم رفته بودیم ، معطلی زیادی نداشتیم ، رفتار منشی بسیار خوب بود ، دکتر با حوصله معاینه می کرد و راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوش برخورد خوش اخلاق کارش هم خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲اب مرواریدخوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸سلام دکتر خوبیه و به کارش وارده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸ن عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶افتادگی پلک
۱۴۰۲/۰۴/۱۰بسیار بسیار حازق و عالی بودن من در کمترین زمان با تجویز درست ایشان بهود یافتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹کنترل فشار چشم. تحت درمان ایشان هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۳۰با سلام وقت بخیر از هر لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب معاینه نکرد سریع میخواست تمومش کنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۸دلسوز و
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۹برای معاینه و تجویز عینک مراجعه شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۴خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیارخوش برخورد و موادب وازلحاظ کاری باتجربه وعالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹ویزیت آزاد با بیمه کار نمیکنن حتی داروها رو هم ثبت نمیکنن داروخانه آزاد حساب میکنه
۱۴۰۴/۱۱/۱۸باحوصله و بااخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۰۱سلام من که ویزیت نشدم ولی طبق تحقییقات ازهمکارای پزشک کارخانم دکترازعالی هم عالی تره وانشااله بزودی همکارعزیزم راملاقات خواهم کرددکترصالحی ام متخصص فارماکولوژی باتشکرازاینکه نوبت برای من رزرو کردید
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ویزیت بعداز عمل لازک برای من انجام دادن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷الی بود خیلی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۱دکتر بشی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱نظم خوبی در ویزیت بیماران صورت گرفت مطب تمیز و دارای صندلی مناسب برای انتظار
۱۴۰۵/۰۳/۱۲برای چکاب رفتیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۱۰/۲۷برای ضعف بینایی، عینک تجویز کردن، خیلی با عجله ویزیت کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار مهربان و با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۳برای بینایی سنجی رفتم واز کار دکتر راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار خوش برخورد و مهربون و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۰۴