۶۰۲ نفر
دکتر سارا جهانیان

دکتر سارا جهانیان

جراح و متخصص چشم

متخصص شماره نظام: ۱۱۷۸۲۶
۹۷% پیشنهاد کاربران
۵۳۸ نفر

بهترین نتیجه

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

بد نیست

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عالللللی.. عاااالی... مامانم آب سیاه آورده بود چشمش عمل کردن و الانم عالیه... ممنون از دکتر جهانیان عزیز.... به خیلیا معرفیش کردم

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

دکتر بسیار باحوصله و کارش عالیه

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

نوبت داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خیلی الی بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

عمل لیزر عالی بودن

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

مشکل آب مروارید و خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

یبار مراجعه داشتم واقعا عالی بودم

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

دکترخوبیه

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

حساسیت چشمی

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

عاااااااالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

کاریشون عالیه بندیه توده روپلکم داشتم که باموفقیت جراحیش کرد

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

سلام من ناخنک چشم عمل کردم پیش خانم دکتر واقعا راضی ام .یک سال از عملم گذشته

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

چشمام ضعیف بودن عینک داده راضی بودم ممنون

۱۴۰۱/۰۷/۱۳

با سلام بله بسیار کارشون درسته خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

قربون دست وپنجه طلاییش برم.دستش پرازخیر ویرکته.کل خانواده من پیش خانم دکترعمل کردن عالیه خودم رو هم پارسال لازک کرد.عالیه

۱۴۰۲/۱۲/۰۴

معاینه چشم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

حححمممممم

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۷/۲۵

مشکل جدی نداشتم جهت معاینه چشمام مراجعه کردم

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

طبابتش عالیه

۱۳۹۹/۰۸/۱۳

معاینه خشکی چشم

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

فعلا هیچ

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

خشکی چشم درحال درمان هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

قرمزی چشم

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

برای مادرم رفتیم فعلا در مرحله درمان هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

خشکی چشم الان واقعا بهتره

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

بسیار دکتر صبور و مهربان و با تجربه

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

من فشار چشم داشتم خیلی سریع متوجه ی بیماری چشمی من شد لیزر انجام دادم خیلی بهتر شدم الان حدود ۴ ساله ۶ ماهی یه بار برای چکاب منو شوهرم میریم پیشش ازش راضی ام

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

معاینه روتین

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

خیلی خوب بوده

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

کارش عا

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

عالی همراه با معطلی زیاد

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

باسلام ودورد فعلامشکل خاصی نداشتم ولی ایشون بسیارخوش برخوردهستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

خانم دکتر خوب ومهربان وباتجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

مشکل شبکیه خیلی عالی تشخیص دادن و راهنمایی کردن

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

برا چکاپ سالانه مراجعه کردم عینکمو عوض کردن

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

خیلی خوب ازشماتشکر میکنم

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

تحت درمان و هنوز نتیجه مثبت ندیدم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عالی خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

خیلی خوبه تجربه اش خیلی خیلی زیادتواین کار

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

مجرای اشک بسته بود خوب شد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

فشار چشم

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

عمل کردم و رازیم

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

من پدرم رو از اهواز بردم عملش کرد عالیه دستش سبکه .همه ازش راضی هستن فقط خیلی نوبت نمیده ولی وقتی دکتر رو میبینی واقعا می ارزه منتظر نوبتش بمونی.هم اخلاقش هم علمش هم جراحیش همه چی عالیه .محمدی از اهواز

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

سلام من الان دارم داروهاشون ااستفاده میکنم واسه عمل انسدادمجرای چشم واقعا راضی ام

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

خوب بوده

۱۴۰۱/۰۵/۰۳

دوسش دارم دک

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

دکترخوبی هستند یک خال در چشم مادرم ایجاد شده بود که با یک ویزیت حل شد

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

سلام برای عینک مراجعه کردم واز ویزیت ایشون راضی هستم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

خوب بودن

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

سلام،خشکی چشم فرزندم که مدتی باعث ناراحتی من و خانواده ام شده بود توسط تشخیص خوب سرکارخانم جهانیان مداوا شد. این ویزیت به من این امید رو داد که برای معالجه در دزفول هم پزشکان مجربی وجود داره که نیازی به رفتن اهواز و تهران نیست.

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

معاینه شده و برام عینک تعیین کردند

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستن منکه راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

پدرم بردم کارش عالیه

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

هنوز بیمارم

۱۴۰۲/۱۰/۲۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

خانم دکتر همه چی تموم ️

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

دکتر خوبی هست

۱۴۰۱/۰۳/۰۵

عفونت چشم ..

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

فوق العاده بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

خانم دکتر خیلی با شخصیت هستن و باحوصله معاینه میکنن من خیلی ازشون راضی بودم

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

حساسیت داشتن و چشماشون خارش داشت خداروشکر دارو دادن بهتر شده

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

خونریزی چشم داشتم با یک ویزیت خوب شدم

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

خوب بودند و با دقت تمام معینه کردند

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

نتیجه بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

برای معاینه چشم های بچه ها

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

پزشک عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

عمل چشم پدرم

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

اب مروارید

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

فعلا هیچ

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

ویزیت اول

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

سلام ،دکتر دلسوز وپرکاری است امیدوارم سلامت باشند در رابطه با موضوع تنبلی چشمان پسرم میثم بود که خوشبختانه با کمک خانم دکتر بهبودی کامل رسیدباتشکر

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

عالی بودش

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

قوز قرنیه

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

دکتر عالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عمل لیزیک انجام دادم کارش عالیه واقعه

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

برای معاینه

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

فقط جهت ویزیت مراجعه کردم

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

عالی عالیه خیلی مهربان وخوشرو برای مریض وقت میزاره کامل چک میکنه

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

مراجعه کردم خوب بوده

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

دخترم چشماش ضعیفه و تنبلی چشم داره فعلآ تحت درمان

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

بسیار دکت

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

من مشکل دید داشتم و خوددکترجهانیان مشکل روحل کرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

دکتر خیلی خوبو حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

چشام آب مروارید داشت و کارشون عالی بود برام

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

براده آهن داخل چشم داشتم

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

ضعیفی چشم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

با سلام و خسته نباشید من دختر یک ساله و دوماه داشتم از 3 ماهگی تحت نظر دکتر سارا جهانیان بود.....بعد از اینکه یک سال و دوماه شد عملش کردم .و الان هیچ چیز معلوم نیست ...تا ببرمش ببینم مشکل رفع شده یا نه........ولی دکتر خیلی خوب و مهربون و با کلی تجربه کاری

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

چشم من بعضی موقع ها تارمیبینه

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

رضایت بخش یود

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

فعلا کار خاصی نکرده

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

بسیار دکتر خوب و عالی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

دکتر بسیار خوب و باحوصلهای هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

بسیار عالی و باحوصله و دلسوز

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

عالی نت

۱۴۰۲/۰۸/۱۸

لرزیدن چشم درد خارش

۱۴۰۱/۱۰/۰۹

دکتر خوب و مهربونی با تخصص بالا

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

خوب دکتر خوبین

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خیلی دکتر خوبی هستن.. خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

تنبلی چشم دخترم.تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۳

خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

هر دو چشم پدرم آب مروارید داشتند و مادرم گوشت اضافه داخل چشمش بود که به لطف خدا و بعد دست خوب دکتر پدر و مادرم خیلی راضی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

جهت چکاب مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

من برای ضعیفی چشم بچه م میرم ،خوبن دکتر با حوصله و مهربان بررسی میکنن

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

والله هنوز تحت درمان خانم دکتر جهانیان هستم

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

خوب هستن

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

خوب است

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

خوب و دقیق معاینه میکند و با حوصله است.

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

خانم دکتر نمونه ست.عالیه هم درمانش هم اخلاقش هم جراحیش.منو وخواهرم رو اول لازک کرد بعد بلفارو هردو عالی.دستش طلا

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

عالیییییی

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

کارش حرف ندارد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

دخترم مراجعه کرد مشکلی نداشت

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

دکتربسیارخوش رووعالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

خوب است

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

بدک نیست

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

پسرم رو بردم معاینه کردن

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

عمل آب مروارید

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

ناخونک چشمم داشت

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عالیییی

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

خیلی هوای مریض داره

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

معاینه چشم

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

معاینه چشم

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

عالیییی

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

چکاپ کردم 8وب و با حوصله و خوش برخورد بودند.

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

کار خانم دکتر عالیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

خوب بود

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

خیلی خوبه چشام ضعیفه برام عینک تجویز کرد

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

مادرم رو ویزیت کردن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر بسیا

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عالیییی

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بسیار عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

مشکل بینایی نتیجه خوبی داشت

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

یه بار وذیت شدم خوب شدم،

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

خوب شدم

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

معاینه چشم پسرم

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکتر بسیار با حوصله و تشخیصشون بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

بهترین پزشک

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۳

چکاب چشم

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

سلام توب

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

زائده چشم

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

تشخیصشون خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

سلام وقت بخیر بسیار دکتر خوب عالی عالی.....

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

تشخیص به موقع و زودهنگام عفونت به علت حساسیت به نخ بخیه بعداز جراحی و درمان و نتیجه بخشی خیلی سریع.

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

با سلام بچه 6 ماه ام مجرای اشکش بسته بود خب شد خداروشکر

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

عفونت در چشمهای فرزندم و بعد از مصرف دارو عفونت برطرف شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۶

خشکی چشم

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

خیلی عالی

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

چشم درد داشتم

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

عااااالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

خوب بد نیست

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

ضیعفی چشم داشتم دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

بله معاینه چشم دادشتم

۱۴۰۲/۱۲/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

عالی واقعا من مشکل شبکیه داشتم ایشون تشخیص دادا رفتم تهران عمل کردم هرچی که خانم دکتر بهم گفتن دکترای تهرانم بهم گفتن .دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

دکتر بسیار خوب و واردی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

چشمام ضعیف بود خدا شکر بهتر شدم

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

مشکل بینایی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

من عمل لیزیک انجام دادم خیلی راضی ام یه دکتر کاملا با اخلاق و با تبحر

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

کارش عالی بود

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

عالی بودن دکتر

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

من ازکارخانم دکتر جهانیان بسیار راضی هستم

۱۳۹۹/۰۲/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

فوق العاده پر بار و علمی

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

عالی بودن خداخیرشون بده انشالله

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

خداروشکر راضی بودیم

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

چکاب کردم خوب و با حوصله بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

مادرم آب مروارید داشت درمان شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

بسیار کاردان

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

۲سال پیش پدرم پیش ایشون عمل چشم آب مروارید داشتن...بسیار راضی بودن و الان خداروشکر مشکلی ندارن

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

آلرژی چشمی و عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

دخترم تنبلی چشم داشت بهبود پیدا کرد

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

آبریزش چشم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

دکتربااخلاق وبسیارکاربلد هستن

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

ضعیفی چشم داشتم و تشخیص دادن و علت ضعیف تر شدن چشمم رو هم تشخیص دادن

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

دکترخیلی خوب وکاربلدهستند وخوش برخوردوخوش اخلاق هستند

۱۳۹۸/۱۲/۰۲

چشم دختر هفت ساله م ضعیف بود .میریم چکاب .دکتر مهربان و با حوصله ای هستن از کارشون هم رضایت داشتن دوستان

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۲
اطلاعات تکمیلی
جراح ومتخصص چشم باسابقه تحصیل وکار درشیراز
دارای بورد تخصصی از دانشگاه شیراز
عضوانجمن چشم پزشکان ایران
دریافت جایزه پزشک نمونه کشوری درمعاینات rop
کسب عنوان پزشک نمونه شهرستان درسال88
دارای پیشرفته ترین وسائل معاینه چشم پزشکی
جراحی آب مروارید به روش مدرن فیکو
جراحی مجاری اشکی بزرگسالان وکودکان
جراحی درمانی پلک و جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
جراحی ناخنک وتوده های پلکی وچشمی
عمل برداشتن عینک (لیزیک وprk)
معاینه وتشخیص ودرمان رتینوپاتی دیابتی
آب سیاه
لیزرجهت کپسولوتومی وجلوگیری ازآب سیاه
عمل جراحی انحراف چشم
مطب چشم پزشکی
دزفولخیابان سیدمحمود - بین نشاط و آفرینش -مجتمع نشاط ۲ - طبقه ۴
پاسخگویی موبایل از ۸ صبح تا ۱۰ شب
پاسخگویی تلفن مطب هر روز عصر از ۴ عصر تا ۹ شب بجز پنج شنبه و روز‌های تعطیل
کودکان زیر ۱۰ سال پذیرش نمی‌شوند
  • مطب در روز ۳۰ خرداد تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۳۱ خرداد تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۶ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۷ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۱۳ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۱۴ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲۰ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲۱ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲۷ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۲۸ تیر تعطیل می باشد.
نقشه مطب
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
امروز
۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰
سقف نوبت دهی پر شده است
کسانی که دکتر سارا جهانیان را پیشنهاد میکنند:
جناب آقای دکتر محمد کریمی گوارش ، کبد و آندوسکوپی جناب آقای دکتر محمد کریمی
اینستاگرام دکتر سارا جهانیان

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب چشم پزشکی

خیابان سیدمحمود - بین نشاط و آفرینش -مجتمع نشاط ۲ - طبقه ۴

مطب چشم پزشکی

خیابان سیدمحمود - بین نشاط و آفرینش -مجتمع نشاط ۲ - طبقه ۴