عالللللی.. عاااالی... مامانم آب سیاه آورده بود چشمش عمل کردن و الانم عالیه... ممنون از دکتر جهانیان عزیز.... به خیلیا معرفیش کردم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
دکتر بسیار باحوصله و کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
نوبت داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
خیلی الی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
عمل لیزر عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
مشکل آب مروارید و خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
یبار مراجعه داشتم واقعا عالی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
دکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
حساسیت چشمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
کاریشون عالیه بندیه توده روپلکم داشتم که باموفقیت جراحیش کرد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
سلام من ناخنک چشم عمل کردم پیش خانم دکتر واقعا راضی ام .یک سال از عملم گذشته
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
چشمام ضعیف بودن عینک داده راضی بودم ممنون
۱۴۰۱/۰۷/۱۳
با سلام بله بسیار کارشون درسته خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
قربون دست وپنجه طلاییش برم.دستش پرازخیر ویرکته.کل خانواده من پیش خانم دکترعمل کردن عالیه خودم رو هم پارسال لازک کرد.عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۴
معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
حححمممممم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مشکل جدی نداشتم جهت معاینه چشمام مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
طبابتش عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
معاینه خشکی چشم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
فعلا هیچ
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خشکی چشم درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
قرمزی چشم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
برای مادرم رفتیم فعلا در مرحله درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
خشکی چشم الان واقعا بهتره
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
بسیار دکتر صبور و مهربان و با تجربه
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
من فشار چشم داشتم خیلی سریع متوجه ی بیماری چشمی من شد لیزر انجام دادم خیلی بهتر شدم الان حدود ۴ ساله ۶ ماهی یه بار برای چکاب منو شوهرم میریم پیشش
ازش راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
معاینه روتین
۱۴۰۲/۰۵/۲۴
خیلی خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
کارش عا
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
عالی همراه با معطلی زیاد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
باسلام ودورد
فعلامشکل خاصی نداشتم
ولی ایشون بسیارخوش برخوردهستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
خانم دکتر خوب ومهربان وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
مشکل شبکیه خیلی عالی تشخیص دادن و راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
برا چکاپ سالانه مراجعه کردم عینکمو عوض کردن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
خیلی خوب ازشماتشکر میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
تحت درمان و هنوز نتیجه مثبت ندیدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عالی
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
خیلی خوبه تجربه اش خیلی خیلی زیادتواین کار
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
مجرای اشک بسته بود خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
فشار چشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عمل کردم و رازیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
من پدرم رو از اهواز بردم عملش کرد عالیه دستش سبکه .همه ازش راضی هستن فقط خیلی نوبت نمیده ولی وقتی دکتر رو میبینی واقعا می ارزه منتظر نوبتش بمونی.هم اخلاقش هم علمش هم جراحیش همه چی عالیه .محمدی از اهواز
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
سلام من الان دارم داروهاشون ااستفاده میکنم واسه عمل انسدادمجرای چشم واقعا راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
دوسش دارم دک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دکترخوبی هستند یک خال در چشم مادرم ایجاد شده بود که با یک ویزیت حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
سلام برای عینک مراجعه کردم واز ویزیت ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
سلام،خشکی چشم فرزندم که مدتی باعث ناراحتی من و خانواده ام شده بود توسط تشخیص خوب سرکارخانم جهانیان مداوا شد. این ویزیت به من این امید رو داد که برای معالجه در دزفول هم پزشکان مجربی وجود داره که نیازی به رفتن اهواز و تهران نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
معاینه شده و برام عینک تعیین کردند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستن منکه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
پدرم بردم کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
هنوز بیمارم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
خانم دکتر همه چی تموم ️
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
عفونت چشم ..
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
فوق العاده بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خانم دکتر خیلی با شخصیت هستن و باحوصله معاینه میکنن من خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
حساسیت داشتن و چشماشون خارش داشت خداروشکر دارو دادن بهتر شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خونریزی چشم داشتم با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
خوب بودند و با دقت تمام معینه کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
برای معاینه چشم های بچه ها
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
عمل چشم پدرم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
اب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
فعلا هیچ
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
ویزیت اول
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
سلام ،دکتر دلسوز وپرکاری است امیدوارم سلامت باشند در رابطه با موضوع تنبلی چشمان پسرم میثم بود که خوشبختانه با کمک خانم دکتر بهبودی کامل رسیدباتشکر
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
عالی بودش
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عمل لیزیک انجام دادم کارش عالیه واقعه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
برای معاینه
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
فقط جهت ویزیت مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
عالی عالیه خیلی مهربان وخوشرو برای مریض وقت میزاره کامل چک میکنه
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
مراجعه کردم خوب بوده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
دخترم چشماش ضعیفه و تنبلی چشم داره فعلآ تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
بسیار دکت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
من مشکل دید داشتم و خوددکترجهانیان مشکل روحل کرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر خیلی خوبو حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
چشام آب مروارید داشت و کارشون عالی بود برام
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
براده آهن داخل چشم داشتم
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
با سلام و خسته نباشید من دختر یک ساله و دوماه داشتم از 3 ماهگی تحت نظر دکتر سارا جهانیان بود.....بعد از اینکه یک سال و دوماه شد عملش کردم .و الان هیچ چیز معلوم نیست ...تا ببرمش ببینم مشکل رفع شده یا نه........ولی دکتر خیلی خوب و مهربون و با کلی تجربه کاری
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
چشم من بعضی موقع ها تارمیبینه
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
رضایت بخش یود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
فعلا کار خاصی نکرده
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
دکتر بسیار خوب و باحوصلهای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بسیار عالی و باحوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
عالی
نت
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
لرزیدن چشم درد خارش
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
دکتر خوب و مهربونی با تخصص بالا
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
خوب دکتر خوبین
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خیلی دکتر خوبی هستن.. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
تنبلی چشم دخترم.تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
هر دو چشم پدرم آب مروارید داشتند و مادرم گوشت اضافه داخل چشمش بود که به لطف خدا و بعد دست خوب دکتر پدر و مادرم خیلی راضی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
جهت چکاب مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
من برای ضعیفی چشم بچه م میرم ،خوبن دکتر با حوصله و مهربان بررسی میکنن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
والله هنوز تحت درمان خانم دکتر جهانیان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
خوب هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
خوب و دقیق معاینه میکند و با حوصله است.
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
خانم دکتر نمونه ست.عالیه هم درمانش هم اخلاقش هم جراحیش.منو وخواهرم رو اول لازک کرد بعد بلفارو هردو عالی.دستش طلا
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
عالیییییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
کارش حرف ندارد
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دخترم مراجعه کرد مشکلی نداشت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
دکتربسیارخوش رووعالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
بدک نیست
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
پسرم رو بردم معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
ناخونک چشمم داشت
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
خیلی هوای مریض داره
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
معاینه چشم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
عالیییی
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
چکاپ کردم 8وب و با حوصله و خوش برخورد بودند.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
کار خانم دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
خیلی خوبه چشام ضعیفه برام عینک تجویز کرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
مادرم رو ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالیییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مشکل بینایی نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
یه بار وذیت شدم خوب شدم،
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
معاینه چشم پسرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر بسیار با حوصله و تشخیصشون بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
بهترین پزشک
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
چکاب چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
سلام توب
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
زائده چشم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
سلام وقت بخیر بسیار دکتر خوب عالی عالی.....
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
تشخیص به موقع و زودهنگام عفونت به علت حساسیت به نخ بخیه بعداز جراحی و درمان و نتیجه بخشی خیلی سریع.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
با سلام بچه 6 ماه ام مجرای اشکش بسته بود خب شد خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عفونت در چشمهای فرزندم و بعد از مصرف دارو عفونت برطرف شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
چشم درد داشتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
خوب بد نیست
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
ضیعفی چشم داشتم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
بله معاینه چشم دادشتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
عالی واقعا من مشکل شبکیه داشتم ایشون تشخیص دادا رفتم تهران عمل کردم هرچی که خانم دکتر بهم گفتن دکترای تهرانم بهم گفتن .دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
دکتر بسیار خوب و واردی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
چشمام ضعیف بود خدا شکر بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
مشکل بینایی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
من عمل لیزیک انجام دادم خیلی راضی ام یه دکتر کاملا با اخلاق و با تبحر
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کارش عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عالی بودن دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
من ازکارخانم دکتر جهانیان بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
فوق العاده پر بار و علمی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
عالی بودن خداخیرشون بده انشالله
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
خداروشکر راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
چکاب کردم خوب و با حوصله بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
مادرم آب مروارید داشت درمان شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بسیار کاردان
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
۲سال پیش پدرم پیش ایشون عمل چشم آب مروارید داشتن...بسیار راضی بودن و الان خداروشکر مشکلی ندارن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
آلرژی چشمی و عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
دخترم تنبلی چشم داشت بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
آبریزش چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
دکتربااخلاق وبسیارکاربلد هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
ضعیفی چشم داشتم و تشخیص دادن و علت ضعیف تر شدن چشمم رو هم تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
دکترخیلی خوب وکاربلدهستند
وخوش برخوردوخوش اخلاق هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۲
چشم دختر هفت ساله م ضعیف بود .میریم چکاب .دکتر مهربان و با حوصله ای هستن از کارشون هم رضایت داشتن دوستان
جراح ومتخصص چشم باسابقه تحصیل وکار درشیراز دارای بورد تخصصی از دانشگاه شیراز عضوانجمن چشم پزشکان ایران دریافت جایزه پزشک نمونه کشوری درمعاینات rop کسب عنوان پزشک نمونه شهرستان درسال88 دارای پیشرفته ترین وسائل معاینه چشم پزشکی جراحی آب مروارید به روش مدرن فیکو جراحی مجاری اشکی بزرگسالان وکودکان جراحی درمانی پلک و جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) جراحی ناخنک وتوده های پلکی وچشمی عمل برداشتن عینک (لیزیک وprk) معاینه وتشخیص ودرمان رتینوپاتی دیابتی آب سیاه لیزرجهت کپسولوتومی وجلوگیری ازآب سیاه عمل جراحی انحراف چشم
بهترین نتیجه
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بد نیست
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالللللی.. عاااالی... مامانم آب سیاه آورده بود چشمش عمل کردن و الانم عالیه... ممنون از دکتر جهانیان عزیز.... به خیلیا معرفیش کردم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳دکتر بسیار باحوصله و کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۹نوبت داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خیلی الی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عمل لیزر عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۳۱مشکل آب مروارید و خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۵یبار مراجعه داشتم واقعا عالی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۱حساسیت چشمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴کاریشون عالیه بندیه توده روپلکم داشتم که باموفقیت جراحیش کرد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۳سلام من ناخنک چشم عمل کردم پیش خانم دکتر واقعا راضی ام .یک سال از عملم گذشته
۱۴۰۳/۰۷/۲۲چشمام ضعیف بودن عینک داده راضی بودم ممنون
۱۴۰۱/۰۷/۱۳با سلام بله بسیار کارشون درسته خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۹قربون دست وپنجه طلاییش برم.دستش پرازخیر ویرکته.کل خانواده من پیش خانم دکترعمل کردن عالیه خودم رو هم پارسال لازک کرد.عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۴معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴حححمممممم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۵مشکل جدی نداشتم جهت معاینه چشمام مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۷/۱۵طبابتش عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۳معاینه خشکی چشم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱فعلا هیچ
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خشکی چشم درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸قرمزی چشم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴برای مادرم رفتیم فعلا در مرحله درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خشکی چشم الان واقعا بهتره
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بسیار دکتر صبور و مهربان و با تجربه
۱۴۰۱/۰۳/۲۳من فشار چشم داشتم خیلی سریع متوجه ی بیماری چشمی من شد لیزر انجام دادم خیلی بهتر شدم الان حدود ۴ ساله ۶ ماهی یه بار برای چکاب منو شوهرم میریم پیشش ازش راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۹معاینه روتین
۱۴۰۲/۰۵/۲۴خیلی خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۳کارش عا
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی همراه با معطلی زیاد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶باسلام ودورد فعلامشکل خاصی نداشتم ولی ایشون بسیارخوش برخوردهستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۴خانم دکتر خوب ومهربان وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۵مشکل شبکیه خیلی عالی تشخیص دادن و راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱برا چکاپ سالانه مراجعه کردم عینکمو عوض کردن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۰خیلی خوب ازشماتشکر میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲تحت درمان و هنوز نتیجه مثبت ندیدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۱خیلی خوبه تجربه اش خیلی خیلی زیادتواین کار
۱۴۰۰/۱۱/۲۰مجرای اشک بسته بود خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۳۰فشار چشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عمل کردم و رازیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲من پدرم رو از اهواز بردم عملش کرد عالیه دستش سبکه .همه ازش راضی هستن فقط خیلی نوبت نمیده ولی وقتی دکتر رو میبینی واقعا می ارزه منتظر نوبتش بمونی.هم اخلاقش هم علمش هم جراحیش همه چی عالیه .محمدی از اهواز
۱۴۰۵/۰۲/۱۷سلام من الان دارم داروهاشون ااستفاده میکنم واسه عمل انسدادمجرای چشم واقعا راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۱۹خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۳دوسش دارم دک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دکترخوبی هستند یک خال در چشم مادرم ایجاد شده بود که با یک ویزیت حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۰سلام برای عینک مراجعه کردم واز ویزیت ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹سلام،خشکی چشم فرزندم که مدتی باعث ناراحتی من و خانواده ام شده بود توسط تشخیص خوب سرکارخانم جهانیان مداوا شد. این ویزیت به من این امید رو داد که برای معالجه در دزفول هم پزشکان مجربی وجود داره که نیازی به رفتن اهواز و تهران نیست.
۱۳۹۹/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵معاینه شده و برام عینک تعیین کردند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستن منکه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۹پدرم بردم کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۹هنوز بیمارم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰خانم دکتر همه چی تموم ️
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۳/۰۵عفونت چشم ..
۱۴۰۴/۰۸/۰۶فوق العاده بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۸خانم دکتر خیلی با شخصیت هستن و باحوصله معاینه میکنن من خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷حساسیت داشتن و چشماشون خارش داشت خداروشکر دارو دادن بهتر شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خونریزی چشم داشتم با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۴خوب بودند و با دقت تمام معینه کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴برای معاینه چشم های بچه ها
۱۴۰۱/۰۵/۱۰پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳عمل چشم پدرم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸اب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰فعلا هیچ
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ویزیت اول
۱۴۰۳/۰۳/۰۲سلام ،دکتر دلسوز وپرکاری است امیدوارم سلامت باشند در رابطه با موضوع تنبلی چشمان پسرم میثم بود که خوشبختانه با کمک خانم دکتر بهبودی کامل رسیدباتشکر
۱۴۰۱/۰۸/۰۲عالی بودش
۱۴۰۰/۰۲/۲۵قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عمل لیزیک انجام دادم کارش عالیه واقعه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸برای معاینه
۱۴۰۲/۱۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱فقط جهت ویزیت مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالی عالیه خیلی مهربان وخوشرو برای مریض وقت میزاره کامل چک میکنه
۱۴۰۳/۰۶/۱۷مراجعه کردم خوب بوده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳دخترم چشماش ضعیفه و تنبلی چشم داره فعلآ تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۶بسیار دکت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰من مشکل دید داشتم و خوددکترجهانیان مشکل روحل کرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر خیلی خوبو حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲چشام آب مروارید داشت و کارشون عالی بود برام
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵براده آهن داخل چشم داشتم
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸با سلام و خسته نباشید من دختر یک ساله و دوماه داشتم از 3 ماهگی تحت نظر دکتر سارا جهانیان بود.....بعد از اینکه یک سال و دوماه شد عملش کردم .و الان هیچ چیز معلوم نیست ...تا ببرمش ببینم مشکل رفع شده یا نه........ولی دکتر خیلی خوب و مهربون و با کلی تجربه کاری
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۳چشم من بعضی موقع ها تارمیبینه
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۶رضایت بخش یود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲فعلا کار خاصی نکرده
۱۳۹۹/۰۴/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۹دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکتر بسیار خوب و باحوصلهای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بسیار عالی و باحوصله و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عالی نت
۱۴۰۲/۰۸/۱۸لرزیدن چشم درد خارش
۱۴۰۱/۱۰/۰۹دکتر خوب و مهربونی با تخصص بالا
۱۴۰۱/۰۳/۰۱خوب دکتر خوبین
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی دکتر خوبی هستن.. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸تنبلی چشم دخترم.تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۰هر دو چشم پدرم آب مروارید داشتند و مادرم گوشت اضافه داخل چشمش بود که به لطف خدا و بعد دست خوب دکتر پدر و مادرم خیلی راضی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸جهت چکاب مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸من برای ضعیفی چشم بچه م میرم ،خوبن دکتر با حوصله و مهربان بررسی میکنن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷والله هنوز تحت درمان خانم دکتر جهانیان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۰خوب هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خوب و دقیق معاینه میکند و با حوصله است.
۱۴۰۲/۰۴/۲۴خانم دکتر نمونه ست.عالیه هم درمانش هم اخلاقش هم جراحیش.منو وخواهرم رو اول لازک کرد بعد بلفارو هردو عالی.دستش طلا
۱۴۰۴/۱۱/۱۶عالیییییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰کارش حرف ندارد
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دخترم مراجعه کرد مشکلی نداشت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتربسیارخوش رووعالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۲۴بدک نیست
۱۴۰۰/۱۱/۰۴پسرم رو بردم معاینه کردن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ناخونک چشمم داشت
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۹/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خیلی هوای مریض داره
۱۴۰۰/۰۱/۱۵معاینه چشم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عالیییی
۱۴۰۲/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷چکاپ کردم 8وب و با حوصله و خوش برخورد بودند.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰کار خانم دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۷خیلی خوبه چشام ضعیفه برام عینک تجویز کرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مادرم رو ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالیییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل بینایی نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۳/۰۵/۰۹یه بار وذیت شدم خوب شدم،
۱۴۰۰/۰۶/۲۹خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸معاینه چشم پسرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر بسیار با حوصله و تشخیصشون بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بهترین پزشک
۱۴۰۳/۰۵/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۳چکاب چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹سلام توب
۱۴۰۰/۰۴/۰۸زائده چشم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۱سلام وقت بخیر بسیار دکتر خوب عالی عالی.....
۱۴۰۱/۰۳/۲۸تشخیص به موقع و زودهنگام عفونت به علت حساسیت به نخ بخیه بعداز جراحی و درمان و نتیجه بخشی خیلی سریع.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹با سلام بچه 6 ماه ام مجرای اشکش بسته بود خب شد خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عفونت در چشمهای فرزندم و بعد از مصرف دارو عفونت برطرف شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۶خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵چشم درد داشتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خوب بد نیست
۱۴۰۴/۰۶/۱۰ضیعفی چشم داشتم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بله معاینه چشم دادشتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۲۸عالی واقعا من مشکل شبکیه داشتم ایشون تشخیص دادا رفتم تهران عمل کردم هرچی که خانم دکتر بهم گفتن دکترای تهرانم بهم گفتن .دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۲۷دکتر بسیار خوب و واردی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲چشمام ضعیف بود خدا شکر بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹مشکل بینایی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰من عمل لیزیک انجام دادم خیلی راضی ام یه دکتر کاملا با اخلاق و با تبحر
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کارش عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بودن دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۵من ازکارخانم دکتر جهانیان بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲فوق العاده پر بار و علمی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عالی بودن خداخیرشون بده انشالله
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خداروشکر راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶چکاب کردم خوب و با حوصله بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مادرم آب مروارید داشت درمان شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بسیار کاردان
۱۴۰۱/۱۱/۰۱۲سال پیش پدرم پیش ایشون عمل چشم آب مروارید داشتن...بسیار راضی بودن و الان خداروشکر مشکلی ندارن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵آلرژی چشمی و عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲دخترم تنبلی چشم داشت بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵آبریزش چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دکتربااخلاق وبسیارکاربلد هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲ضعیفی چشم داشتم و تشخیص دادن و علت ضعیف تر شدن چشمم رو هم تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکترخیلی خوب وکاربلدهستند وخوش برخوردوخوش اخلاق هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۲چشم دختر هفت ساله م ضعیف بود .میریم چکاب .دکتر مهربان و با حوصله ای هستن از کارشون هم رضایت داشتن دوستان
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۰/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲