هنوز چیزی برام نکرده چون من فقط یبار رفتم قرار بود واسه ام اشعه بزنه
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
عااالی بسیار عااالی بی نظیر ترین پزشکی ک تاحالا دیدم کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
عمل چشم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
خداشکر خیلی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عالی بود کارش
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
خارش وسوزش وبهتر شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
دکتر خوب و با دقتی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
معاینه
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
فعلا ویزیت شده قراره عمل بشن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
چشمم ضعیف بود.امدم پیش دکتر برام علیک نوشت و الان بهتر هستم.دکتر رو به خیلی ها معرفی کردم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
لنز و بسیا عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
نزدیک بینیم مشکل داشت عینک تجویز کردن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
شماره عینک ودید چشم خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
عالیه کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
تنبلی چشم داشتیم خودبه خودبرطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
امتیاز عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
برای تشخیص رفتم که تشخیصش دقیق بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
قوز قرنیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
نزدیک بین
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
بد نبود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
چشم دردت میکنه
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
چشم پدرم درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
تشخیصخانمدکتردرستودقیقبودوقراربرمبرایجراحی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
اوکی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بسیار مفید
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
معاینه
خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
دکتر بسیار با حوصله و مهربونی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
مشکل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار تشخیص و تجویز عالی دارند
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خشکی چشم عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
دکتر دلسوز و تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
خواهرم برای معاینه چشم پیش ایشون رفتن و راضی بوون
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
معاینه چشم و تشخیص دور بینی و نزدیک بینی و تجویز عینک مناسب
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
خوب عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
بهترین چشم
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
بسیار دقیق و با حوصله معاینه میکنن.
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
دکترعلی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
سلام بنده یکبار چشم سمت چپ بنده ویروس گرفته بود که با مراجعه به دکتر اصفهانی بعد از معاینه تشخیص عالی دادند و این رو بگم ایشون به محض اینکه بنده رو دیدن بدون نوبت منو معاینه کردند خیلی ازشون مچکرم داشتم بیناییم رو از دست میدادم که جا داره از ایشون تشکر ویژه بکنم مچکرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی و کار
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خیلی خوله
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
خوب عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
معاینه بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
مشکل چشم داشته مادرم عمل کرده عالی شده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
انحراف چشم - بعد از معاینه عینک تجویز کردند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
چشمهایم رو لیزر کردم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
تشخیص درست و دکتر بسیار خوب و عالی هستن مادر عمل اب مروارید داشتن و هرو چشم خیلی عالی عمل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
نمره گرفتم.نمی دونم.مشکل ازچشم های من است یاعینکم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اب سیاد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
برا چشم دخترم عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
عااالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
خوب بوده
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
خارش چشم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دخترم گرفتگی مجرای چشم داشت پیش دکتر اصفهانی ویزیت شد وخداروشکر راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
دکتر عالی بینظیر
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
مرتب برای چکاپ چشم پیش ایشون میرم
راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
کارش عالیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۸
فعلا نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
برای معاینه بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
تنگی مجرای اشکی دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
سلام من چندین بار به ایشان مراجعه داشتم و هربار بهترین نتیجه را گرفتم واقعا هم مهربان هستن و هم تو کارشون حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
معاینه
۱۴۰۲/۰۶/۰۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
معاینه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
تشخیصشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
معاینه چشمی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
خیلی خوب وعالی تشکر از لطفشون
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خارش چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
تخصص و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
سلام شوهرام چند روز است که چشم های خیلی خارش دار چه کار کن
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
ضعف بینایی و بسیار راضی بودم خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
چشم بودوالان بایدعمل بشوم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
از سال 1397بیمارش هستم، و توسط دکتر اصفهانی فقط ویزیت شدم.، و از نظر بنده کارشون بسیار عالی هستش
بله تشکر از زحمات شون
۱۴۰۳/۰۶/۰۳از نظر بنده بسیار پزشک عالی می باشند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مادرمدتبخال چشمی دارن . داروهایی که میدن خیلی خوب تاثیر داره
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بیسا دکتر خوش برخوردی هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۰۴لیزر چشم راصیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سلام.مشکل شالازیون داشتم وتوسط ایشون جراحی شدم.کارش خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۳برای لیزر تنگی زاویه چشم . نتیجه کارشون رو هنوز نمی دونم انشالله که خوب باشه . ولی اخلاق صفر فوق العاده بی حوصله و تندمزاج
۱۴۰۳/۰۶/۰۷کارش خوبه
۱۴۰۱/۱۲/۰۸خشکی چشم
۱۴۰۱/۱۱/۰۳اب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۰۹تنگی قرنیه
۱۴۰۱/۱۱/۰۳همسرم خشکی چشم داشت با یبار ویزیت اوکی شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۷برای خشکی چشم مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵خیلی خ
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بدنبود
۱۴۰۱/۰۷/۲۸تاری دید
۱۴۰۲/۰۷/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۸لرذداعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵پسرم زیر نظر دکتر ..خدا رو شکر راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عفونت چشم داشت مریضم خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۹سلام خسته نباشید کارش خیلی عالی هست خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶لیزر چشم و عالی بوده
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷منمنمت
۱۴۰۰/۰۲/۲۵زاویه دید مشکل داشت
۱۴۰۲/۱۱/۲۸نمیدانم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۶پزشک بسیار حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی و دلسوز
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱ضعیفی چشم و معاینه
۱۴۰۲/۰۶/۰۶معاینه چشم
۱۴۰۲/۰۶/۲۳آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار کار درست و عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عمل جراحی کردم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عمل جراحی داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خشکی چشم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴آب مروارید داشتم وخداروشکر خیلی دیدم خوب شده
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر خوبی هستن وبه نتیجه رسیدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خانم دکتر فوق العاده مهربان و کار درستی هست
۱۴۰۲/۰۳/۲۷قرمز شدن چشم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰فشار چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷لیزرچشم داشتم بخاطرتنگ شدن مجرای چشم والحمدالله خیلی بهترم وممنون ازشما خانم دکترنمونه
۱۴۰۱/۰۴/۰۲بسیارعالی وحرفه ایی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳پیرچشمی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵معاینه چشم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خیلی خوب بود .عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سلام بهترین متخصص چشم هستن عالی هستن و خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۴/۰۱/۲۳خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بینایی سنجی
۱۴۰۲/۰۶/۳۱مشکل تنبلی چشم دخترم بود ک فشار چشم داشت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴سلام تنگی زاویه دید داشتم بالیزر برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۹فشار چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالیه.
۱۴۰۱/۰۸/۰۷واقعا کار دکتر بی نظیره،واسه رفتن پیشش شک نکنید
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۳خوب بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بله خیلی خو
۱۴۰۳/۰۶/۲۷فعلا به دلیل عفونت زیاد چشم نتیجه نداده ولی تشخیص فوق العاده ای دارن خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۵/۱۹دکتر خی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۶/۲۲تشخیص دکتر خوب و عالی هست
۱۳۹۹/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی تخصص بالا
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۰خیلی دکتو
۱۴۰۱/۰۴/۱۶چشم هام خیلی ورم میکرد دارو داد خوب شدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۴مشکل الرژی و تشخیص دادن و دارو اما علایم شدیدتر شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۱برای تعیین نمره چشمان پسرم مراجعه میکنم، پزشک خوب و بادقتی هستن.
۱۴۰۳/۰۹/۲۲قرمزی چشم وتوروم و روماتیسم چشم واقعن عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۳اطلاع ندارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عمل جراحی تجویزشده برای یک نفر دیگر میخواهم پذیرش کنم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۱۱چشمم عفونت داشت و نتیجه گرفتم طی یک ماه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰من برا مادرم نوبت گرفتم تشخیصش دقیق بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴مادرم رو بردم پیشش برای عمل آب سیاه چشم خیلی دکتر خوبیه و به خوبی مادرم رو عمل کردند . دکتر ماهری هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۱خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالیهبرا دخترم رفتم دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۶خارش چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار عالی ومحتذم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی بود بسیار
۱۴۰۲/۰۶/۱۱چشمانم ضعیف بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بینهایت دکتر قابلیه دستاش معجزه میکنه
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱لیزرچشم انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹بهترین چشم پزشک دزفول
۱۴۰۳/۰۶/۰۹رفع التهاب بعد از عمل چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عفونت چشم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹برام عینک نوشتن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰معاینه و نمره چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳معاینه چشم پسرم ۷ ساله برخورد خوبی داشته فعلا تحت درمان زخم قرنیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بسیار دکتر حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بسیار عالییه نتیجه هم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۴سوزش و تنبلی چشم هنوز هیچی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتربسیار
۱۴۰۳/۰۵/۰۹خیلی دختر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۹تشخیص بسیارعالی ودرمان خیلی خوب.دکتر خیلی ماهری هستن و خوش اخلاق.
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۳۰عینک گرفتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲چشم پسرم رو معاینه کرد عینک نوشت
۱۴۰۲/۱۰/۲۲جراحی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۷/۰۹شوره مژه، درمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۲تهران عمل کردم و ایشون معاینه کردن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دخترم خشکی چشم داشت که خداروشکر برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عالی عمل چشم داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مشکل فشارچشم که لیزر شدم ولی چشم راستم درد دارد
۱۴۰۳/۰۸/۰۷معاینه شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵هنوز چیزی برام نکرده چون من فقط یبار رفتم قرار بود واسه ام اشعه بزنه
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عااالی بسیار عااالی بی نظیر ترین پزشکی ک تاحالا دیدم کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۲۵عمل چشم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲خداشکر خیلی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عالی بود کارش
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خارش وسوزش وبهتر شد
۱۴۰۲/۰۴/۲۵دکتر خوب و با دقتی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۸خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۵معاینه
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴فعلا ویزیت شده قراره عمل بشن
۱۴۰۱/۱۲/۰۳چشمم ضعیف بود.امدم پیش دکتر برام علیک نوشت و الان بهتر هستم.دکتر رو به خیلی ها معرفی کردم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۲لنز و بسیا عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۷نزدیک بینیم مشکل داشت عینک تجویز کردن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵شماره عینک ودید چشم خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۶عالیه کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۰تنبلی چشم داشتیم خودبه خودبرطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲امتیاز عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای تشخیص رفتم که تشخیصش دقیق بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۳خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳قوز قرنیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱نزدیک بین
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱بد نبود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱چشم دردت میکنه
۱۴۰۲/۰۴/۲۰چشم پدرم درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶تشخیصخانمدکتردرستودقیقبودوقراربرمبرایجراحی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸اوکی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیار مفید
۱۳۹۹/۱۱/۲۲تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶معاینه خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر بسیار با حوصله و مهربونی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱مشکل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار تشخیص و تجویز عالی دارند
۱۳۹۹/۰۵/۲۲خشکی چشم عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹دکتر دلسوز و تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۱خواهرم برای معاینه چشم پیش ایشون رفتن و راضی بوون
۱۴۰۱/۱۲/۱۴معاینه چشم و تشخیص دور بینی و نزدیک بینی و تجویز عینک مناسب
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خوب عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بهترین چشم
۱۴۰۲/۱۰/۲۶معاینه چشم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۳بسیار دقیق و با حوصله معاینه میکنن.
۱۴۰۲/۰۴/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷دکترعلی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۶سلام بنده یکبار چشم سمت چپ بنده ویروس گرفته بود که با مراجعه به دکتر اصفهانی بعد از معاینه تشخیص عالی دادند و این رو بگم ایشون به محض اینکه بنده رو دیدن بدون نوبت منو معاینه کردند خیلی ازشون مچکرم داشتم بیناییم رو از دست میدادم که جا داره از ایشون تشکر ویژه بکنم مچکرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی و کار
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خیلی خوله
۱۴۰۳/۰۹/۰۱خوب عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲معاینه بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۷مشکل چشم داشته مادرم عمل کرده عالی شده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۰۶انحراف چشم - بعد از معاینه عینک تجویز کردند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۴چشمهایم رو لیزر کردم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶تشخیص درست و دکتر بسیار خوب و عالی هستن مادر عمل اب مروارید داشتن و هرو چشم خیلی عالی عمل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲نمره گرفتم.نمی دونم.مشکل ازچشم های من است یاعینکم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸اب سیاد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰برا چشم دخترم عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۳خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عااالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خوب بوده
۱۴۰۱/۰۶/۰۵عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۰خارش چشم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷دخترم گرفتگی مجرای چشم داشت پیش دکتر اصفهانی ویزیت شد وخداروشکر راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر عالی بینظیر
۱۴۰۳/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مرتب برای چکاپ چشم پیش ایشون میرم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹کارش عالیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۸فعلا نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵برای معاینه بودم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸تنگی مجرای اشکی دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام من چندین بار به ایشان مراجعه داشتم و هربار بهترین نتیجه را گرفتم واقعا هم مهربان هستن و هم تو کارشون حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۸معاینه
۱۴۰۲/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵معاینه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تشخیصشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۲معاینه چشمی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی خوب وعالی تشکر از لطفشون
۱۳۹۹/۰۶/۲۲کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خارش چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱تخصص و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸سلام شوهرام چند روز است که چشم های خیلی خارش دار چه کار کن
۱۴۰۳/۱۲/۳۰ضعف بینایی و بسیار راضی بودم خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵چشم بودوالان بایدعمل بشوم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳از سال 1397بیمارش هستم، و توسط دکتر اصفهانی فقط ویزیت شدم.، و از نظر بنده کارشون بسیار عالی هستش
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۲۵هر دو تا چشم بنده عمل شد و نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عالی بود خسته نباشید
۱۴۰۱/۱۱/۱۰