۶۶۵ نفر
دکتر ماندانا اصفهانی

دکتر ماندانا اصفهانی

جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ گلوکوم

جراحی زیبایی پلک

فلوشیپ شماره نظام: ۱۳۳۳۹۹
۵۶۲ نفر

بله تشکر از زحمات شون

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

از نظر بنده بسیار پزشک عالی می باشند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

مادرمدتبخال چشمی دارن . داروهایی که میدن خیلی خوب تاثیر داره

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

بیسا دکتر خوش برخوردی هست

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

لیزر چشم راصیم

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

سلام.مشکل شالازیون داشتم وتوسط ایشون جراحی شدم.کارش خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۳

برای لیزر تنگی زاویه چشم . نتیجه کارشون رو هنوز نمی دونم انشالله که خوب باشه . ولی اخلاق صفر فوق العاده بی حوصله و تندمزاج

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

کارش خوبه

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

خشکی چشم

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

اب مروارید

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

تنگی قرنیه

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

همسرم خشکی چشم داشت با یبار ویزیت اوکی شد.

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

برای خشکی چشم مراجعه کردم راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

خیلی خ

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

بدنبود

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

تاری دید

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

لرذداعالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

پسرم زیر نظر دکتر ..خدا رو شکر راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

عفونت چشم داشت مریضم خوب شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹

سلام خسته نباشید کارش خیلی عالی هست خانم دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

لیزر چشم و عالی بوده

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

منمنمت

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

زاویه دید مشکل داشت

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

نمیدانم

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۶/۰۶

پزشک بسیار حاذق و کاربلد

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

عالی و دلسوز

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عمل اب مروارید

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

بسیار کاربلد

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

ضعیفی چشم و معاینه

۱۴۰۲/۰۶/۰۶

معاینه چشم

۱۴۰۲/۰۶/۲۳

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

بسیار کار درست و عالی

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

عمل جراحی کردم

۱۳۹۹/۰۶/۱۹

عمل اب مروارید

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

عمل جراحی داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

خشکی چشم

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

آب مروارید داشتم وخداروشکر خیلی دیدم خوب شده

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

دکتر خوبی هستن وبه نتیجه رسیدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

خانم دکتر فوق العاده مهربان و کار درستی هست

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

قرمز شدن چشم

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

فشار چشم

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

لیزرچشم داشتم بخاطرتنگ شدن مجرای چشم والحمدالله خیلی بهترم وممنون ازشما خانم دکترنمونه

۱۴۰۱/۰۴/۰۲

بسیارعالی وحرفه ایی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

پیرچشمی

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

معاینه چشم

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

خیلی خوب بود .عمل آب مروارید

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

سلام بهترین متخصص چشم هستن عالی هستن و خوش اخلاق و مهربون

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

خوب است

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

بینایی سنجی

۱۴۰۲/۰۶/۳۱

مشکل تنبلی چشم دخترم بود ک فشار چشم داشت

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

سلام تنگی زاویه دید داشتم بالیزر برطرف شد

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

فشار چشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

ایشون عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

عالیه.

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

واقعا کار دکتر بی نظیره،واسه رفتن پیشش شک نکنید

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

خوب بودند

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

بله خیلی خو

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

فعلا به دلیل عفونت زیاد چشم نتیجه نداده ولی تشخیص فوق العاده ای دارن خانم دکتر

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

دکتر خی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

کارشون عالیه

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

تشخیص دکتر خوب و عالی هست

۱۳۹۹/۰۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

عالی تخصص بالا

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

خیلی دکتو

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

چشم هام خیلی ورم میکرد دارو داد خوب شدم

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

مشکل الرژی و تشخیص دادن و دارو اما علایم شدیدتر شده

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

برای تعیین نمره چشمان پسرم مراجعه میکنم، پزشک خوب و بادقتی هستن.

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

قرمزی چشم وتوروم و روماتیسم چشم واقعن عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

اطلاع ندارم

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

عمل جراحی تجویزشده برای یک نفر دیگر میخواهم پذیرش کنم

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خیلی خوب است

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

چشمم عفونت داشت و نتیجه گرفتم طی یک ماه

۱۴۰۲/۰۸/۱۰

من برا مادرم نوبت گرفتم تشخیصش دقیق بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

مادرم رو بردم پیشش برای عمل آب سیاه چشم خیلی دکتر خوبیه و به خوبی مادرم رو عمل کردند . دکتر ماهری هستند .

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

عالیهبرا دخترم رفتم دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

خارش چشم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بسیار عالی ومحتذم

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

عالی بود بسیار

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

چشمانم ضعیف بودن

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

بینهایت دکتر قابلیه دستاش معجزه میکنه

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

لیزرچشم انجام داده ام

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

بهترین چشم پزشک دزفول

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

رفع التهاب بعد از عمل چشم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عفونت چشم

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

برام عینک نوشتن

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

معاینه و نمره چشم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

معاینه چشم پسرم ۷ ساله برخورد خوبی داشته فعلا تحت درمان زخم قرنیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

بسیار دکتر حاذق و مهربانی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بسیار عالییه نتیجه هم خوب بوده

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

سوزش و تنبلی چشم هنوز هیچی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

دکتربسیار

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

خیلی دختر خوبیه

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

تشخیص بسیارعالی ودرمان خیلی خوب.دکتر خیلی ماهری هستن و خوش اخلاق.

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

عینک گرفتم

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

چشم پسرم رو معاینه کرد عینک نوشت

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

جراحی چشم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

شوره مژه، درمان شدم

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

تهران عمل کردم و ایشون معاینه کردن

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

عفونت چشم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دخترم خشکی چشم داشت که خداروشکر برطرف شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

عالی عمل چشم داشتم

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

مشکل فشارچشم که لیزر شدم ولی چشم راستم درد دارد

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

معاینه شبکیه چشم

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

هنوز چیزی برام نکرده چون من فقط یبار رفتم قرار بود واسه ام اشعه بزنه

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

عااالی بسیار عااالی بی نظیر ترین پزشکی ک تاحالا دیدم کارشون حرف نداره

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

عمل چشم

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

خداشکر خیلی

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

عالی بود کارش

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

خارش وسوزش وبهتر شد

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

دکتر خوب و با دقتی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

خشکی چشم

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۵

معاینه

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

فعلا ویزیت شده قراره عمل بشن

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

چشمم ضعیف بود.امدم پیش دکتر برام علیک نوشت و الان بهتر هستم.دکتر رو به خیلی ها معرفی کردم.

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

لنز و بسیا عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۷

نزدیک بینیم مشکل داشت عینک تجویز کردن

۱۴۰۲/۰۱/۱۰

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

شماره عینک ودید چشم خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۰۶

عالیه کارشون

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

تنبلی چشم داشتیم خودبه خودبرطرف شد

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

امتیاز عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

برای تشخیص رفتم که تشخیصش دقیق بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۳

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

قوز قرنیه

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

نزدیک بین

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

بد نبود

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

چشم دردت میکنه

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

چشم پدرم درمان شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

تشخیصخانمدکتردرستودقیقبودوقراربرمبرایجراحی

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

اوکی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۱

خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

بسیار مفید

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

معاینه خوب

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

دکتر بسیار با حوصله و مهربونی

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

مشکل اب مروارید

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

بسیار تشخیص و تجویز عالی دارند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

خشکی چشم عالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

دکتر دلسوز و تجربه ای هستن

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

خواهرم برای معاینه چشم پیش ایشون رفتن و راضی بوون

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

معاینه چشم و تشخیص دور بینی و نزدیک بینی و تجویز عینک مناسب

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

خوب عالیه

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

بهترین چشم

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

معاینه چشم

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

بسیار دقیق و با حوصله معاینه میکنن.

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

دکترعلی هستن

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

سلام بنده یکبار چشم سمت چپ بنده ویروس گرفته بود که با مراجعه به دکتر اصفهانی بعد از معاینه تشخیص عالی دادند و این رو بگم ایشون به محض اینکه بنده رو دیدن بدون نوبت منو معاینه کردند خیلی ازشون مچکرم داشتم بیناییم رو از دست میدادم که جا داره از ایشون تشکر ویژه بکنم مچکرم

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

عالی و کار

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

خیلی خوله

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

خوب عالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

معاینه بود

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

مشکل چشم داشته مادرم عمل کرده عالی شده

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

خوب است

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

انحراف چشم - بعد از معاینه عینک تجویز کردند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

خیلی عالی

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

چشمهایم رو لیزر کردم

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

تشخیص درست و دکتر بسیار خوب و عالی هستن مادر عمل اب مروارید داشتن و هرو چشم خیلی عالی عمل شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

نمره گرفتم.نمی دونم.مشکل ازچشم های من است یاعینکم

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

اب سیاد

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

برا چشم دخترم عالی بود

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عااالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

خوب بوده

۱۴۰۱/۰۶/۰۵

عمل چشم

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

خوب بود

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خارش چشم

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

دخترم گرفتگی مجرای چشم داشت پیش دکتر اصفهانی ویزیت شد وخداروشکر راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکتر عالی بینظیر

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

مرتب برای چکاپ چشم پیش ایشون میرم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

کارش عالیه

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

فعلا نتیجه معلوم نیست

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

برای معاینه بودم

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

تنگی مجرای اشکی دخترم

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

سلام من چندین بار به ایشان مراجعه داشتم و هربار بهترین نتیجه را گرفتم واقعا هم مهربان هستن و هم تو کارشون حرفه ای

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

معاینه

۱۴۰۲/۰۶/۰۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

معاینه

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

تشخیصشون عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

معاینه چشمی داشتم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

خیلی خوب وعالی تشکر از لطفشون

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

کارشون بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خارش چشم

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

تخصص و تشخیص عالی

۱۴۰۱/۰۸/۰۸

سلام شوهرام چند روز است که چشم های خیلی خارش دار چه کار کن

۱۴۰۳/۱۲/۳۰

ضعف بینایی و بسیار راضی بودم خوش اخلاق و کاربلد

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

چشم بودوالان بایدعمل بشوم

۱۴۰۲/۰۶/۱۳

از سال 1397بیمارش هستم، و توسط دکتر اصفهانی فقط ویزیت شدم.، و از نظر بنده کارشون بسیار عالی هستش

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

خوب بوده

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

هر دو تا چشم بنده عمل شد و نتیجه مثبت بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

عالی بود خسته نباشید

۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مطب فوق تخصصی چشم
دزفولتقاطع خیابان آفرینش و طالقانی، رو به روی بانک آینده، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه همکف
از شنبه تا پنج شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ عصر تا ۲۲
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر ماندانا اصفهانی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب فوق تخصصی چشم

    تقاطع خیابان آفرینش و طالقانی، رو به روی بانک آینده، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه همکف