کارشون عالیه
عالی بود
دکتر خوبیه
تنبلی چشم ،ع
ی ده سالی گذشته
عمل چشم داشتم عالی بود
بینایی سنجی بوده
پزشک خوبی است
برای ضعیفی چشم بابام رفتیم پیشش با دارو عوض کردن عینک برطرف شد
برای معاینه چشم رفتم. عالی بود
مشکل درد چشم
خراشیدگی چشم
بسیار دکتر با تجربه و مهربان
ضرب خوردگی چشم
معاینه چشم
مشکل چشم داشتم راضی هستم
جراحی مجرای اشکی
چشمش درد میکنه
آب مروارید
عمل لیزیک
دکتر خوبی هستند
دکتربسیارخوبین من ازایشون خییلی راضیم
ضعیف بودن چشم عینک داد
مشکلقرنیه
سردرد وچشم درد
خوب هست
عالی بودن
ضعف بینایی وتجویز عینک
التهاب چشم
مشکل چ
دکتر خوبیه دوباره میخام برم پیشش واسه یه مشکل دیگه
سوزش چشم
شستشوی چشم.بسیارعالی
دکتر فوق العاده خوب
کارشون عالیه پدرم بردم لیزر کرد رازی بودیم
خوب بود
دکتربسیارخوب هستن
کارشون عالیه چشمم ضعیف بود تشخیصش عالیه
دکتز خوب و بسیار خوش برخورد و باشخصیت بودن .کارشون هم خوب هستش
خیلی خوب
آدم پاپی چشم مرا تایید کرد وتوسط دکتر مغز واعصاب درمانم را شروع کردم من ایشون را دکتری با سواد وخوش اخلاق کار بلد دیدم
بسیار عالی
ضعف بینایی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان نشاط، مجتمع پزشکی دکتر یزدانی
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۸تنبلی چشم ،ع
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ی ده سالی گذشته
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عمل چشم داشتم عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۵بینایی سنجی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۰۹پزشک خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۷برای ضعیفی چشم بابام رفتیم پیشش با دارو عوض کردن عینک برطرف شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۶برای معاینه چشم رفتم. عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹مشکل درد چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خراشیدگی چشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار دکتر با تجربه و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۱۰ضرب خوردگی چشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل چشم داشتم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰جراحی مجرای اشکی
۱۴۰۱/۰۸/۱۱چشمش درد میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتربسیارخوبین من ازایشون خییلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ضعیف بودن چشم عینک داد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشکلقرنیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سردرد وچشم درد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب هست
۱۴۰۱/۰۴/۱۲عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ضعف بینایی وتجویز عینک
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹التهاب چشم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل چ
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر خوبیه دوباره میخام برم پیشش واسه یه مشکل دیگه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹سوزش چشم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲شستشوی چشم.بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۲کارشون عالیه پدرم بردم لیزر کرد رازی بودیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتربسیارخوب هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵کارشون عالیه چشمم ضعیف بود تشخیصش عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتز خوب و بسیار خوش برخورد و باشخصیت بودن .کارشون هم خوب هستش
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۷آدم پاپی چشم مرا تایید کرد وتوسط دکتر مغز واعصاب درمانم را شروع کردم من ایشون را دکتری با سواد وخوش اخلاق کار بلد دیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ضعف بینایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶