عمل لیزیک ک عالی بود و عمل آب مروارید ک بازم عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
بسیار عالی هستش
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
متخصص خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
برای بینایی سنجی رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
چشمام سوزش و درد شدید داشت با چکاب جشمام برام عینک تحویز کردن و عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
کارشون عالیه و نتیجه ی خوبی داره
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خووووب عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
سلام دکتر خوبیه کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خیلی خیلی دکتر خوبیست مشکل تاری چشم داشتم یک جلسه آن رفع نمودالان بیشتر بیست سال به چشم پزشک مراجعه نکردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
چندین بار رفتم برا چکاب,
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
معاینه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
من عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
معاینه چشم بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
سالها پیش منو ویزیت کردن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
دکتربسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
جراحی داشتم والان خداروشکر خوبم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عمل آب مروارید خیلی خوب عمل شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
سپاس از
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کنترل بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
گل مژه چشمم رو جراحی کردن و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
حساسیت شدید چشمی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
چشمای مادر بزرگم آب مروارید سیاه داشت با تشخیص خانوم دکتر در طی دو بار عمل چشمهاش خوب شدن و از خانوم دکتر کاملا رازی بودیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
اب مروارید حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عالی بودن
چشم ضعیف بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
ه
ووون
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار از ایشان رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عمل آب سیاه پدرم و نتیجه عمل عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
دکتر عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
فعلا نتیجه ای نگرفته ام
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
پزشک خوب و با حوصله ای هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
عمل چشم وخوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
درحدویزیت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
چشمام ضعیف بوده عینک تجویز کرد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
چشم راعمل کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
با سلام دکتر خیلی خوبی هست کار عملیش حرف نداره جواب خوبی از عملش گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عمل جراحی پدرم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
شستوی لنز
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
فقط یکبار رفتم هنوز نمیدونم کارش خوبه یانه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
مادرم عمل کرد خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
من برای فامیلمون ک از عراق تشریف آوردن عمل چشم داشتن بسیار حساس بود ما دکتر اگهین رو انتخاب کردیم بسیار خوشحالم از انتخابم بسیار مسولیت پذیر دلسوز کار تمیز و صبور تماما همکاری کردن چون ما بیمارمون از عراق تشریف آوردن فردای عمل رفتن عراق هیچ مشکلی براشون پیش نیومد عالی عالی عالی بهترینن دکتر اگهین عزیز دل
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خیلی کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عمل اب سیاه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
پدرم اب مروارید عمل کرده.و راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خیلیعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اب مروارید.. درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
برای بینا یی سنجی مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
سلام بینایی چشم داشتم میخواستم عمل کنم ایشان فرمایش کردن زوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
سلام من برای چکاب و عینک مراجعه داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
فقط میتونم بگم دکتر عالیه خوش قلب و خوش رفتا
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عمل لیزیک انجام دادم و بعد از هشت سال واقعا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
من حدود 15سال پیش به ایشان مراجعه کردم بایک جلسه مشکل چشمم رفع شدخیلی به درمان ایشان ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
سلام
لنز واسم گذاشته
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
فعلا نتیجه نداده
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
سلام ایشون بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالیییی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
فقط شناخت
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
من مشکل آسیب دیدگی شبکیه داشتم که با تشخیص به موقع خانم دکتر درمان کردم و خوب شد
دقیق اند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ضعف در بینایی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عمل لیزیک ک عالی بود و عمل آب مروارید ک بازم عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار عالی هستش
۱۴۰۰/۰۸/۱۰متخصص خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۶برای بینایی سنجی رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸چشمام سوزش و درد شدید داشت با چکاب جشمام برام عینک تحویز کردن و عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶کارشون عالیه و نتیجه ی خوبی داره
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خووووب عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳سلام دکتر خوبیه کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی خیلی دکتر خوبیست مشکل تاری چشم داشتم یک جلسه آن رفع نمودالان بیشتر بیست سال به چشم پزشک مراجعه نکردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۵کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹چندین بار رفتم برا چکاب,
۱۴۰۰/۰۵/۰۴معاینه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵من عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴معاینه چشم بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸سالها پیش منو ویزیت کردن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۷دکتربسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹جراحی داشتم والان خداروشکر خوبم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل آب مروارید خیلی خوب عمل شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲سپاس از
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹کنترل بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵گل مژه چشمم رو جراحی کردن و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۵حساسیت شدید چشمی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳چشمای مادر بزرگم آب مروارید سیاه داشت با تشخیص خانوم دکتر در طی دو بار عمل چشمهاش خوب شدن و از خانوم دکتر کاملا رازی بودیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲اب مروارید حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی بودن چشم ضعیف بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ه ووون
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار از ایشان رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عمل آب سیاه پدرم و نتیجه عمل عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴فعلا نتیجه ای نگرفته ام
۱۴۰۰/۰۹/۲۸با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۳۰پزشک خوب و با حوصله ای هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عمل چشم وخوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶درحدویزیت
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴چشمام ضعیف بوده عینک تجویز کرد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲چشم راعمل کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹با سلام دکتر خیلی خوبی هست کار عملیش حرف نداره جواب خوبی از عملش گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عمل جراحی پدرم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵شستوی لنز
۱۴۰۰/۰۵/۲۹فقط یکبار رفتم هنوز نمیدونم کارش خوبه یانه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۲/۳۰عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مادرم عمل کرد خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱من برای فامیلمون ک از عراق تشریف آوردن عمل چشم داشتن بسیار حساس بود ما دکتر اگهین رو انتخاب کردیم بسیار خوشحالم از انتخابم بسیار مسولیت پذیر دلسوز کار تمیز و صبور تماما همکاری کردن چون ما بیمارمون از عراق تشریف آوردن فردای عمل رفتن عراق هیچ مشکلی براشون پیش نیومد عالی عالی عالی بهترینن دکتر اگهین عزیز دل
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عمل اب سیاه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۳با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۸پدرم اب مروارید عمل کرده.و راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلیعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹اب مروارید.. درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۸برای بینا یی سنجی مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴سلام بینایی چشم داشتم میخواستم عمل کنم ایشان فرمایش کردن زوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سلام من برای چکاب و عینک مراجعه داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷فقط میتونم بگم دکتر عالیه خوش قلب و خوش رفتا
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عمل لیزیک انجام دادم و بعد از هشت سال واقعا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲من حدود 15سال پیش به ایشان مراجعه کردم بایک جلسه مشکل چشمم رفع شدخیلی به درمان ایشان ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸سلام لنز واسم گذاشته
۱۴۰۰/۰۲/۲۶فعلا نتیجه نداده
۱۴۰۰/۰۹/۰۱سلام ایشون بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالیییی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۲فقط شناخت
۱۴۰۰/۰۳/۱۷من مشکل آسیب دیدگی شبکیه داشتم که با تشخیص به موقع خانم دکتر درمان کردم و خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۷از مراجعه به ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲