برای بینایی سنجی رفته بودم. یک مقدار خشک بودن و برخورد جالبی نداشتن ظاهرا اون روز روز خوبی نبوده براشون
عفونت چشم
دکتر ماهر تشخیص عالی درمان فوری
خوب بودن
خشکی چشم
عالی بود
چشم مادرم
عمل چشم
حاذق و کاربلد
تبرم رگ خونی در چشم مراجعه کردم وبااولین ویزیت خوب شدم باتشکر
قبلابرادارمان چشم دخترم اومدم پیشتان
خوب بود
واقعا کارشون عالی و بینطیره
تشخیص ومهارت ایشون عالیه وبسیارمهربان هستند
عمل چشم راضی
عالی بودن بسیار حاذق و خوش اخلاق
خدا ازشون راضی باشه دکتر با اخلاق و صبور
ایشون دکتر با تجربه ای هستن و بیماری چشم پسرم رو درست تشخیص دادن
تشخیصشون واقعا عالیه
جراحی اب مروارید هر دو چشم را انجام داده ام توسط دکتر در مسجد سلیمان
جراحی گل مژه
بسیار عالی خوش برخورد و با سواد
مشکل آب مروارید وبا موفقیت جراحی شد
پشت پلکم زخم شده بود و دکتر بخوبی تشخیص دلدن و درمان کردن. خیلی راضیم
فشار چشم ،نتیجه مثبت بود
فشار چشم
شبکیه چشمم مشکل داشت
خوبه درد چشم
عفونت چشم داشتم مراجعه کردم
پدرومادرم هردوعمل لنزچشم داشتن وعالی بود خداروشکر ضمنا ایشان بسیارخوش اخلاق وباحوصله ومتخصص واقعی هستن
بدنیست
خوب است
تزریق چشم
پرسنل ساختمان و واحد عمل چشم دارای عملکرد خوبی نیستند.اما کار دکتر خوب است
سلام بهتری
خیلی دکتر خوبیه با خلاق
لیزر چشم
چکاب خوب بوده
دکترخوبی هس
دکتر مهربان و دلسوز با بهترین متد روش درمان
دلسوزانه برخورد کردن
پزشکی است با سواد بسیار بیشتر از هم مدرکهای خودش
بسیار دکتر با تجربه و توانا
سلام دکتر بسیار با تجربه کار بلد هست
اب مروارید داشتم
مطب شلوغ و بی نظم ، اما دکتر خوش اخلاق و حاذق
تعداد پذیرش بیمار در یک روز بسیار زیاد می باشد به همین علت تایم زیادی برای هر بیمار نمی زارن. هر بیمار کمتر از دو دقیقه
عدم رضایت
برای عمل انحراف چشم بچه ام رفتم عالی بودن خیلی پرانرژی ودقیق
عالی معروف
خیلی خوبه
عالی خیلی کارش درسته رفتار هم کارش خیلی بزرگوار و اومحسابی هم خودش هم منشی هاش
کارشون ب
جواب و سنجش فرزندم
مشکل چشم داشتم
بسیار دکتر خوبیه
اب مروارید
من قبلا برای معاینه رفتم هم از کارش هم از برخورد منشی و دکتر خیلی راضیت داشتم
معاینه سالانه،خوب بود
چشام رو لیزیک کردم
بسیارپزشک بااخلاق وکاردرست
خیلی عال
فعلا تحت درمان
برا چکاپ و شماره چشم
مشکل خشکی چشم خوشبختانه با راهنمایی ودرمان دکتر نقاش مشکل خشکی چشم من مرتفع شد
عمل لیزیک انجام دادم واقعااز دکترممنونم
راضی هستم از کارشون جراحی کردم
لی 656یل6
کارنکرده برام
سلام خیلی دکتر با اخلاق کار درست خوبیه ما که خیلی ازش راضی هستیم انشاالله خدا هم ازش راضی یاشه
بابام و مادر بزرگم چشمشون آب مروارید داشت پیشش عمل کردن عالی بود واقعا راضی هستن
برای دریافت عینک نزدیک بین مراجعه کردم
جراحی داشتم
سلام. دکتر نقاش دکتری بسیار خوب و خوش اخلاق و کار بلد. خدا حفظش کنه
همسرم مشکل خشکی چشم داشتند که با یک بار ویزیت آقای دکتر خوب شدن
ضعف چشم
بسیار راضی بودیم چشم مادر و پدر مرا عمل کردند و هردو عالی بودند. هرجا رفتیم جواب نگرفته بودیم
دکتر بسیار خوبی هست
بسیاردکترحاذق
عمل لیزیک انجام دادم عالی
مشکل شبکیه و تشخیص عالی
دردچشم
دکتر خوبی هستن ایشون
مشکل پیرجشمی
مشکل قرنیه داشتم کارش هم خیلی خوبه
آب مروارید
انحراف چشم پسرم....کارشون عالیه....خوش اخلاق
دکتر خوبی هست و مورد تایید هست
دکتر خوب و با حوصله ای هستند
ابمرواریدعمل کردم بسارخوب بود
چکاپ رفتم عالی بودن
بسیار عالی
تشخیص بسیار عالی دارن
عالی بودند
خونریزی چشمی دراثرقند،درحال بهبودی
جراحی چشم داشتیم
خیلی خوب
لیزر انجام دادم عالی بود
عالی بودن
ناخنک چشم بود که علم کرد
در مورد چشم پسرم مراجعه کردم ، نتیجه این نوبت معلوم میشه
تزریق چشمی و کاشت عدسی چشم
عفونت چشم، راضی بودم
عمل اب مروارید
تاربودن چشم
عالی دکتر بسیار خوب
دکتر خوبی هستند
دکتر فوق العاده خوبیه لیزیک پیش اون انجام دادم خیلی راضیم ازایشون
تشخیصش عالیه
ازطرف دوستان معرفی شده
اولین بارم هست
عمل دو چشم
جراحی شبکیه
ضعف بینایی
بیمار مادرم بودن وبسیار راضی بودیم
جسم خارجی
اب مروارید . پارگی شبکیه
پزشک حاذق و دلسوز با تشخیص درست
ممکنه دکتر خوبی باشه.ولی بیمار حق داره تا حدودی از جزئیات بیماریش آگاهی داشته باشه.من دو بار ویزیت شدم.مجموع دو بار ۵دقیقه نکشید که پیش این دکتر بودم
خراش قرنیه ،خداروشکر دکتر خوبیه،وازشون رازیم
دکتر پدرم را عمل آب مروارید کردن هرجا می رفتیم می گفتن این عمل سختیه و امکان موفقیتش کمه اما خداروشکر دکتر چشم پدرم رو نجات داد
عفونت خییلی شدید چشم و بعد از چند جلسه خوب شدم
لیزیک عالی
من با پشه رفته بود وسط چشمم عفونت کرد رفتم پیش آقای دکتر درش آورد کارش حرف نداره
عالی عالی عالی
دکتر خیلی خوبیه .من برای معاینه ساده رفتم
عفونت چشم و ضعیفی چشم
با سم چشمم کامل سوخته بود ک با ویزیت دکتر خوب شدم
کارش عالیه
پیششون عمل لازک انجام دادم
براخارش چشمام مراجعه کردم
دکتر خوبیه
پدرم و مادر بزرگم و چندتای دیگ از فامیل پیشش عمل کردن واقعاااا راضی بودن عالیههه
چک کردن چشمای افراد خانواده
آب مرواری دشتم خوب شدم دکتر خوبی هست
خوب هستن
دکتر خیلی خوبیه
خیلی کارشون عالی و راضی هستم از کارشون
لیزر کردم
سلام چشمای پدرم مشکل بینایی داشت که دکتر بخوبی حل کرد
التهاب چ
واقعا دکتر خوبیه
برای فشار چشم مراجعه کردم کارش خوب بود
از همه نظر عالی
دکترخوب وبادقت برای معاینه چشمای پسرم رفتم
عالی است
عالیییییییییی
عاااااااالی
چکاپ کردم دکتر اخلاق حرفه ای دارند
خوبه عالبه
عالیییییی
پیششون ب
جراحی چشم داشتیم راضی هستیم
درد چشم
لیزذ شبکیه
دکتر خیلی خوبی هستند ماکه ازش راضی هستیم
ضعیفی چشم
مامانم مشکل آب مروارید داشت .عمل کرد خیلی خوبه
چشمم ویروسی شده بود دکتر درمان کرد و کارش عالی بود
دکتر خیلی خوب و با اخلاق
قبلا بهش مراجعه کردم
خشکی چشم داشتم
خوب عالی
بله بسیار عالی و با حوصله
دکتر عالی و صبور
نتیجه خوب
تشخیص دادنش واقعا دقیق و درسته خدا عمرت بده آقای دکتر
بسیار خوش برخورد و عالی بودند. کارشونم حرف نداشت
بله.خوب
با معاینه چشمام متوجه شد که فشار مایع مغزی نخاعی دارم .
مشکل لنز
عمل لیزر چشمم رو دکتر نقاش انجام داد از نتیجه خیلی راضی هستم
فقط ویزیت شدم
عمل آب مروارید داشتم
والله من دیابتی هستم ومشکل شبکه دارم والحمدلله با زحمتهای دکتر نقاش خیلی دیدم خوب شده است
چشام ضعیف بود
بله عالیه
چشم تزریق
معاینه
برای معاینه چشم پسرم دکتربااخلاق خوبی است
برای چکاپ دخترم
سلام معاینه ونمره چشم رفته بودم
بعد از تزریق دارای رضایت مباشند
نمیدانم
کارش خوبه
خوب بود مادرم آب مروارید عمل کرد خودم پیششون لیزیک کردم
آب مروارید داشتم ، دکتر پیام نقاش جراحی کردند، راضی هستم،ممنونم
برای تنبلی چشم دخترم رفتم واقعا خوب بود
مشکل شبکیه
کارشون عالیه
تاری دید با تجویز عینک خوبه
مشکل شبکیه داشتم وتشخیص ایشون درسته بودوراضی هستم
پدرم آب مروارید داشت عمل کرد کاملا راضی هستیم
عالی و درجه یک
عااالیه کارش
دکتر خوبیه تشخیص عالی
مادرم مشکل شبکیه داشت کارش عالی بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان نشاط - مجتمع نشاط یک - طبقه اول
برای بینایی سنجی رفته بودم. یک مقدار خشک بودن و برخورد جالبی نداشتن ظاهرا اون روز روز خوبی نبوده براشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عفونت چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتر ماهر تشخیص عالی درمان فوری
۱۴۰۳/۰۴/۱۸خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲چشم مادرم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عمل چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۵/۰۱تبرم رگ خونی در چشم مراجعه کردم وبااولین ویزیت خوب شدم باتشکر
۱۳۹۸/۰۳/۱۳قبلابرادارمان چشم دخترم اومدم پیشتان
۱۴۰۳/۰۵/۱۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۴واقعا کارشون عالی و بینطیره
۱۴۰۳/۰۳/۱۳تشخیص ومهارت ایشون عالیه وبسیارمهربان هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عمل چشم راضی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱عالی بودن بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۱۵خدا ازشون راضی باشه دکتر با اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ایشون دکتر با تجربه ای هستن و بیماری چشم پسرم رو درست تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تشخیصشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۷جراحی اب مروارید هر دو چشم را انجام داده ام توسط دکتر در مسجد سلیمان
۱۳۹۷/۱۲/۱۰جراحی گل مژه
۱۴۰۱/۰۶/۰۲عفونت چشم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیار عالی خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل آب مروارید وبا موفقیت جراحی شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹پشت پلکم زخم شده بود و دکتر بخوبی تشخیص دلدن و درمان کردن. خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲فشار چشم ،نتیجه مثبت بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۷فشار چشم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷شبکیه چشمم مشکل داشت
۱۴۰۲/۰۸/۲۰خوبه درد چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عفونت چشم داشتم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پدرومادرم هردوعمل لنزچشم داشتن وعالی بود خداروشکر ضمنا ایشان بسیارخوش اخلاق وباحوصله ومتخصص واقعی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بدنیست
۱۴۰۳/۰۳/۱۷خوب است
۱۳۹۷/۱۰/۲۴تزریق چشم
۱۴۰۱/۰۸/۱۷پرسنل ساختمان و واحد عمل چشم دارای عملکرد خوبی نیستند.اما کار دکتر خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام بهتری
۱۳۹۸/۰۴/۳۱عفونت چشم
۱۳۹۹/۰۳/۲۳خیلی دکتر خوبیه با خلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۴لیزر چشم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عمل چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲چکاب خوب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۱۴خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکترخوبی هس
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دکتر مهربان و دلسوز با بهترین متد روش درمان
۱۳۹۹/۰۱/۳۱دلسوزانه برخورد کردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰پزشکی است با سواد بسیار بیشتر از هم مدرکهای خودش
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار دکتر با تجربه و توانا
۱۴۰۳/۰۷/۱۸سلام دکتر بسیار با تجربه کار بلد هست
۱۴۰۱/۰۴/۰۴اب مروارید داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲مطب شلوغ و بی نظم ، اما دکتر خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۲/۰۳تعداد پذیرش بیمار در یک روز بسیار زیاد می باشد به همین علت تایم زیادی برای هر بیمار نمی زارن. هر بیمار کمتر از دو دقیقه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۰۵برای عمل انحراف چشم بچه ام رفتم عالی بودن خیلی پرانرژی ودقیق
۱۳۹۷/۰۷/۱۴عالی معروف
۱۴۰۳/۰۲/۰۴خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی خیلی کارش درسته رفتار هم کارش خیلی بزرگوار و اومحسابی هم خودش هم منشی هاش
۱۴۰۴/۰۲/۰۵کارشون ب
۱۴۰۳/۰۶/۰۸جواب و سنجش فرزندم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶مشکل چشم داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲لیزر چشم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۱/۱۰اب مروارید
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱من قبلا برای معاینه رفتم هم از کارش هم از برخورد منشی و دکتر خیلی راضیت داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸معاینه سالانه،خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۸چشام رو لیزیک کردم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیارپزشک بااخلاق وکاردرست
۱۳۹۸/۰۶/۱۷خیلی عال
۱۴۰۴/۰۱/۲۰خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۳۱برا چکاپ و شماره چشم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵مشکل خشکی چشم خوشبختانه با راهنمایی ودرمان دکتر نقاش مشکل خشکی چشم من مرتفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عمل لیزیک انجام دادم واقعااز دکترممنونم
۱۳۹۷/۰۷/۱۰راضی هستم از کارشون جراحی کردم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸لی 656یل6
۱۴۰۳/۰۸/۳۰کارنکرده برام
۱۳۹۸/۰۱/۲۸سلام خیلی دکتر با اخلاق کار درست خوبیه ما که خیلی ازش راضی هستیم انشاالله خدا هم ازش راضی یاشه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بابام و مادر بزرگم چشمشون آب مروارید داشت پیشش عمل کردن عالی بود واقعا راضی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۱۷برای دریافت عینک نزدیک بین مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸جراحی داشتم
۱۴۰۳/۰۳/۰۳سلام. دکتر نقاش دکتری بسیار خوب و خوش اخلاق و کار بلد. خدا حفظش کنه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰همسرم مشکل خشکی چشم داشتند که با یک بار ویزیت آقای دکتر خوب شدن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸ضعف چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بسیار راضی بودیم چشم مادر و پدر مرا عمل کردند و هردو عالی بودند. هرجا رفتیم جواب نگرفته بودیم
۱۳۹۷/۰۵/۰۸دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تزریق چشم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیاردکترحاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عمل لیزیک انجام دادم عالی
۱۳۹۷/۰۵/۰۹مشکل شبکیه و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۴دردچشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۷مشکل پیرجشمی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰مشکل قرنیه داشتم کارش هم خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۱۶آب مروارید
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴انحراف چشم پسرم....کارشون عالیه....خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۱/۲۴دکتر خوبی هست و مورد تایید هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲ابمرواریدعمل کردم بسارخوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۳چکاپ رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶تشخیص بسیار عالی دارن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۱۵خونریزی چشمی دراثرقند،درحال بهبودی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹جراحی چشم داشتیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۷لیزر انجام دادم عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۳ناخنک چشم بود که علم کرد
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ضعف چشم
۱۴۰۴/۰۱/۰۶عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۵در مورد چشم پسرم مراجعه کردم ، نتیجه این نوبت معلوم میشه
۱۳۹۷/۱۲/۲۰تزریق چشمی و کاشت عدسی چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عفونت چشم، راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۰۶/۰۵تاربودن چشم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عالی دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر فوق العاده خوبیه لیزیک پیش اون انجام دادم خیلی راضیم ازایشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۳تشخیصش عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷ازطرف دوستان معرفی شده
۱۴۰۳/۱۰/۰۸اولین بارم هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عمل دو چشم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱جراحی شبکیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ضعف بینایی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بیمار مادرم بودن وبسیار راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱جسم خارجی
۱۳۹۹/۰۴/۲۷اب مروارید . پارگی شبکیه
۱۴۰۳/۰۲/۲۵پزشک حاذق و دلسوز با تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۱/۰۹ممکنه دکتر خوبی باشه.ولی بیمار حق داره تا حدودی از جزئیات بیماریش آگاهی داشته باشه.من دو بار ویزیت شدم.مجموع دو بار ۵دقیقه نکشید که پیش این دکتر بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۵خراش قرنیه ،خداروشکر دکتر خوبیه،وازشون رازیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر پدرم را عمل آب مروارید کردن هرجا می رفتیم می گفتن این عمل سختیه و امکان موفقیتش کمه اما خداروشکر دکتر چشم پدرم رو نجات داد
۱۳۹۷/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عفونت خییلی شدید چشم و بعد از چند جلسه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶لیزیک عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۷من با پشه رفته بود وسط چشمم عفونت کرد رفتم پیش آقای دکتر درش آورد کارش حرف نداره
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی عالی عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۷دکتر خیلی خوبیه .من برای معاینه ساده رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عفونت چشم و ضعیفی چشم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱با سم چشمم کامل سوخته بود ک با ویزیت دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۷پیششون عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱براخارش چشمام مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۴/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۶پدرم و مادر بزرگم و چندتای دیگ از فامیل پیشش عمل کردن واقعاااا راضی بودن عالیههه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۸چک کردن چشمای افراد خانواده
۱۴۰۳/۰۴/۰۲آب مرواری دشتم خوب شدم دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۱۱/۰۸عفونت چشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خیلی کارشون عالی و راضی هستم از کارشون
۱۴۰۲/۱۲/۱۳لیزر کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سلام چشمای پدرم مشکل بینایی داشت که دکتر بخوبی حل کرد
۱۴۰۳/۰۱/۲۹التهاب چ
۱۴۰۳/۰۵/۰۲واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۵برای فشار چشم مراجعه کردم کارش خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲از همه نظر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹دکترخوب وبادقت برای معاینه چشمای پسرم رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی است
۱۴۰۴/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عالیییییییییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عاااااااالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱چکاپ کردم دکتر اخلاق حرفه ای دارند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خوبه عالبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالیییییی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳پیششون ب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲جراحی چشم داشتیم راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹درد چشم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۲۹لیزذ شبکیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتر خیلی خوبی هستند ماکه ازش راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰ضعیفی چشم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶مامانم مشکل آب مروارید داشت .عمل کرد خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸چشمم ویروسی شده بود دکتر درمان کرد و کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دکتر خیلی خوب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۱۵قبلا بهش مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۱/۰۸خشکی چشم داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶خوب عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بله بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۰۶/۱۲دکتر عالی و صبور
۱۳۹۸/۰۳/۰۵نتیجه خوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۶تشخیص دادنش واقعا دقیق و درسته خدا عمرت بده آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار خوش برخورد و عالی بودند. کارشونم حرف نداشت
۱۳۹۷/۰۶/۰۴بله.خوب
۱۳۹۸/۰۶/۰۵با معاینه چشمام متوجه شد که فشار مایع مغزی نخاعی دارم .
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۲مشکل لنز
۱۴۰۲/۰۹/۰۷عمل لیزر چشمم رو دکتر نقاش انجام داد از نتیجه خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عمل آب مروارید داشتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۳والله من دیابتی هستم ومشکل شبکه دارم والحمدلله با زحمتهای دکتر نقاش خیلی دیدم خوب شده است
۱۴۰۰/۱۰/۲۶چشام ضعیف بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بله عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹چشم تزریق
۱۴۰۲/۰۹/۲۱معاینه
۱۴۰۳/۰۸/۲۰برای معاینه چشم پسرم دکتربااخلاق خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۲۰برای چکاپ دخترم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۲دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۵سلام معاینه ونمره چشم رفته بودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۳بعد از تزریق دارای رضایت مباشند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲نمیدانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خوب بود مادرم آب مروارید عمل کرد خودم پیششون لیزیک کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹آب مروارید داشتم ، دکتر پیام نقاش جراحی کردند، راضی هستم،ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶برای تنبلی چشم دخترم رفتم واقعا خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۲مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۰کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲تاری دید با تجویز عینک خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۰۲مشکل شبکیه داشتم وتشخیص ایشون درسته بودوراضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵اب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۱۴پدرم آب مروارید داشت عمل کرد کاملا راضی هستیم
۱۳۹۸/۰۵/۱۹عالی و درجه یک
۱۴۰۲/۰۶/۰۷عااالیه کارش
۱۴۰۳/۰۱/۱۲دکتر خوبیه تشخیص عالی
۱۳۹۸/۰۵/۰۹مادرم مشکل شبکیه داشت کارش عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹