۶۱۷ نفر
دکتر پیام نقاش

دکتر پیام نقاش

فلوشیپ شبکیه ، جراح و متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۱۲۷۱۰۶
۳۴۷ نفر

برای بینایی سنجی رفته بودم. یک مقدار خشک بودن و برخورد جالبی نداشتن ظاهرا اون روز روز خوبی نبوده براشون

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عفونت چشم

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

دکتر ماهر تشخیص عالی درمان فوری

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

خشکی چشم

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

چشم مادرم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

عمل چشم

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

حاذق و کاربلد

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

تبرم رگ خونی در چشم مراجعه کردم وبااولین ویزیت خوب شدم باتشکر

۱۳۹۸/۰۳/۱۳

قبلابرادارمان چشم دخترم اومدم پیشتان

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

واقعا کارشون عالی و بینطیره

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

تشخیص ومهارت ایشون عالیه وبسیارمهربان هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

عمل چشم راضی

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

عالی بودن بسیار حاذق و خوش اخلاق

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

خدا ازشون راضی باشه دکتر با اخلاق و صبور

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

ایشون دکتر با تجربه ای هستن و بیماری چشم پسرم رو درست تشخیص دادن

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

تشخیصشون واقعا عالیه

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

جراحی اب مروارید هر دو چشم را انجام داده ام توسط دکتر در مسجد سلیمان

۱۳۹۷/۱۲/۱۰

جراحی گل مژه

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

عفونت چشم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

بسیار عالی خوش برخورد و با سواد

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

مشکل آب مروارید وبا موفقیت جراحی شد

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

پشت پلکم زخم شده بود و دکتر بخوبی تشخیص دلدن و درمان کردن. خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

فشار چشم ،نتیجه مثبت بود

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

فشار چشم

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

شبکیه چشمم مشکل داشت

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

خوبه درد چشم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عفونت چشم داشتم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

پدرومادرم هردوعمل لنزچشم داشتن وعالی بود خداروشکر ضمنا ایشان بسیارخوش اخلاق وباحوصله ومتخصص واقعی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

بدنیست

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

خوب است

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

تزریق چشم

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

پرسنل ساختمان و واحد عمل چشم دارای عملکرد خوبی نیستند.اما کار دکتر خوب است

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

سلام بهتری

۱۳۹۸/۰۴/۳۱

عفونت چشم

۱۳۹۹/۰۳/۲۳

خیلی دکتر خوبیه با خلاق

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

لیزر چشم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عمل چشم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

چکاب خوب بوده

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

خوب است

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

دکترخوبی هس

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

دکتر مهربان و دلسوز با بهترین متد روش درمان

۱۳۹۹/۰۱/۳۱

دلسوزانه برخورد کردن

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

پزشکی است با سواد بسیار بیشتر از هم مدرکهای خودش

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بسیار دکتر با تجربه و توانا

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

سلام دکتر بسیار با تجربه کار بلد هست

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

اب مروارید داشتم

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

مطب شلوغ و بی نظم ، اما دکتر خوش اخلاق و حاذق

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

تعداد پذیرش بیمار در یک روز بسیار زیاد می باشد به همین علت تایم زیادی برای هر بیمار نمی زارن. هر بیمار کمتر از دو دقیقه

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

برای عمل انحراف چشم بچه ام رفتم عالی بودن خیلی پرانرژی ودقیق

۱۳۹۷/۰۷/۱۴

عالی معروف

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

عالی خیلی کارش درسته رفتار هم کارش خیلی بزرگوار و اومحسابی هم خودش هم منشی هاش

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

کارشون ب

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

جواب و سنجش فرزندم

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

مشکل چشم داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

لیزر چشم

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

بسیار دکتر خوبیه

۱۳۹۷/۱۱/۱۰

اب مروارید

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

من قبلا برای معاینه رفتم هم از کارش هم از برخورد منشی و دکتر خیلی راضیت داشتم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

معاینه سالانه،خوب بود

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

چشام رو لیزیک کردم

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

بسیارپزشک بااخلاق وکاردرست

۱۳۹۸/۰۶/۱۷

خیلی عال

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

خوب است

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

فعلا تحت درمان

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

برا چکاپ و شماره چشم

۱۴۰۲/۰۵/۲۵

مشکل خشکی چشم خوشبختانه با راهنمایی ودرمان دکتر نقاش مشکل خشکی چشم من مرتفع شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عمل لیزیک انجام دادم واقعااز دکترممنونم

۱۳۹۷/۰۷/۱۰

راضی هستم از کارشون جراحی کردم

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

لی 656یل6

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

کارنکرده برام

۱۳۹۸/۰۱/۲۸

سلام خیلی دکتر با اخلاق کار درست خوبیه ما که خیلی ازش راضی هستیم انشاالله خدا هم ازش راضی یاشه

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

بابام و مادر بزرگم چشمشون آب مروارید داشت پیشش عمل کردن عالی بود واقعا راضی هستن

۱۳۹۸/۰۲/۱۷

برای دریافت عینک نزدیک بین مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

جراحی داشتم

۱۴۰۳/۰۳/۰۳

سلام. دکتر نقاش دکتری بسیار خوب و خوش اخلاق و کار بلد. خدا حفظش کنه

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

همسرم مشکل خشکی چشم داشتند که با یک بار ویزیت آقای دکتر خوب شدن

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

ضعف چشم

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

بسیار راضی بودیم چشم مادر و پدر مرا عمل کردند و هردو عالی بودند. هرجا رفتیم جواب نگرفته بودیم

۱۳۹۷/۰۵/۰۸

دکتر بسیار خوبی هست

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

تزریق چشم

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

بسیاردکترحاذق

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عمل لیزیک انجام دادم عالی

۱۳۹۷/۰۵/۰۹

مشکل شبکیه و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

دردچشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دکتر خوبی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

مشکل پیرجشمی

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

مشکل قرنیه داشتم کارش هم خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۹/۲۴

انحراف چشم پسرم....کارشون عالیه....خوش اخلاق

۱۳۹۸/۰۱/۲۴

دکتر خوبی هست و مورد تایید هست

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

دکتر خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

ابمرواریدعمل کردم بسارخوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

چکاپ رفتم عالی بودن

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

عالی بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

تشخیص بسیار عالی دارن

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

عالی بودند

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

خونریزی چشمی دراثرقند،درحال بهبودی

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

جراحی چشم داشتیم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۲۷

لیزر انجام دادم عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

ناخنک چشم بود که علم کرد

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

ضعف چشم

۱۴۰۴/۰۱/۰۶

عالی بود

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

در مورد چشم پسرم مراجعه کردم ، نتیجه این نوبت معلوم میشه

۱۳۹۷/۱۲/۲۰

تزریق چشمی و کاشت عدسی چشم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عفونت چشم، راضی بودم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

عمل اب مروارید

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

تاربودن چشم

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

عالی دکتر بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

دکتر فوق العاده خوبیه لیزیک پیش اون انجام دادم خیلی راضیم ازایشون

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

تشخیصش عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

ازطرف دوستان معرفی شده

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

اولین بارم هست

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

عمل دو چشم

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

جراحی شبکیه

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

ضعف بینایی

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

بیمار مادرم بودن وبسیار راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

جسم خارجی

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

اب مروارید . پارگی شبکیه

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

پزشک حاذق و دلسوز با تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

ممکنه دکتر خوبی باشه.ولی بیمار حق داره تا حدودی از جزئیات بیماریش آگاهی داشته باشه.من دو بار ویزیت شدم.مجموع دو بار ۵دقیقه نکشید که پیش این دکتر بودم

۱۴۰۱/۰۷/۰۵

خراش قرنیه ،خداروشکر دکتر خوبیه،وازشون رازیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

دکتر پدرم را عمل آب مروارید کردن هرجا می رفتیم می گفتن این عمل سختیه و امکان موفقیتش کمه اما خداروشکر دکتر چشم پدرم رو نجات داد

۱۳۹۷/۰۵/۰۹

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

خشکی چشم

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

عفونت خییلی شدید چشم و بعد از چند جلسه خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

لیزیک عالی

۱۳۹۸/۰۴/۲۷

من با پشه رفته بود وسط چشمم عفونت کرد رفتم پیش آقای دکتر درش آورد کارش حرف نداره

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

عالی عالی عالی

۱۳۹۷/۰۹/۰۷

دکتر خیلی خوبیه .من برای معاینه ساده رفتم

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عفونت چشم و ضعیفی چشم

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

با سم چشمم کامل سوخته بود ک با ویزیت دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

کارش عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

پیششون عمل لازک انجام دادم

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

براخارش چشمام مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

پدرم و مادر بزرگم و چندتای دیگ از فامیل پیشش عمل کردن واقعاااا راضی بودن عالیههه

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۷/۰۸

چک کردن چشمای افراد خانواده

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

آب مرواری دشتم خوب شدم دکتر خوبی هست

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

دکتر خیلی خوبیه

۱۳۹۷/۱۱/۰۸

عفونت چشم

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

خیلی کارشون عالی و راضی هستم از کارشون

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

لیزر کردم

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

سلام چشمای پدرم مشکل بینایی داشت که دکتر بخوبی حل کرد

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

التهاب چ

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

واقعا دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

برای فشار چشم مراجعه کردم کارش خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

از همه نظر عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

دکترخوب وبادقت برای معاینه چشمای پسرم رفتم

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

عالی است

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

عالیییییییییی

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

عاااااااالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

چکاپ کردم دکتر اخلاق حرفه ای دارند

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

خوبه عالبه

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عالیییییی

۱۴۰۱/۰۸/۰۳

پیششون ب

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

جراحی چشم داشتیم راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

درد چشم

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

لیزذ شبکیه

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

دکتر خیلی خوبی هستند ماکه ازش راضی هستیم

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

ضعیفی چشم

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

مامانم مشکل آب مروارید داشت .عمل کرد خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

چشمم ویروسی شده بود دکتر درمان کرد و کارش عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

دکتر خیلی خوب و با اخلاق

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

قبلا بهش مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

خشکی چشم داشتم

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

خوب عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

بله بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۲/۰۶/۱۲

دکتر عالی و صبور

۱۳۹۸/۰۳/۰۵

نتیجه خوب

۱۳۹۷/۱۱/۱۶

تشخیص دادنش واقعا دقیق و درسته خدا عمرت بده آقای دکتر

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بسیار خوش برخورد و عالی بودند. کارشونم حرف نداشت

۱۳۹۷/۰۶/۰۴

بله.خوب

۱۳۹۸/۰۶/۰۵

با معاینه چشمام متوجه شد که فشار مایع مغزی نخاعی دارم .

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

مشکل لنز

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

عمل لیزر چشمم رو دکتر نقاش انجام داد از نتیجه خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

فقط ویزیت شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

عمل آب مروارید داشتم

۱۴۰۲/۰۷/۱۳

والله من دیابتی هستم ومشکل شبکه دارم والحمدلله با زحمتهای دکتر نقاش خیلی دیدم خوب شده است

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

چشام ضعیف بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بله عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

چشم تزریق

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

معاینه

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

برای معاینه چشم پسرم دکتربااخلاق خوبی است

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

برای چکاپ دخترم

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۱/۰۲/۱۵

سلام معاینه ونمره چشم رفته بودم

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

عالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۲

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

بعد از تزریق دارای رضایت مباشند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

نمیدانم

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

خوب بود مادرم آب مروارید عمل کرد خودم پیششون لیزیک کردم

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

آب مروارید داشتم ، دکتر پیام نقاش جراحی کردند، راضی هستم،ممنونم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

برای تنبلی چشم دخترم رفتم واقعا خوب بود

۱۳۹۷/۰۵/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

مشکل شبکیه

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

تاری دید با تجویز عینک خوبه

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

مشکل شبکیه داشتم وتشخیص ایشون درسته بودوراضی هستم

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

اب مروارید

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

پدرم آب مروارید داشت عمل کرد کاملا راضی هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۱۹

عالی و درجه یک

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

عااالیه کارش

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

دکتر خوبیه تشخیص عالی

۱۳۹۸/۰۵/۰۹

مادرم مشکل شبکیه داشت کارش عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۹
اطلاعات تکمیلی
جراح و متخصص چشم، فلوشیپ ویتره و رتین (شبکیه چشم)
فلوشیپ فوق تخصصی شبکیه ، جراح و متخصص چشم در دزفول
دزفولخیابان نشاط - مجتمع نشاط یک - طبقه اول
ساعات کار مطب:
همه روزه ۴ عصر تا ۱۰ شب
    نقشه مطب
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر پیام نقاش

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    فلوشیپ فوق تخصصی شبکیه ، جراح و متخصص چشم در دزفول

    خیابان نشاط - مجتمع نشاط یک - طبقه اول

    فلوشیپ فوق تخصصی شبکیه ، جراح و متخصص چشم در دزفول

    خیابان نشاط - مجتمع نشاط یک - طبقه اول