در سایت Nobat.ir فقط بیانه میدهید بقیه حق ویزیت را در مطب پرداخت خواهید کرد
تصمیم قطعی بگیرید بعد نوبت بگیرید اگر نوبت بگیرید بعد مراجعه نکنید یا کنسل نمایید
اولا: موجب شدید بیمار دیگر نتواند آنوقت را بگیرد اخلاقی نیست
ثانیا عودت وجه بسیار وقتگیر و مشکل بوده
در صورت کنسل باید حضوری مراجعه وجه تان را بگیرید کارت به کارت مقدورنیست مخصوصا از زمانیکه رمز یکبار مصرف ایجاد شده است
از ساعت ۳ بعد از ظهر ویزیت شروع میشود پنجشنبه و جمعه تعطیل است زمان تعیین شده صرفا زمان حضور در مطب است نه زمان ورود به اتاق معاینه.
لطفا کارت ملی یا کارت معتبر با کدملی همراه داشته باشید نسخه الکترونیک بدون کارت ملی یا کارت معتبر نوشته نخواهد شد
تمام مدارک حتی اگر بسیار قدیمی باشد با خود داشته باشید مقایسه مدارک قدیمی با جدید خیلی کمک کننده است
از سی تی اسکن مکرر و غیرضروری خودداری کنید اشعه x زیاد دارد و میتواند مضر باشد گزارش رادیوگرافی و اسکنها حق شماست چون گاها بیش از نصف مبلغ پرداختی شما برای تصویربرداری جز حرفهای و تفسیر آن است
بسیار اتفاق میافتد CD اسکنها باز نمیشود کامپیوتر هنگ میکند مجبورا مجدد CTscan درخواست میکنیم بیمار اشعه زیاد دریافت میدارد و هزینه زیاد تحمیل میشود
مواظب باشیدCDها خشدار نشوند
متخصص داخلی و فوق تخصص بیماریهای ریه و مراقبتهای ویژه استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز.
مطب از بیمارستان امام رضا ۱۰۰ متر به طرف غرب است اگر در نقشه بیمارستان امام رضا را پیدا کنید راحت میتوانید مطب پیدا کنید در ترمینال هم بگویید بیمارستان امام رضا میروم
خیابان پرستار خیابان یکطرفه است که خیابان دانشگاه را به خیابان گلگشت وصل می کند- از شمال شرقی خیابان تا جنوب غربی خیابان به ترتیب مراکز زیر قرار دارند
بیمارستان قلب مدنی - آزمایشگاه دکتر مظفری- بیمارستان خون قاضی طباطبایی و- دانشکده دندانپزشکی - ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی - بیمارستان امام رضا -- پارکینگ بزرگ بیمارستان امام رضا- PET scan امید - داروخانه شبانه روزی دکترخسروشاهی
-ساختمان برنگ آبی حاوی مطب (دکتر رحیمی راد فوق تخصص ریه- -فیزیوتراپی نیکان- داروخانه دکترآسیایی) - ورودی کوی ماندانا - بعد آزمایشگاه دکتر واحدی - ادامه مسیر به مرکز به مرکز بزشکی گلگشت - ساختمان بهاران- کلینیک شیخالریس میرسید
جنب مطب در بیمارستان امام رضا پارکینگ بسیار بزرگ و عمومی وجود دارد میتوانید از آنجا استفاده نمایید
عالی ...همسرم آسم و آلرژی داشت ..کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸تشخیص فوق العادەی دارن
۱۴۰۳/۰۳/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۹مشکل سرفه داشتم با درنان دکتر تا حدودی رفع شده است
۱۳۹۹/۰۵/۲۱بسیار حاذق
۱۴۰۲/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹من به خاطرکرونادرگیری ریه داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶پدرم مشکل ریه داشت خداروشکر داروهاش بهش ساخت بهتر شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷کرونا گرفتم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳آلرژی دارم فعلا تحت درمانم و تا الانش نتیجه خوبی داده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸مشکل تنفس داشتم که روبه پیش رفت ه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی خدا عمرش بده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷خیلی خوبه عالیه میخامخ
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل ریوی و آسم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷عالس عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتر خیلی با تجربه و مهربونی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴دکتر خوب عالی هست
۱۴۰۲/۱۰/۱۱سرفه خشک داشتیم خوب شدیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴فعلا تحت
۱۴۰۲/۰۲/۱۶انبولی ریه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مادرم مشکل ریوی داشت با اولین ویزیت نتیجه رضایت بخش بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۵سلام مادرم مشکل ریه داشت مشکل تنفسی الان خداروشکر بهتره از آقای رحیمی راد بسیار ممنونم
۱۴۰۱/۱۱/۱۵عالی ...درود
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴یه استاد به تمام معنا و یه نعمت بزرگ برای استان آذربایجان شرقی هستن سلامت و پیروز و جاوید باشن انشاالله
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۵خفگی درخواب بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب اس
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خیلی تشکر می کنم از جناب آقای دکتر رحیمی راد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴مشکل ریه بهبودی کامل حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۶/۲۴مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۹/۱۵دکترخوبین؟
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پزشک بسیار با حوصله و خیلی حاذق هستن من سلامتی خود را مدیون ایشون هستم و منشی بسیار مودب و با شخصیتی دارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکتر رحیمی راد پزشک حاذق و متخصص در رشته خود می باشد
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عااااالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵مشکل ریه واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲مشکل ریهای پدرم بود که ایشون معالجه اش کردن خوب شد هیچ دکتری نمیتونست
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عالی بودنتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۲با سلام من دفعه دوم که میخوام برم پیش با این حال حالم روبه بهبودیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۳خب نشدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵دکتر حاذقی هستند و ما نتیجه خوب گرفتیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲عفونت ریه با رمان دکتر مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸عالیییییییییییی بود از شبستر امده بودم تشخیصش خوب بود و زیاد هزینه برای بیمار نمیزاره تو دستش ب
۱۴۰۱/۱۱/۳۰فرزندم چندسال پیش مشکل تنفسی داشت ووقتی یک کارسنگینی انجام میداد سرفه امان نمی داد
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر خوبیه فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۸/۱۴فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷سلام وقت بخیر بسیار دکتر عالی هستن پدرم سرفه شدید داشت براثر کشیدن سیگار با یک نسخه سرفه پدرم قطع شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۳75درصد درگیری ریه در کرونا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۵فقط میشه گفت بعد ازخدا آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۰۶مشکل درد در قفسه سینه
۱۳۹۹/۰۴/۲۲خوب بود در کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بهترین
۱۴۰۰/۱۱/۲۰آسم دارم راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۷عالیه حرف نداره حیف از ارومیه رفت به تبریز
۱۳۹۹/۱۱/۲۵مشکل آلرژی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳دکتر خیلی خوب هست
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ییایتقتقققتگ
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مادرم مشکل سرفه شدید و نفس تنگی داشتن با یک دوره دارو درمان شدن و خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تنگی نفس
۱۴۰۲/۰۵/۱۲مشکل ریه و سرفه شدید داشتم با یه نسخه جواب گرفتم کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۱۷خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۳داروهای تجویزی ایشان موثر بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۲مادرم مشکل ریه داشت
۱۴۰۰/۰۲/۰۳عالیه حرف
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل ریه دارم تازه میرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عالی است . تشخیص خوب و درمان خوب.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل تنفسی داشتم حل شد
۱۴۰۱/۱۰/۳۰بهترین و باسواد ترین دکتر منشیشون بسیار باشخصیت و مودب
۱۴۰۰/۱۰/۲۲قبلا مشکل ریوی داشتم حالا حاد شده می خواهم ویزیت بشم،
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خیلی قابلی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵مادرم مشکل ریه داشت الان شکر خدا بهتر و تحت درمان ایشان هستند.
۱۴۰۲/۰۶/۲۳مشگل ریوی داشتم با یه نسخه بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱آسم داشتم ، داروها زود مشکلم رو برطرف کردند
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۵مشکل ریه داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۵/۱۹فقط یه جلسه ویزیتم کردند و تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۵قبلا امدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹مشکل ریه داشت مراجعه کردم از نتیجه کار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۷فعلا نتیجه خاصی نگرفته ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۳سلام مشکل آلژی و آسم دارم یه بار ویزیت شدم ادامه ندادم دوباره حالم خوب نیست
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دکتربسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۱یک بار خدمت ایشان رسیدیم خوب بود وبرای بار دوم باید خدمت ایشان برسیم.
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عفونت ریوی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷مادرم آسم داشت به شدت سرفه میکرد به لطف اقای دکتر با ی بار ویزیت خوب شد .ممنونم از آقای دکتر یاشاسین
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴با سلام پدر بزرگ بنده مشکل ریوی داشت باکمک اقای دکتر حال ایشون عالی شده ممنون ازشون
۱۴۰۲/۰۵/۱۶بهترین دکتر جهان است
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی. خیلی خوب توضیح می دهند و معاینه شان بسیار دقیق است. مثل بقیه دکتر ها نیستند که چشم بسته دارو بنویسند. منشی هم بسیار خوش برخورد بود.
۱۳۹۹/۰۸/۲۷پزشک خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی پزشک علی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳فقط میتونم بگم خدا بهش طول عمر بده
۱۴۰۲/۰۹/۰۶باسلام برای باز
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بله حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸واقعا دکتر خیلی خوبی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتربسیارمجرب بااخلاق مشکل ریه داشتم به لطف پروردگارباتشخیص خوب آقای دکترالحمدالله خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پدرم تحت نظر ایشون بودن تو بیمارستان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵پزشک خوبیست.باتجربه و با تامل
۱۳۹۹/۰۸/۰۳کرونا گرفتم و تشخیص اونا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل آسم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی هستن همسرم بخاطر ریه هاش خیلی اذیت میشد وپیش خیلی دکترا رفتیم ولی جواب نگرفتیم آقای دکتر با ی نسخه مشکل ریه همسرمو برطرف کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۴مادرم به شدت تنگی نفس و آسم داشت خیلی زود تشخیص داد وجواب گرفتیم کارشون عالییییییییه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱پدرم بیمار بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۶سیگار میکشیدم با راهنمایی دکتر اسپری داد که مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱پزشکی که با اطمینان به همه توصیه می کنم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بهترینه در نوع خودش
۱۴۰۲/۰۲/۲۹بی نظیره
۱۳۹۹/۰۷/۱۹تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۵/۲۱زیاد سرفه میکردم و مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۱تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰پزشک بینظیریه هم مشکل تنفسی خودم و هم مادرم رو بعد از سالها ایشون حل کردند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بله کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۹مشکل ریوی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۳فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۳۱پدرم مشکل ریوی داشت الحمدالله به کمک دکتر برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۹جراحی شدم توسط ایشان معالجه شدم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰واقعآ عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹کروناگرفته بودم بسیار خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن من مشکل دارم تو ریه هام (تنگی نفس) خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۰مشکل ریه داشتم به لطف ایشون خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷فعلا بخاطر کرونا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دقت بیشتری دارند
۱۴۰۲/۱۱/۲۹واقعا پوفسورە خوبیە من ازش راضیم خدا خیرش بده
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بیماری تنفسی و ریه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲آسم داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰فعلا دارو می خورم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴خدا عمرشون بده عالیه تخصصشون
۱۴۰۲/۰۲/۲۶عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۰۶پزشکی حاذق و با شخصیت نمونه
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلاموخسته نباشید من کرونا گرفته بودم آسم هم داشتم با یه نسخه خیلی بهتر شدم تشکر میکنم از اقای دکتر رحیمی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکل آسم عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۶مشکل ریوی داشت حل شد خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳آسم. خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹اسم دارد فعلا نتیجه نگرفتم ولی تعریفشوشنیدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷یکبارویزیت اومدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵فعلا دفعه دوم هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتر باتجربه تشخیص عالی برخورد فوق العاده خوب با مریض
۱۴۰۲/۰۷/۲۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۱۱/۳۰مشکل بیماری آسم بود آقای دکتر ویزیت کردن الحمدالله خوب شده
۱۴۰۰/۰۲/۱۴خیلی خوب ا
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکل ریه داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰بیماری سل داشتیم به لطف خدا به کمک پروفسور خوب شدیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲عالی هستن بسیار با اخلاق و حوصله و باسواد
۱۴۰۲/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۰بله دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳مشکل ریوی مادرم تقریبا ۶ سال پیش نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰تشخیص و تجویز وی بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر به تمام معنا
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۶عالیه متخصص واقعی کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۴برای معالجه رفتیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دخترم براثر کار درکارخانه پودر درگیر مشگلات ریه شده بود که بعدازچنددوره مراجعه به آقای دکتر مشگل رفع شد.
۱۴۰۲/۱۱/۲۷در دوران نوجوانی وقتی سرما میخوردم سرما خوردگیم دو سه روزه خوب میشد ولی تا یه ماه شدید سرفه میکردم طوری که نفسم بالا نمی اومد فقط با یه نسخه ایشون خوب شدم الان 40سالمه هنوز وقتی سرما میخورم حتی یه دونه هم سرفه ندارم از خداوندبرای ایشان طول عمر همراه با سلامتی خواستارم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سلام من مریض دکترم چهارباربرای ویزیت رفتم خدمتش اخرمرا.برای عمل جراحی به پیش دکتر داود صالحی درارومیه فرستاد
۱۴۰۳/۰۳/۱۲درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۵بایک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳فامیلمان مشکل ریوی داشت بخوبی حل شد دست دکتر درد نکنه ممنون
۱۴۰۳/۱۰/۱۲فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱کل خانواده 5 نفر کرونا داشتن دو تاشون بهبود تقریبا الباقی بعد 15 روز بازم سرفه و درد عضلانی دارن
۱۳۹۹/۰۹/۱۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰مشکل تنفس والان خیلی خوبن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷تحت معالجه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پزشک فوق العاده عالی هستن استادی مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۲۹عااالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹فوق العاده دکتر خوبی هستند خداخیرشان بده
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خواهر زنم درگیری 50 درصد ریه داشت با طبابت ایشون حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۷مشکل اسم
۱۴۰۲/۰۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳نتیجه مثبت بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰همسرم مریض بو و خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۶/۰۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۹پروستات حل شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۱خیلی تشخیصشون درست بود واقعا دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴مشکل ریه داشتم خدا رو شکر الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بهترین دکتر هستش من با یه نسخه خوب شدم عمرشون با عزت
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر خوب و با انصافی هست
۱۴۰۳/۰۳/۱۰امبولی ریه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بهترین دکتر تنفسی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹کرونا گرفته بودیم ،عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳خیلی عال
۱۴۰۱/۱۲/۱۲دکتری خوبی هستن خودشون ما مشکلمون چرب که و کلیه بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین دکتره واقعا من خیلی قبولش دارم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۶/۰۵دکتر فوق العاده هست
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خواهر و دختر خواهرم را مداوا کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکترفوق العاد با یک نسخه تنگی نفس رو خوب کرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰باسلام خیلی عالی هست خداعمرش بده خیلی هم اقاست
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستند .
۱۴۰۲/۰۲/۱۰مشکل ریه خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۰من نفس تنگی شدیدی داشتم ،و چن ماهی پیش آقا دکتر رفتم و با دارو های و راهنمایی خوبشان من الان کامل درمان شدم و هیچ علامتی ندارم من کرونا گرفتم 80 درصد و با دو بار ویزیت دکتر کامل خوب شدم و ایشون اخلاق بسیار خوبی دارند و منشی با اخلاق اگر خدا دوتا بود دومی آقا دکتر بود قربونش خدا طول عمر با سلامتی با عزت نصیبشون کنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشاوره کردیم عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۹دکتر خیلی باتجربه است
۱۴۰۲/۱۲/۱۲مشکل سرفه خشک ممتد داشتم با یک دارو کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲مشکلات تنفسی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بهترین پزشک جهان است
۱۳۹۹/۰۹/۱۴مشکل ریه وتنفسی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸ایشان دکتر عالی هستند قبلا مراجعه کردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲سلام علیکم مریض ما مشکل مزمن و چندین سالهی آسم شدید داشت که به اذن الله با تدابیر دارویی پروفسور رحیمی راد خیلی وضعیت تنفسی خوبی داره الان.
۱۴۰۱/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰تنگی نفس داشتم آقای دکتر خیلی خوب معاینه کردند و الحمدلله بهترم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۳۱مشکل تنگی نفس
۱۴۰۲/۱۰/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳سلام.ایشان یه دکتر نمونه از لحاظ تخصص و رفتاری هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکترم بود تو بخش ایسیو
۱۴۰۲/۱۱/۰۶دخترم مشکل تنگی نفس داشت،با یکبار ویزیت خداروشکر مریضیش رفع شد،واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۸مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دکتر خوب و خوش برخورد و بسیار مجربی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳