دکتر مهدی ندیری فوق تخصص بیماریهای ریوی و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی ۹۲۰۷۱ در تبریز فعالیت میکند. آدرس مطب ایشان پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و خیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم است.
دکتر مهدی ندیری فوق تخصص بیماریهای ریوی و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی ۹۲۰۷۱، از چهرههای برجسته پزشکی در حوزه بیماریهای ریه در شهر تبریز است. او دارای مدرک فوق تخصص بیماریهای ریه و تخصص بیماریهای داخلی بوده و تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان مسیح دانشوری تهران به پایان رسانده است. دکتر مهدی ندیری بیش از ۲۳ سال سابقه طبابت دارد که ۱۴ سال آن به عنوان فوق تخصص ریه و مراقبتهای ویژه سپری شده است.
در حال حاضر، دکتر مهدی ندیری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز است و همچنین عضویت در انجمن ریه اروپا (ERS) و انجمن ریه آمریکا (ATS) را در کارنامه خود دارد. این افتخارات علمی موجب شده تا بیماران بسیاری برای درمان بیماریهای ریوی و مشکلات تنفسی به ایشان مراجعه کنند. مطب دکتر مهدی ندیری در تبریز، پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و خیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم واقع شده و بیماران ساکن تبریز و شهرهای اطراف میتوانند به راحتی به ایشان دسترسی داشته باشند.
تجربه بیماران نشان میدهد که دکتر مهدی ندیری در زمینه تشخیص دقیق بیماریهای ریه، مهارت ویژهای دارد و برخورد حرفهای و صمیمانه او با بیماران، رضایت بالایی را به همراه داشته است. همچنین بیش از ۹۵٪ مراجعهکنندگان ایشان را به دیگران توصیه کردهاند که نشان از اعتماد بیماران به دانش و تخصص دکتر ندیری است. دکتر مهدی ندیری، فوق تخصص ریه در تبریز، با بهرهگیری از دانش بهروز و تجربه بالای خود، پاسخگوی نیازهای درمانی بیماران در حوزه بیماریهای ریوی، آسم، برونشیت، تنگی نفس و سایر اختلالات تنفسی است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی ندیری از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است. در مجموع، دکتر مهدی ندیری با تکیه بر تخصص، تجربه و اعتبار علمی، به عنوان مرجع معتبر درمان بیماریهای ریوی در تبریز شناخته میشود.
دکتر مهدی ندیری فوق تخصص بیماریهای ریوی و متخصص داخلی است.
مطب دکتر مهدی ندیری در تبریز، پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و خیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی ندیری از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
دکتر ندیری بیماریهایی مانند آسم، برونشیت، ذاتالریه، تنگی نفس، سرطان ریه، COPD و سایر اختلالات تنفسی را درمان میکند.
بله، دکتر ندیری عضو انجمن ریه اروپا (ERS) و انجمن ریه آمریکا (ATS) میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی وخیابان حاج جبار نائب، ساختمان پردیس، طبقه دوم
ریه . عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عالیست
۱۴۰۰/۰۸/۰۲آسم دارم دو دوره درمان شدم خیلی فرق کرده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰طظبثصقفثسیبالیبل
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من مادر و خواهرم به کرونا مبتلا شده بودیم که با تجویزهای آقای دکتر بحمدلله با چالش کمتری بهبود پیدا کردیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دکتر بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۱۷مشکل من و مادر و خواهرم بیماری کرونا بود که ریه هامونو درگیر کرده بود که با لطف خدا و با داروها و راهنمایی های آقای دکتر بهبود خدا رو شکر پیدا کردیم.
۱۴۰۰/۰۵/۳۱تشخیصشون درست بود ودارم درمان میشم ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲آسم بارداری
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۴بسیار دکتر حاذق وباحوصله ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴آسم بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲مریش بودم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خوب وا
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دکتر باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷در بیمارستان امام رضا بخش آی سی یو دکترم بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳فوق العاده عالی از همه نظر
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷سلام.من دومین بارهست که پیش ایشون اومدم خیلی نتیجه گرفتم مرسی ازشون.الان یک کم حالت خستگی دارم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷قدرت تشخیص فوق العاده، بهبودی کامل مریض
۱۴۰۱/۰۱/۰۳مشکل ریوی کرونا انشلا درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار دقیق معاینه کردند و داروهای مناسبی تجویز کردند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲در زمان کرونا
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی عا
۱۴۰۴/۰۱/۲۹ایشون رو از قبل میشناختم این سومین مریضی هست که میبرم پیششون با اخلاق و با علم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بهترین دکتر ریه هستن و کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۰من زندگیم رو مدیون دکتر ندیری و فرید رشیدی هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۹مشکل ریه و اسم داشتم از نتیجه طبابت ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶سلام من مشکل ریه داشتم خدا رو شکر توسط اقای دکتر یهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱بسیار ماهر ند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر فوق العاده و با وجدان کاری بالا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷پزشک خوش اخلاق و ماهر هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۷بیماری ریه داشتم با مصرف داروها خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۵مشکل ریه دارم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹واقعاتشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۱مشکل اسم دارم براباراول که رفتم پیششون حالم خیلی بهترشده
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالیست
۱۴۰۲/۱۰/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹تشخیص خوب وباذحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۳پدرم آمبولی ریه بود بیمارستان امام رضا سه ماه تو کما بود خیلی دکترخوب وعالی کاربلدی هستن.خداخیرشون بده.
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی عالی و عالم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مشکل ریوی اسم خفیف داشتم بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹حساسیت فصلی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰کانسر ریه و جراحی داخلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰در بیمارستان امام رضا دکتر من بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بله از آقای دکتر راضی هستم وبرای ادامه درمان مراجعه خواهم کرد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸قطعا در حوزه تخصصی ریه صاحب تشخیص و روشهای درمانی ایشان قابل اتکا و اعتماد هست
۱۴۰۳/۰۵/۳۱دکتر خیلی حاذقی هستند و فعال و جهت درمان مشکل ریه مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پدربزرگم فریبرز ریه داشت با ویزیت و داروهای آقای دکتر خیلی بهتره.
۱۴۰۲/۱۱/۱۵سلام. در کوتاه ترین جمله میتونم بگم از هر لحاظ عالی کاربلد و باشخصیت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵آمبولی ریه بودم الان تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰سلام اقای دکترخیلی خوب بودند درمانشان خوب بود ولی برخورد منشی اصلا خوب نبود نوبت رامشخص نمی کردند وبدون نوبت افرادآشنا می فرستادند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خواهرزادم آسم آلرژی داشتن شکر خدا طی دو سال کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱تنگی نفس بی نتیجه
۱۴۰۲/۰۶/۱۳سرفه های خشک
۱۴۰۱/۱۲/۱۰باسلام دکتر خوبیه سرفه داشتم برام اسپری نوشته یکماهه مصرف میکنم رو به بهبودی هستم با تشکر اززحمایت دکتر ندیری
۱۴۰۴/۰۷/۰۹واقعا پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر با اخلاق و باانصاف و دارای مهارت بالا
۱۴۰۱/۱۲/۱۴دکتر بسیار خوب وباحوصله
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ایشون دکتر خیلی با تجربه ای هستن و سطح علمی بالاتری دارن
۱۴۰۱/۰۵/۲۳دکتر خوب و دلسوزی هستن تحویزشون با در نظر رفتن سلامتی کل بدن هستش که این برای من خیلی باارزش بود..متشکرم از آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۸واقعا دکتر با حوصله و دقیق به حرفهای بیمار توجه میکند و معاینه کامل انجام میدهد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰درمان سرفه حساسیتی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار دکتر باسواد و عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۳سلام مادرد تحت نظر شماست واکنون کرونا گرفته چکار باید کنیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خیلی عالی است
۱۴۰۴/۰۸/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷دکتر دانشمند ومهربان محمدی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۱عالی.فقط کارتخوان بزارن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱سرفه داشتم وتوسط ایشان مداواشدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بهترین دکتر هستن ایشو
۱۴۰۰/۱۱/۲۹فعلا در حال ویزیت
۱۴۰۰/۰۹/۰۵من حساسیت داشتم و رفتم پیش ایشون خوبه
۱۴۰۲/۰۱/۲۶مشکل تنفسی داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی واقعا عالیییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ناراحتی آسم دو نفر از اقوام را معالجه کردند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲پزشک خوبیه مادرم اسم داشت یه اسپری داد خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۲حاذق ومهربان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲کارش بسیار خوبه من تو سنندج دیدمش
۱۴۰۰/۰۷/۰۸من اسم شدید داشتم ولی با یک بار ویزیت آقای دکتر و مصرف دارو ها حالم خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بهتر بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵ذات الریه داشتم دکتری حاذق وتوانمند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۵/۳۱در مرحله و
۱۴۰۴/۰۹/۲۰سلام دکتر خیلی باحوصله وخوش رفتار هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵خودم و همسرم به ایشون مراجعه کردیم خداروشکر با ی نسخه الان خوب شدیم ️
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۱۹مشکل ریه الان خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵بسیارادم وپزشک خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۴مشکل ریوی داشتم. چندتا قرص و اسپری نوشت فعلا که نتیجه ای نگرفته ایم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۰آقای دکتر خیلی با حوصله و با اخلاق هستند و داروهایی که تجویز کردند برای من خیلی مشکل تنفسی من رو درمات مرد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مشکل ریه بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ایشان بسیار سریع و جامع و کافی راهنمایی می کنند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸واقعا حرفه ای وباسواد هستن وبیماری رو دقیق تشخیص میدن من که خیلی راضیم ازشون.
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خیلی دکتر باتجربه وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵پزشک خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷صرفه زیاد داشتم و مداوا شدم دستشون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۴/۰۲بسیار باحوصله و دقیق..کامل و ریز به ریز توضیح می دهند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من مشکل ریوی داشتم و سرطان ریوی دارم که خیلی بهتر شده خالم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴با سلام و عرض ادب محصر جناب اقای دکتر ندیری. از خدمات جنابعالی که واقعا یک پزشک متخصص و کاربلد می باشید. و بنده در اولین ویزیت و مراجعه، وضعیت بیماریم خیلی خوب شده. برای جنابعالی ارزوی صحت سلامتی دارم. خیلی ممنونم. با سپاس. محمد مظلومی از مراغه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار با حوصله و خوش اخلاق و راهنمایی به جا و درمان مناسبی داشتند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عشقیدی ،با یه ویزیت درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳با حوصله و با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶مشکل ریه داشتم ولی با راحل های ایشون درمان شدم فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر بسیار خبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸دکتر خ
۱۴۰۲/۰۸/۲۹مشکل تنفسی ، بسیار پزشک ماهر و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۳ریه مادرم دگیربود که بااولین نسخته جناب دکترندیری وادامه درمان های بعدی ایشون بهبودی کامل حاصل شدخداروشکر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خوبی هستند مشکل ریه داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴تشخیص و درمان خوب.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱کرونا ..عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۵/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱پزشک خوبی بودن ویزیت با حوصله و دقیق داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتری خیلی با احترام و تشخیص و ویزیتی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸مشکل ریوی دارم باتوجه به بیماری کرونا چندروزی دربیمارستان بستری بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مادرم کرونا داشتند تشخیص سریع و درمان خوب همراه بااخلاق عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل ریوی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰مشکل ریه داشتم تو یک ماه سرفه و مشکل تنفسم خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹