دکتر بسیار با اخلاق و کار بلدی هستن ما خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
خیلی با اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
با یک بار مراجعه نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
بسیار خوش اخلاق و با سواد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بی نظیر هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
عالیه ولی داروهایی که مینویسند خیلی خیلی گرونه
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
دکتربااخلاق وخوب دردمن رادرمان کرده:
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
مشکل ریه مادرم بود از موقعی که دارو ها رو استفاده کرده خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
یک کلام عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عالی هستن ،معاینه دقیق با بهترین درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
دکتر حاذق و قابل احترام و با سواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
از نظر تشخیص عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
ریه سمت راستم مقدارزیادی آب آورده بود که باتشخیص خانم دکتربستری شدم آب ریه را کشیدن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
عالی و خوش برخورد و صبور
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
من بدلیل بیماری کرونا بیمار ایشون بودم درگیری ریوی متوسط داشتم ایشان بسیار مهربان و خوشرو بودند و با طبابت دقیق و درایتی که در تشخیص و پیگیری داشتند امید به زندگی مرا بیشتر میکردند و من زندگی و حیات امروزم رو مدیون ایشان هستم .
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
فعلا نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
ادامه درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
آسم خفیف
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
مشکل تنگی نفس داشتم بخاطر حساسیت ریه اونم با داروهایی که خانم دکتر تجویز کردن یک ماهه حالم خیلی خوب شده واقعا عالیه خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۶/۲۵
آسم شدید داشتم وباراهنمایی ها نسخه های عالی خانم دکترروز به روز بهتر شدم وکمال تشکر وقدر دانی رادارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
کاملا رضایتبخش بوده تشکر
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
فوق العاده کاربلد با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
سلام واق
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مشکل آلرژی تنفسی پسرم که بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بابت سرفه های مکررم مراجعات متعددی داشتم. پزشکی بسیار حاذق، اخلاقمدار و در عین حال متواضع هستند. علاوه بر داشتن رفتاری فوق العاده سنجیده و محترمانه با مراجعین، تشخیصی بسیار دقیق دارند و پروسه درمان بسیار موثری نیز تجویز کردند. البته بنده کوچکترین تعارفی در این خصوص ندارم و اگر غیر از این هم بود، قطعا بدون ذره ای تعارف و اغماض، با ذکر مصادیق، معایب رو همینجا مینوشتم.انسانی بسیار اخلاقمدار هستند. کوچکترین رقمی خارج از تعرفه مصوب هم از من دریافت نکرده اند تا کنون (به هیچ بهانه و توجیهی)
کادر پذیرش و دستیار ایشان هم بسیار موجه و پخته و محترمانه رفتار می کنند.
با سلام، خانم دکتر تو همه شرایط خوب هستن یاشاسین خانم دکتر ابراهیمی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
مشکل ریه نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
سلام واقعا از نظر تشخیص واخلاق بینظرهستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
خانم دکتر کاربلد و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
یه سوال دارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مشکلی ریه وی سرفه خشک با دو بار ویزیت کاملا بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
با درود
نوبت گیری اینترنتی راحت بود و خانم دکتر هم خیلی حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
مشکل ریوی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
اولا خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله به صحبت های بیمار توجه میکنن دوما در حرفه پزشکی به جرائت میتونم بگم در ایران بینظیرن هستند من ۴ سال بود مشکل تنگی نفس داشتم و گاها غذا در گلوم گیر میکرد هر دکتری میرفتم میگفتن از اعصابه با مراجعه به بیمارستان محلاتی تبریز و ویزیت خانم دکتر و داروهایی که تجویز کردن در عرض یک هفته خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
بسیار دکتر حاذق و مهربان و کاربلد هستن.
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
مامانم مشکل ریه داشت واقعا دکتر خوش اخلاق وکار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
دکتر خوبی هستن
منشی شون بسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
تنگی نفس داشتم کاملا حل نشده
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
اسم ریه
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
با سلام از هر لحاظ عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
برخورد خوب و کاربلد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام .
واقعا تشخیص و درمان ایشون و عملکردشون عالی هست.
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
فعلا فقط یکبار رفته ایم انشالله که خیر باشه
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
عالیه بنده خودم پزشکم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
آسم داشتم الان بهترم و رو به بهبودی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مشکل ریه داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
مشکلم ریه درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
سرفه شدید . با تجویز دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
مشکل ریوی داشتیم خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
بیماری آسم تحت کنترل
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
پدر بنده مشکل کلیه و تنفس داشتن که با تشخیص درست دکتر بهبود یافتن و ....
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
خوببودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
مشکل تنفسی حین خواب 50 درصد حل شده در حال مدوا هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
پزشک عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
دکتر خوبی ودلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دکتر بسیار بسیار عالی و خوش اخلاق و کاربلدی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
حساسیت ریوی به طور کامل خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
سلام واقعا دکتر بامعرفت و متین و تشخیص خوب که مریض با یک نوبت ویزیت درمان میشود.با تشکر از سرکار خانم دکتر شیوا ابراهیمی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
مشکل آسم داشتم و الان کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
التهاب ریه داشتم وضعم خیلی خراب بود تو هفته اول مصرف داروهاش حالم بهتر شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
دکتر خیلی با تجربه و با خلاق هستند تشخیص ایشون عالی است
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
حساسیت ریه بعدویزیت وخوردن دارو خوب شدم ولی حال سرماخوردم عفونت ریه داشتم الان سرماخوردگی خوب شده ولی موقع سرفه کردن خون میاد ودرگلوم خون است موقع سرفه خون میاد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
فعلا ک رفت و آمد دارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
من از ورزقان آمده دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
با عرض سلام دکتر شیوا ابراهیمی دکتری هستند خوب وبا معلومات عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
کاملا مثبت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
پدرم عفونت ریه داشت که با تلاش های خانم دکتر تونست خوبتر بشهدر مراقبت های ویژه
متخصص داخلی-فوق تخصص ریه و مراقبتهای ویژه (ICU)-آسم -آلرژی فوق تخصص ریه بیمارستان امام سجاد-بیمارستان سینا و بیمارستان محلاتی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تبریز طرف قرارداد با بیمه بانک ملی
مشکل ریوی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر بسیار با اخلاق و کار بلدی هستن ما خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خیلی با اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۱با یک بار مراجعه نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار خوش اخلاق و با سواد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بی نظیر هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عالیه ولی داروهایی که مینویسند خیلی خیلی گرونه
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتربااخلاق وخوب دردمن رادرمان کرده:
۱۴۰۴/۰۷/۱۱مشکل ریه مادرم بود از موقعی که دارو ها رو استفاده کرده خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳یک کلام عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی هستن ،معاینه دقیق با بهترین درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۲دکتر حاذق و قابل احترام و با سواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۷از نظر تشخیص عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ریه سمت راستم مقدارزیادی آب آورده بود که باتشخیص خانم دکتربستری شدم آب ریه را کشیدن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی و خوش برخورد و صبور
۱۴۰۲/۰۷/۱۲من بدلیل بیماری کرونا بیمار ایشون بودم درگیری ریوی متوسط داشتم ایشان بسیار مهربان و خوشرو بودند و با طبابت دقیق و درایتی که در تشخیص و پیگیری داشتند امید به زندگی مرا بیشتر میکردند و من زندگی و حیات امروزم رو مدیون ایشان هستم .
۱۴۰۱/۰۵/۲۲فعلا نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳ادامه درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۶آسم خفیف
۱۴۰۲/۰۷/۰۹مشکل تنگی نفس داشتم بخاطر حساسیت ریه اونم با داروهایی که خانم دکتر تجویز کردن یک ماهه حالم خیلی خوب شده واقعا عالیه خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۶/۲۵آسم شدید داشتم وباراهنمایی ها نسخه های عالی خانم دکترروز به روز بهتر شدم وکمال تشکر وقدر دانی رادارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۳/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴کاملا رضایتبخش بوده تشکر
۱۴۰۲/۰۲/۰۸فوق العاده کاربلد با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۴سلام واق
۱۴۰۳/۰۱/۲۸مشکل آلرژی تنفسی پسرم که بهتر شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بابت سرفه های مکررم مراجعات متعددی داشتم. پزشکی بسیار حاذق، اخلاقمدار و در عین حال متواضع هستند. علاوه بر داشتن رفتاری فوق العاده سنجیده و محترمانه با مراجعین، تشخیصی بسیار دقیق دارند و پروسه درمان بسیار موثری نیز تجویز کردند. البته بنده کوچکترین تعارفی در این خصوص ندارم و اگر غیر از این هم بود، قطعا بدون ذره ای تعارف و اغماض، با ذکر مصادیق، معایب رو همینجا مینوشتم.انسانی بسیار اخلاقمدار هستند. کوچکترین رقمی خارج از تعرفه مصوب هم از من دریافت نکرده اند تا کنون (به هیچ بهانه و توجیهی) کادر پذیرش و دستیار ایشان هم بسیار موجه و پخته و محترمانه رفتار می کنند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۴عالیه کارشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۸تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۱/۲۴دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴ایشان پزشک خیای بااخلاق وانسانی بزرگوار وباسوادهستند.
۱۴۰۳/۰۲/۱۸نسبتا خوب بوده تا اینجا
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سرفه شدیدخلط اور
۱۴۰۱/۱۰/۲۰آسم داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالیه..مهربان دلسوز.تشخیص عالی...مادرم ریه ش سیاه شده .عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۰۵فعلا یکبار ویزیت شدم نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۲۵من از وقتی خانم دکتر ارومیه بودن مریض ایشون هستم -بسیار باسواد و خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستن.با تجربه و دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۶تنگی نفس
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خدا بهشون سلامتی بده .فقط میتونم بگم معجزه میکنن.عالی هستن .
۱۴۰۴/۱۲/۱۲در حال رسیدگی برای بیمار
۱۴۰۳/۰۷/۲۳مشکل ریه دارم
۱۴۰۱/۱۰/۱۶با سلام، خانم دکتر تو همه شرایط خوب هستن یاشاسین خانم دکتر ابراهیمی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مشکل ریه نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۴نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۳سلام واقعا از نظر تشخیص واخلاق بینظرهستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸خانم دکتر کاربلد و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲یه سوال دارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸مشکلی ریه وی سرفه خشک با دو بار ویزیت کاملا بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۹/۲۳با درود نوبت گیری اینترنتی راحت بود و خانم دکتر هم خیلی حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مشکل ریوی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳اولا خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله به صحبت های بیمار توجه میکنن دوما در حرفه پزشکی به جرائت میتونم بگم در ایران بینظیرن هستند من ۴ سال بود مشکل تنگی نفس داشتم و گاها غذا در گلوم گیر میکرد هر دکتری میرفتم میگفتن از اعصابه با مراجعه به بیمارستان محلاتی تبریز و ویزیت خانم دکتر و داروهایی که تجویز کردن در عرض یک هفته خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار دکتر حاذق و مهربان و کاربلد هستن.
۱۴۰۳/۰۵/۱۹مامانم مشکل ریه داشت واقعا دکتر خوش اخلاق وکار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰دکتر خوبی هستن منشی شون بسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۲تنگی نفس داشتم کاملا حل نشده
۱۴۰۴/۰۵/۱۵اسم ریه
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۱واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۵با سلام از هر لحاظ عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴برخورد خوب و کاربلد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵سلام . واقعا تشخیص و درمان ایشون و عملکردشون عالی هست.
۱۴۰۱/۰۶/۲۹فعلا فقط یکبار رفته ایم انشالله که خیر باشه
۱۴۰۲/۱۰/۰۵عالیه بنده خودم پزشکم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲آسم داشتم الان بهترم و رو به بهبودی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰مشکل ریه داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکلم ریه درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۶/۱۸پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳سرفه شدید . با تجویز دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹مشکل ریوی داشتیم خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بیماری آسم تحت کنترل
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۳/۰۳/۰۳پدر بنده مشکل کلیه و تنفس داشتن که با تشخیص درست دکتر بهبود یافتن و ....
۱۴۰۲/۱۲/۱۱خوببودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲مشکل تنفسی حین خواب 50 درصد حل شده در حال مدوا هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۱پزشک عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۰۳/۱۶دکتر خوبی ودلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر بسیار بسیار عالی و خوش اخلاق و کاربلدی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱حساسیت ریوی به طور کامل خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۰مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۲/۰۶سلام واقعا دکتر بامعرفت و متین و تشخیص خوب که مریض با یک نوبت ویزیت درمان میشود.با تشکر از سرکار خانم دکتر شیوا ابراهیمی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱مشکل آسم داشتم و الان کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹التهاب ریه داشتم وضعم خیلی خراب بود تو هفته اول مصرف داروهاش حالم بهتر شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دکتر خیلی با تجربه و با خلاق هستند تشخیص ایشون عالی است
۱۴۰۲/۰۱/۰۱دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۱حساسیت ریه بعدویزیت وخوردن دارو خوب شدم ولی حال سرماخوردم عفونت ریه داشتم الان سرماخوردگی خوب شده ولی موقع سرفه کردن خون میاد ودرگلوم خون است موقع سرفه خون میاد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فعلا ک رفت و آمد دارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶من از ورزقان آمده دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵با عرض سلام دکتر شیوا ابراهیمی دکتری هستند خوب وبا معلومات عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰کاملا مثبت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴پدرم عفونت ریه داشت که با تلاش های خانم دکتر تونست خوبتر بشهدر مراقبت های ویژه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹باراول مراجعه کردم مشکل غفونت ریه داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵تنگی نفس از داروها رومصرف کردم بهترم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶علت مراجعه تنگی نفس مادرم بودم بعد با دارو هایی که استنشاقی هستن دوباره تجویز کرده دوماهه والان هم یکم نسبت به گذشته بهتر شده
۱۴۰۴/۱۰/۱۸مشکل ریه. در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر خوب و کاربلدی هستن و قشنگ به مریضاشون خدمت میکنن و توصیه میکنم حتما بااین دکتر ویزیت کنین چون خودم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۸عالیییییی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹بیماری ریه
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰سلام، وقت بخیر، من سینه تنگی داشتم و اولین بارم بود به خانم دکتر ابراهیمی مراجعه کردم ،فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰در حال درمان هستم اخلاق و برخورد خوبی با بیمار دارند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی بهترین دکتر و با خلاق
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بد نبود روال معمولی بین 30 الی 60 پقیقه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خوش برخورد و متین
۱۴۰۳/۰۴/۰۲تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۴/۰۹من بابت حساسیت فصلی به ایشان مراجعه کردم و نتیجه خوبی حاصل شده وروبه بهبود هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷اسم داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوب بود با یک بار ویزیت بهتر شده حالا یه بار دیگه میریم مطب
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر خوب و قابل احترامی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی و با دقت معاینه کردن و داروها موثر بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴باسواد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵واقعا عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۲آسم داشتم با تجویزات ایشون خیلی بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۹بخاطر استعمال سیگار ریه هام مسدود شده بودن که با کمک خانم دکتر بهبود یافت
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خیلی دکتر خوبی هستن کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۳۰خیلی دکتر خوش اخلاق وخوبی هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل نتجه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خانم دکتر بسیار با تجربه و با دانش و مهربانانه تک تک بیماران را معاینه دقیق کرده و درمان می کنند.
۱۴۰۳/۰۳/۲۷دکتر فوقالعاده عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۹حساسیت
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر بسیار دانا هستن داداش من مشکل ریه داشت بعد عمل قلبش آب جمع شده بود ریه اش که درمان کردن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکت
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خیلی دکتر حاذق وخوش برخوردوخوب بابیمارصحبت میکنندوراهنماییشان عالی است
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من حدود ۲ سال است تحت نظر خانم دکتر هستم. آسم دارم . الان بهترم .به نظرم بهترین دکتر در تشخیص بیماریهای داخلی و به خصوص ریه هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سلام خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عاااالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۹مادر مریض
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی کار درست
۱۴۰۲/۱۲/۲۶آسم دارم با کمک خانم دکتر خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵من مراجعه داشتم خیلی دکتر خوبی هستن مخصوصا منشی شون
۱۴۰۳/۱۰/۲۱دکتر خیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۵/۲۴من اسم داشتم که درمان شدم دکتر خیلی خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خانم دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۴مشکل ریوی دارم. دکتر بسیار خوش برخوردی است.
۱۴۰۳/۰۶/۱۳برا آسم تحت درمانم و خیلی راضیم ازشون
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سلام من دخترم تنگی نفس وسرفه داشت با داروهای ایشان خیلی خوب شدن
۱۴۰۲/۰۴/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار پزشک خوبی هستن،من سالهای سال بود که تنگی نفس داشتم و پیش هرپزشکی میرفتم خوب نمیشدم با دو جلسه ویزیت خانم دکتر حالم خوب شده.خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۹/۱۵خوش اخلاق ، خوش برخورد و باسواد
۱۴۰۲/۱۰/۱۶پزشک بااخلاق وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشکل عفونت ریه
۱۴۰۲/۰۲/۲۳واقعاعالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سلام دکتر خوب عالی بسیار خوب هستش خدا ازش رازی باشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتری بسیار با تجربه و با حوصله و ...
۱۴۰۲/۰۲/۱۹خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خیلی با اطلاعاتی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۵باسلام خانم دکتر فردا جهت ویزیت می آیم خواهشا به منشی بگید راه دوره دفعه قبل دو ساعت نوبت ایستادم باتشکر محمدرضا احمدی اورومیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳مشکل تنفسی داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳هنوز نمیدونم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵