۴۱۱ نفر
دکتر شیوا ابراهیمی

دکتر شیوا ابراهیمی

فوق تخصص ریه و مراقبتهای ویژه

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۲۰۱۲۵
۲۸۷ نفر

مشکل ریوی

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

دکتر بسیار با اخلاق و کار بلدی هستن ما خیلی راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

خیلی با اخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

با یک بار مراجعه نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بسیار خوش اخلاق و با سواد

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

بی نظیر هستند

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

عالیه ولی داروهایی که مینویسند خیلی خیلی گرونه

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

دکتربااخلاق وخوب دردمن رادرمان کرده:

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

مشکل ریه مادرم بود از موقعی که دارو ها رو استفاده کرده خیلی بهتر شده

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

یک کلام عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

عالی هستن ،معاینه دقیق با بهترین درمان

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

دکتر حاذق و قابل احترام و با سواد

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

از نظر تشخیص عالی بودند

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

ریه سمت راستم مقدارزیادی آب آورده بود که باتشخیص خانم دکتربستری شدم آب ریه را کشیدن

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

عالی و خوش برخورد و صبور

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

من بدلیل بیماری کرونا بیمار ایشون بودم درگیری ریوی متوسط داشتم ایشان بسیار مهربان و خوشرو بودند و با طبابت دقیق و درایتی که در تشخیص و پیگیری داشتند امید به زندگی مرا بیشتر میکردند و من زندگی و حیات امروزم رو مدیون ایشان هستم .

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

فعلا نمیتونم نظر بدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

ادامه درمان

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

آسم خفیف

۱۴۰۲/۰۷/۰۹

مشکل تنگی نفس داشتم بخاطر حساسیت ریه اونم با داروهایی که خانم دکتر تجویز کردن یک ماهه حالم خیلی خوب شده واقعا عالیه خانم دکتر

۱۴۰۲/۰۶/۲۵

آسم شدید داشتم وباراهنمایی ها نسخه های عالی خانم دکترروز به روز بهتر شدم وکمال تشکر وقدر دانی رادارم

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

کاملا رضایتبخش بوده تشکر

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

فوق العاده کاربلد با اخلاق

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

سلام واق

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

مشکل آلرژی تنفسی پسرم که بهتر شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

بابت سرفه های مکررم مراجعات متعددی داشتم. پزشکی بسیار حاذق، اخلاقمدار و در عین حال متواضع هستند. علاوه بر داشتن رفتاری فوق العاده سنجیده و محترمانه با مراجعین، تشخیصی بسیار دقیق دارند و پروسه درمان بسیار موثری نیز تجویز کردند. البته بنده کوچکترین تعارفی در این خصوص ندارم و اگر غیر از این هم بود، قطعا بدون ذره ای تعارف و اغماض، با ذکر مصادیق، معایب رو همینجا مینوشتم.انسانی بسیار اخلاقمدار هستند. کوچکترین رقمی خارج از تعرفه مصوب هم از من دریافت نکرده اند تا کنون (به هیچ بهانه و توجیهی) کادر پذیرش و دستیار ایشان هم بسیار موجه و پخته و محترمانه رفتار می کنند.

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

عالیه کارشون

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

تنگی نفس

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

ایشان پزشک خیای بااخلاق وانسانی بزرگوار وباسوادهستند.

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

نسبتا خوب بوده تا اینجا

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سرفه شدیدخلط اور

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

آسم داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

عالیه..مهربان دلسوز.تشخیص عالی...مادرم ریه ش سیاه شده .عالیه

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

فعلا یکبار ویزیت شدم نظر خاصی ندارم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

فوق العاده خوش اخلاق

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

من از وقتی خانم دکتر ارومیه بودن مریض ایشون هستم -بسیار باسواد و خوش برخورد هستن

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

دکتر خوبی هستن.با تجربه و دقیق

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

عالی کارشون حرف نداره

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

تنگی نفس

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

خدا بهشون سلامتی بده .فقط میتونم بگم معجزه میکنن.عالی هستن .

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

در حال رسیدگی برای بیمار

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

مشکل ریه دارم

۱۴۰۱/۱۰/۱۶

با سلام، خانم دکتر تو همه شرایط خوب هستن یاشاسین خانم دکتر ابراهیمی

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

مشکل ریه نتیجه خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

نتیجه خوب

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

سلام واقعا از نظر تشخیص واخلاق بینظرهستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

خانم دکتر کاربلد و حرفه ای هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

یه سوال دارم

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

مشکلی ریه وی سرفه خشک با دو بار ویزیت کاملا بهبود پیدا کرد

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

با درود نوبت گیری اینترنتی راحت بود و خانم دکتر هم خیلی حاذق و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

مشکل ریوی

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

اولا خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله به صحبت های بیمار توجه میکنن دوما در حرفه پزشکی به جرائت میتونم بگم در ایران بینظیرن هستند من ۴ سال بود مشکل تنگی نفس داشتم و گاها غذا در گلوم گیر میکرد هر دکتری میرفتم میگفتن از اعصابه با مراجعه به بیمارستان محلاتی تبریز و ویزیت خانم دکتر و داروهایی که تجویز کردن در عرض یک هفته خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

بسیار دکتر حاذق و مهربان و کاربلد هستن.

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

مامانم مشکل ریه داشت واقعا دکتر خوش اخلاق وکار بلد هستند

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

دکتر خوبی هستن منشی شون بسیار خوش اخلاق هستن

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

تنگی نفس داشتم کاملا حل نشده

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

اسم ریه

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

واقعا عالی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۲۵

با سلام از هر لحاظ عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

برخورد خوب و کاربلد

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

سلام . واقعا تشخیص و درمان ایشون و عملکردشون عالی هست.

۱۴۰۱/۰۶/۲۹

فعلا فقط یکبار رفته ایم انشالله که خیر باشه

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

عالیه بنده خودم پزشکم

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

آسم داشتم الان بهترم و رو به بهبودی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

مشکل ریه داشتم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

مشکلم ریه درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

سرفه شدید . با تجویز دکتر خوب شدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

مشکل ریوی داشتیم خوب شد

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

بیماری آسم تحت کنترل

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار حاذق و دلسوز

۱۴۰۳/۰۳/۰۳

پدر بنده مشکل کلیه و تنفس داشتن که با تشخیص درست دکتر بهبود یافتن و ....

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

خوببودن

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

مشکل تنفسی حین خواب 50 درصد حل شده در حال مدوا هستم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

بسیار عالی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

پزشک عالی و بی نظیر

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

دکتر خوبی ودلسوز

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر بسیار بسیار عالی و خوش اخلاق و کاربلدی هستن

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

حساسیت ریوی به طور کامل خوب شدم

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

مشکل ریه

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

سلام واقعا دکتر بامعرفت و متین و تشخیص خوب که مریض با یک نوبت ویزیت درمان میشود.با تشکر از سرکار خانم دکتر شیوا ابراهیمی

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

مشکل آسم داشتم و الان کاملا خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

التهاب ریه داشتم وضعم خیلی خراب بود تو هفته اول مصرف داروهاش حالم بهتر شد

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

دکتر خیلی با تجربه و با خلاق هستند تشخیص ایشون عالی است

۱۴۰۲/۰۱/۰۱

دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

حساسیت ریه بعدویزیت وخوردن دارو خوب شدم ولی حال سرماخوردم عفونت ریه داشتم الان سرماخوردگی خوب شده ولی موقع سرفه کردن خون میاد ودرگلوم خون است موقع سرفه خون میاد

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

فعلا ک رفت و آمد دارم

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

من از ورزقان آمده دکتر بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

با عرض سلام دکتر شیوا ابراهیمی دکتری هستند خوب وبا معلومات عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

کاملا مثبت

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

پدرم عفونت ریه داشت که با تلاش های خانم دکتر تونست خوبتر بشهدر مراقبت های ویژه

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

باراول مراجعه کردم مشکل غفونت ریه داشتم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

تنگی نفس از داروها رومصرف کردم بهترم

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

علت مراجعه تنگی نفس مادرم بودم بعد با دارو هایی که استنشاقی هستن دوباره تجویز کرده دوماهه والان هم یکم نسبت به گذشته بهتر شده

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

مشکل ریه. در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

دکتر خوب و کاربلدی هستن و قشنگ به مریضاشون خدمت میکنن و توصیه میکنم حتما بااین دکتر ویزیت کنین چون خودم نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۱/۰۸/۱۸

عالیییییی

۱۴۰۳/۰۱/۰۹

بیماری ریه

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

عالی بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

سلام، وقت بخیر، من سینه تنگی داشتم و اولین بارم بود به خانم دکتر ابراهیمی مراجعه کردم ،فعلا تحت درمان هستم.

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

عالی فوق العاده

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

در حال درمان هستم اخلاق و برخورد خوبی با بیمار دارند

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

عالی بهترین دکتر و با خلاق

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

عالی و با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

بد نبود روال معمولی بین 30 الی 60 پقیقه

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

بهترین

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

خوب است

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دکتر خوش برخورد و متین

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

تنگی نفس

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

من بابت حساسیت فصلی به ایشان مراجعه کردم و نتیجه خوبی حاصل شده وروبه بهبود هستم

۱۴۰۱/۰۶/۲۷

اسم داشتم

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

خوب بود با یک بار ویزیت بهتر شده حالا یه بار دیگه میریم مطب

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

دکتر خوب و قابل احترامی است

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

بسیار عالی و با دقت معاینه کردن و داروها موثر بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

باسواد و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

واقعا عالیه

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

آسم داشتم با تجویزات ایشون خیلی بهتر شدن

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۰/۰۹

بخاطر استعمال سیگار ریه هام مسدود شده بودن که با کمک خانم دکتر بهبود یافت

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

خیلی دکتر خوبی هستن کارشون عالیه

۱۴۰۱/۰۸/۳۰

خیلی دکتر خوش اخلاق وخوبی هست

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

مشکل نتجه

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خانم دکتر بسیار با تجربه و با دانش و مهربانانه تک تک بیماران را معاینه دقیق کرده و درمان می کنند.

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

دکتر فوقالعاده عالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

حساسیت

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتر بسیار دانا هستن داداش من مشکل ریه داشت بعد عمل قلبش آب جمع شده بود ریه اش که درمان کردن

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

خیلی دکت

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

خیلی دکتر حاذق وخوش برخوردوخوب بابیمارصحبت میکنندوراهنماییشان عالی است

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

من حدود ۲ سال است تحت نظر خانم دکتر هستم. آسم دارم . الان بهترم .به نظرم بهترین دکتر در تشخیص بیماریهای داخلی و به خصوص ریه هستند.

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

سلام خیلی دکتر خوبی هست

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عاااالی

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

مادر مریض

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

عالی کار درست

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

آسم دارم با کمک خانم دکتر خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

من مراجعه داشتم خیلی دکتر خوبی هستن مخصوصا منشی شون

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

دکتر خیلی

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

دکتر بسیار حاذق

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

من اسم داشتم که درمان شدم دکتر خیلی خیلی خوبیه

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

خانم دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

مشکل ریوی دارم. دکتر بسیار خوش برخوردی است.

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

برا آسم تحت درمانم و خیلی راضیم ازشون

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

سلام من دخترم تنگی نفس وسرفه داشت با داروهای ایشان خیلی خوب شدن

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

بسیار پزشک خوبی هستن،من سالهای سال بود که تنگی نفس داشتم و پیش هرپزشکی میرفتم خوب نمیشدم با دو جلسه ویزیت خانم دکتر حالم خوب شده.خدا خیرشون بده

۱۴۰۳/۰۹/۱۵

خوش اخلاق ، خوش برخورد و باسواد

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

پزشک بااخلاق وحاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

مشکل عفونت ریه

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

واقعاعالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

سلام دکتر خوب عالی بسیار خوب هستش خدا ازش رازی باشه

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

دکتری بسیار با تجربه و با حوصله و ...

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

خوب است

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

دکتر خیلی با اطلاعاتی هستند

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

باسلام خانم دکتر فردا جهت ویزیت می آیم خواهشا به منشی بگید راه دوره دفعه قبل دو ساعت نوبت ایستادم باتشکر محمدرضا احمدی اورومیه

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

مشکل تنفسی داشتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

هنوز نمیدونم

۱۴۰۳/۰۸/۰۵
اطلاعات تکمیلی
متخصص داخلی-فوق تخصص ریه و مراقبتهای ویژه (ICU)-آسم -آلرژی
فوق تخصص ریه بیمارستان امام سجاد-بیمارستان سینا و بیمارستان محلاتی
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تبریز
طرف قرارداد با بیمه بانک ملی
آدرس و تلفن مطب دکتر شیوا ابراهیمی
تبریزآبرسان - جنب بیمارستان شمس - ساختمان پزشکان شمس - طبقه پنج - واحد B
شنبه تا چهارشنبه شانزده تا بیست عصر و پنجشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۴
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۴
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر شیوا ابراهیمی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    آبرسان - جنب بیمارستان شمس - ساختمان پزشکان شمس - طبقه پنج - واحد B

    مطب

    آبرسان - جنب بیمارستان شمس - ساختمان پزشکان شمس - طبقه پنج - واحد B