ممنون واقعا عالی متشکرم هم از رفتارش وطبابتش راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
درمان یکی از بستگان
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
دخترم مشکل ریه داره در حال درمان هستش
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
واقعا پزشک عالی و متخصص هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
مشگل تنفس
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
مشکل ریه تنگی نفس داشتیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
با عرض سلام. ویزیتور آقای دکتر ولیزاده نوبت اینترنتی را اصلا رعایت نکردند. در کلینینگها ومطبها یه نوبت اینترنتی ویژه نوبت از دریافت کنندگان نوبت حضوری راه میانداختند.امیدوارم این مشکل به نوعی در این مطلب رعایت گردد.با تشکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
مشکل آسم داشتیم الانم خوب شدن یکمی خیلی ممنون
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
دکتر حاذق و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
مشکل پدر من وجود هموپتزی بود که با آزمایشات و دارو های ایشان شکر خدا نتیجه مطلوب حاصل شره است
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بسیار دکتر حاذقی هستن در تخصص شون.خوش برخورد و مهربان.زیاد دارو نمی نویسن چون مشکل مریض و درست تشخیص میدن.مدت درمان کم و نتیجه کاملا مطلوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بسیار خوش اخلاق هستند و تشخیص درستی دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
مشکل ریه 13 روز بستری بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی هستن باسواد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
عالی عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
اولین جلسه م بود تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
مشکل تنفسی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
تنگی نفس بعد سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
دکتر بسیار حاذق و خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
فعلا در مرحله ی ابتدایی درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
مادرم مشکل ریه دارند تحت نطر ایشان هستند و انشاالله رو به بهبودی است
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
پزشک بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
هنوز ت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
خیلی عالیییب
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
دکتر خیلی خوبی من خیلی از ش راضی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
مشکل الرژی تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
فوق العاده فوق العاده با ادب با تجربه باسواد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
پدرم مشکل ریه دارد.عالی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
خیلی خوب است
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
واقعا دکتر خوبیه ونتیحه خوب گرفتم با اینکه چند ساله از شهر ما سلماس رفت من باز از داروهای دکتر ولی زاده استقاده میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتر خیلی با تجربه وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
مشکل ریه و تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
امبولی ریه ودرمان کامل
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
مشکل ریه دارم رو به بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
مشکل ری
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
من خیلی خیلی از آقای دکتر راضیم کرونا گرفته بودم .بعدش تحت درمان پیش آقای دکتر بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
سلام خیلی دکتر خوبیه ما خیلی رازی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
دکتری بسیار خوش اخلاق و باتجربه هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
ننتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
دکتر بسیارتوانمند درتشخیص ودرمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
بد نیست
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
درحال درما هستیم
دکتر مودب وکاربلدی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
عالی از لحاظ تشخیص بیماری و شخصیت خوبشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
عالی و
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
مشکل سرفه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
استادبه تمام معنا تشخیص درست تجویزدرست
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
بستری کرونای بیمارستان امام رضا ویزیت کردن عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
ریه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
خوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
دکترباسوادهستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
بهترین دکتر کاربلدترین
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
واقعا دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
عالی و کاملا باسواد اصلا هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
سلول درمانی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
همکار بیمارستان
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
کویید19
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مشکل ریوی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
سرفه خوببود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
خیییییلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
اره خیلی رازی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
سرفه مزمن داشتم، با معاینه و اسکن ریه توصیه های لازم داده شد. فعلا دارو استفاده میکنم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
دکتر با سواد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
سلام من چند روز پیش درد داشتم یکم برطرف شده بدنم لرزش گرفته میخاستم با آقای دکتور سوحبت کنم چرا بدنم میلرزه من در شهر سلماس هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
فوق العاده بودن در تشخیصشون
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
عالی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
فوق لعاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دختر من بیمارستان بستری بودند بخاطر تصادف و مشکل ریه ایشون عالی هستند
عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴مشکل ریه . واقعا دکتر باسواد و کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۹برای درمان مشکلات ریوی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶ممنون واقعا عالی متشکرم هم از رفتارش وطبابتش راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۹/۱۷درمان یکی از بستگان
۱۴۰۴/۰۲/۰۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دخترم مشکل ریه داره در حال درمان هستش
۱۴۰۴/۰۸/۲۰واقعا پزشک عالی و متخصص هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۹مشگل تنفس
۱۴۰۴/۰۹/۱۲مشکل ریه تنگی نفس داشتیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶با عرض سلام. ویزیتور آقای دکتر ولیزاده نوبت اینترنتی را اصلا رعایت نکردند. در کلینینگها ومطبها یه نوبت اینترنتی ویژه نوبت از دریافت کنندگان نوبت حضوری راه میانداختند.امیدوارم این مشکل به نوعی در این مطلب رعایت گردد.با تشکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل آسم داشتیم الانم خوب شدن یکمی خیلی ممنون
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر حاذق و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مشکل پدر من وجود هموپتزی بود که با آزمایشات و دارو های ایشان شکر خدا نتیجه مطلوب حاصل شره است
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار دکتر حاذقی هستن در تخصص شون.خوش برخورد و مهربان.زیاد دارو نمی نویسن چون مشکل مریض و درست تشخیص میدن.مدت درمان کم و نتیجه کاملا مطلوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار خوش اخلاق هستند و تشخیص درستی دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل ریه 13 روز بستری بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستن باسواد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱اولین جلسه م بود تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲مشکل تنفسی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱تنگی نفس بعد سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر بسیار حاذق و خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فعلا در مرحله ی ابتدایی درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مادرم مشکل ریه دارند تحت نطر ایشان هستند و انشاالله رو به بهبودی است
۱۴۰۴/۰۶/۰۲پزشک بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲هنوز ت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی عالیییب
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خیلی خوبی من خیلی از ش راضی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل الرژی تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳فوق العاده فوق العاده با ادب با تجربه باسواد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷پدرم مشکل ریه دارد.عالی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی خوب است
۱۴۰۵/۰۲/۱۵واقعا دکتر خوبیه ونتیحه خوب گرفتم با اینکه چند ساله از شهر ما سلماس رفت من باز از داروهای دکتر ولی زاده استقاده میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خیلی با تجربه وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل ریه و تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹امبولی ریه ودرمان کامل
۱۴۰۴/۰۲/۱۸مشکل ریه دارم رو به بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴مشکل ری
۱۴۰۴/۰۶/۲۱مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶من خیلی خیلی از آقای دکتر راضیم کرونا گرفته بودم .بعدش تحت درمان پیش آقای دکتر بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵سلام خیلی دکتر خوبیه ما خیلی رازی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷دکتری بسیار خوش اخلاق و باتجربه هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ننتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بسیارتوانمند درتشخیص ودرمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۱مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بد نیست
۱۴۰۱/۰۱/۱۶درحال درما هستیم دکتر مودب وکاربلدی هستند.
۱۴۰۱/۰۵/۲۳عالی از لحاظ تشخیص بیماری و شخصیت خوبشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی و
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل سرفه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱استادبه تمام معنا تشخیص درست تجویزدرست
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بستری کرونای بیمارستان امام رضا ویزیت کردن عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ریه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکترباسوادهستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بهترین دکتر کاربلدترین
۱۴۰۴/۰۷/۰۶واقعا دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی و کاملا باسواد اصلا هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلول درمانی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲همکار بیمارستان
۱۴۰۴/۰۱/۲۳کویید19
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکل ریوی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶سرفه خوببود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیییییلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۴اره خیلی رازی هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سرفه مزمن داشتم، با معاینه و اسکن ریه توصیه های لازم داده شد. فعلا دارو استفاده میکنم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر با سواد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۱سلام من چند روز پیش درد داشتم یکم برطرف شده بدنم لرزش گرفته میخاستم با آقای دکتور سوحبت کنم چرا بدنم میلرزه من در شهر سلماس هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۵فوق العاده بودن در تشخیصشون
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عالی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۸فوق لعاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دختر من بیمارستان بستری بودند بخاطر تصادف و مشکل ریه ایشون عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی اقا دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی و عالی و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲تنگی نفس داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بیماری شدید کرونایی دلتا گرفته بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲فقط یه جلسه ویزیت شده خواهرم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مشکل ریه خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۱۶