دکتر ناظمیه از بهترین دکترهاهستند من آلرژی فصلی ریه داشتم که هرسال واقعا اذیت میشدم به لطف آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
آسم ،تحت نظر دکتر می باشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
مشکل آسم داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عالی ترین پزشک
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
پزشکی بسیارحاذق وبااخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
دکتر فوق العاده ای هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
فوق العاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
بسیارپزشک تواناباتشخیص عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
آسم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
واقعا دکتر خوبیه من که راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
خیلیخو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
دکتر کار بلد و متخصصی گرانقدر هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
عالی بود
مش
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
عاللییی دکتر خوش قلب و باانصافیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
عالیه، در تشخیص بیماری حرف نداره
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
آسم آلرژیک دارم
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
حساسیت
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مشکل تنفس داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
خیلی خوب هستن آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
آسم داشتم تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
فیبروز ریه ، فعلا تحت درمان ایشان هستیم ، روند فعلی امید بخش و عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
تنگی نفس داشتیم که باطبابت آقای دکترخوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
تنفسی
و خیلی راضی بودیم با تشکر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
درد قفسه سینه وتنگی نفس
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
بهترین وخوش اخلاق ترین پزشگ که من دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
دکتر خوبی ع
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
من مشکل ریوی دارم آسم دارم ودر حال درمان هستم خیلی مهربان هستند ودقیق
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
فوقالعاده هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
به من گفته بودند که مشکلات ریه دارید .دکترهای داخلی گفته بودند .یک جلسه آمدم پیش ایشان و بعد از معاینه گفتند هیچ مشکلی در ریه ندارید و اشتباه تشخیص دادند و شما دچار استرس و اضطراب که میشوید تنگی نفس پیدا میکنید . و گفتند استرس را از خود دور کنید تا بهتر شوید که من هم سعی کردم و استرس را دور کردم و بهتر شدم و هیچ قرصی هم ندادند .
بهترین فوق تخصص بیماریهای ریوی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶تشخیص فوقالعاده درست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱اسم دارم تحت درمان هستم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۳کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ریه.فعلا درمان را ادامه میدهم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر ناظمیه از بهترین دکترهاهستند من آلرژی فصلی ریه داشتم که هرسال واقعا اذیت میشدم به لطف آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸آسم ،تحت نظر دکتر می باشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲مشکل آسم داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی ترین پزشک
۱۴۰۳/۰۹/۲۲پزشکی بسیارحاذق وبااخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر فوق العاده ای هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۶فوق العاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیارپزشک تواناباتشخیص عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶آسم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۲۷واقعا دکتر خوبیه من که راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خیلیخو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر کار بلد و متخصصی گرانقدر هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی بود مش
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عاللییی دکتر خوش قلب و باانصافیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عالیه، در تشخیص بیماری حرف نداره
۱۴۰۱/۱۰/۰۷کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶آسم آلرژیک دارم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶حساسیت
۱۴۰۱/۱۰/۱۰مشکل تنفس داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خیلی خوب هستن آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۱۱آسم داشتم تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۷/۲۷فیبروز ریه ، فعلا تحت درمان ایشان هستیم ، روند فعلی امید بخش و عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۲۰تنگی نفس داشتیم که باطبابت آقای دکترخوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۱۰تنفسی و خیلی راضی بودیم با تشکر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳درد قفسه سینه وتنگی نفس
۱۴۰۳/۱۰/۰۳بهترین وخوش اخلاق ترین پزشگ که من دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر خوبی ع
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من مشکل ریوی دارم آسم دارم ودر حال درمان هستم خیلی مهربان هستند ودقیق
۱۴۰۱/۱۰/۰۵فوقالعاده هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷به من گفته بودند که مشکلات ریه دارید .دکترهای داخلی گفته بودند .یک جلسه آمدم پیش ایشان و بعد از معاینه گفتند هیچ مشکلی در ریه ندارید و اشتباه تشخیص دادند و شما دچار استرس و اضطراب که میشوید تنگی نفس پیدا میکنید . و گفتند استرس را از خود دور کنید تا بهتر شوید که من هم سعی کردم و استرس را دور کردم و بهتر شدم و هیچ قرصی هم ندادند .
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالی بود کارش
۱۴۰۰/۰۵/۰۸حساسیت فصلی .سرفه های مکرر
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار عا
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳طبابت دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار کارشون خوبا
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۱۴نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشکل سرفه های شدید داشتم و درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی هستن با تبهر و باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱