دکتر حاذق و عالی هستند مشکل ریه داشتم
آسم راضی هستم
از آشنایان معرفی کردند و از تشخیص و درمان ایشان تعریف میکردند
خیلی خوب
یه خانم دکتر به تما معنا هم با اخلاق با تشخیص عالی بیماری
دکتر بسیار خوبی هستند
مشکل تنفسی داشتم، اسکن ریه نوشتن
بله مشکل ریه داشتیم
خانم دکتر عالی عالی هستند
پدرم تصادف کرده تنگی نفس داره
ریه. تشخیص
دکتر خوبی هستن با حوصله
خوب بود
خوب وعالی
سلام دکتر خوبی هست
کرونا درمانم کرد
مشکل ریه و خوب شدم
دکتر خوبی هست
مشکل ریه
خیلی خوب بوده تشخیص
بسیار خوش اخلاق و متخصص
مشکل ریه بهب
من مشکوک به آسم هستم و تنفس برام سخت بود ویزیت اولیه ایشون تاثیرگذار بود ولی دور دوم مراجعه جهت تکمیل درمان نکردم که ایراد از خودم بود
مفید به فایده
دکتر متخصص و بی نظیری هست مادرم در آی سی یو ۱۵ روز تحت درمان ایشان بودند.
تنک نفس
خیلی دکتر خوب و مهربان کار بلد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کلینیک فوق تخصصی شیخ الرییس
دکتر حاذق و عالی هستند مشکل ریه داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۴آسم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷از آشنایان معرفی کردند و از تشخیص و درمان ایشان تعریف میکردند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۸یه خانم دکتر به تما معنا هم با اخلاق با تشخیص عالی بیماری
۱۴۰۱/۰۵/۲۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مشکل تنفسی داشتم، اسکن ریه نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بله مشکل ریه داشتیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۳خانم دکتر عالی عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۳پدرم تصادف کرده تنگی نفس داره
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ریه. تشخیص
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دکتر خوبی هستن با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خوب وعالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سلام دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۱/۲۰کرونا درمانم کرد
۱۴۰۱/۰۷/۲۵مشکل ریه و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۱۱/۱۱مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خیلی خوب بوده تشخیص
۱۴۰۱/۰۶/۰۶بسیار خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۱/۱۲/۱۹مشکل ریه بهب
۱۴۰۲/۰۷/۱۸من مشکوک به آسم هستم و تنفس برام سخت بود ویزیت اولیه ایشون تاثیرگذار بود ولی دور دوم مراجعه جهت تکمیل درمان نکردم که ایراد از خودم بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۶مفید به فایده
۱۴۰۱/۰۹/۲۶مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دکتر متخصص و بی نظیری هست مادرم در آی سی یو ۱۵ روز تحت درمان ایشان بودند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تنک نفس
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خیلی دکتر خوب و مهربان کار بلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۶