۲۰۱۸ نفر
دکتر محمداسمعیل حجازی

دکتر محمداسمعیل حجازی

فوق تخصص ریه

مخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۲۴۹۱۳
۹۹% پیشنهاد کاربران
۶۴۱ نفر

بسیا عالی

۱۳۹۹/۰۵/۳۰

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

ریه عالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

سلام ایشان بهترین دکتری است که در مورد ریه من میشناسم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

عالیست

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

من با بیماری کرونا در بیمارستان شمس بادکتر آشنا شدم دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

مشکل ریوی داشتم که باتشخیص مناسب دکترخوب شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

مشکل ریه داشتم که طی دو جلسه ویزیت و داروهای دکتر کاملا خوب شدم کارشون عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

دکتر خوبی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

همسرم وبردیم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عالی خدا بهشون عمر بده

۱۳۹۹/۰۵/۰۳

عالی بهترین نتیجه حاصل شده

۱۳۹۹/۰۸/۱۳

تجربه عالی داشتیم

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

خیلی خوب بود کارشون

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

از هر لحاظ عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

من رینیت داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

ریه مادرم رو بهتر کرده

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

دکتریست با اخلاق وکاردان

۱۳۹۹/۰۲/۰۵

ایشان تجربه بسیار بالایی دارند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

مشکل ریوی حل شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱

بابام مشکل ریوی داشتند کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

فقط تعریفشان را شنده ام

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

کرونا خیلی شدید گرفته بودم اگر دکتر حجازی نبود قطعا زنده نبوده بودم در ضمن علاوه بر طبابت عالی اخلاق و برخورد فوق العادهای دارن

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۷/۲۳

مشکل ریه

۱۳۹۹/۰۷/۰۳

مشکل ریه

۱۳۹۷/۱۰/۰۵

آسم بهترم

۱۳۹۹/۰۱/۱۴

با سلام دکتر بسیار خوبی هستند من واسه بیماریم از معالجه ایشون جواب گرفتم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

دکتری بسیار حاذق و با علمی هستن وتشخیصشون عالیه

۱۳۹۹/۰۴/۲۳

مشکوک به کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

پزشک حاذق و خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

حرف نداره

۱۳۹۹/۰۱/۰۳

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

مشکل ریه

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

عالییییییییییییه

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

ایشان بهترینند .

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

خیلی دکتر خوبی است

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

سرفه داشتم خوب شدم

۱۳۹۹/۰۹/۲۱

مطب خیلی شلوغه مخصوصا این روزها که کرونا هست باید وقت دهی مدیریت کنن

۱۳۹۹/۰۴/۰۸

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

دکتر بسیار خوبی هستند تشخیص و درمان خوبی دارند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

آسم داشتم خوب شدم

۱۳۹۸/۱۲/۲۶

واقعا همچین دکتری تو شمالغرب کشور وجود نداره، خیلی پزشک ماهری هستن. به چندین پزشک مراجعه کرده ام داروهاش اصلا واسم کارساز نبوده تا اینکه با دکتر حجازی آشنا شدم.

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

دکتر فوق العاده ای هستند هم از لحاظ تشخیص و هم اخلاق خیلی خوبی دارند

۱۳۹۹/۰۴/۲۸

در بیمارستان دیدیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

کامران خوبه

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

واقعا عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

دکتر خیلی خوبی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

بسیار پزشک حاذق و همچنین مهربانی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

خداروشکر

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

دکتری خوب بااخلاق وباتجربه

۱۳۹۷/۱۰/۰۱

دکتر خیلی خوب و عالمی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

نمیتونستمنفسبکشم احساس خفگی میکردمنمیتونستمراهبرمهر دکتری که معرفی میکردن میرفتمولی بدتر میشدمولی الاندویاسه جلسه هستکه می رومپیشآقای دکتروازداروهای کهمیده استفاده میکنموخیلیحالمخوب شدهبهترم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

خیلی دکتر عالی و خوبی هستند ما ازش نتیجه دیدیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

سرفه های شدید داشتم الحمدلله بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

مشکل ریوی داشتم الحمدوالله به حول و قوه الهی به دست آقای دکتر مشکلم حل شد.

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

آسم .عالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

بسیار خوب هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

عالییییی

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

پنومونی ریه داشتم0خوب شدم

۱۳۹۷/۰۴/۲۳

مشکل ریوی و نتیجه عالی خدا عمر بده فقط خیلی سخت گیرن

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

تنگی نفس

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

بسبار عالی

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

بسیار پزشک حاذقی هستند.خدا حفظوش فرماید.

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

همسرم امبولی ریه داشتن از اون زمان میشناسم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بیماری برونشکتازی داشتم، و تا حد زیادی از تخصص ایشان در بهبود بیماری رضایتمندم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

من 10 سال قبل آسم خفیف داشتم با حساسیت های شدید که با مراجعه به ایشون مشکلم کامل حل شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

بهترین

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

مادر بزرگ و مادرم مشکل ریوی داشتن که امیدی هم نداشتیم ولی توسط دکتر بهبود یافتن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۳۹۷/۱۰/۱۰

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

تنگی نفس و آسم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

بینظیره

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

دکتر متخصص و خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

مشکل بیماری ریوی

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

بهترین دکتر ریه هستن

۱۳۹۸/۰۶/۱۵

من الرژی داشتم با یک نخسه خوب شدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

پدرم با 50 درصددرگیری ریه به کرونا مبتلا بود پزشک معالج دکتر حجازی بودن شکر خدا بهبود پیدا کردن الان حالشون خوبه

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

دکتر خوب عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

من از دکتر راضی هستم و مشکل تنفسی داشتم که حول قوه خداوند متعال وبه کمک دکتر رفع شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

سرفه مزمن داشت که بایه نسخه درمان شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

من آلرژی وسرفه شدید داشتم و دکترهای زیادی رفتم ولی خوب نشدم و با یک نسخه دکتر حجازی خوب شدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

تشخیص شان عالی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

مشکل حساسیت ریوی. بهبودی حاصل شد دوباره عود کرده

۱۳۹۹/۰۶/۱۹

عالی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

ریه خوب شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

مشکل من امبولی ریه بود که توسط دکتر درمان شدم

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

فوق تخصص به معنای واقعی

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

مشکل برونشیت دارم وتحت مداوا هستم

۱۳۹۹/۰۲/۰۳

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۲۷

حرف نداره

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

دکتر عالی و با اخلاق

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

عالی عالی عالی.

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

دخترم آسم داشت 20 سال پیش توسط این دکتر حاذق درمان شد همیشه مدیونشم

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

دکتر عالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

کوید 19

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

کرونا بود که الحمدالله رفع شد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

مادرب رگم دات الریه کرده بود ایشون با زحماتشون درمان کردند

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خوش اخلاق وصبور

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

دکتر با تجربه ایست

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

مشکل تنفسی(آسم)داشتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

حرف نداره

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

به نظر من از این دکتر در ضمینه تخصصی بهتر وجود ندارد به سهم خودم خیلی ازش ممنونم

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

مشکل ریه وآسم داشتم الان هم تحت نظر ایشان هستم

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

مشکل ریه داشتم خیلی بهتر شودم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

آسم آلرژیک داشتم کنترل شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

خیلیرخوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

مشکل. اسم داشتم

۱۳۹۷/۰۴/۲۷

مشکل سرفه

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

برای آمبولی ریه تزتهران تحت نظرایشون بودیم شاهکارهستند

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

خیلی دکتر خوبیە عالیە،

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

شفای مریض

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

دکتر خوبیه

۱۳۹۸/۰۷/۲۹

فقط میتونم تشکر کنم

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

آسم داشتم درمان کامل کزد

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عالی بهترین دکتر ریه

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

دکترحاذق

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

استاد حاذق و با ایمان و با وجدان

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

20 عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

مشکل اسم داشتم خوب شده

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

واقعا کارشون

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

خیلی دکتر خوبی است

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

بسیار دکتر متشخص و عالی هستند نکته بارز ایشان انسان دوستی می باشد

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

حساسیت ریه خوب

۱۳۹۹/۰۲/۰۵

واقعا عالی هستن دکتر

۱۳۹۹/۰۹/۱۴

مشکلم حل شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

یکی از فامیل هام مشکل آسم شدید داشت الان خوب شده

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

تشخیص و درمان بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

مرونا در بیمارستان شمس

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

دکتر خوب و با تجربه است

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

استاد بی بدیل

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

عالی وفوق العاده

۱۳۹۹/۰۹/۱۰

مشکل آسم پدر

۱۳۹۷/۰۷/۰۸

از دوستان مشکل آسم داشتن که خداروشکربهترن

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

عالیه عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

دکتر بسیار عالی است که پسرم هفت سال سابقه تنفسی داشت که چندین متخصص ویزیت کرده بود که ایشان با دو نسخه خوبش کرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

دکتر خوب و کار بلدی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

مشگل ریوی داشت درمان شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بیماری پدرم

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

من آلرژی داشتم و پیشه هر دکتری میرفتم میگفتن آسم داری و این درمان نمیشه ولی از وقتی پیشه ایشون رفتم خیلی حالم بهتره ورزش میکنم کوهنوردی میرم ولی قبلش اصلا نمیتونستم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

درمان شدم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عالی ا

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

دکتر مجربی هستند

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

ایشان معجزه میکند،

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

اسم خفیف تحت درمان

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

ریه عاااالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

همسرم بعد از ابتلا به کرونا دچار آمبولی ریه شدن و دکتر حجازی ایشون رو درمان کردند

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

سلام حدود 10سال پیش بود 2سال صرفه میکردم هریکی یه چیزمیگفتن هردکتر یه دارو میداد بایه قطره دکترخوبم کرد به دوروز نکشید خوب شدم الان بعد از10سال دوباره اونجوری شدم توانترنت دنبال شمارش میگشتم هرچی میگیره ازشیرمادرحلا ترباشه

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

دکتر خیلی خوبی هستند.

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

مشکل ریه

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

تجربه خوب

۱۳۹۸/۱۰/۱۰

دکتر عالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

بله خوب شده

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

با عرض سلام پدر ومادرم هر دوتاشان به علت نارسایی ریه از مریض های تحت نظر اقای دکتر بودند

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

کرونا خوب بود

۱۳۹۹/۰۲/۱۳

دکتر خیلی خوبی میباشد وبه ریماران خیلی کمک میکند

۱۳۹۹/۰۵/۲۳

عالییی

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

آسم شدید داشتم وبا مراجعه به دکتر بهبودی کامل یافتم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

خیلی دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

من از ویزیت دکتر خیلی راضی هستم واقعا دکتر حجا زی بی نظیره خدا حفظش کنه

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

واقعا دکتر خوبی هستن حرف ندارن

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

دکتربامعلوماتی هست

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

تنگی نفس داشتم با یک نسخه خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

دکتر خوب

۱۴۰۰/۰۱/۰۳

. للهاا

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

مادرم آسم داشت با داروهای دکتر بهتر میشد

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

تشخیص به موقع

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

آمفیزم ریه الان بهترم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

خیلی راضی هستیم بهترین دکتر هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

خوب است

۱۳۹۹/۰۵/۰۴

من یک ساله میرم پیششون واقعا عالی بودم خداروشکر

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

خوب عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

مشکل تنفسی موثر بود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰

اسم خفیف دارم تحت درمان هستم

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بهبودی

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

مادرم تنگی نفس داشت توسط دکتر درمان شدند

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عالییییی

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

مشکل آسم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

تشخیص فوق العاده

۱۳۹۷/۰۵/۱۷

آسم داشتم خوب شدم

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

پزشک بسیار حاذق و شریف

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

مشکل ناراحتی تنفسی داشتیم خیلی عالی معالجه شدیم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

دکتر خوب وقابلی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

تنگی نفس خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

درد ریه.نتیجه بخش بود

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

آلرژی ریه .تحت درمانم

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

مشکل آلرژی. خوب شدم.

۱۳۹۷/۰۸/۱۹

پزشک حاذق و باسواد

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بیماری قلبی داشتم و تازه عمل باز انجام شده.تنگی ریه ها رو خیلییی احساس میکنم.گ

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

پزشک بسیار خوبیه تشخیص خوب دارد ما نتیجه گرفتیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

خدا عمرشون بده بعد سالها مشکل تنگی نفس و اسم در حدی که از سرفه مغزم درد می کرد با یه داروی دکتر خوب شدم برا همیشه

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

پزشکی حاذق.افتخار آذربایجان.با سواد و با اخلاق

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

دکتر عزیز و ارجمند با تشخیص عالی و به موقع

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

مادرم مشکل ریه داشت خوب شدهبود الان سرماخورده حالش خوب نیست میخواستم اورژانسی وقت بگیرم

۱۳۹۷/۰۹/۱۹

ایشان بی نظیرند

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

تنفسب خوب شده

۱۳۹۸/۱۱/۰۴

مشکل تنفسی .فشار خون .ناراحتی قلبی.کمی خوبه

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

د کتر خواهرم بودند نتیجه گرفتن خداروشکر

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

حساسیت داشتم حل شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

مشکل ریوی مادرم رو ایشون درمان کردن

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

ذات الریه داشتم و درمان شدم

۱۳۹۹/۰۷/۱۷

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

من ذات الریه کرده بودم با یک نسخه خوب خوب شدم خیلی خیلی دکتر خوبی خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

آسم داشتم شکر خدا الان وضعیت ثابتی دارم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

بله ،،مشکل بیماری اسم،ازش نتیجه خوب گرفتم

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

فشار شریان ریوی _بهبود وضعیت

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

دکتر خیلی خوب و خوش رفتار و بسیار قابل اعتماد بودند

۱۳۹۷/۰۶/۰۶

با سلام بنده مشکل ریه داشتم و علایم کانسر و تی بی داشتم که پرفسور حجازی با درایت و علم مثال زدنی بیماری بنده رو تشخیص و درمان نمودند و بعد از پروردگار یکتا ، زندگیمو مدیون ایشان هستم. من کادر درمان و پرسنل اورژانس هستم . دعای خیر من و خانوادهام بدرقه راهتان باد عزیز دل

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

مشکل ریه

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

پیشنهاد نی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

دکتر عالی هستش

۱۳۹۹/۰۶/۲۴

تشخیص و طبابتشان فوق العاده عالی بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۶

تنگی نفس

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

دکتر خوبی هست

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

تنگی نفس

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

با معلومات و خوش برخورد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

مشکل ریه داشتم نتیجه هم گرفتم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

فعلا چیزی

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

یکبار ویزیت شدم وضعم بهتر شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

عالیست

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

خیلی عالی باداروهای عالی جواب گرفتیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۹
آدرس و تلفن مطب دکتر محمداسمعیل حجازی
تبریزخیابان آبرسان - نرسیده به بیمارستان شمس - روبروی آژانس هواپیمایی یاس - ساختمان یاس
شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ الی ۲۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر محمداسمعیل حجازی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محمودرضا آتش بهار دندان پزشکی جناب آقای دکتر محمودرضا آتش بهار

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان آبرسان - نرسیده به بیمارستان شمس - روبروی آژانس هواپیمایی یاس - ساختمان یاس